bugün
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- ismet gurbuz 202418
- küfreden kız iticiliği7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- lise defteri7
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yürüyüş partisi8
- beyaz otomobil satın almak15
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- düşük iq belirtileri5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- göbek adınız2
- bugün de meme atan olmaması13
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- rabbin para vermesi4
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- makarna süzmek5
- amerika birleşik devletleri6
- almanya5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- diş ağrısı2
görsel
Bazen yeme de yanında yat cinsinden olan yiyecek.
Bazen yeme de yanında yat cinsinden olan yiyecek.
çıplah hatun pizzayı mındar etmiş.
pizzanın orijinali sebzelidir arkadaşlar.
dışarıda bilhassa vejetaryen tercih edin daha sağlıklı ve klas.
dışarıda bilhassa vejetaryen tercih edin daha sağlıklı ve klas.
pizzanın orijinali sebzelidir arkadaşlar.
dışarıda bilhassa vejetaryen tercih edin daha sağlıklı ve klas.
dışarıda bilhassa vejetaryen tercih edin daha sağlıklı ve klas.
Başlık yüzünden canımın çektiği yiyecek. Nerede benim göz hakkım?
Bim in çok iyi bir şeklide yaptığı yiyecek. italyanların dahi ağzını açık bırakır.
ABD'de her gün 100 dönüm alanı kaplayacak pizza servis edilmektedir.
kyk'ları aldığımız ilk gün hadi bi çılgınlık yapalım diyip söylediğimiz yiyecek. sadece ilk gün ama. bizim de babamız vehbi koç değil yani.
anavatanı italya olan yemek.
Mesaj geliyor %70 indirim diye, siteye giriyoruz sipariş veriyon birde bakıyorum 40 50 lira, iyiki indirim varmış.
Sicilya, Napoli ve Roma yörelerinde farklı türleri olan; özü hamur, domates sosu ve peynir olan italyan pidesi. genellikle mozzarella peyniri kullanılsa da yağlı hemen her peynir konulabilir.
Bunların haricinde zeytinyağı, kokulu otlar da italya'da sıklıkla kullanılır. Bunlar dışında her şey ekstradır.
italya'da 21. yüzyıl'a dek gayet de fakir adam yiyeceğiyken 2000'lerden itibaren gayet alengirlenmiş, füzyon mutfağı bile olmuştur.
Şahsî kanaâtimce özgün pizza hiç de öyle yenek bir nane değildir ama üstünü hayvansal gıdalarla süslerseniz gayet de güzel gidebiliyor. Gene de bir etli ekmek değil.
Bunların haricinde zeytinyağı, kokulu otlar da italya'da sıklıkla kullanılır. Bunlar dışında her şey ekstradır.
italya'da 21. yüzyıl'a dek gayet de fakir adam yiyeceğiyken 2000'lerden itibaren gayet alengirlenmiş, füzyon mutfağı bile olmuştur.
Şahsî kanaâtimce özgün pizza hiç de öyle yenek bir nane değildir ama üstünü hayvansal gıdalarla süslerseniz gayet de güzel gidebiliyor. Gene de bir etli ekmek değil.
bizim gibi Domino’s, pizza hut gibi zincir restoranların pizzalarına aşina insanların italya’da ahan da orijinal pizza diye binbir hevesle ağzını ayırmış beklerken önüne gelen şekilsiz şükülsüz acayip şeyler karşısında dumur olduğu şey.
Ola ki yolunuz Almanya’ya düşerse Türk restoranlarında “dönerli pizza” deneyin. Belli bir yer var mı hangisi diye sormayın, hepsi birbirinden lezzetli. Hatta bence pizzaya en çok yakışan ne idüğü belirsiz abidik gubidik salam/sosis gibi şarküteri ürünleri yerine öz be öz türk döneri olmuş. Afiyet olsun efenim.
Ola ki yolunuz Almanya’ya düşerse Türk restoranlarında “dönerli pizza” deneyin. Belli bir yer var mı hangisi diye sormayın, hepsi birbirinden lezzetli. Hatta bence pizzaya en çok yakışan ne idüğü belirsiz abidik gubidik salam/sosis gibi şarküteri ürünleri yerine öz be öz türk döneri olmuş. Afiyet olsun efenim.
görsel
canım çektikçe ya kendime ısmarlarım ya bir kardeşime ya bir sevgilime söylerim. mutlak tavsiyemse özel lezzetler için yerel pizzacılara gitmeniz. biraz daha paraya kıyarsanız gerçekten pizza yemiş olursunuz.
'' sahi benim daha önce yediklerim neydi? ''
canım çektikçe ya kendime ısmarlarım ya bir kardeşime ya bir sevgilime söylerim. mutlak tavsiyemse özel lezzetler için yerel pizzacılara gitmeniz. biraz daha paraya kıyarsanız gerçekten pizza yemiş olursunuz.
'' sahi benim daha önce yediklerim neydi? ''
Hawaii olani enfestir. ananas ve schinken ile birde tabasco var ise pefff.
kyk bu gece yatıcak yarın kredi kartı borçlarımı ödedikten sonra söyleyebilirim.
savaş sırasında açlıktan kırılan italya halkının, sicilya adasına kaçmasıyla, yemek yahut kahvaltılık gıdaların ekmekten ayrı yenmesi fazla maliyetli görüldüğü için ekmeğin üzerine daha az miktarlarca konulup pişirilmesi düşüncesiyle doğmuştur.
ilk pizzalar şekilsiz ekmeklerdi ve üzerinde yalnızca(çoğunlukla) ezilmiş domates ve biraz mozarella peyniri vardı.
dolayısıyla günümüzde de temel pizza dendiği zaman içine giren temel iki malzeme domates sosu ve mozarella peyniridir.
hamuru mayalı ve yumuşakçadır. hamurunuzun ömrünü uzatmak istiyorsanız süt veya yoğurt kullanmamalısınızdır bunun yanı sıra günlük hamur tutulan tüm restoranların pizza hamuru reçetelerinde süt ve zeytinyağı bulunur.
ilk pizzalar şekilsiz ekmeklerdi ve üzerinde yalnızca(çoğunlukla) ezilmiş domates ve biraz mozarella peyniri vardı.
dolayısıyla günümüzde de temel pizza dendiği zaman içine giren temel iki malzeme domates sosu ve mozarella peyniridir.
hamuru mayalı ve yumuşakçadır. hamurunuzun ömrünü uzatmak istiyorsanız süt veya yoğurt kullanmamalısınızdır bunun yanı sıra günlük hamur tutulan tüm restoranların pizza hamuru reçetelerinde süt ve zeytinyağı bulunur.
içine mısır konulmasından acayip ayar olduğum italyan lezzeti. mısır ne olm mısır ne. bi kere pizzaya aykırı. patır patır dökülen, sert şeyler.
ketçap mayonez sıkanlara kürekle vurasım geliyor.
ketçap mayonez sıkanlara kürekle vurasım geliyor.
bir ara papa johns diyor, seviniyor, ayı gibi yiyor idik..
artık ya ülke çapında pizza yapımını unuttular, ya kalitesizlik tavan ya da ben pizzadan soğudum sanırım..
nereyi denediysem sevemedim lan amk..
artık ya ülke çapında pizza yapımını unuttular, ya kalitesizlik tavan ya da ben pizzadan soğudum sanırım..
nereyi denediysem sevemedim lan amk..
Oyşh bol malzemeliymiş olsa da biz de yesek.
Türkiyede kaliteli malzeme kullanılmış orta boy bir pizza en aşağı 50 tl olması lazım. (Sütaş kaşar, afyon cumhuriyet sucukları vb)
Ucuz olanları sakın yemeyin kaşar yerine kaşara benzeyen margarin kullanıyorlar 5 liralık sucuk koyuyorlar. Sağlığını sokakta bulmuş olanlar, kendisi saygısı olmayanlar yiyebilir tabii.
Ucuz olanları sakın yemeyin kaşar yerine kaşara benzeyen margarin kullanıyorlar 5 liralık sucuk koyuyorlar. Sağlığını sokakta bulmuş olanlar, kendisi saygısı olmayanlar yiyebilir tabii.
Kalın hamurlu ve bol malzemeli tarafımca her zaman tercih edilen besin.
Türkiye şartlarında düşünüldüğünde fiyat-performans kafasıyla en verimsiz seçenek. Daha yeni gördum pizza hut da buyuk boy pizza+icecek+patates güya 65 liradan 45 liraya inmiş. Ben tabi king-kong türünden olduğumdan o menüye anca doyabiliyorum ki çok da yargılamamak lazım çünkü malzeme kullanımı denen bir şey son derece minimal. Yani yığıl yığıl hamur yiyorsun ki o tarz şeyler yersen çok çabuk acıkırsın. 45 liranın tam yarı fiyatindan biraz fazla olan 25 liraya herhangi bir kebapçıda 2 lahmacun 1 ayran alırsın önüne dünyanın ikramını dizerler sonunda da çayını içer çıkarsın hatta eli bol bir kebapçı abimizse kendileri tatlı olarak da irmik helvası ikram ederler. Sadece kebap da değil, komagene nin pakette tavuk pilavı var pakette dediysem de fabrikasyon değil sadece paketlenmiş. 9 liraya satıyorlar ve 300gr gayet dolgun, çok mu acıktın babacım 1 tane ondan alıyorsun 5 liraya üstüne dürüm attırıyorsun 3 liraya da büyük ayran, kaç oldu 17 lira. Hadi 20 ye tamamlamak için de dürümü xl yap 3 3.5 lira da öyle fark öde 20 liraya tıka basa doy.
Olsada yesek.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar