bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- sözlüğün tadının kaçması4
- bir insanı sevmek11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- erkekler neden az yaşar10
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- türk kızı egosu6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- üniversitelerin gereksiz olması3
- bitcoin2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dünya11
- futbol17
- falıma bakmak isteyen var mı24
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- kadınların yanlış yapması3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- düşün ki o bunu okuyor16
- am okşama4
- kıskanmak7
- allah2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- sözlük kızlarının vücutları15
- pkk nasıl biter5
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
kaptanların en güzeli en kralıdır. oyuncularıyla yer, oyuncularıyla içer, oyunlarıyla gece hayatına takılır, oyuncularıyla hatun kaldırır, oyuncularıyla... en kral kaptan. yok öyle şunu yapma bunu yapma. genç yetenekler bu yazarla hayat buluyor. *
999. entry'mi armağan ettiğim rahhhçı insan. 999'un tersi 666 ya, ordan da bi mesaj vermek istedim.*
efenim bilmeyenler için söyleyeyim, kendisini tsunami gibi insandır. etten kemikten bir mıknatısıdır.* hayat tecrübeleriyle beni hem şaşırtır hem aydınlatır. kendisiyle özel mesaj aracılığıyla röportaj yapmaktan büyük keyif almaktayım.
nitekim; harbi sağlam adamdır, bir konserde headbang arkadaşım olmasını dilemekteyim.*
efenim bilmeyenler için söyleyeyim, kendisini tsunami gibi insandır. etten kemikten bir mıknatısıdır.* hayat tecrübeleriyle beni hem şaşırtır hem aydınlatır. kendisiyle özel mesaj aracılığıyla röportaj yapmaktan büyük keyif almaktayım.
nitekim; harbi sağlam adamdır, bir konserde headbang arkadaşım olmasını dilemekteyim.*
iyi bi adam bu. özellikle dipnotları bitirici.
panzehiri olacağım dost insanıdır, nick'imi de beğendiğini varsaymaktayımdır.
ben onu bunu anlamam. 11 e kadar kalacağım dedi. bir baktık koştura koştura gidiyor.
her seferinde bir sonraki zirveye borç bırakan yazar.
canın sağolsun. senin varlığın yeter kardeşim. *
edit: dark candır.
her seferinde bir sonraki zirveye borç bırakan yazar.
canın sağolsun. senin varlığın yeter kardeşim. *
edit: dark candır.
zirvede tanışamadığım yazardır. ha zirvede bulundum mu? yok bulunmadım ama ben hep zirvedeyim.*
bazı yazarların, bazı entrylerine hayran olan yazardır. buyrun;
(bkz: kürt sorunu/#5107742)
(bkz: sütyen takmayan kız/#4674178)
(bkz: hayata küskün ama karakterli insan olmanın yolu/#1798783)
(bkz: hayata küskün ama karakterli insan olmanın yolu/#1798771)
(bkz: akıllı bilgili kültürlü ülkücü/#4715826)
(bkz: nazim hikmet siirlerindeki ruhsuzluk/#4698368)
(bkz: camiye giden solcu/#3356732)
(bkz: ayaginda converse ile sosyalistcilik oynamak/#3996086)
(bkz: ayari yedigi zaman fasist diye haykiran insan/#4260861)
(bkz: ayari yedigi zaman fasist diye haykiran insan/#4260897)
aşk, siyaset, futbol, gündelik yaşam üzerine birşeyler yazar genelde. okumadan yazmanın basitliğinden korkarak okur da yazılan bir çok şeyi. gözlerinin feri sönene dek hem de... ruhunun derinliklerinde yaşattığı bir çocukluk vardır. ki gözgöze geldiğiniz anda görürsünüz bunu... bundan dolayıdır beki annesi ile her gözgöze geldiklerinde "büyü artık" şeklindeki nasihate maruz kalır. ve bundandır belki de babası saç-sakal traşından dem vururken bu nasihate atıfta bulunur.
anlatılanlardan, izlediklerinden ziyade yaşadıklarından yazarken kendini yazar gibi hisseder ve kendinden bir şeyler katabildiği oranda nitelik kazanır yazdıkları... gökyüzünü görmemiş bir insanın gökyüzü tanımı yapabilmesine ihtimal vermez istisnalar ile karşılaşmış olsa da hernekadar... ve çok gezenin, çok bileceğine inandığından olsa gerek acelesi olmadıkça vasıta olarak ayaklarını ve usunu kullanır gideceği yere varabilmek için. insanları çok sever. riyakarlıklarından, çıkarcılıklarından ne kadar nefret etse de, sevmiyorum sizi dese de yapı itibari ile vazgeçemez sevmekten insan olanı... şimdilik yazıyor. okuduklarını anlamaya çalışarak, yaftalayan ve yaftalananlara kahkahalar atarak, zaman zaman kanayarak ve zaman zaman kanatarak, üç bine yakın entrysini bir kalemde silmiş olmanın pişmanlığını taşımaksızın, yediği sikko bakınız ayarlarına aldırmaksızın... burasını sadece sanal bir ortam olarak ele almaksızın, değer vererek yazıyor. var olan sorunları dillendirdiğinde "sorun çıkartma" diyen yöneticilerin varlığına rağmen yazıyor... daha çok tıklanmak sevdasına kaliteyi düşüren bir patrona rağmen yazıyor. bir süre daha buralarda olacağına, iki satır daha karalayacağına inanarak yazıyor. sonrası allah kerim...
(bkz: kürt sorunu/#5107742)
(bkz: sütyen takmayan kız/#4674178)
(bkz: hayata küskün ama karakterli insan olmanın yolu/#1798783)
(bkz: hayata küskün ama karakterli insan olmanın yolu/#1798771)
(bkz: akıllı bilgili kültürlü ülkücü/#4715826)
(bkz: nazim hikmet siirlerindeki ruhsuzluk/#4698368)
(bkz: camiye giden solcu/#3356732)
(bkz: ayaginda converse ile sosyalistcilik oynamak/#3996086)
(bkz: ayari yedigi zaman fasist diye haykiran insan/#4260861)
(bkz: ayari yedigi zaman fasist diye haykiran insan/#4260897)
aşk, siyaset, futbol, gündelik yaşam üzerine birşeyler yazar genelde. okumadan yazmanın basitliğinden korkarak okur da yazılan bir çok şeyi. gözlerinin feri sönene dek hem de... ruhunun derinliklerinde yaşattığı bir çocukluk vardır. ki gözgöze geldiğiniz anda görürsünüz bunu... bundan dolayıdır beki annesi ile her gözgöze geldiklerinde "büyü artık" şeklindeki nasihate maruz kalır. ve bundandır belki de babası saç-sakal traşından dem vururken bu nasihate atıfta bulunur.
anlatılanlardan, izlediklerinden ziyade yaşadıklarından yazarken kendini yazar gibi hisseder ve kendinden bir şeyler katabildiği oranda nitelik kazanır yazdıkları... gökyüzünü görmemiş bir insanın gökyüzü tanımı yapabilmesine ihtimal vermez istisnalar ile karşılaşmış olsa da hernekadar... ve çok gezenin, çok bileceğine inandığından olsa gerek acelesi olmadıkça vasıta olarak ayaklarını ve usunu kullanır gideceği yere varabilmek için. insanları çok sever. riyakarlıklarından, çıkarcılıklarından ne kadar nefret etse de, sevmiyorum sizi dese de yapı itibari ile vazgeçemez sevmekten insan olanı... şimdilik yazıyor. okuduklarını anlamaya çalışarak, yaftalayan ve yaftalananlara kahkahalar atarak, zaman zaman kanayarak ve zaman zaman kanatarak, üç bine yakın entrysini bir kalemde silmiş olmanın pişmanlığını taşımaksızın, yediği sikko bakınız ayarlarına aldırmaksızın... burasını sadece sanal bir ortam olarak ele almaksızın, değer vererek yazıyor. var olan sorunları dillendirdiğinde "sorun çıkartma" diyen yöneticilerin varlığına rağmen yazıyor... daha çok tıklanmak sevdasına kaliteyi düşüren bir patrona rağmen yazıyor. bir süre daha buralarda olacağına, iki satır daha karalayacağına inanarak yazıyor. sonrası allah kerim...
1 mayıs işçi, emekçi bayramı kutlu olasıca sulukule'nin gülü, dikeni, çıbanı cemocu yazar..
gün geçtikçe daha çok saygı duymaya başladığım, abi, dost, gönül kardeşimdir, dağarcığımdaki bütün övgü kelimelerini kullanmak istediğimdir.*
(bkz: bizimle ol hep kaptan)
edit: ayrıca seovi edinmiştir kendisine.**
(bkz: bizimle ol hep kaptan)
edit: ayrıca seovi edinmiştir kendisine.**
bir insanda bütün iyi şeylerin buluşması.
tüm güzel düşüncelerin buluşma noktası...
tanrı yaratırken sanırım biraz kıyak geçmiş. *
he bir de;
(bkz: ne roması ne interi en büyük ihtiyar heyeti)
mükemmel oyuncu, takımı için herşeyi yapmaya hazır fedakar insan...
(bkz: en büyük kaptan bizim kaptan)
tüm güzel düşüncelerin buluşma noktası...
tanrı yaratırken sanırım biraz kıyak geçmiş. *
he bir de;
(bkz: ne roması ne interi en büyük ihtiyar heyeti)
mükemmel oyuncu, takımı için herşeyi yapmaya hazır fedakar insan...
(bkz: en büyük kaptan bizim kaptan)
fena halde bana benzeyen kişi... ee nasıl benzemesin aynı topraktan nemalanmışız...
melankolik'le ekip olduğu önemli bir mücadelede tarafımca icra edilen iki hamlede yere serilmiş kardeş yazar. *
nohutlu pilav keyifleri yerine getirmiş; yine dostluk kazanmıştır. 3 kuruşluk dünyada adam gibi yaşayıp adam gibi ölümünü bekleyen; beraber geçirdiğimiz her dakikamı helal ettiğim can yazardır.
nohutlu pilav keyifleri yerine getirmiş; yine dostluk kazanmıştır. 3 kuruşluk dünyada adam gibi yaşayıp adam gibi ölümünü bekleyen; beraber geçirdiğimiz her dakikamı helal ettiğim can yazardır.
kimi zaman popüler bir rock star, kimi zaman dost canlısı bir futbolcu, bazen de mahallemizin doğan cüceloğlu'su. yaşı küçüklere karşı öğütleyen, doğruyu gösteren, ışık tutan. ergen eğitimi üzerine yan yana 2 illüstrasyon düşünün. birinde, ergenler saplandıkları bataklıktan az biraz sert telkinlerle kurtarılmaya çalışırken, diğerinde küçüklere yumuşak sözlerle öğütler veriliyor. ergenler, yolcusu oldukları yoldan kurtarılmaya çalışılıyor. ilk illüstrasyonda "olmaması gereken" manasına kırmızı çarpı işareti var. ikincisinde ise yeşil bir tik var.
işte; poisonx yeşilin arkasındaki, bense dıştan bakınca kırmızıdayım. ama doğru olan her zaman "halden anlayan abi" yöntemi midir? ya da bu yöntemin işe yarama oranı, disipline göre yüksek midir? işte bunu zaman gösterecek.
yaşıtım sayılır gerçi ama; keşke bizimkiler ben doğmadan birkaç sene önce de aktif olarak çalışsaymışlar da, böyle bir abiye sahip olsaymışım. bir anlamda mentor.
see you in another life brother!
işte; poisonx yeşilin arkasındaki, bense dıştan bakınca kırmızıdayım. ama doğru olan her zaman "halden anlayan abi" yöntemi midir? ya da bu yöntemin işe yarama oranı, disipline göre yüksek midir? işte bunu zaman gösterecek.
yaşıtım sayılır gerçi ama; keşke bizimkiler ben doğmadan birkaç sene önce de aktif olarak çalışsaymışlar da, böyle bir abiye sahip olsaymışım. bir anlamda mentor.
see you in another life brother!
bu adamın olduğu yerde huzur ve umut vardır.
bu adamın olduğu yerde dostluk vardır.
bu adamın olduğu yerde polemiklere ve gereksiz tartışmalara yer yoktur.
bu adam sorun üretmez, çözüm üretir.
işte benim bu adamı sevme sebeplerim. ya sizinkiler?
bu adamın olduğu yerde dostluk vardır.
bu adamın olduğu yerde polemiklere ve gereksiz tartışmalara yer yoktur.
bu adam sorun üretmez, çözüm üretir.
işte benim bu adamı sevme sebeplerim. ya sizinkiler?
HANi FAŞiST OLMASAM NEREDEYSE BENi FAŞiST YAPACAK YAZARDIR.
benim bu adamı sevme sebebim de o müslüm gürses vari hacimli saçları ve her baktığımda yalamak istemcimin uyandığı top sakalıdır. fazla mı abarttım ne.
akıl hocası, değerli insandır kendisi.
ayrıca gelecekteki grubumuzun da üyesidir. abi biz grup kuracaktık nooldu ona? *
ayrıca gelecekteki grubumuzun da üyesidir. abi biz grup kuracaktık nooldu ona? *
geçen zirvede sadece tanıştığım bu kuru pilav zirvesindede bir miktar muhabbet ettiğim bir dahaki zirvede esir edeceğim yazar kişisi. güzel muhabbetlerin devamına içelim ayranımızı dostum.
az kuru az pilav zirvesinde, yemek masasına kalabalık bastırmadanki çöken öncü kuvvetten yalnızca biri. sohbetine başka zirvelerde de doyum olmayasıca..
tuttuğumuz takımlar farklı, siyasi fikirlerimiz farklı, memleketimiz farklı, saçımız başımız farklı.
lakin gel gör ki bunların hepsinden daha mühim bir adamdır benim için; beyefendiliği ve alçak gönüllülüğü onun en mühim özellikleridir. bir de her daim saygılı olma çabası vardır ki tanrı biliyor bir insanda imreneceğim yegane niteliktir; ne mutlu poisonx kardeşimedir.
lakin gel gör ki bunların hepsinden daha mühim bir adamdır benim için; beyefendiliği ve alçak gönüllülüğü onun en mühim özellikleridir. bir de her daim saygılı olma çabası vardır ki tanrı biliyor bir insanda imreneceğim yegane niteliktir; ne mutlu poisonx kardeşimedir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar