bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- birader yazar olmak13
- allah9
- herzevekil'in biraz şey olması2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- duş almak2
- adana kızları2
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- aile evinde yaşamak7
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- galatasaray lobisi9
- üniversitelerin gereksiz olması9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- sigmund freud'un koltuğu4
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- 26 haziran 20264
- egay sucukcu birader2
- devletin her şeye karışması3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- arda güler4
- ona bir şey söyle9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- kemalistler9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- sözlüğü bırakmak istemek3
- lahmacunu elle yiyen kız20
- atilla olgaç2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
izleyip izlememek arasında kararsız kalmış olduğum diziydi. ilk 5 bölümü izler, sararsa devam ederim diyordum. ta ki 3. bölüme kadar...
--spoiler--
--spoiler--
s1e3 de stephen king'in mahşer adlı eserine selamını çakmıştır. eseri okuyanlar bilirler, larry underwood karakterini hatırlayacaklardır. Aaron dizide billy underwood adında birinden bahsediyor.
tesadüftür dedim fazla kurcalamadım. ancak miles, nora ile birlikte asilerin kampına gidince, pedere kendini stu redman charlie'yi frannie olarak tanıtınca anlık bir şok yaşadım. acaba dedim mahşeri mi diziye çekiyorlar, hani konu da biraz pararlellik gösteriyor. eserdeki karakter adlarını da birebir sarfettiler.
--spoiler--
--spoiler--
araştırmaya başlayacaktım ki, yok dedim bu gizemle izlemek daha güzel. sonuç olarak daha ne kadar mahşere selam verirler, birebir örtüştürürler sadece görmek için; sonuna kadar izlemeye devam.
--spoiler--
--spoiler--
s1e3 de stephen king'in mahşer adlı eserine selamını çakmıştır. eseri okuyanlar bilirler, larry underwood karakterini hatırlayacaklardır. Aaron dizide billy underwood adında birinden bahsediyor.
tesadüftür dedim fazla kurcalamadım. ancak miles, nora ile birlikte asilerin kampına gidince, pedere kendini stu redman charlie'yi frannie olarak tanıtınca anlık bir şok yaşadım. acaba dedim mahşeri mi diziye çekiyorlar, hani konu da biraz pararlellik gösteriyor. eserdeki karakter adlarını da birebir sarfettiler.
--spoiler--
--spoiler--
araştırmaya başlayacaktım ki, yok dedim bu gizemle izlemek daha güzel. sonuç olarak daha ne kadar mahşere selam verirler, birebir örtüştürürler sadece görmek için; sonuna kadar izlemeye devam.
kokusu bakımıyla merak uyandıran bir dizi.
imdb puanı çok düşük.
sizce izlemeye değer bir dizi midir?
imdb puanı çok düşük.
sizce izlemeye değer bir dizi midir?
ilk çıktıgı günden beri takip ettiğim güzel dizi.eğer heyecan ve merak uyandıran dizileri seviyorsanız kaçırmayın,sıkılmayacaksınız.
2.sezonda çıtasını yükseltmesine rağmen cnbc e nin kurbanı olmuş dizi.
izlenebilecek düzeyde olan bi dizidir. sonradan sıksada kötünün iyisi denebilecek ölçüdedir.
eh işte denebilecek dizidir. konusu dikkatinizi çekebilir. bir kaç bölüm izleyince sevebilirsiniz fakat sonraki bölümleri sizi sıkar , bayaa sıkar. çok fazla yabancı dizi izleyen biriyseniz alternatif diziniz olabilir. sanırsam dizinin 2. sezonu çekiliyor. bence gerek yoktu. birinci sezonda final yapmalılardı.
JJ Abrams'ın tek başarısızlığı denebilir. Ama iyi bir "çerez"dir.
ilk sezonu 1günde bitirip yaklaşık 1 seneden sonra 2. sezonuda 1 günde bitirdiğim güzel dizi. bittiğini görünce şok oldum ama nano mevzusu can sıkmaya başlamıştı zaten.
birinci sezonun sonuna yaklaşırken istisnasız bütün kadınların kaltak çıktığı dizi. esas oğlan zaten şerefsizin bayrak taşıyanı. ikinci sezonda bitmesine şaşmamalı, zaten ana fikri ortaya koymuş. alternatif tarih seven, farklı çağlardaki savaşları bir arada izlemek isteyenler için güzel sayılabilir, gerçi bayıyor büyük sır ortaya çıktıktan sonra.
Nasıl bittiği anlaşılmayan güzel giden arada sıkan arada izlettiren garip bir dizi aq! Sikim en gıcık olduğum şey,
--spoiler--
birisi yakalanıyo, o diyo yok ben onsuz gitmem o diyo siktir edin gidin. Herkes kurtulmuşken ordu birliklerinden haydii tekrar biri yakalanıyor. O aralarda çok bayıyo ama genel olarak güzel dizi.
--spoiler--
--spoiler--
birisi yakalanıyo, o diyo yok ben onsuz gitmem o diyo siktir edin gidin. Herkes kurtulmuşken ordu birliklerinden haydii tekrar biri yakalanıyor. O aralarda çok bayıyo ama genel olarak güzel dizi.
--spoiler--
türkiye de gerçekleşmiş olan dizidir. ne olacak lan böyle orospu çocukları.
31 Mart 2015 itibariyle Türkiye'de ilk akıllara gelen dizidir.
güzel diziydi ama kendi içinde çelişiyordu. ilk zamanlar mermi olmadığı için kurşunu eriterek imal ettikleri mermileri atan misket tüfekleri ile savaşırken sonra sonra m4 lere geçtiler.
ben onların amerikan iç savaşı ruhunu kılıçlarını misket tüfeklerini sevmiştim.
ben onların amerikan iç savaşı ruhunu kılıçlarını misket tüfeklerini sevmiştim.
kelime anlamı geriye dönmektir. irtica ile aynı şey yani. fransız ihtilalinden sonra anlamı ileri dönmek olarak değişmiştir.
Devrim olarak türkçemize geçmiş kelimedir. Ayrıca yabancı bir dizi ismidir.
güzelim konunun bok edildiği dizi.
zamanında dayanamayıp yarıda bırakmıştım. geçenlerde tekrar karşıma çıkınca "acaba bu bi işaret mi?" diye düşünüp belki benden sonra toparlamışlardır ümidiyle yine başladım.
başlamaz olaydım.
bu konuda seneler önce de yazmıştım ve fikirlerim hala değişmedi.
(bkz: revolution/#21724797)
ulan şu karı * koca diziyi tek mimikle bitirdi ya cidden helal olsun.
bir de miles karakteri var. bizim polat alemdar' dan daha beter. yahu adam ölmüyor! bilmem kaç kere kılıç soktular, kurşuna dizdiler, bir yerlerden düştü... bana mısın demiyor.
diyeceğim o ki, otu boku işaret sanıp bi işe kalkışmayın.
zamanında dayanamayıp yarıda bırakmıştım. geçenlerde tekrar karşıma çıkınca "acaba bu bi işaret mi?" diye düşünüp belki benden sonra toparlamışlardır ümidiyle yine başladım.
başlamaz olaydım.
bu konuda seneler önce de yazmıştım ve fikirlerim hala değişmedi.
(bkz: revolution/#21724797)
ulan şu karı * koca diziyi tek mimikle bitirdi ya cidden helal olsun.
bir de miles karakteri var. bizim polat alemdar' dan daha beter. yahu adam ölmüyor! bilmem kaç kere kılıç soktular, kurşuna dizdiler, bir yerlerden düştü... bana mısın demiyor.
diyeceğim o ki, otu boku işaret sanıp bi işe kalkışmayın.
Mükemmel başlayıp kötü devam eden, sonrasında final bile yapmayan dizi.
Üzmüştür. Yine de izlemeye değer bir kurgusu var tavsiye ederim. fikir sahibi olmanız için intro'yu şuraya bırakıyorum.
iyi seyirler.
https://youtu.be/gF2fu5kp1LA
Üzmüştür. Yine de izlemeye değer bir kurgusu var tavsiye ederim. fikir sahibi olmanız için intro'yu şuraya bırakıyorum.
iyi seyirler.
https://youtu.be/gF2fu5kp1LA
tamamen saçmalıklar üzerine kurulmuş bir dizi.
Son yılların en aptal senaryosuna sahip dizidir.
Efendim dünyada elektrikler gitmiş. Bilinmeyen bir nedenle Elektrik üretilemiyor.
Fizik benim alanım değil uzun uzun açıklamaya girişmeyecegim. Ama en basitinden Eğer elektrik olmasa insanlar bir an bile yaşayamaz.
Zira sinir sistemi de dahil pek çok sistem elektrikle çalışıyor.
Efendim dünyada elektrikler gitmiş. Bilinmeyen bir nedenle Elektrik üretilemiyor.
Fizik benim alanım değil uzun uzun açıklamaya girişmeyecegim. Ama en basitinden Eğer elektrik olmasa insanlar bir an bile yaşayamaz.
Zira sinir sistemi de dahil pek çok sistem elektrikle çalışıyor.
Daha yeni keşfettiğim 1. Sezonunu bitirdiğim dizi. izlemeye başladığımda şu son dönemde çıkan haberler yoktu ortada fakat okuyunca vay be dedim acaba herşey bir komplo mu? Yalnız şu son dönemde bahsedilen güneş fırtınası olaylarinin, insanların sürekli mum stoklayin diye uyarilmasinin ayni zamanda beklenen bir güneş fırtınası değil de güçlü devletlerin birbirlerine açmış olduklari bir tür savaş nedeniyle ellerinde bulunan teknolojiyle sanırım muhtemel sona yaklaştıklarını anlıyorlar ve dizide izlediğim gibi dünya elektriğe pek yakında veda edecek. Dizi gercek oluyor vay anasını. Arkadaşlar mum stoklayin ve kendinizi doğal yaşama hazırlayın belki bu diziyi izlemeyen varsa izleyebilir baya ön hazırlık gibi bir şey.
güzelliğini bunlara borçlusun demek ki dağlar kızı silvoş...dedorant ı yazmayı unutmuşsun yalnız...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar