bugün

36 liraya mango elbise sattım karı kolu kötü diyor. 36 liraya mango elbiseden beklentisi neydi acaba? Zaten kullanıcı adında 58 vardı meymenetsizin iade almadım.
Kuşkusuz bana boş parfüm şişesi satmışlardı.
abiye elbiselere hiç rağbet yok.
plaj elbiseleriyle, t-shirtler peynir ekmek gibi gidiyor.
yok canım bikinimi koymadım.
© copyright 2005 - 2026