bugün
- klimasız arabayla uzun yol gitmek6
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı7
- falıma bakmak isteyen var mı6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- lip balm kullanan erkek6
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- burç saçmalığı6
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- aldım kabul ettim6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- online yazarlar8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadınlar neden aldatır17
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- 0 0 75
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- frenkler2
- sedat pekmez18
- yaz aşkı bulamamak2
- tarot falına inanan salak8
- amy adams3
- devşirmelik makamı13
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- tekerlek kaşar4
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- biz arap değiliz biz türk üz8
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- 2026 dünya kupası15
- anın görüntüsü16
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- kabullenince huzur veren gerçekler9
an itibari ile konya'da bulunan yazar... buradan da bursa'ya geçme planları yapmaktadır kendisi. ama önce şu diplomasını bir alsındır. vakti gelmiştir gayrı...
zirvede tanıştığım, müzik kültürüyle beni hayrete bırakan, bir saniye bile susup dinlenmeyi aklına getirmeyen* katılımıyla zirveyi şenlendirmiş yazar arkadaşım.
uçaktan iner inmez ayağının tozuyla zirveye katılıp bizleri yalnız bırakmadığı için teşekkürü bir borç bildiğim yazar. tekrar görüşmek ümidiyle.
(bkz: sen neymişsin be abi)
ortak sağlam dostlarımız olması ve zirve için kalkıp konya'ya gelmesi sonucu samimiyeti kurduğumuz gönlü güzel dostum. her ne kadar uludağ sözlükte daha fazla sohbet etme imkanımız olsa da bazen fazla sohbet etmeden de insanın kanı ısınabiliyormuş bunu öğrendim. dış görünüşüne bakan en hödük insan bile kendisiyle iki çift sohbet ederse ne denli dolu bir insan olduğunu görür. ayrıca tüm önyargılardan uzak görüşümle ifade edersem tam bir vatanperver. en kısa zamanda tekrar görüşmeyi dilerim.
istanbul-konya-bursa-istanbul şeklindeki turunu tamamlamış olan yazardır. tanıştığı herkesle memnun olmuştur tanıştığına, ve belli bir zamanı paylaştığı herkese de müteşekkirdir... konya'daki kardeşlerine, bursa'daki kardeşlerine(teyzesine de tabi)* kucak dolusu selamlar etmektedir. kulaklarında ise bir demir demirkan şarkısı yankılanmaktadır bu sıcak istanbul gününde;
rengi solmuş bir fotoğraf,
hiç habersiz çekilmiş...
belli ki çok eğlenmişiz,
donuk bir an, o geceden
o konuşan resimlerden
tanıdık sesler ve bir şarkı...
gün ettik derken günleri,
bir baktım geçmiş yıllar
terkettiğim şehirler, dostlar, sevgililer;
kaybolmuş birer birer...
yine aynı şarkı çalıyor,
başka dostlar etrafımda,
bir resimdi bu, geceden...
bir evde toplanmışız,
herkes güzel giyinmiş,
belli ki çok önemsemişiz...
donuk gözler, fotoğraftan;
o konuşan bakışlardan...
tanıdık sesler ve bir şarkı...
gün ettik derken günleri,
bir baktım geçmiş yıllar...
terkettiğim şehirler, dostlar, sevgililer;
kaybolmuş birer birer...
yine aynı şarkı çalıyor,
başka dostlar etrafımda,
bir resimdi bu, geceden...
dipnot: gitar solo kısmını klavyemle beceremedim arkadaşlar, affola...
rengi solmuş bir fotoğraf,
hiç habersiz çekilmiş...
belli ki çok eğlenmişiz,
donuk bir an, o geceden
o konuşan resimlerden
tanıdık sesler ve bir şarkı...
gün ettik derken günleri,
bir baktım geçmiş yıllar
terkettiğim şehirler, dostlar, sevgililer;
kaybolmuş birer birer...
yine aynı şarkı çalıyor,
başka dostlar etrafımda,
bir resimdi bu, geceden...
bir evde toplanmışız,
herkes güzel giyinmiş,
belli ki çok önemsemişiz...
donuk gözler, fotoğraftan;
o konuşan bakışlardan...
tanıdık sesler ve bir şarkı...
gün ettik derken günleri,
bir baktım geçmiş yıllar...
terkettiğim şehirler, dostlar, sevgililer;
kaybolmuş birer birer...
yine aynı şarkı çalıyor,
başka dostlar etrafımda,
bir resimdi bu, geceden...
dipnot: gitar solo kısmını klavyemle beceremedim arkadaşlar, affola...
samimiyetiyle, muhabbetiyle gönüllere taht kurmuş insan.
kahkahalara sebep muhabbetiyle, ev ahalisine yazık ettiren mübarek insan.
güzel sıralar.
(bkz: kronolojik)
güzel sıralar.
(bkz: kronolojik)
hoşsohbetli, nazik yazar..
eski bir sözlük yazarı olmasına rağmen henüz "başlığın sözlük içindeki durumu ile ilgili" yazmama gibi temel bir kuraldan bihaber olan, forum tarzı entari girdiğini bile bile yazacak kadar da arkası kuvvetli köşe yazarı.
(bkz: kürt devletini görünce antiemperyalist takılmak/#5291385)
ilgili başlığı okuyup içinde alparslan türkeş ile ilgili herhangi bir şey görememesi ise kendi düşünsel melekeleri ile ilgili bir sorun olduğundan bununla ilgili yorum yapmayacağım. aa yapmışım bile lan!
(bkz: kürt devletini görünce antiemperyalist takılmak/#5291385)
ilgili başlığı okuyup içinde alparslan türkeş ile ilgili herhangi bir şey görememesi ise kendi düşünsel melekeleri ile ilgili bir sorun olduğundan bununla ilgili yorum yapmayacağım. aa yapmışım bile lan!
rahmetli alparslan türkeş'in an itibari ile antiemperyal bir tavır takınamayacağını bilen yazardır. bilenler bilir öteden beri yazar, yazar, yazar... ama yazdıklarım reklam olsun amacı ile bulduğu her başlığa da entrysinin bakınızını verip celebrty olmaya kasmaz. arkasının kuvvetli olduğu söylenir zira kuvveti ile yüzleşmesi gerekenler her daim ardında kaldıklarından önündeki kuvveti göremezler. kimseye saygıda kusur etmemek üzerine kurulu bir hayatı olmasına rağmen saygının karşılıksız olmayacağını da pek iyi bilmektedir.
forum/chat tarzı bir entrysi bulunmaktadır. muhtemelen çaylaklığına sebebiyet verecektir bu entry ama kendisi forum/chat tarzı olmadığı sürece bir entrysinin öyle olması vesilesi ile çaylak olmaktan ve forum/chat tarzı bir hayat sürenlerin yazarlık yapmasına devam etmesinden zerre gocunmayacaktır.
edit: ilgili entry serendipiti nickli yazarın buralara birşeyler karalamak sureti ile ahkam kesmesi sonucunda kaleme alınmıştır.
forum/chat tarzı bir entrysi bulunmaktadır. muhtemelen çaylaklığına sebebiyet verecektir bu entry ama kendisi forum/chat tarzı olmadığı sürece bir entrysinin öyle olması vesilesi ile çaylak olmaktan ve forum/chat tarzı bir hayat sürenlerin yazarlık yapmasına devam etmesinden zerre gocunmayacaktır.
edit: ilgili entry serendipiti nickli yazarın buralara birşeyler karalamak sureti ile ahkam kesmesi sonucunda kaleme alınmıştır.
saygılı, aklı başında, huzurlu bir yazar.
kendisi ile ilgili girdiğim 3 eleştiri mahiyetli yorumumun silinmesinin ardından kendisi ile ilgili şu sonuca vardım bu yazarın. tabi burada uludağ sözlük yönetici ekibine de laflar hazırladım. bunu da silmeleri muhtemel olduğundan silerken okurlar en azından umarım.
1. format bilmeyen bir yazarı eleştiren formata uygun bir yazıyı silmeniz komik kaçıyor. ama burada işlerin böyle yürüdüğü belli.
2. bu yazarın bu kafada gitmesi işlerinizi de artıracaktır. kaldı ki benzerleri arasında yine en elle tutulurlardan birisi olduğunu da gördüm.
3. cin olmadan adam çarpmayın. o komik krallığınızın bir adsl kapamalık canı var.*
1. format bilmeyen bir yazarı eleştiren formata uygun bir yazıyı silmeniz komik kaçıyor. ama burada işlerin böyle yürüdüğü belli.
2. bu yazarın bu kafada gitmesi işlerinizi de artıracaktır. kaldı ki benzerleri arasında yine en elle tutulurlardan birisi olduğunu da gördüm.
3. cin olmadan adam çarpmayın. o komik krallığınızın bir adsl kapamalık canı var.*
bir yazarın hışım ile, hırs ile, üsluptan yoksun "eleştiriler"ine maruz kalmış yazardır. bu sözlükte padişah'ın sol taşağı olan bir yazar varsa o da poisonx'tir... zall ile kuzendir, moonlight sonata ile sevişiyorlar, salca ile de manitacılık yapıyorlardır. moderasyon ekibi ile ilgili eleştiriler de bu yazarın nickaltına yazılabilir hani bu sebepten... sokak köpeklerinin hırıltısı bir eleştiri ise alacakları tepki de nihayetinde "hoşt" olacaktır. hani modları "trollük yaparım" tehtidi ile korkutma çabasındakilerin de hala yazarlık yapıyor olmasını anlayamamaktadır...
--spoiler--
cin olmadan adam çarpmayın. o komik krallığınızın bir adsl kapamalık canı var.
--spoiler--
ateş bile hacmi kadar yer yakar, rüzgardan yoksun olduğu sürece...
--spoiler--
cin olmadan adam çarpmayın. o komik krallığınızın bir adsl kapamalık canı var.
--spoiler--
ateş bile hacmi kadar yer yakar, rüzgardan yoksun olduğu sürece...
poisonx in aslında tırt bir yazar olması diye bi başlık sonucu farkına varılan yazar.
tırt mı değil mi bilemem. ama girdiği entryler/nickaltına girilen entryler parametresine (parametre?) bakınca, pek de iyi yazamayan ama zirvelerin aranılan ismi gibi göründü gözüme. bu da bir tercih meselesi tabii. zaten bunun bir yığın örneği var daha önceki nesillerde.
bu 'iyi yazamayan ama zirvelerin aranılan yazarı' olma durumu iyi mi kötü mü tam çözemedim. bir yönüyle iyi: lan skmişim sözlüğü. gerçek hayatta nasıl biri, önemli olan o. bu açıdan bakarsak iyi. lakin bir de şu açı var: burası sözlükse insan yazdıklarıyla anılmalı; zirvelerde yaptığı eğlenceliklerle değil.
bir de şu açı var tabii: ne dert edindin adamı bilader! işin gücün yok mu senin?
edit: mesajlar yağıyor; öyle deme lan iyi yazardır filan diye. olabilir. 45 saniyelik bi gözlem sonucu yazdığım bişey bu zaten. fazla ciddiye almamak gerek. ilk intiba derler ya, öyle.
tırt mı değil mi bilemem. ama girdiği entryler/nickaltına girilen entryler parametresine (parametre?) bakınca, pek de iyi yazamayan ama zirvelerin aranılan ismi gibi göründü gözüme. bu da bir tercih meselesi tabii. zaten bunun bir yığın örneği var daha önceki nesillerde.
bu 'iyi yazamayan ama zirvelerin aranılan yazarı' olma durumu iyi mi kötü mü tam çözemedim. bir yönüyle iyi: lan skmişim sözlüğü. gerçek hayatta nasıl biri, önemli olan o. bu açıdan bakarsak iyi. lakin bir de şu açı var: burası sözlükse insan yazdıklarıyla anılmalı; zirvelerde yaptığı eğlenceliklerle değil.
bir de şu açı var tabii: ne dert edindin adamı bilader! işin gücün yok mu senin?
edit: mesajlar yağıyor; öyle deme lan iyi yazardır filan diye. olabilir. 45 saniyelik bi gözlem sonucu yazdığım bişey bu zaten. fazla ciddiye almamak gerek. ilk intiba derler ya, öyle.
Bu günkü zirveyi başarı ile tamamlamış ve organize etmiş, herkese sıcak kanlı davranışlarıyla içimizi feht etmiş yazar. *
zirvelerin aranılan konsomatrisi.* herkesle ayrı ayrı ilgilenmiş masalarına gitmiş biz zirve görmemiş yazarların gönlünü kazanmış yazar.
ozel mesajlarda tasak yalamaktan tut french kiss'e kadar uzanan muhabbet adami insan. sapik miyiz lan yoksa ? disinde birsey var du alayim. hmmfffssss. ohhh.
terapi/zirve fikriyle beni benden alan arkası sağlam yazar.*
dünyayı kurtaran adamdır benim gözümde. 10 numara insandır.(skala zaten 1den 10 a kadar)
yeniden buluşup şişeleri tokuşturduğumuz kıymetli abi, eşsiz dost aynı zamanda başarılı organizatör. zirvede radikal uygulamalara imza atmıştır. ama ne striptiz gördük, ne şarkı duyduk. ama yine de muhabbetin dibine vuruldu.
tekrar teşekkürler.
tekrar teşekkürler.
her zirve organizasyonunda samimiyetimizi bir kademe daha ileri götürdüğümüzü farkettiğim yazar arkadaşım. en son taksim'den fatih'e gece 2'de yürürken memleketi kurtarmaya çalışıyordu hem de 10 biranın ve 1 tekilanın üzerine. o değil de bi hesaplama yaptım bu hızla sürekli zirvelerde takılıp kankalık puanlarını artırırsak 2011 yılında hollanda'da uzun bir tatile çıkmaya niyetlenebiliriz *. hem objebi de gelir bizimle oraları iyi bilir.
mesleğimde tek rakibim, çakma ama harbi organizatördür. Zirvede gördüğüm ve konuştuğum ilk yabancıdır.* Candır, ciğerdir, dalaktır... Sözüm bitti, bir dahaki zirve ertesine artık.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar