park caddesi

önce kötü demişim gerçi ama düzeldi valla. güzel bir cadde oldu. evimin yanında olması sebebi ile devamlı uğrak yerim.
ha bir de genel havaya aykırı da olsa az piyaz'da köfte ve kemal paşa yemelisiniz. ustaları hakiki inegöllüymüş.
© copyright 2005 - 2026