bugün
- genç görünmeye çalışmak5
- 33 yaşında olmak3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- whynot2
- deniz göktaş4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- erkekler neden erken ölür5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- öldükten sonra bana ne olacak5
- türkiye9
- amerika birleşik devletleri6
- hootsuite2
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- uludede2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlüğün kırbacı3
- anın görüntüsü22
- 26 haziran 2026 norveç fransa maçı2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- içtim şarabı13
- meksikalı batman2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- kadir inanır22
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- arşivlenmesi gereken resimler2
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- şafak çak4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kemalist dünya24
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- rakı sevmemek7
- aşure yapan sözlük kızları7
- tamar tanrıyar2
- 1 kilometrelik gökdelen2
- günün şiiri6
- sophia osako3
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- true'nun çaylak olması16
- owner of a lonely heart2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- velvet28
Ankara Çayyolun da yeni gelişen ve güzel bir hal alan cadde. *
yeni arjantin olarak nitelendirilen, ancak bana çok süper gelmeyen cadde. evet mekanlar hoş ve çekici. ama genel hava itibari ile biraz fazla "genç" bir havası var. daha çok 17-18 yaşındaki gençler masaları doldurup eğleniyorlar. ayrıca birkaç yüksek kalite mekan hariç, pek çoğunda garsonlarla muhabbet kurmazsanız, sipariş vermeniz, 20-25 dakikayı bulabilir. geliyorum bir saniye derler gelmezler. sonra şu yüksek sesle konuşup herkese dostum diye hitap eden tipler gelir. sizi unutup devamlı onlara çalışırlar.
Ankara Çayyolu içerisinde kendinizi bir an için yazlık mekanda hissetmenizi sağlayacak mekanlar bütünü. Üzerinde çin lokantasından, nargileciye kadar, kıtır, özsüt, kukla kebap dahil çoğunlukla alkollü pek çok mekanın bulunduğu cadde.
Nezih mekanlar var. insanı boğmayan tam tersine geniş geniş dağılmış bir yerleşim var. Hem muabbet edip biraz da insan görmek için güzel bir mekan. En azından Bahçelievler 7. Cadde'ye gelen toros ve şahin marka krolar yok.
Nezih mekanlar var. insanı boğmayan tam tersine geniş geniş dağılmış bir yerleşim var. Hem muabbet edip biraz da insan görmek için güzel bir mekan. En azından Bahçelievler 7. Cadde'ye gelen toros ve şahin marka krolar yok.
ankara çayyolu'nda sıfırdan inşa edilen, barları, eğlence mekanları, restoran ve kafeteryaları ile kentin modern yüzü olabilecek, tunalıhilmi ve 7. caddenin yerini alması kuvvetle muhtemel cadde.
Ankara Çayyolu semtinde bulunan ve barındırdığı mekanlarla adından söz ettiren güzel bir cadde. Çok yakında büyük bir otopark sorunu yaşayacağını garanti edebiliriz.
önce kötü demişim gerçi ama düzeldi valla. güzel bir cadde oldu. evimin yanında olması sebebi ile devamlı uğrak yerim.
ha bir de genel havaya aykırı da olsa az piyaz'da köfte ve kemal paşa yemelisiniz. ustaları hakiki inegöllüymüş.
ha bir de genel havaya aykırı da olsa az piyaz'da köfte ve kemal paşa yemelisiniz. ustaları hakiki inegöllüymüş.
değnekçiye para kaptırmamak için göt kadar yere park etmek zorunda bırakan ve çıkarken mecburen öndeki arabayı çizmenize ,kendi tamponunuzun da çıkmasına neden olan caddedir.
Yine de güzeldir. Çimlerde pufları olan cafeleri vardır. Yazın Ankara'yı daha katlanılabilir hale getirir.
Yine de güzeldir. Çimlerde pufları olan cafeleri vardır. Yazın Ankara'yı daha katlanılabilir hale getirir.
Bundan çok değil, iki sene önce çakalların, tilkilerin dolaştığı boz tepelerdi, şimdi Ankara'nın gözde eğlence mekanlarından bir oldu. Çalıştığım yere çok yakın. * Ben çok uğramam ama. Hala iki sokak altında asvalt yok. Nasıl bir kentleşme anlamadım. Mekanlar güzel, yeme içme anlamında da alternatif çok var, eğlence mekanı anlamında da... Çayyolu uzak merkeze ama insanları çekiyor.
2-3 katlı binaların yan yana dizilip rengarenk ışıklandırılmasıyla, akşamları ortada bitmek bilmeyen araç trafiğiyle, miami vice city tadını yakalamış yer, palmiyeleri dikseler tam olacak. mimari kalite ve ortam olarak 7. cadde ya da arjantin caddesi gibi ucube yerlerle kıyas götürmeyecek kadar iyidir, ancak orada görülen dandik insan profili pek malesef burada da aynen kendini gösterir. cumartesi akşamları 9'dan sonra yer aramak gibi bir saçmalık yapmayın, değnekçilere para kaptırmayın. kıtır, narquilla, escape, monopoly, taps, quick china, shakespeare ve daha onlarca mekan burada bulunur. rivayete göre burada bulunan ve önünde turuncu lamborghini gallardo bulunan sortie, istanbul'daki orjinalinin adını yerlere çaldığı için kapanmış/kapatılmıştır.
iyi güzel hoş bir o kadar da abartılan cadde. ee ankarada bu kadar. ama biraz daha serpilip büyüdüğü takdirde gerçekten tadından yenmez olacak gibi.
ankaranın gece hayatının aktığı cadde özellikle yaz akşamları bir başkadır .
ankaranın güzide mekanlarından birisi lakin aşırı derecede pahalı ve tikky içeriyor.gerçekten eğlenmek istiyorsanız gitmenizi tavsiye etmeyeceğim yerdir.insan okadar tikkynin arasında mecburen kasmak zorunda kalıyor.yoksa ıyy oo aaa gibi kınamalarla karşılaşabilirsiniz.sizler için geliyor ;
(bkz: bir bardak çay içip 7 tl bayılmak)
(bkz: bir bardak çay içip 7 tl bayılmak)
Henüz gitmiş değilim ama ankara gibi hüzünlü bir şehre yakıştıramadım ben burayı. Bir de "yazın çok güzel" gerçekten denmiş, e güzel insan Ankara'nın yazı yoktur ki ankaralı için. Ankara kıştır, pıt pıt düşen kar taneleridir, sigara dumanını içine çektiğin anda ağzının donmasıdır, yağmurlu gecelerde arkadaşlarınla içtiğin sıcak çikolatadır ankara. Nuri bilge ceylan'ı en çok yakıştırdığım kenttir. Fonda çalan sigur ros'un en güzel kombine olduğu/olacağı memlekettir benim için.
Ama o hüzünlü kimliğinden sıyrıldı, her yeri renkli, uzaktan neona bulanmış gibi duran
avm'ler aldı ankara'da. Benim çocukluğumda sadece atatkule vardı, bayramlarda kuzenlerle oyun salonuna doluştuğumuz sinemaya da megapol ya da metrol'e giderdik. O beton yığınlarını sanki zihnimdeki anıları yıkıp üzerlerine diktiler. Maziden geriye hiçbir şey kalmadı, bu yüzden de 2 senedir ne aradım ne sordum ankara'yı, ama ankara ne los angeles'tır ne de çölün ortasına dikilmiş yapay cennet las vegas. Ankara interstate 60'tır, ucuz motelleri ve onların çaklak duvarlarıyla seni karamsarlığın kollarına bırakn
her anını öyle bir depresiflikle yaşarsın ki benzerini ancak mart ayının bir günü sabah 7'de ankara'da bir evde uyanmakta bulabilirsin ..
Edit: taps diye bir mekan varmış, bebek'teki taps karşında öküze bile ilham verecek boğaz olduğu tat vermiyorken ankara'da bence hiç mi hiç çekillmez.
Ama o hüzünlü kimliğinden sıyrıldı, her yeri renkli, uzaktan neona bulanmış gibi duran
avm'ler aldı ankara'da. Benim çocukluğumda sadece atatkule vardı, bayramlarda kuzenlerle oyun salonuna doluştuğumuz sinemaya da megapol ya da metrol'e giderdik. O beton yığınlarını sanki zihnimdeki anıları yıkıp üzerlerine diktiler. Maziden geriye hiçbir şey kalmadı, bu yüzden de 2 senedir ne aradım ne sordum ankara'yı, ama ankara ne los angeles'tır ne de çölün ortasına dikilmiş yapay cennet las vegas. Ankara interstate 60'tır, ucuz motelleri ve onların çaklak duvarlarıyla seni karamsarlığın kollarına bırakn
her anını öyle bir depresiflikle yaşarsın ki benzerini ancak mart ayının bir günü sabah 7'de ankara'da bir evde uyanmakta bulabilirsin ..
Edit: taps diye bir mekan varmış, bebek'teki taps karşında öküze bile ilham verecek boğaz olduğu tat vermiyorken ankara'da bence hiç mi hiç çekillmez.
gereğinden fazla abartılan caddedir. amiyane tabir kullanmak gerekirse, hiçbir numarası yoktur. birkaç güzel mekan ve pahalı menüler ile kaliteli gösterilmeye çalışılmaktadır. istanbul'un sıradan mekanları seviyesindedir.
evimden sadece birkaç sokak ötede olan ve hergün uğramadan geçmediğim güzel mekanlarıyla ve ortamıyla ünlü olan yerdir.
ankarada adam gibi takılıncak nadir mekanlardan biridir. diğeri için (bkz: filistin).
Ankarada eğlencenin adreslerinden biri.
akşam vakti güzel güzel içkisini yudumlamak isteyenler de bu caddeyi az geçip nada'ya takılabilirler.
radyo odtü tarafından düzenlenen yılbaşı partisine ev sahipliği yapmış cadde.
pahalı mekanlarla dolu cadde. tunalı'dan 7. caddeden daha gelişmiş olduğu söylense de henüz mümkün değil. bir de meşhur kıtır'ı var ki herkesin dilinde. böyle fok balığı modunda kıtırı övmeler falan. aman yarabbi.
bahçeli 7 nin filan pabucunu dama atan cadde. çayyolundadır.
abazanlardan geçilmeyen çayyolunda bir caddedir.
ankara'da, zenginlerin eğlenmesi için oluşturulan caddedir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar