bugün
- kadir inanır14
- true'nun çaylak olması11
- sözlüğü bırakmak istemek7
- yürüyüş flörtü3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- velvet27
- bana dönmek istiyormuşsun2
- yazarların iyi olduğu konular9
- seri gizli artı oy veren melek7
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- feminist sloganı3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- sedat pekmez21
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- aile evinde yaşamak13
- kürtçülerin algıları5
- kemalist dünya19
- kürtçülük5
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- ciguli kral3
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- neden herkes evleniyor hala2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ktç abinin çaylak olması5
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- ebu muhammed el culani4
- savcı ile sevgili olan mafya2
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- galatasaray lobisi11
- dedehatun'un elleri2
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- ingiliz aksanı6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- herzevekil'in biraz şey olması6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
jacalyn nickli yazara ve eleştirisine teşekkürlerini sunan ve üslubunun ne kadar boktan olduğunun farkında olan şahsım.
hayır, amacım şurada ne kadar dangalakça işlerin döndüğünü ve bundan sonra bu şekilde olmaması adına nelerin yapılması gerektiğini anlatmak.
ama geçmiş zaman olur ki sözlük admini ile arasında;
- çok küfür içeriği mevcut ve okumayı dahi zorlaştırıyor bu durum. ne yapılabilir?
+ bu konuda şahsa veya kuruma edilecek küfürler dışında küfüre çok da karışmıyoruz.
- ama bu şekilde olmamalı. en azından başlıklarda olsun bir "küfür ban sistemi" kullanılsa. hani çok zor bir şey de değil bu ve kötü niyetli girişimleri de engellemiş oluruz.
+ şahsa veya kuruma edilmedikçe küfre karışmıyoruz. iyi günler dilerim.
- ben de sikebilirim o halde denk getirdikçe, hemen başlıyorum o halde. "siktiğimin çocuğu seni" dersem çaylak olmam yani?
+ iyi günler dilerim.
- bana bu şekilde olup olmayacağını söyle.
+ evet, böyle yazabilirsiniz birine yazmadığınız sürece.
- tamam, yazdım zaten.
+ iyi günler.
şeklinde bir diyalog geçtikten sonra bazen çok ciddi şekilde yersiz bile siktiği olmuştur. sırf küfür etmek için küfür etmişliği bile olmuştur. "gene mi orospu çocuğu" diye küfürü eleştirdiği bir başlık ile bir yazar nicki arasında kurulan bağlantıdan dolayı çaylaklık ile mükafatlandırılmıştır. başlık şuraya taşınmıştır alakasız şekilde (bkz: orospu çocuğu/#7704987).
sonrasında hep daha çok daha çok sikmiş ve gariptir denk geldikçe de "çaylaksın" denilmiştir.
ama gene de siker.
köpek eğitiminin altın kuralıdır;
"köpeğin insan olmasını bekleyemezsin ve sen, köpek olmak zorundasın" şeklindeki düstur.
hayır, amacım şurada ne kadar dangalakça işlerin döndüğünü ve bundan sonra bu şekilde olmaması adına nelerin yapılması gerektiğini anlatmak.
ama geçmiş zaman olur ki sözlük admini ile arasında;
- çok küfür içeriği mevcut ve okumayı dahi zorlaştırıyor bu durum. ne yapılabilir?
+ bu konuda şahsa veya kuruma edilecek küfürler dışında küfüre çok da karışmıyoruz.
- ama bu şekilde olmamalı. en azından başlıklarda olsun bir "küfür ban sistemi" kullanılsa. hani çok zor bir şey de değil bu ve kötü niyetli girişimleri de engellemiş oluruz.
+ şahsa veya kuruma edilmedikçe küfre karışmıyoruz. iyi günler dilerim.
- ben de sikebilirim o halde denk getirdikçe, hemen başlıyorum o halde. "siktiğimin çocuğu seni" dersem çaylak olmam yani?
+ iyi günler dilerim.
- bana bu şekilde olup olmayacağını söyle.
+ evet, böyle yazabilirsiniz birine yazmadığınız sürece.
- tamam, yazdım zaten.
+ iyi günler.
şeklinde bir diyalog geçtikten sonra bazen çok ciddi şekilde yersiz bile siktiği olmuştur. sırf küfür etmek için küfür etmişliği bile olmuştur. "gene mi orospu çocuğu" diye küfürü eleştirdiği bir başlık ile bir yazar nicki arasında kurulan bağlantıdan dolayı çaylaklık ile mükafatlandırılmıştır. başlık şuraya taşınmıştır alakasız şekilde (bkz: orospu çocuğu/#7704987).
sonrasında hep daha çok daha çok sikmiş ve gariptir denk geldikçe de "çaylaksın" denilmiştir.
ama gene de siker.
köpek eğitiminin altın kuralıdır;
"köpeğin insan olmasını bekleyemezsin ve sen, köpek olmak zorundasın" şeklindeki düstur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar