bugün

poisonx

silinenler "o moderatörler" ile beraber beşiktaş maçına gidebilirler. tekrar yazar oluyorlarmış "bu maçı kazanırsak yazarlığını açarım" diyerek.

not: bahsi geçen arkadaşıma tek lafım yoktur ama moderatör olanın bakış açısına, izanına ve yaptıklarına laftan ziyade yapmayacağım şey kalmayacaktır.

hakaretleri temizleyip öyle yazdım canım modlarım benim.
© copyright 2005 - 2026