bugün
- futbol33
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması3
- yugoslavya kızları4
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- aselsan2
- mor semsiyeli yabanci5
- hayatını kaybetmek3
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- pandela2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- deniz baykal7
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- angie abdalla2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- durduk yere ağlamak3
- tamar tanrıyar5
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- dişarıya şortla çıkmak2
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- göte giren şemsiye4
- 19 yaşında kızla yatmak14
- günün şiiri8
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- kadir inanır'ın vefatı7
- ciguli kral7
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- arkadaşlar beni sevin2
- saraca finch house7
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- frt2
kült cihazdır. 1997 yılında bununla altına mercedes çekmiş kişi edasıyla 'gezinirdi' ortalıkta insanlar, bilirim. *
zamanın en estetik telefonlarındandır. kapaklı ve yüz hatlarına uygun biçimde hafif eğik tasarımı ile; hala bulsam alırım diyebileceğim nadir modellerden birisi.
the matrix in ilk filminde; morpheus un, neo ya kurye ile yolladığı telefondur ayrıca...
the matrix in ilk filminde; morpheus un, neo ya kurye ile yolladığı telefondur ayrıca...
babamın ikinci telefonunu almasıyla ilk telefonum olan hede. yüze uyumu, kullanımı herşeyiyle klas bi telefondu. the matrixte gördüğümde ahanda benimki demiştim**.
(bkz: the matrix reload)
babam ilk aldığında, ağzımız açık baktığımız telefondu. daha sonra babamdan bana kaldı ve ilk telefonum oldu. tabi biz matrix gençliğiydik, birisi arasında havalı havalı açalım "santral bir çıkış istiyorum" diyelim diye Allah'a dua ederdik ama arayanımız nerde...
daha sonra ise zaten nokia 8210'a sahip oldum, uzun bir aradan sonra yine 8 serisine geçeyim dedim, nokia 8600 luna'a göz diktim ama oha o ne öyle ya, 1 milyar 200 tl, telefona verilir mi?
şu an ki durumdan şöyle pay çıkarabiliriz, nokia 8 serisi her zaman için nokia'nın en pahalı ve en klas telefonları olmuştur, 8110'da o zamanların en klas telefonudur...
daha sonra ise zaten nokia 8210'a sahip oldum, uzun bir aradan sonra yine 8 serisine geçeyim dedim, nokia 8600 luna'a göz diktim ama oha o ne öyle ya, 1 milyar 200 tl, telefona verilir mi?
şu an ki durumdan şöyle pay çıkarabiliriz, nokia 8 serisi her zaman için nokia'nın en pahalı ve en klas telefonları olmuştur, 8110'da o zamanların en klas telefonudur...
elimde hala bulundurduğum fakat pilinden bulamadığım için kullanmadığım telefon.
ne kadar tanıdık varsa devreye soktum bir ara sırf pilinden bulursam diye. bulsam 5 tane alacaktım da yokmuş hiçbiryerde.
mükremin çıtır'ın çenesi ile kapattığı telefon.
ne kadar tanıdık varsa devreye soktum bir ara sırf pilinden bulursam diye. bulsam 5 tane alacaktım da yokmuş hiçbiryerde.
mükremin çıtır'ın çenesi ile kapattığı telefon.
nokia'nın en klas telefonu. şu aralar her yerde kendisini aramaktayım, bulduğum takdirde temizinden bir tane alıp kullanmayı planlıyorum. her türlü nazına kaprisine varım lan, nerdesin onu söyle sen.
otomatik kızağı sahibinin karizmasına karizma katan telefondu. ama kızak açma tuşuna basma zamanını iyi ayarlamak lazımdı tam kulağa götürmeden 10mili saniye önce basılmalıydı. telefon ne kulaktan uzakta olacak ne de kulağın dibinde olup kızak açılırken çeneye çarpacaktı. bu olayı ayarlaması zordu ama kral telefondu be.
inanılmaz derecede kötü görünümü bulunan bir telefon.
http://www.mobilzirve.com...nu/2008/07/nokia-8110.jpg
http://www.mobilzirve.com...nu/2008/07/nokia-8110.jpg
bir nokia 7110 değil.
zamanının en popüler telefonlarındandı, yıl 1997,ilk telefonumdu,ne severdim keratayı. hala saklarım. o tarihten bugüne 5 telefon kullanmışım o da milatlarını doldurdukları için, yoksa ben yine kullanırdım 8110'u. masaya koyup hava atmak için değil alo deyip, msj atmak için sonuçta.
nokianın kızaklısı.
bilinç altıma nasıl işlediyse şu an elimde 22 adet bulunan telefon. resmen aşığım telefona ve her gördüğümde almadan duramıyorum, bir tutku adeta. her birinin farklı özellikleri var ama bir tanesi var ki o apayrı türkiye'de bulunan en süt versiyon onun için özel bir kutu yaptırdım.
reklamında hakan yılmaz ve şafak sezer in oynadığı döneminin iphone5 i olan telefon.
Hala beni etkilemeyi başaran uzun sure kullandığım telefon. O kızağın kayma sesi bile harikaydı. Almanya'da yaşayan bir tanıdığım o zamanların ünlü zil sesi melodilerinden kara tren'i yollamıştı da şaşırmıştık taa ordan bunu nasıl yaptı diye.
şu yeni çıkan uygun fiyatlı modelini almayı düşünüyorum. kullanan, bilen, bilgi verebilecek varsa bir mesaj uzağındayım.*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar