bugün
- sözlüğün aptal kaynaması7
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- king is back5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aselsan3
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- pandela3
- yugoslavya kızları4
- breko brek kara kuş2
- mor semsiyeli yabanci5
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- vatandaş halinden memnun2
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- deniz baykal7
- hayatını kaybetmek3
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- durduk yere ağlamak3
- angie abdalla2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- göte giren şemsiye4
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- tamar tanrıyar5
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- kadir inanır'ın vefatı7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- dişarıya şortla çıkmak2
- ciguli kral7
- saraca finch house7
- günün şiiri8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
sbaha 08:30 olayı tırt çıkan kolpacı kişi.
küfürlü entirilerle yıllarca sözlüğün hımına koyup ağlayan yazar. burlar kimseye kalmaz dostum. çok güzel ağlıyon. tebrikler.
davasında haklı gibi duran ama üslubu yanlış yazar.
şimdi biri birine mesaj atmış ve bu mesajı haksız olduğu gerekçesiyle mağdur olduğunu düşündüğü tarafı savunmaya geçmiş. buraya kadar sıkıntı yok.
gelelim poisonx'in argümanlarına:
sözlükte küfür istemiyoruz demiş. +eyvallah.
kendine göre ortada haksızlık var demiş ve bu uğurda mücadele etmiş. +eyvallah
gelelim çelişkilerine:
küfür istemiyoruz deyip daha geçenlerde şahsıma küfür eden kim? poisonx.
küfür istemiyoruz deyip başkalarına da rahatlıkla küfür eden kim? poisonx.
"fake hesabım varsa şahsımı, yoksa da bu iddianın altını doldurmayan götlekleri bütün sözlük siksin" dimiş midir? demiştir.
(bkz: poisonx/#21478078)
peki bu yalanı kendi arkadaşına rahatlıkla söyleyebilmiş midir? söylemiştir.
poisonx in fake hesabı olduğunu 5 dakika inceleme sonrası anlamak zor değil.
son girdiği entryler
1. poisonx/
2. jason deroglu/#21479360 >>>>silindim de buna da nickaltı yazmadan olmasın bari dedim son dakikaları değerlendirelim tabi.
3. poisonx/
4. poisonx/
5. pacchiano
6. poisonx/
7. uludağ sözlük te küfür etmek/
8. görevli savcıya küfür etmek
9. uludağ sözlük moderasyonu/
10. uludağ sözlük moderasyonu/
incelemem sırasında bir tane daha fake hesabına denk geldim.
öncelikle haksızı savunurken uğrunda verdiğin mücadelede sen de haksız isen, senin yaptığın iş don kişot'luk bile değildir.
ayrıca bu mücadelende taşralı çocuklar gibi sikerim sokarım asarım keserim minvalli şahin çetesi gibi davranma üslubu yanlış.
ha ne oldu geçenlerde söyleyim:
geçenlerde birisi ile uğraşırken bu çocuk durduk yere salça oldu. dedim ki,
kız senin sevgilin mi? hayır?
arkadaşın mı +evet?
peki konuyu biliyor musun? -hayır.
o zaman neden tepki veriyorsun konuyu bilmeden, uslu dur dediğimde, durmazsam ne yaparsın dedi. anladım ki çok gazlı bir arkadaş ve beklemeye aldım kendisini. sen zaten bu gazlı çıkışınla objektif bakış açını en başından kaybetmişsin. bu düşünce biçimiyle hangi davayı savunabilirsin ki?
anladım ki canı sıkılıyor. eyvallah. ama her şeyin bir adabı üslubu vardır.
fake im yok deyip fake kullandın mı. evet.
başkalarına rahatlıkla küfredip sözlükte küfür istemiyoruz dedin mi? dedin.
işte bu hatalı çıkışları samimiyetini kaybettirmeye yeter.
küfür de edebilirsin fake de kullanabilirsin. yeter ki tutarlı ol.
şimdi biri birine mesaj atmış ve bu mesajı haksız olduğu gerekçesiyle mağdur olduğunu düşündüğü tarafı savunmaya geçmiş. buraya kadar sıkıntı yok.
gelelim poisonx'in argümanlarına:
sözlükte küfür istemiyoruz demiş. +eyvallah.
kendine göre ortada haksızlık var demiş ve bu uğurda mücadele etmiş. +eyvallah
gelelim çelişkilerine:
küfür istemiyoruz deyip daha geçenlerde şahsıma küfür eden kim? poisonx.
küfür istemiyoruz deyip başkalarına da rahatlıkla küfür eden kim? poisonx.
"fake hesabım varsa şahsımı, yoksa da bu iddianın altını doldurmayan götlekleri bütün sözlük siksin" dimiş midir? demiştir.
(bkz: poisonx/#21478078)
peki bu yalanı kendi arkadaşına rahatlıkla söyleyebilmiş midir? söylemiştir.
poisonx in fake hesabı olduğunu 5 dakika inceleme sonrası anlamak zor değil.
son girdiği entryler
1. poisonx/
2. jason deroglu/#21479360 >>>>silindim de buna da nickaltı yazmadan olmasın bari dedim son dakikaları değerlendirelim tabi.
3. poisonx/
4. poisonx/
5. pacchiano
6. poisonx/
7. uludağ sözlük te küfür etmek/
8. görevli savcıya küfür etmek
9. uludağ sözlük moderasyonu/
10. uludağ sözlük moderasyonu/
incelemem sırasında bir tane daha fake hesabına denk geldim.
öncelikle haksızı savunurken uğrunda verdiğin mücadelede sen de haksız isen, senin yaptığın iş don kişot'luk bile değildir.
ayrıca bu mücadelende taşralı çocuklar gibi sikerim sokarım asarım keserim minvalli şahin çetesi gibi davranma üslubu yanlış.
ha ne oldu geçenlerde söyleyim:
geçenlerde birisi ile uğraşırken bu çocuk durduk yere salça oldu. dedim ki,
kız senin sevgilin mi? hayır?
arkadaşın mı +evet?
peki konuyu biliyor musun? -hayır.
o zaman neden tepki veriyorsun konuyu bilmeden, uslu dur dediğimde, durmazsam ne yaparsın dedi. anladım ki çok gazlı bir arkadaş ve beklemeye aldım kendisini. sen zaten bu gazlı çıkışınla objektif bakış açını en başından kaybetmişsin. bu düşünce biçimiyle hangi davayı savunabilirsin ki?
anladım ki canı sıkılıyor. eyvallah. ama her şeyin bir adabı üslubu vardır.
fake im yok deyip fake kullandın mı. evet.
başkalarına rahatlıkla küfredip sözlükte küfür istemiyoruz dedin mi? dedin.
işte bu hatalı çıkışları samimiyetini kaybettirmeye yeter.
küfür de edebilirsin fake de kullanabilirsin. yeter ki tutarlı ol.
kendini haklıyken haksız duruma düşürmüştür. keskin sirke küpüne zarar.
(bkz: poisox sen haksızsın ibne)
sana yeni laflar hazırladım.
moderasyona seni ben pazarladım
zall ı bi güzel azarladım.
imdi yürek yırtılır.
sana yeni laflar hazırladım.
moderasyona seni ben pazarladım
zall ı bi güzel azarladım.
imdi yürek yırtılır.
hakkında çok şey söylenmiş yazar, benim için bir abi bir usta olan adam.
bu adamı tanımayıpta hakkında birşeyler söyleyen insancıklara diyecek birşey bulamıyorum ben. sözlükten tanışmıyoruz onu da söyleyim. hayatında neye ne kadar kafayı takacağını biliyorum biraz. eğer ciddi bir rahatsızlık duymasa hayatta kafa takacağı çok fazla birşey yok bu adamın. kendi göbeğini keser hep.
aynı işyerinde çalışırken biliyorum ben bu adamın potansiyelini. her aysonu maaşından prim ödediği adamlar vardı ekibinde. yönetimin verdiği prim bütçesini sallamayarak. sonundada buna benzer bir sebeple hadi eyvallah dediğinde bütün satış ekibi işi bıraktı bu adam gitti diye.
onunla ilgili yazılanları da okurken ne yalan söyleyeyim hem kıskandım hem de mutlu oldum doğru insana doğru duygular besledim diye.
hayatının heranında mutlu olmasını gerçekten istediğim neredeyse tek insan bu yazar. olmaz biliyorum ama genede isterim mutlu olmasını.
bu adamı tanımayıpta hakkında birşeyler söyleyen insancıklara diyecek birşey bulamıyorum ben. sözlükten tanışmıyoruz onu da söyleyim. hayatında neye ne kadar kafayı takacağını biliyorum biraz. eğer ciddi bir rahatsızlık duymasa hayatta kafa takacağı çok fazla birşey yok bu adamın. kendi göbeğini keser hep.
aynı işyerinde çalışırken biliyorum ben bu adamın potansiyelini. her aysonu maaşından prim ödediği adamlar vardı ekibinde. yönetimin verdiği prim bütçesini sallamayarak. sonundada buna benzer bir sebeple hadi eyvallah dediğinde bütün satış ekibi işi bıraktı bu adam gitti diye.
onunla ilgili yazılanları da okurken ne yalan söyleyeyim hem kıskandım hem de mutlu oldum doğru insana doğru duygular besledim diye.
hayatının heranında mutlu olmasını gerçekten istediğim neredeyse tek insan bu yazar. olmaz biliyorum ama genede isterim mutlu olmasını.
moderatöre birderdimvardan neden silindiğini sorunca üçüncü kişilerle bilgisini paylaşmadıkları abim.
whatsapptan kendisine sordum ama kendiside bilmiyor.
kim biliyor neden silindi diye? ikinci kişi olsun üçüncü kişi olsun farketmez. ben sınıflara ayırmıyorum kişileri *
whatsapptan kendisine sordum ama kendiside bilmiyor.
kim biliyor neden silindi diye? ikinci kişi olsun üçüncü kişi olsun farketmez. ben sınıflara ayırmıyorum kişileri *
şuraya giripte yazıp çizme sebebim ısınamasam bile buraya en başından beri oydu.
dahada siksen girmem ben. hesabımı silsinler *
dahada siksen girmem ben. hesabımı silsinler *
"Oha niye silinmis bu lan" yazari.
mina koyim 2 ay sözlüge girmedik, sevdigimiz tiplerin cogu silinmis.
yas siniri mi geldi lan sözlüge? 18 yasindan büyük herkes silinmis?
cocuk yuvasi oldu iyice buralar.
mina koyim 2 ay sözlüge girmedik, sevdigimiz tiplerin cogu silinmis.
yas siniri mi geldi lan sözlüge? 18 yasindan büyük herkes silinmis?
cocuk yuvasi oldu iyice buralar.
la şimdi aklıma geldi, bu bebe "küfüre hayır falan diyordu" diyola ama bılmem ne bılmem ne zırvesıne yazdığım entrylerin altına cok da sağlam giydirmeli cevaplar veriyodu?
bu o değil mi la? hatırladım işte bu o.
silinmiş demek!
şaşırtıcı.
bu arada asarım keserimler,
avukatımla muhatap olacaksınlar falan. *
çoh komik bana epey bir süre yazdıktan sonra sikindirik bir sebep yüzünden moderasyonla girdiği kavga sonucu silik olan sığır bir yazarı hatırlattı.
hatta ibne yazarın biri de onun arkasından aynen şöyle yazmıştı;
--spoiler--
iyidir hoştur, kıldır, yündür, bu gün nickaltına 150 200 tane entry girilmiştir ama bunların hepsi boş. *
zira o yazar burda yazmayı bırakırsa siklenmez. bu olayda unutulur gider.
kimse hatırlamaz neden silindiğini bile.
--spoiler--
çok doğru söylemişti bu yazar, ilk başlarda çok kızmıştım hatta, amk ibnesi gittim ya hoşuna gitti, ona gündoğdu falan demiştim. *
hatta daha ağır sinkaflı küfürler etmiştim.
şimdi dönüp bakınca komiğime gidiyor.
sözlüğü mahkemeye verdim,
kallavi yazılarımı geri alıcam!
bakın bilmem kime mesaj atmak 16 yaşında kıza sarkmak nasl oluyomus
savcıya küfür etmek ne demekmiş...
la olum siktir git allahını seversen, bırak unutulsun işte, bırak herkes unutsun arada yine gel yine yaz. böyle konuşunca iyice rezil oluyor insan.
bide bana kalın kafalı inat huysuz herif derler.
ben bile anladım bu sözlüğün taşşağının kılınından daha fazla değerli olmadığını, moderasyon dediğin kişilerin, "herşey bir zaman sonra unutulur" mantığı ile iş yaptığını, mesajına cevap vermediğini, her şekilde göt edebilme durumun varken bir tıkla entryni silik, seni çaylak, hatta uçuşa geçirerek götlerini kurtarmaya çalıştığını...
yukarıda anlattığım silik yazar bendim, bende böylebi gazla gittim, hatta gelirken bile,üye olurken bile alayına küfür kıyamet gittim bdv den ordan burdan.
ne oldu?
şimdi ne ben onların sikindeyım( ki hiç olmadım da zaten) nede onlar benim sikimde.
canım sıkıldığında yine verip veriştiriyorum, yine sallamıyolar.yine de ben onları sallamıyorum.
peki bizi kim sallıyor? hiç kimse...
siktir edeceksin, burasını öyle hak arandığını,arandığında verildiğini zannettiğin bir yer olarak kafanda kurmaktan vazgeçeceksin.
entry buldun okuyacaksın.
baktın ibnenin biri canını sıkıyor giydireceksin, yemedi mi? modlarla mı kanka o ibne? o zaman caylak olacaksın, karı kız buldun sikeceksin, keriz buldun para isteyeceksin, dolandıracaksın. bu sonuncu örneği de yapan yok değil.
mabadımızdan ıkınmıyoruz:) belgeleri var...
neyse velassılıyor kelam; uzun lafın kısası, sözün özü, amma ve lakin, şöyle söylemek gerekirse, demem o ki, özetle ;
siktir et, sikilmiş götün davası olmaz.
artık seni bilmem neyapmazsam bilmem ne olsun temalı sözlük zirvelerine dışarıdan iştirak edeceksin güzel kardeşim. * aslında bütün sıkıntının da bu olduğunu bilmiyor değilim ya neyse. * yeni nick al gel, yine öyle samimiyetsiz zrveler yap, çok eğlendik mıç mıç şeklinde entryler gir. * yada girme la sen zaten donuzdaydın bende. o değil inşallah karıştırmıyorumdur bu herifi...
bu o değil mi la? hatırladım işte bu o.
silinmiş demek!
şaşırtıcı.
bu arada asarım keserimler,
avukatımla muhatap olacaksınlar falan. *
çoh komik bana epey bir süre yazdıktan sonra sikindirik bir sebep yüzünden moderasyonla girdiği kavga sonucu silik olan sığır bir yazarı hatırlattı.
hatta ibne yazarın biri de onun arkasından aynen şöyle yazmıştı;
--spoiler--
iyidir hoştur, kıldır, yündür, bu gün nickaltına 150 200 tane entry girilmiştir ama bunların hepsi boş. *
zira o yazar burda yazmayı bırakırsa siklenmez. bu olayda unutulur gider.
kimse hatırlamaz neden silindiğini bile.
--spoiler--
çok doğru söylemişti bu yazar, ilk başlarda çok kızmıştım hatta, amk ibnesi gittim ya hoşuna gitti, ona gündoğdu falan demiştim. *
hatta daha ağır sinkaflı küfürler etmiştim.
şimdi dönüp bakınca komiğime gidiyor.
sözlüğü mahkemeye verdim,
kallavi yazılarımı geri alıcam!
bakın bilmem kime mesaj atmak 16 yaşında kıza sarkmak nasl oluyomus
savcıya küfür etmek ne demekmiş...
la olum siktir git allahını seversen, bırak unutulsun işte, bırak herkes unutsun arada yine gel yine yaz. böyle konuşunca iyice rezil oluyor insan.
bide bana kalın kafalı inat huysuz herif derler.
ben bile anladım bu sözlüğün taşşağının kılınından daha fazla değerli olmadığını, moderasyon dediğin kişilerin, "herşey bir zaman sonra unutulur" mantığı ile iş yaptığını, mesajına cevap vermediğini, her şekilde göt edebilme durumun varken bir tıkla entryni silik, seni çaylak, hatta uçuşa geçirerek götlerini kurtarmaya çalıştığını...
yukarıda anlattığım silik yazar bendim, bende böylebi gazla gittim, hatta gelirken bile,üye olurken bile alayına küfür kıyamet gittim bdv den ordan burdan.
ne oldu?
şimdi ne ben onların sikindeyım( ki hiç olmadım da zaten) nede onlar benim sikimde.
canım sıkıldığında yine verip veriştiriyorum, yine sallamıyolar.yine de ben onları sallamıyorum.
peki bizi kim sallıyor? hiç kimse...
siktir edeceksin, burasını öyle hak arandığını,arandığında verildiğini zannettiğin bir yer olarak kafanda kurmaktan vazgeçeceksin.
entry buldun okuyacaksın.
baktın ibnenin biri canını sıkıyor giydireceksin, yemedi mi? modlarla mı kanka o ibne? o zaman caylak olacaksın, karı kız buldun sikeceksin, keriz buldun para isteyeceksin, dolandıracaksın. bu sonuncu örneği de yapan yok değil.
mabadımızdan ıkınmıyoruz:) belgeleri var...
neyse velassılıyor kelam; uzun lafın kısası, sözün özü, amma ve lakin, şöyle söylemek gerekirse, demem o ki, özetle ;
siktir et, sikilmiş götün davası olmaz.
artık seni bilmem neyapmazsam bilmem ne olsun temalı sözlük zirvelerine dışarıdan iştirak edeceksin güzel kardeşim. * aslında bütün sıkıntının da bu olduğunu bilmiyor değilim ya neyse. * yeni nick al gel, yine öyle samimiyetsiz zrveler yap, çok eğlendik mıç mıç şeklinde entryler gir. * yada girme la sen zaten donuzdaydın bende. o değil inşallah karıştırmıyorumdur bu herifi...
bana tanışalı kısa bir süre geçince bir insanı gülerken ağlarken ve sinirlenince tanırız gökhan demiştir.
ben bir sene boyunca hergün aynı iş yerindeydim. boşa küfür ettiğini görmedim. eğer birisine küfür ettiyse de bilirim ki abimde değildir sorun. egosuyla ilgili laf eden aptallar bilmezler ki çalıştığım yerde şirket ortaklarından sonra öten boru bu adamın borusuydu ama bir kere odasında misafiri yokken fatma hanımdan çay istediğine şahit olmadım. çay sevmiyor ama kahvede istemedi. yetmez gibi fatma hanım tatildeyken bir akşam paspas yaparken eline hamle yapınca bu senin işin değil demiştir.
samimiyetiyle ilgili laf edenler de bir kere konuşmamışlardır abimle. yemin ederim konuşmamışlardır. kavga edince bile naiftir bu adam. yumruk attığına ilk pansumanı kendi yapmıştır.
ben biraz tanıdıysam bu abimi. boşa yaptığı hiçbirşey yoktur hayatta. küfür mü etmiş birisine. bende altına imza atarım gözüm kapalı.
ben bir sene boyunca hergün aynı iş yerindeydim. boşa küfür ettiğini görmedim. eğer birisine küfür ettiyse de bilirim ki abimde değildir sorun. egosuyla ilgili laf eden aptallar bilmezler ki çalıştığım yerde şirket ortaklarından sonra öten boru bu adamın borusuydu ama bir kere odasında misafiri yokken fatma hanımdan çay istediğine şahit olmadım. çay sevmiyor ama kahvede istemedi. yetmez gibi fatma hanım tatildeyken bir akşam paspas yaparken eline hamle yapınca bu senin işin değil demiştir.
samimiyetiyle ilgili laf edenler de bir kere konuşmamışlardır abimle. yemin ederim konuşmamışlardır. kavga edince bile naiftir bu adam. yumruk attığına ilk pansumanı kendi yapmıştır.
ben biraz tanıdıysam bu abimi. boşa yaptığı hiçbirşey yoktur hayatta. küfür mü etmiş birisine. bende altına imza atarım gözüm kapalı.
ne melaike bir adamımış arkadaş. *
şimdi öğrendiğime göre önce döver sonra severimiş. *
paspas da yaparmış heralde orada çok güldüm o yüzden okuyamadım. *
bi de küfür en çok ona yakışırmış, zira o neylerse güzel eylermiş.
allah muhafaza yaradan rabbim kadar adil, temiz, dürüst, namusl...
laann. *
kahın gidin hele burdan..
şimdi öğrendiğime göre önce döver sonra severimiş. *
paspas da yaparmış heralde orada çok güldüm o yüzden okuyamadım. *
bi de küfür en çok ona yakışırmış, zira o neylerse güzel eylermiş.
allah muhafaza yaradan rabbim kadar adil, temiz, dürüst, namusl...
laann. *
kahın gidin hele burdan..
bir kaç egosu yüksek olanlar tarafından silinen silinmesi istenilen yazar.
Bu adam buraya geri dönmeli.
Bu adam buraya geri dönmeli.
hala fake hesaplarıyla kendini yalatan ateist. ulan bari giderayak kovulmadım, sildirdim kendimi de bari aminüm.
karşısında korkudan nefes alamayacak oçoların *
arkasından atıp tuttuğu cengaver.
bir hasan sabbah, bir timurlenk, bir ulubatlı hasan. *
heheheheeheeeyyyyy yavrum heyyy. ne yiğididi beee siz bilmezsiniz adaleti hz ömer gibi idi, namussuzun karşısında keskin bir kılıç gibi dimdik dururdu, dimdik durmak dedim de heybetlendim bir anda. *
ne oluyor lan saat de erken ama daha sabah ereksiyonuna 8 saat var, bak şimdi yaa, kendi gitti ama ona rağmen beni heycanlandırmaya devam ediyor. *
arkasından atıp tuttuğu cengaver.
bir hasan sabbah, bir timurlenk, bir ulubatlı hasan. *
heheheheeheeeyyyyy yavrum heyyy. ne yiğididi beee siz bilmezsiniz adaleti hz ömer gibi idi, namussuzun karşısında keskin bir kılıç gibi dimdik dururdu, dimdik durmak dedim de heybetlendim bir anda. *
ne oluyor lan saat de erken ama daha sabah ereksiyonuna 8 saat var, bak şimdi yaa, kendi gitti ama ona rağmen beni heycanlandırmaya devam ediyor. *
bence bu kadar yavşak bir ortamda yazmaması sevindirici bile sayılır.
