bugün
- true nun çaylak olması9
- yeni tanışılan kızdan istemek4
- kadir inanır7
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- dedehatun'un elleri2
- yazarların iyi olduğu konular7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası2
- türk soyu ve arap soyu birdir2
- velvet26
- salak erkek neden bu kadar çok7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- kürtçülük4
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- kürtçülerin algıları4
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalist dünya19
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- ciguli kral2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ismet gürbüz2
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- galatasaray lobisi11
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- ingiliz aksanı6
- 2026 dünya kupası25
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- borsa istanbul2
- tavuk iskender4
- herzevekil'in biraz şey olması6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- beşar esad3
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- çomar putu4
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- birader yazar olmak13
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- dincilerin ingiltere sevdası5
- ebu muhammed el culani3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- bir gecede cahil kaldık5
- kemalistler10
sözum meclisten dişarı yumuşaktir biraz...
hoşbulduk yavrum, üçüncü nesil hesap da var ama kıyamadım amınakoyim.
buradan zall ile işimi halledeyim de sonra dönerim üçüncü nesile.
öperim.
buradan zall ile işimi halledeyim de sonra dönerim üçüncü nesile.
öperim.
erkeklere karşı sertleşmekte güçlük çektiği doğrudur,
sağlıklıdır zira cinsel anlamda olsun.
sağlıklıdır zira cinsel anlamda olsun.
Bu adami moderasyon "seve seve" geri sözlüğe kazandirmak zorundadır. Neden silik yedi ? Doğruları yazdığı icin mi ? Moderasyon yavsaklarinin önünde durup cevap verdigi icin mi ? Derhal gereğinin yapilmasi lazim, olay çıkar.
moderasyonun fevri davranışlarının kurbanı olmuş yazar.
kendisini tanımam etmem ama böyle haksızlık yapılması moderasyonun acziyetini gösterir.
bu ali kıran baş kesenlik nereye kadar moderasyon!
(bkz: moderasyon istifa)
kendisini tanımam etmem ama böyle haksızlık yapılması moderasyonun acziyetini gösterir.
bu ali kıran baş kesenlik nereye kadar moderasyon!
(bkz: moderasyon istifa)
Saipsizin popo yalayıcısıydı. Baybay.
Beyinsiz mahluklardan "uzak dur" ması gereken yazar.
sözlük kadınlarıyla ilişkiye girmenin hak olduğunu iddia eden adamın başlığına girdiğim entry "formata aykırı" olduğu için siliniyor ama nickaltı'mdaki abazan entry'ler silinmiyor. onlar formata aykırı değil mi?
poisonx, yanına geliyorum yakında. sahi silinenler nereye gidiyor? kazan gibi bir şey var mı?
poisonx, yanına geliyorum yakında. sahi silinenler nereye gidiyor? kazan gibi bir şey var mı?
zirvede görüşülecek isimdir.
geri döner nasıl olsa. olur öyle.
geri döner nasıl olsa. olur öyle.
Aptal troller hemen başlığı altında bitivermişler. "Uzak dur" fake şey seni.
silik olmasına sevindiğim yazar. Bu sikik yere harcadığı vakte yazıktı zaten. adam olmaz burası.
ha yine de reloaded olur gelirim derse bekleriz. hoşgelir.
ha yine de reloaded olur gelirim derse bekleriz. hoşgelir.
silinenler "o moderatörler" ile beraber beşiktaş maçına gidebilirler. tekrar yazar oluyorlarmış "bu maçı kazanırsak yazarlığını açarım" diyerek.
not: bahsi geçen arkadaşıma tek lafım yoktur ama moderatör olanın bakış açısına, izanına ve yaptıklarına laftan ziyade yapmayacağım şey kalmayacaktır.
hakaretleri temizleyip öyle yazdım canım modlarım benim.
not: bahsi geçen arkadaşıma tek lafım yoktur ama moderatör olanın bakış açısına, izanına ve yaptıklarına laftan ziyade yapmayacağım şey kalmayacaktır.
hakaretleri temizleyip öyle yazdım canım modlarım benim.
yav ben bunu tanımam etmem. cin olmadan adam çarpmaya çalışıyor. ergen sanırım. tutmuş bana küfretmiş. bunu da kuzeninin hesabından yazmış. adjkahkdak. ulan buna ne desek hikaye. daha düne kadar tanımadığımız adam gelmiş atar yapıyor. haddini bil çapsız. evet.
fog reyizden geliyor;
http://inciswf.com/1285818129.swf
fog reyizden geliyor;
http://inciswf.com/1285818129.swf
çok seveni vardı bu yazarın,
silinince aklıma gelen replik,
Bihter neyi itiraf edecek Firdevs Hanım ?
Behlül ile ne ilgisi var ?
silinince aklıma gelen replik,
Bihter neyi itiraf edecek Firdevs Hanım ?
Behlül ile ne ilgisi var ?
yine silinmiş ya la bu yazarı. en son 2009 gibi bişeydi böyle aksiyonlara giriştiği. kanı kaynadıysa yeniden demek ki, moderatör silkmek istemiş olabilir. desteğimle ardındayım.
avukatı da gelmiş olan şahsım.*
şimdi sikti "sabaha bıraktım" dediklerini de, haberiniz olsun. ama önce hesap değiştirip de bir unknown woman olsun. kuzeninin hesabını da rahat bıraksın gayrı aklını siktiğimin poisonx'i.
dahasidawar'a düzeltme, 2009'da kendi sildirmişti hesabını moderatörlere kızıp, 2010 senesinde de moderatör sikti diye silmişlerdi bir kaç dakika. demek bugün grup yaptıysam mod ve admine, saatlerdir siliğim amk.
şimdi sikti "sabaha bıraktım" dediklerini de, haberiniz olsun. ama önce hesap değiştirip de bir unknown woman olsun. kuzeninin hesabını da rahat bıraksın gayrı aklını siktiğimin poisonx'i.
dahasidawar'a düzeltme, 2009'da kendi sildirmişti hesabını moderatörlere kızıp, 2010 senesinde de moderatör sikti diye silmişlerdi bir kaç dakika. demek bugün grup yaptıysam mod ve admine, saatlerdir siliğim amk.
nickinin sonuna doğum tarihi yazanlarca "liseli" ilan edilen şahsım.
komik di mi lan?
abisi bir sen, bir de cem yılmaz amınakoyim. he bir de moderasyon var böyle komik ama en komik sensin ha burakoyim.
76'dan beri saçmalıkta istikrarın tek adresi adam resmen.
komik di mi lan?
abisi bir sen, bir de cem yılmaz amınakoyim. he bir de moderasyon var böyle komik ama en komik sensin ha burakoyim.
76'dan beri saçmalıkta istikrarın tek adresi adam resmen.
silik olmasaydı keşke yazarı. mesajı olan varsa iletebilirim.
jacalyn nickli yazara ve eleştirisine teşekkürlerini sunan ve üslubunun ne kadar boktan olduğunun farkında olan şahsım.
hayır, amacım şurada ne kadar dangalakça işlerin döndüğünü ve bundan sonra bu şekilde olmaması adına nelerin yapılması gerektiğini anlatmak.
ama geçmiş zaman olur ki sözlük admini ile arasında;
- çok küfür içeriği mevcut ve okumayı dahi zorlaştırıyor bu durum. ne yapılabilir?
+ bu konuda şahsa veya kuruma edilecek küfürler dışında küfüre çok da karışmıyoruz.
- ama bu şekilde olmamalı. en azından başlıklarda olsun bir "küfür ban sistemi" kullanılsa. hani çok zor bir şey de değil bu ve kötü niyetli girişimleri de engellemiş oluruz.
+ şahsa veya kuruma edilmedikçe küfre karışmıyoruz. iyi günler dilerim.
- ben de sikebilirim o halde denk getirdikçe, hemen başlıyorum o halde. "siktiğimin çocuğu seni" dersem çaylak olmam yani?
+ iyi günler dilerim.
- bana bu şekilde olup olmayacağını söyle.
+ evet, böyle yazabilirsiniz birine yazmadığınız sürece.
- tamam, yazdım zaten.
+ iyi günler.
şeklinde bir diyalog geçtikten sonra bazen çok ciddi şekilde yersiz bile siktiği olmuştur. sırf küfür etmek için küfür etmişliği bile olmuştur. "gene mi orospu çocuğu" diye küfürü eleştirdiği bir başlık ile bir yazar nicki arasında kurulan bağlantıdan dolayı çaylaklık ile mükafatlandırılmıştır. başlık şuraya taşınmıştır alakasız şekilde (bkz: orospu çocuğu/#7704987).
sonrasında hep daha çok daha çok sikmiş ve gariptir denk geldikçe de "çaylaksın" denilmiştir.
ama gene de siker.
köpek eğitiminin altın kuralıdır;
"köpeğin insan olmasını bekleyemezsin ve sen, köpek olmak zorundasın" şeklindeki düstur.
hayır, amacım şurada ne kadar dangalakça işlerin döndüğünü ve bundan sonra bu şekilde olmaması adına nelerin yapılması gerektiğini anlatmak.
ama geçmiş zaman olur ki sözlük admini ile arasında;
- çok küfür içeriği mevcut ve okumayı dahi zorlaştırıyor bu durum. ne yapılabilir?
+ bu konuda şahsa veya kuruma edilecek küfürler dışında küfüre çok da karışmıyoruz.
- ama bu şekilde olmamalı. en azından başlıklarda olsun bir "küfür ban sistemi" kullanılsa. hani çok zor bir şey de değil bu ve kötü niyetli girişimleri de engellemiş oluruz.
+ şahsa veya kuruma edilmedikçe küfre karışmıyoruz. iyi günler dilerim.
- ben de sikebilirim o halde denk getirdikçe, hemen başlıyorum o halde. "siktiğimin çocuğu seni" dersem çaylak olmam yani?
+ iyi günler dilerim.
- bana bu şekilde olup olmayacağını söyle.
+ evet, böyle yazabilirsiniz birine yazmadığınız sürece.
- tamam, yazdım zaten.
+ iyi günler.
şeklinde bir diyalog geçtikten sonra bazen çok ciddi şekilde yersiz bile siktiği olmuştur. sırf küfür etmek için küfür etmişliği bile olmuştur. "gene mi orospu çocuğu" diye küfürü eleştirdiği bir başlık ile bir yazar nicki arasında kurulan bağlantıdan dolayı çaylaklık ile mükafatlandırılmıştır. başlık şuraya taşınmıştır alakasız şekilde (bkz: orospu çocuğu/#7704987).
sonrasında hep daha çok daha çok sikmiş ve gariptir denk geldikçe de "çaylaksın" denilmiştir.
ama gene de siker.
köpek eğitiminin altın kuralıdır;
"köpeğin insan olmasını bekleyemezsin ve sen, köpek olmak zorundasın" şeklindeki düstur.
Tanrim neler oluyor bu basligin altinda?
bu am beyinli, sik düşünceli yazar var ya...
zaten böyle bir küfürler, bir hakaretler. ama koyup da havada parande atmalar falan. yazarlık yeteneği de yoktu öyle hee...
o değil de en çok zall'a yazık olacak ya lan. bir taraftan hala bilgiler geliyor sözlük yazarlarından, karısı da boşar şimdi bunu. bir de tazminat alır ki off diyorum.
not: poisonx benim lan. kendime küfrettim, arkadaşımın hesabına maletmeyin sakın ha. gene sikerim yoksa, silmek zorunda kalırsınız yeniden.
zaten böyle bir küfürler, bir hakaretler. ama koyup da havada parande atmalar falan. yazarlık yeteneği de yoktu öyle hee...
o değil de en çok zall'a yazık olacak ya lan. bir taraftan hala bilgiler geliyor sözlük yazarlarından, karısı da boşar şimdi bunu. bir de tazminat alır ki off diyorum.
not: poisonx benim lan. kendime küfrettim, arkadaşımın hesabına maletmeyin sakın ha. gene sikerim yoksa, silmek zorunda kalırsınız yeniden.
sözlükten atılma ihtimaline karşı 4-5 fake hesap bulunduran, bu hesaplarla kendi kendini yalayıp duran dandik bi' yazardı.
şutlandı, yüzsüz herif hala burda. ne utanma, ne gururun zerresi yok bu ateist tayfada aminüm.
şutlandı, yüzsüz herif hala burda. ne utanma, ne gururun zerresi yok bu ateist tayfada aminüm.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar