bugün
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- lise5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- bir insanı sevmek12
- yazarların imza parfümleri12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- mutluluğun fark edilmemesi9
- saygıdeğer birader yazarlar2
- pkk nasıl biter2
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- pkklı anaları2
- akp aslında yok her şey dekor5
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor2
- amerikan yahudileri3
- erkekler neden az yaşar8
- hızlı para kazanmanın yolları6
- beyaz eşya2
- kıskanmak7
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- dünya9
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- yazarlara gelen son mesaj5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- devlet gücü6
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- japonya5
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- deprem2
- venezuela2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- amerika birleşik devletleri4
- 2026 dünya kupası23
- sude isimli kızlar2
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- m r e r e c t o5
- andriy shevchenko3
- haitinin gol atmış olması5
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- oyuncu koltugu4
- türkiye7
orantının kız kardeşi. abisiyle birleşince pek iğrenç oluşumlar oluşturabilen matematiksel terim.
(bkz: levent oran)
"oran'dan geçer mi" gibi salak bir espriye maruz kalan semt.
(bkz: nispet)
Daha çok oran sitesi olarak bilinen,19 senedir yaşadığım,çocukluğumun geçtiği en güzel anılarımın saklı olduğu,beni kendisine sanki hiç kopamayacakmışım gibi bağlayan tertemiz havası ve yemyeşil manzarasıyla ankara'nın en güzel ve yaşanası semtlerinden birisidir oran.Tek dezavantajı ki bu da kişiden kişiye göre değişir,şehir merkezine uzak olmasıdır.ama odtü arazisinin geniş ormanlık alanı,eymir gölü ve mogan gölü'nün manzarasını görünce insan şehirden uzak olduğuna sevinir. Biraz da resmi bir havası vardır çünkü genelde siyasetciler ve bürokratlar bu semtte oturur.Mesela sabah yürüyüş yaparken deniz baykalla karşılaşmanız olasıdır.Gerçi milletvekili lojmanlarında artık vekiller oturmadığı için bu resmi hava eskisi kadar hissedilmez.zaten milletvekili lojmanlarının son halini görseniz terkedilmiş bir kasabayı andırır.Kışın yaşam ankara'nın diğer semtlerine göre çok zordur.bir kar yağdı mı uzun süre yerden kalkmaz ve eğer o sene kış çok sert gecerse nisan ayının başlarına kadar buzlanma görülebilir.Eğer araba sahibi iseniz bazen 10 gün boyunca yerinden oynatamadığınız olur.Zaten mevsimin ilk karı da Ankara da bu semte düşer.Oran sitesinde bunlar yaşanırken biraz aşağılara indiğinizde çankaya kızılay gibi semtlerde gram kar olmadığını görürsünüz.Ama güzellikleri okadar çoktur ki bazı dezavantajlarını görmezden gelebilirsiniz.kısacası oran sitesi 3 yasından beri yaşadığım ve hep yaşamak isteyeceğim çok sevdiğim gönülden bağlı olduğum yerdir...
kıyaslanacak birimlerin katsayılarını birbirine bölme işidir.
yıkık dökük milletvekili evlerinin nihayet yıkılarak o virane girişinin düzeleceğini umduğum ankara nın en güzel yeri.bazen ankara da yaşamanın tek tesellisi bile olur.park vadi denilen yere gidip manzara diye oturan insanlara üzülürsünüz.or-an manzarası uzak olmasının hakkını fazlasıyla verir çünkü.artık milletvekilleri pek yok ama elçiler bulunduğundan sokakları tertemizdir.1 tane kar düşse hemen kar araçları çalışır.saat kaç olursa olsun güvenlice dışarı çıkabilirsiniz.geceleri özellikle de haftasonları bıçkın ankara gençlerinin araba yarışlarına sıfır çizmelerine şahit olursunuz.diğer semtlerle arasında yaklaşık 7 derece olduğundan gocuğunuzla tunalıya gitiğinizde hırkalı tipler görmeniz mümkün olabilir.ama yine de ankara değil mi işte ''uzaktayken özlersin içindeyken bıkarsın'' şehri.
salak esprilere meze olan semttir.
dolmuşa binmeden sorulur:
-kaptan oran mı?
+evet, oram.
dolmuşa binmeden sorulur:
-kaptan oran mı?
+evet, oram.
cezayir'de bir il. yer itibariyle ülkenin turistik şehirlerinden biri olmakla beraber. zaman zaman 80 km kuzeyde ispanyada yaşayan arapların rağbet etmesine rağmen genelde yerli turistlerin akın ettiği şehir. başkent algerden sürekli uçuşlar vardır.
wahran olarak da bilinir...çift aslan anlamına gelir,zaten şehirde çift aslan heykeli de bulunur.
(bkz: cezayir)
(bkz: cezayir)
(bkz: rai) müziğinin doğduğu şehir.
Ankara'nın bulabileceğiniz en sakin ve en serin semtlerinden biridir.
(bkz: altın oran)
(bkz: ratio)
pokemon oyunlarında bir berry çeşidi.
ankaranın nezih bir semtidir. bu nezih semte gitmek için nezih bir araç bulamayanlar güvenparktan dakika başı kalkan oran dolmuşlarına binebilirler. trt ankara müdürlüğü de buradadır.
Kızılay'da converse giyilirken biz bottan aşağı giyemezdik bu dağda.
ismi yüzünden nerde oturuyosun diye sorduklarında "panora'nın orda" diye cevap verdiğim güzide semtim. şehir merkezinden yaklaşık 4 derece daha soğuk olur burası.
fasta bulunan ortaçağ şehridir, ayni zamanda ankarada bir belediyedir.
ankara'nın en nezih semtidir.
ankara'da yaşamak isteyeceğim yerlerin başında olan güzide semt.
düzeni ve insanı ayrı güzeldir.
düzeni ve insanı ayrı güzeldir.
cezayir ülkesinin bir şehridir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar