bugün
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- lahmacunu elle yiyen kız18
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- olduğundan genç göstermek10
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- üniversite sınavına geç kalmak7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- alevilerde muhammed ismi5
- balkonu camla kaplatmak7
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- istanbul6
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- milli takımımızın balonu patladı7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- bir gün ölecek olmak7
- 22 haziran 20262
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- yazarların en sevdiği meyve9
- 2026 dünya kupası14
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- paris te son tango2
- güne bir şarkı bırak18
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- opel omega b2
- futbol12
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- pornoyu bırakmak5
- red bull2
- sigaranın içinde 4 bin çeşit zehir olması2
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- asosyal olmanın sebepleri7
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
internet tarayıcısı olan opera nın cep telefonları için olan tarayıcısı. bildiğin her sayfayı açar. seçeneklerden resimleri yükleme seçeneği işaretlenmelidir tabii ki.
html tarayıcısı olmayan telefonlara, html tarayıcıdan çok daha fazlasını veren opera'nın ufaltılmış tarayıcısı..
html, php, asp, aspx, cfm her türlü kodlanmış siteyi açabilmektedir.
wap sitesi bulunmayan web sayfaları rahatça gezilebilir..
html, php, asp, aspx, cfm her türlü kodlanmış siteyi açabilmektedir.
wap sitesi bulunmayan web sayfaları rahatça gezilebilir..
yatay modu ve faresi ile süper hale gelmiş ve en basit cep telefonunu bile internet telefonu yapmış süper program. eğer web ayarlarınız tam ise sorunsuzdur. ayrıca az kontor için resimleri kısıtlma ya da rss okuyucu tercih edilebilir.
an itibariyle indirip kurdugum, kullanmaya basladigim harika tarayici. tek sorunu devamli kota bilgisi vermesi, onun da pek opera'yla alakasi varmis gibi gozukmuyor gerci.
gercekten super.
gercekten super.
çektiğiniz fotoğrafları upload edip anında paylaşmanızı sağlayan java harikası, cep telefonunun vazgeçilmezi.
'Son versiyonu olan 4.2 kullanmayanları ağlatacak özelliklere sahip muhteşem tarayıcı.
10 dakikadır kurcalıyorum ve:
>sayfalar çok hızlı yükleniyor
>sayfayı uzaktan gösteriyor ve yön tuşlarıyla hareket ettirdiğiniz bir kutucuk var. 5'e bastığınızda o kutucuk tam ekran oluyor ve sayfaya yaklaştırılıyor.
>yakınlaştırma, sayfa değiştirme gibi işlemlerde animasyonlar göze çok güzel görünüyor.
>arayüz çok daha kullanışlı hale getirilmiş. Windows başlat menüsüne benziyor.
>önceki versiyonda mouse işareti yokken bunda var. Önceki versiyon bir linke tıklayana kadar insanı sinirlendirebiliyordu bazen.
>bir yerde kullanıcı adı-şifre veya yazı yazacağınızda farklı bir tam sayfa yazı yazma alanı açılıyor ve o yazı yazma kutularında sürünmekten sizi kurtarıyor.
>dosya indirme çok kolay.
>resimler yine çok
Önceki versiyonlarında doğru düzgün entry giremezken ve standart nokia tarayıcısına dönmem gerekirken yeni 4.2 versiyonu beni entry girme zevkinin doruklarına taşımıştır.'
Tam yukarıdakini buraya yazmıştım ve yollamıştım ki ne göreyim, yukarıdaki entry 'günah diye domuz eti yemeyen tip' başlığına gitmiş. Ve ben opera ile bunu bir türlü silemedim ve değiştiremedim. Yani hiç bir şey kusursuz değil.
10 dakikadır kurcalıyorum ve:
>sayfalar çok hızlı yükleniyor
>sayfayı uzaktan gösteriyor ve yön tuşlarıyla hareket ettirdiğiniz bir kutucuk var. 5'e bastığınızda o kutucuk tam ekran oluyor ve sayfaya yaklaştırılıyor.
>yakınlaştırma, sayfa değiştirme gibi işlemlerde animasyonlar göze çok güzel görünüyor.
>arayüz çok daha kullanışlı hale getirilmiş. Windows başlat menüsüne benziyor.
>önceki versiyonda mouse işareti yokken bunda var. Önceki versiyon bir linke tıklayana kadar insanı sinirlendirebiliyordu bazen.
>bir yerde kullanıcı adı-şifre veya yazı yazacağınızda farklı bir tam sayfa yazı yazma alanı açılıyor ve o yazı yazma kutularında sürünmekten sizi kurtarıyor.
>dosya indirme çok kolay.
>resimler yine çok
Önceki versiyonlarında doğru düzgün entry giremezken ve standart nokia tarayıcısına dönmem gerekirken yeni 4.2 versiyonu beni entry girme zevkinin doruklarına taşımıştır.'
Tam yukarıdakini buraya yazmıştım ve yollamıştım ki ne göreyim, yukarıdaki entry 'günah diye domuz eti yemeyen tip' başlığına gitmiş. Ve ben opera ile bunu bir türlü silemedim ve değiştiremedim. Yani hiç bir şey kusursuz değil.
(yamuluyorsam düzeltin) sayfaları hızlı açmasının ardında yatan gerçek, talep etmiş olduğunuz sayfayı farklı bir proxy üzerinden sıkıştırılmış formatta çağıtıyor olmasıymış. bu sebeple türkiye'deki site kapatma yasağına takılmadan rahatça gezinebiliyorsunuz nette, fakat facebook gibi bir siteye bağlanmaya çalıştığınızda mail adresinizi ve şifrenizi yazdıktan sonra "ya bilader doğru yazdında bağlandığın yer pek güvenli gelmedi bana, ben birde senin doğum tarihini merak ettim emin olmak için" benzeri bir uyarı ile karşılaşmaanızı sağlıyor.
ingilizce çevirisi için önceden yapılan edit : o çeviri sempatik görünerek senden "pek iyi" butonuna basmanı sağlamsı için yapılmamıştır, google translate e çevirttim bu çıktı ben ne yapayım. yoksa bende çok isterim sahane ingilizce konuşmayı, ingilizce içerikli entry girmeyi...
ingilizce çevirisi için önceden yapılan edit : o çeviri sempatik görünerek senden "pek iyi" butonuna basmanı sağlamsı için yapılmamıştır, google translate e çevirttim bu çıktı ben ne yapayım. yoksa bende çok isterim sahane ingilizce konuşmayı, ingilizce içerikli entry girmeyi...
daha once j2me kodlamis biri olarak 5.0 versiyonlarindaki look n feel'i ciddi ciddi takdir ediyorum. hala daha telefonun* kendi browserindan internete giren varsa sopayla kovalamak lazim.
5 beta surumu ile muthis bir hal almis. Sanal klavyesi de ayri bir guzellikte. Denemenizi siddetle salik veririm.
htc touch viva ile açılırken insanın gözüne yaklaşık 1dk htc logosu sokmadan sayfaları açmayan meret.
sıradaki için:
(bkz: firefox mini)
sıradaki için:
(bkz: firefox mini)
turkce karakter sikintisi yasatan browser.
sony w810i cep telefonumda kullandigim mini internet browserdir. cok kullanisli oldugunu teyit ederim, herkese öneririm.
Cep telefonunda internet keyfi onsuz olmuyor. Bunu anladım ve elhamdulillah dedim.dünya varmış Şimdiye kadar eziyetmiş internette dolaşmak yahu, madem bu mereti yapacağıdınız, neyime beklediniz bu kadar canım.
Neyse, ellerine sağlık olsun yapanların. Pek beğendik kendilerini. Cep görünümü ve kısayollarıyla pek bir kullanışlı. tavsiye edilir.
Neyse, ellerine sağlık olsun yapanların. Pek beğendik kendilerini. Cep görünümü ve kısayollarıyla pek bir kullanışlı. tavsiye edilir.
kvk girişli htc hero telefonlarda son versiyonu adam akıllı işlemeyen browserdır.
Cep telefonlari icin harika yazilim.
olumsuz yonleri; edit, oylama, vb. ozellikleri kullanamamaktir.
yazdiginiz entryleri ba$ka ba$liklar altinda gormeniz.
uzun entry girip, onayladiginizda sayfa refreshlendikten sonra tum entrynin silinmi$ olmasi.
2000 karakter siniri olmasidir.
ancak tum bu olumsuzluklara ragmen;
kullani$ olarak super otesidir.
dokunmatik ekran telefonlarda, goruntulemek istediginiz alani dokunarak zoom yapma ve cift dokunarak/tiklayarak tekrar tam sayfa gorunume gecmesi kalpleri feth etmeye yetmi$tir.
olumsuz yonleri; edit, oylama, vb. ozellikleri kullanamamaktir.
yazdiginiz entryleri ba$ka ba$liklar altinda gormeniz.
uzun entry girip, onayladiginizda sayfa refreshlendikten sonra tum entrynin silinmi$ olmasi.
2000 karakter siniri olmasidir.
ancak tum bu olumsuzluklara ragmen;
kullani$ olarak super otesidir.
dokunmatik ekran telefonlarda, goruntulemek istediginiz alani dokunarak zoom yapma ve cift dokunarak/tiklayarak tekrar tam sayfa gorunume gecmesi kalpleri feth etmeye yetmi$tir.
nokia 5230'un orijinal internet tarayıcısının suyu mu çıktı hacı diyordum ki bu meretle tanıştım. hatta opera mini 5'ten önce araya bir de opera mobile 10 sıkıştırdım ki -beta olduğundan olsa gerek- illallah demekten gına geldi. opera mini 5, müthiş bir tarayıcı çok hızlı ve kullanışlı ancak bence bir sorunu var. abicim o menüdeki simge nedir öyle ya paint ile yapmışlar sanki daha düzgün bir simge konulamaz mıydı acaba?
büdüt: ulan fanboy gibi yazmışım yazıyı. hayır dostlar opera babamın malı değil.*
büdüt: ulan fanboy gibi yazmışım yazıyı. hayır dostlar opera babamın malı değil.*
biraz kassada her türlü sayfayı mobil hale getiren java uygulaması.
inidirip kurması çok basit program.
yalnızca telefondan* mini.opera.com adresine giriyorsunuz ve belirtilen linke tıklayarak kuruyorsunuz.
*linke bilgisayardan tıklarsanız operanın tanıtım sayfası çıkmaktadır.
avea ve turkcell de internetin biraz pahalı olması nedeniyle internet paketlerinden birini almanızı tavsiye ederim.
yalnızca telefondan* mini.opera.com adresine giriyorsunuz ve belirtilen linke tıklayarak kuruyorsunuz.
*linke bilgisayardan tıklarsanız operanın tanıtım sayfası çıkmaktadır.
avea ve turkcell de internetin biraz pahalı olması nedeniyle internet paketlerinden birini almanızı tavsiye ederim.
başlı başına bir devrimdir. bu zamana kadar hiç kullanmamış olduğum için hayıflanıyorum. vodafone'un cepnet paketiyle birlikte yeme de yanında yat.
sırf bendemi oluyor bilmiyorum ama entry'i girip yolluyorum bakıyorum başka bir başlığın altına yazılmış.Silmeye kalksan silme fonksiyonu çalışmıyor.çaresiz bir bilgisayar bulmanız gerek.
sözlüğe entry girmeye de, başlık açmaya da yarayan tarayıcıdır.
(bkz: sözlüğe hala pc den giren yoksul modeli)
(bkz: sözlüğe hala pc den giren yoksul modeli)
küçük çocukların seslendirdiği opera gösterileri. *
cep telefonundan internete rahatça bağlanma olanağı sağlayan, oldukça kullanışlı, mobil browserların ilahı.
%80e yakin entry'mi opera mini kullanarak girdim. Takir takir calisiyor. Tek eksik yani oy verememek.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar