bugün

poisonx

istanbul-konya-bursa-istanbul şeklindeki turunu tamamlamış olan yazardır. tanıştığı herkesle memnun olmuştur tanıştığına, ve belli bir zamanı paylaştığı herkese de müteşekkirdir... konya'daki kardeşlerine, bursa'daki kardeşlerine(teyzesine de tabi)* kucak dolusu selamlar etmektedir. kulaklarında ise bir demir demirkan şarkısı yankılanmaktadır bu sıcak istanbul gününde;

rengi solmuş bir fotoğraf,
hiç habersiz çekilmiş...
belli ki çok eğlenmişiz,

donuk bir an, o geceden
o konuşan resimlerden
tanıdık sesler ve bir şarkı...

gün ettik derken günleri,
bir baktım geçmiş yıllar
terkettiğim şehirler, dostlar, sevgililer;
kaybolmuş birer birer...

yine aynı şarkı çalıyor,
başka dostlar etrafımda,
bir resimdi bu, geceden...

bir evde toplanmışız,
herkes güzel giyinmiş,
belli ki çok önemsemişiz...

donuk gözler, fotoğraftan;
o konuşan bakışlardan...
tanıdık sesler ve bir şarkı...

gün ettik derken günleri,
bir baktım geçmiş yıllar...
terkettiğim şehirler, dostlar, sevgililer;
kaybolmuş birer birer...

yine aynı şarkı çalıyor,
başka dostlar etrafımda,
bir resimdi bu, geceden...

dipnot: gitar solo kısmını klavyemle beceremedim arkadaşlar, affola...
© copyright 2005 - 2026