söyleyecem artık burda mümkünse yazmasında zaten. en yakın zamanda burdan dönünce havalimanında ayağımın tozuylada arayıp misafiri olucam. birde getirdiğim viskiyi geri çeveirmeyipte viski içip sonrada şiir okursa ölürüm ben ona. burdaki yavşak kişilere de sıkmasın canını. onların olsun be abi burası da. sonra bu kadar yavşak yersizyurtsuz kalırsa sokaklarda işimiz bitmez seninle hem * burası da onların yeri olsun.
söyleyecem artık burda mümkünse yazmasında zaten. en yakın zamanda burdan dönünce havalimanında ayağımın tozuylada arayıp misafiri olucam. birde getirdiğim viskiyi geri çeveirmeyipte viski içip sonrada şiir okursa ölürüm ben ona. burdaki yavşak kişilere de sıkmasın canını. onların olsun be abi burası da. sonra bu kadar yavşak yersizyurtsuz kalırsa sokaklarda işimiz bitmez seninle hem * burası da onların yeri olsun.
(bkz: sandalye çekin beyler) *
la yuh olum yuh! tamam la ıkı saatır ses etmıyoruz, susuyoruz guluyoruz da yeter la bu ne cıvıklıktır.
ınsan kendı kendını durup durup bu kadar över mi la?
iki entry önce 1 yıl aynı mekanda calıstık dıyorsun, sonra unutuyorsun ne dedıgını dıyorsun kı havaalanından ayagımın tozuyala ( burada da havaalanı vurgusu var ki, "ben hep uçakla seyahat ederım"i anlatmaya çalışmış. * )
gidicem de viski ikram edicem de( burada da viskiden gayrıya dudak sürmeyen bir kalite adamı havası vermiş kendine) bide bana şiir okursa ( diyerekten de nasıl şiir seven entellektüel ve romantik olgusuna vurgu yapılmış) falan feşmekan diyor!
hacı abi hakket yaşın kaç senin?
sözlük yahu buray.
çoğumuz çulsuz, çirkin, şişman gozluklu asosyal bebeleriz la.
burdan ne çıkarmaya çalışıyon sen?
senin istdiğin şey için yaptğın organizasyon, bu büyük prodüksyon burası için biraz fazla.
ne bulmaya çalışıyon burdan, madem viski içersin, şiir okursun, iş yerinde kendine ait odan var, hizmetkarların var e kak sikti git dene la şansını? anaa
sinir etti bebe gece gece, iki eğlenek dedik geldiğimiz duruma bak laa.
iki sattir kendi kendini öven yazardır. hah mutlu oldun?
hiç kimse anlamadı da bu iki saattir seni övdüğün entryleri kimin yazdığını?
ınsan kendı kendını durup durup bu kadar över mi la?
iki entry önce 1 yıl aynı mekanda calıstık dıyorsun, sonra unutuyorsun ne dedıgını dıyorsun kı havaalanından ayagımın tozuyala ( burada da havaalanı vurgusu var ki, "ben hep uçakla seyahat ederım"i anlatmaya çalışmış. * )
gidicem de viski ikram edicem de( burada da viskiden gayrıya dudak sürmeyen bir kalite adamı havası vermiş kendine) bide bana şiir okursa ( diyerekten de nasıl şiir seven entellektüel ve romantik olgusuna vurgu yapılmış) falan feşmekan diyor!
hacı abi hakket yaşın kaç senin?
sözlük yahu buray.
çoğumuz çulsuz, çirkin, şişman gozluklu asosyal bebeleriz la.
burdan ne çıkarmaya çalışıyon sen?
senin istdiğin şey için yaptğın organizasyon, bu büyük prodüksyon burası için biraz fazla.
ne bulmaya çalışıyon burdan, madem viski içersin, şiir okursun, iş yerinde kendine ait odan var, hizmetkarların var e kak sikti git dene la şansını? anaa
sinir etti bebe gece gece, iki eğlenek dedik geldiğimiz duruma bak laa.
iki sattir kendi kendini öven yazardır. hah mutlu oldun?
hiç kimse anlamadı da bu iki saattir seni övdüğün entryleri kimin yazdığını?
küfre karşı olduğu için silinmiş zirveci hesap.
yazık la kimin hesabıysa. böyle ufak tefek hesaplarla uğraşmayın verin çiçoğun hesabını. * hem bu vatandaş 2-3 ay önce zirve olayında üstü kapalı herkese ana-bacı sövmüyor muydu lan? yazık ya sonra tövbe etmiş küfre karşı cenk etmiş hesabını silmişler.
çok allahsız bu moderasyon hacı çok...
yazık la kimin hesabıysa. böyle ufak tefek hesaplarla uğraşmayın verin çiçoğun hesabını. * hem bu vatandaş 2-3 ay önce zirve olayında üstü kapalı herkese ana-bacı sövmüyor muydu lan? yazık ya sonra tövbe etmiş küfre karşı cenk etmiş hesabını silmişler.
çok allahsız bu moderasyon hacı çok...
ulan hakkında bu kadar entry girilince...
o değil de ben ona buradan topsun yazsam da yüzüne karşı topsun diyebilirim. demişimdir de..
sallayan bi kaç adam var . e gideydiniz zirveye götsün olm. diyeydiniz.
iyiliği kötülüğü ibneliği kendisinin olsun.
sanal kimlik ile sallamak kolay.
yüzüne karşı bişi diyemiyorsan sanal kimliğinle de deme, deme ki adam sansınlar...
o değil de ben ona buradan topsun yazsam da yüzüne karşı topsun diyebilirim. demişimdir de..
sallayan bi kaç adam var . e gideydiniz zirveye götsün olm. diyeydiniz.
iyiliği kötülüğü ibneliği kendisinin olsun.
sanal kimlik ile sallamak kolay.
yüzüne karşı bişi diyemiyorsan sanal kimliğinle de deme, deme ki adam sansınlar...
gerçekten yazmasın burda bir daha. ısrar edicem.
adamla 2011 yılında beraber çalıştıkta sonra ömürboyu aynı işyerinde çalışamadığım için biraz da anne baba boşanma durumundan bıraktım işi. tabi bunu anlayacak kadar aptal olsa kişi böyle açıklama yapmak da gerekmezdi. yok yani komik duruma düşmesin kişi. poisonun şiir okumasınıda bilmiyorsun tabi.
bak bugün bunu okudu adam https://www.youtube.com/watch?v=7HVbvGMmusY
kıskançlık sebebin bumu yoksa acaba.
adamla 2011 yılında beraber çalıştıkta sonra ömürboyu aynı işyerinde çalışamadığım için biraz da anne baba boşanma durumundan bıraktım işi. tabi bunu anlayacak kadar aptal olsa kişi böyle açıklama yapmak da gerekmezdi. yok yani komik duruma düşmesin kişi. poisonun şiir okumasınıda bilmiyorsun tabi.
bak bugün bunu okudu adam https://www.youtube.com/watch?v=7HVbvGMmusY
kıskançlık sebebin bumu yoksa acaba.
Hakkinda girilen enrrylere anlam veremedigim... ulan tamam herif hakli ya da haksiz bir sekilde silinmis, eyvallah da geri donmesini isteyenler, yok ayni yerde calisiriz, yok beraber iceriz, yok sevisiriz falan... e olum adam burada yazmayinca sizin dostlugunuza arkadasliginiza zeval gelmeyecek ki? Gidin yine icin, sicin ne bileyim hayatiniza devam edin? Manyak misiniz lan?! Gelmis bir de atarlaniyor vay efendim yavsak ortammis yazmasinmis zaten... ortami yavsatan sensin bilader?!
Neyse sakinim.
Tanim: silik yazar. Anladigim kadariyla o da... yoksa tanimam etmem.
Neyse sakinim.
Tanim: silik yazar. Anladigim kadariyla o da... yoksa tanimam etmem.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar