bugün
- velvet27
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aile evinde yaşamak11
- ingiliz aksanı6
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- sedat pekmez16
- kemalist dünya19
- herzevekil'in biraz şey olması6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- dincilerin ingiltere sevdası5
- fight club4
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- çomar putu3
- merhabalar biraderler4
- tavuk iskender2
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- yazarların iyi olduğu konular2
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- bir gecede cahil kaldık5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar4
- beynin güzelce yıkanması2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- muşlettin amca birader bey2
- manyak bey biraderin silik olması2
- galatasaray lobisi10
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- yazarların ilk kedileri3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- hızlı para kazanmanın yolları14
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- birader yazar olmak13
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- sözlüğün en şey yazarı2
- allah9
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- midas2
- işe uykusuz gitmek2
- kahve içmek2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- sıcaktan ağlamak2
- cemevinde hain kemal sloganları8
entry'ler (130)
Korkmasının sebebi bence kendisinin de doğru bir müslüman olmadığı içindir. Çünkü islamiyeti gerçekten yaşayan bir insan bir kere çocuklarını bu şekilde bir sebepten dövmez dövecekse önce kendini dövsün bence o kadar dindarsa çocuklarına nasıl bir şey öğretememiş. Simdi diyecekler herkesin dinini istediği şekilde yaşama hakkı var tabii ki var buna karışmıyorum ama madem bu ablamız dine o kadar değer veriyormuş evlatlarını da ona göre yetiştireymiş.
Ciddi yazıcam şimdi. Erkeklerin %80 hep şu düşüncededir "evi benim geçindirmem lazım, bu yüzden ölene kadar çalışmam lazim çünkü neden ben bu evin reisiyim" bu hala böyle devam ediyor. Üzülüyorum çünkü toplumumuzda erkeklere bu layık görülmüş, karısının kendi maaşıyla eve bir şey almasını kabul edemiyor, kendi arabasını, tüm ihtiyaçlarını kendisinin karşılamasını kendine sindiremiyor, yetersiz olarak görüyor kendini belki bilemiyorum ama bu gerçekten acınası bir durum hele ki bu devirde. Bence ağır bir yük bu düşünsenize mesela babam 4 kişiye bakıyor 3 çocuk okutuyor ve tek çalışan o 50 yaşına gelecek artık ve ben babamı bildim bileli çalışır, annemi çalıştırmaz, üniversite hayatım boyunca çok kez işe girmek istesem de izin vermedi her defasında "ben seni okula gonderdim, paraya ihtiyacın varsa veririm" anlıyorum onu fakat bu kadar fedakarlik da olmaz ki gerçekten her birey kendi ayaklari üzerinde durmalıdır. Fazla uzattım öyle işte...
Aylardır içinde olduğum durum. çok zor ya hele ki o kişi arkadaş olarak girdiyse hayatınıza... ama siz söyleyin bence beklemeyin daha fazla, ertelemeyin. Hele ki karşı taraftan da bir şeyler alıyorsanız yürü anacım yürüü.
Şu anda yaşadığım yer olan debre'de hikayesi pek bilinmeyen efsane olmuş kişi. Şu an Türkiye'de yaşayan adı hasan soyadı debreli olan bir akrabamın olması da pek bir hoşmuş yav.
iki gün önce amcam vefat etti ona üzülürken 2 saat önce çok sevdiğimiz birinin daha vefat haberini aldık, buna üzülemeden bir vefat haberi daha geldi içimde öyle bir ağrı var ki tarif edemiyorum...
Çok karmaşık duygular içerisindeyim. Bana bir adım gelse ömür boyu yanında olurum gücüm yettiğince ama sanırım evet tahminimce sadece arkadaşız. Üzülüyorum tabii hayatımda ilk defa biriyle bu kadar iyi anlaşıyor bu kadar eğlenip gülüyorum ve bu insan sadece arkadaşım olsun istemiyorum. Şimdilik susuyorum ama daha ne kadar gizleyebilirim duygularımı bilmiyorum.
Revolution dizisini izlerken, tam da o sıralar bu haberler ortaya çıkmaya başladı. Ulan dedim ya böyle bir şey olursa tüm dünyada elektrik giderse vay halimize.
Milliyetçi arnavutlar.
Köylü? Aşure ve köy? Aradaki bağ nerde ben orda bir kayboldum da. Aşure bu ya ne çok abartiyorsunuz. anneme her ay bir kez olsa zorla yaptırdığım şey bu. Canim aşure.
Genelde dünyaya ve dünyalık olaylara fazlasıyla bağlı, burayı çok önemseyen ve sonrasında uğradığı hayal kırıklıkları sonucu Yaşadığı hayattan zevk almayan, hevesini, heyecanını, umudunu kaybetmiş insanın en çok yapmak istediği şeydir bence.
Sezen aksu- olmaz olsun.
ikizler.
Acaba o da benim onu sevdiğim gibi seviyor mu ya da sevecek mi? Yoksa ben karşılıksız bir aşka mi düştüm? Ulan ne işim vardı da yakın arkadaşa aşık oldum Allah böyle böyle belanı verir işte. Sevgili Umut eğer bana aşık olmayacaksan bir miktar uzak dur benden de sana karşı hislerim soğusun. Ama his de ne 3 yıldır soğumadı mübarek arttı da arttı. Günün 10 saati sürekli onunla mesajlaşarak geçiyor böyle hissetmem normal mi acaba beynim yandı yine...
Dört gözle beklediğim olaydır. insallah olur. Amin.
Daha yeni keşfettiğim 1. Sezonunu bitirdiğim dizi. izlemeye başladığımda şu son dönemde çıkan haberler yoktu ortada fakat okuyunca vay be dedim acaba herşey bir komplo mu? Yalnız şu son dönemde bahsedilen güneş fırtınası olaylarinin, insanların sürekli mum stoklayin diye uyarilmasinin ayni zamanda beklenen bir güneş fırtınası değil de güçlü devletlerin birbirlerine açmış olduklari bir tür savaş nedeniyle ellerinde bulunan teknolojiyle sanırım muhtemel sona yaklaştıklarını anlıyorlar ve dizide izlediğim gibi dünya elektriğe pek yakında veda edecek. Dizi gercek oluyor vay anasını. Arkadaşlar mum stoklayin ve kendinizi doğal yaşama hazırlayın belki bu diziyi izlemeyen varsa izleyebilir baya ön hazırlık gibi bir şey.
Dertler derya olmuş ben daha ne söyleyem.
Vallah buldum da arkadaşım işte ne yapabilirim en iyisi platonik takılırım.
Yok hayir erkek dedigin onünü kapatacak, kimseyi tahrik etmeyecek.