bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- arapça okuyabilen yazarlar3
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- kemalist dünya19
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yazarların iyi olduğu konular9
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- salak erkek neden bu kadar çok8
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- üniversitelerin gereksiz olması12
- futbol21
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- aile evinde yaşamak13
- birsin allahım2
- sedat pekmez21
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- anın görüntüsü17
- seri gizli artı oy veren melek7
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- galatasaray lobisi11
- erleg han ile revani yemek3
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- kendi kendine gülmek2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- 27 haziran 20262
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- yürüyüş flörtü3
- ktç abinin çaylak olması5
- zor zaman şarkıları2
müzik konusunda gördüğüm kadarıyla kendisini geliştirmiş yazar. amma velakin kendisinin arada sırada gazetelerde yazıları yayınlanmaktaymış. ben de yeni öğrendim sözlük. ayrıca sağlam spor yorumları yazıyor.
daha okuduğunu anlamaktan aciz durumda bulunanlarca "du şuna bi ayar veriim" diye başlık altına koşturulan kişi.
hadi canım, hadi gülüm..
hadi canım, hadi gülüm..
rusya'nın komünist olduğunu söylememiştir. sol görüşlü olduğunu zanneden bazı * andaval olmayanlarca rusya'nın model alındığını ve bunun da solculuk olmadığını söylemiştir. lütfen ama lütfen algı yollarınız açık okuyunuz...
trollerle muhattab olmamaya karar vermiş yazardır. *
"tükür-yala-tükür" kıvamında yazarlık yapanların, emir aldıklarını söyledikleri kişilerin de kuyruğu üzerindedir hala sağ ayağı...
trollerle muhattab olmamaya karar vermiş yazardır. *
"tükür-yala-tükür" kıvamında yazarlık yapanların, emir aldıklarını söyledikleri kişilerin de kuyruğu üzerindedir hala sağ ayağı...
geldiğimden bu yana en büyük destekçim, örnek insan, doğal karizma, karpatların maradonası, havada duran adam... şahidiyim. havada durdu. kayseri otobüsündeyken bir hal geldi... şahitleri var bunların yani. neyse.
güzel insan vesselam.
kalabalık sözlük burası bakalım ne imiş diyerek girdim, daha çaylakken başlığımı açtılar, yazmaya başladım sürekli alaka gösterenlerden biriydi. 'altıncı nesli dışlıyolar yeaaa' diyene kapaktır hafız.
şu sözlükte herkese hasan şaş driplingiyle koşar saldırırım bu adamla gol sevinci yapar dellenirim arkadaş.*
ayrıca:
(bkz: çok sevdik be abi)
güzel insan vesselam.
kalabalık sözlük burası bakalım ne imiş diyerek girdim, daha çaylakken başlığımı açtılar, yazmaya başladım sürekli alaka gösterenlerden biriydi. 'altıncı nesli dışlıyolar yeaaa' diyene kapaktır hafız.
şu sözlükte herkese hasan şaş driplingiyle koşar saldırırım bu adamla gol sevinci yapar dellenirim arkadaş.*
ayrıca:
(bkz: çok sevdik be abi)
içimizden babacan bir bünye yazdıkları düşündükleri hayata geçse eğer daha güzel bir türkiye göreceğimizden hiç şüphem yok.
muhabbeti güzel, gönlü güzel, yazdıkları okunası bi yazardır.
kendisinin de dediği gibi, 2.uzatmaya gerek yok kısaca istanbul zirvesinde ki güzel ortamın tekrarı için istanbul'a geleceğim yaz aylarında tekrar bi zirve düzenlemek farz.
kendisinin de dediği gibi, 2.uzatmaya gerek yok kısaca istanbul zirvesinde ki güzel ortamın tekrarı için istanbul'a geleceğim yaz aylarında tekrar bi zirve düzenlemek farz.
istanbul canı isteyen gelsin zirvesi sayesinde en sonunda tanışma fırsatı bulduğum ritm gitarist. neler neler konuştuk hatırlayamıyorum bile. ne konuda olursa olsun sabahlara kadar konuşulur seninle. yalnız o değil de veda edip etmediğimi inan hatırlamıyorum. eğer o eşekliği yaptıysam özür dilerim.*
istanbul canı isteyen gelsin zirvesi nde tanıştığım, bilgi düzeyi yüksek, tahammülkar ve partizan tutumu olmayan yazardır.
uğruna lahmacun fabrikaları * feda olasıca kaptan. geçmişe mazi geleceğe niyazi soğuk espirisiyle selam eder, önümüzdeki maçlara bakacağız artık diyerek teselli ederim. *
(bkz: forza ihtiyar müdiresi)
(bkz: forza ihtiyar müdiresi)
yeteneklerini mütevazilik potasında çok güzel eritmeyi becermiş kallavi adamdır. her şeyi dozunda sever. marjinal fayda eğrisi bu adam için bulunmuştur desem sanırım çok da abartmış olmam. sportmen ve ahlaklı bir kişiliktir.
çok severim öyle böyle degil...
çok severim öyle böyle degil...
zirvede tanıştığım her insanın mutlaka sahip olması gereken türden bir arkadaş, abi olduğunu anladığım yazardır. kurduğu her cümleyi yorulmaksızın 24 saat dinleyebileceğim insanlar arasındadır şu saatten sonra. kendisine bir yemek borcum vardır en kıza zamanda ödemek isterim muhabettiyle beraber tabii ki.*
tanışmaktan çok memnun kaldığım, konuşmak için çok fazla imkan bulamamış olsakta bir dahaki sefere bunu kesinlikle telafi edeceğimizden emin olduğum, samimi ve dost insan.
başka bir sözlükten tanıma fırsatına eriştiğim, başımıza gelen benzer olaylardan dolayı kendisine sempati duyduğum yazar.
--spoiler--
kendisiyle aynı havayı solumuşluğumuz, aynı yola basmışlığımız, benzer olayları yaşamışlığımız vardır. hatta belki de yürürken aynı taşa takılmışlığımız, gökkuşağı'nda aynı sandalyeye oturmuşluğumuz, bilmer'de aynı bilgisayarı bozmuşluğumuz, gecenin bir yarısı çok sıkışıp aynı duvara işemişliğimiz bile çıkarsa buna kesinlikle şaşırmayız.
--spoiler--
--spoiler--
kendisiyle aynı havayı solumuşluğumuz, aynı yola basmışlığımız, benzer olayları yaşamışlığımız vardır. hatta belki de yürürken aynı taşa takılmışlığımız, gökkuşağı'nda aynı sandalyeye oturmuşluğumuz, bilmer'de aynı bilgisayarı bozmuşluğumuz, gecenin bir yarısı çok sıkışıp aynı duvara işemişliğimiz bile çıkarsa buna kesinlikle şaşırmayız.
--spoiler--
hakkında bu kadar entry girilince benim de doğum günü falan sandığım yazar.
değilmiş, neyse, ne zamansa o zaman kutlarım artık.*
değilmiş, neyse, ne zamansa o zaman kutlarım artık.*
eğer birini istanbul'dan çekip bursa'ya alma hakkını verseler, seçeceğim ilk kişi...
gözlerindeki ışıltı, insancıllığı, kaliteli esprileri ile candır.
gözlerindeki ışıltı, insancıllığı, kaliteli esprileri ile candır.
acayip seviyorum ben bu çocuğu, kız olsa evlenirim. o kadar seviyorum yani...
bir insan bu kadar donanımlı olup, nasıl bu kadar mütevazi kalabilir, hayret ediyorum.
kendisini yetiştiren anne ve babasının ellerinden öpmeyi bir borç biliyorum.
bir insan bu kadar donanımlı olup, nasıl bu kadar mütevazi kalabilir, hayret ediyorum.
kendisini yetiştiren anne ve babasının ellerinden öpmeyi bir borç biliyorum.
unutmadan, sezon sonunda manchester united ile sözleşme imzalayacak kişidir kendisi. ayrılması beklenen alex ferguson bile, transfer ihtimaliyle kararını gözden geçirmekteymiş. cristiano ronaldo ise ' o gelirse yedek kalırım, bekle beni real madrid ' diyormuş yakın çevresine.
dışardan bakınca sol, onunla konuşmaya başlayınca sosyal demokrat, onu anlayınca hümanist bir yazar.. kendisiyle daha nice zirvelerde uzun muhabettlere dalmak dileğiyle..
(bkz: kalite)
(bkz: kalite)
helvasını kavurup sözlüğe dağıtacağım yazar. *
o uyumazsa bende uyumam yazarı. kaptanım ayaktayken benim gözüme uyku mu girermiş. *
Aziz Dostum Poisonx;
Günlerden c.tesi Bjk maçına gitmekte olan ben o kalabalığı görüp fotograflamak istedim. Bir an heycanla göremedim seni gaflete düştüm ışığını göremedim. Bu sebepten ilk gördüğüm yerde seni kucaklayacağıma emin olabilirsin ayrıca habire sözlüğe şikayet etmeler benden sitemler.Poisonx bana çok kırıldı aramızı yap sözlük..
Günlerden c.tesi Bjk maçına gitmekte olan ben o kalabalığı görüp fotograflamak istedim. Bir an heycanla göremedim seni gaflete düştüm ışığını göremedim. Bu sebepten ilk gördüğüm yerde seni kucaklayacağıma emin olabilirsin ayrıca habire sözlüğe şikayet etmeler benden sitemler.Poisonx bana çok kırıldı aramızı yap sözlük..
cumartesi cumartesi beni kadıköy'e atmayı planlayan ahlaksız clubber. tommy tişört, puma ayakkabı ve d&g kotu ile ütün istiklal'i kendine hayran bırakmışlığı vardır. bu yüzden kendisine seve seve yarenlik edebilirim ömrümün sonna kadar. bu arada evet ben de anlamıyorum abi o gürültülü, şeytanlı metal müziği nasıl dinliyorlar yahu?*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar