bugün
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- velvet41
- 2026 dünya kupası34
- göte giren şemsiye5
- deniz baykal7
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- şemso buraya bak koçum2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- ciguli kral7
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- ekvador3
- fildişi sahili3
- amerika birleşik devletleri9
- almanya6
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- paraguay3
- 19 yaşında kızla yatmak14
- avustralya3
- kadir inanır'ın vefatı7
- fas5
- brezilya3
- bosna hersek6
- isviçre3
- kanada2
- saraca finch house7
- truesuzluk3
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- meksika3
- güney afrika4
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- türkiye10
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- haiti2
- iskoçya2
- star wars2
- katar2
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- galatasaray3
kült cihazdır. 1997 yılında bununla altına mercedes çekmiş kişi edasıyla 'gezinirdi' ortalıkta insanlar, bilirim. *
zamanın en estetik telefonlarındandır. kapaklı ve yüz hatlarına uygun biçimde hafif eğik tasarımı ile; hala bulsam alırım diyebileceğim nadir modellerden birisi.
the matrix in ilk filminde; morpheus un, neo ya kurye ile yolladığı telefondur ayrıca...
the matrix in ilk filminde; morpheus un, neo ya kurye ile yolladığı telefondur ayrıca...
babamın ikinci telefonunu almasıyla ilk telefonum olan hede. yüze uyumu, kullanımı herşeyiyle klas bi telefondu. the matrixte gördüğümde ahanda benimki demiştim**.
(bkz: the matrix reload)
babam ilk aldığında, ağzımız açık baktığımız telefondu. daha sonra babamdan bana kaldı ve ilk telefonum oldu. tabi biz matrix gençliğiydik, birisi arasında havalı havalı açalım "santral bir çıkış istiyorum" diyelim diye Allah'a dua ederdik ama arayanımız nerde...
daha sonra ise zaten nokia 8210'a sahip oldum, uzun bir aradan sonra yine 8 serisine geçeyim dedim, nokia 8600 luna'a göz diktim ama oha o ne öyle ya, 1 milyar 200 tl, telefona verilir mi?
şu an ki durumdan şöyle pay çıkarabiliriz, nokia 8 serisi her zaman için nokia'nın en pahalı ve en klas telefonları olmuştur, 8110'da o zamanların en klas telefonudur...
daha sonra ise zaten nokia 8210'a sahip oldum, uzun bir aradan sonra yine 8 serisine geçeyim dedim, nokia 8600 luna'a göz diktim ama oha o ne öyle ya, 1 milyar 200 tl, telefona verilir mi?
şu an ki durumdan şöyle pay çıkarabiliriz, nokia 8 serisi her zaman için nokia'nın en pahalı ve en klas telefonları olmuştur, 8110'da o zamanların en klas telefonudur...
elimde hala bulundurduğum fakat pilinden bulamadığım için kullanmadığım telefon.
ne kadar tanıdık varsa devreye soktum bir ara sırf pilinden bulursam diye. bulsam 5 tane alacaktım da yokmuş hiçbiryerde.
mükremin çıtır'ın çenesi ile kapattığı telefon.
ne kadar tanıdık varsa devreye soktum bir ara sırf pilinden bulursam diye. bulsam 5 tane alacaktım da yokmuş hiçbiryerde.
mükremin çıtır'ın çenesi ile kapattığı telefon.
nokia'nın en klas telefonu. şu aralar her yerde kendisini aramaktayım, bulduğum takdirde temizinden bir tane alıp kullanmayı planlıyorum. her türlü nazına kaprisine varım lan, nerdesin onu söyle sen.
otomatik kızağı sahibinin karizmasına karizma katan telefondu. ama kızak açma tuşuna basma zamanını iyi ayarlamak lazımdı tam kulağa götürmeden 10mili saniye önce basılmalıydı. telefon ne kulaktan uzakta olacak ne de kulağın dibinde olup kızak açılırken çeneye çarpacaktı. bu olayı ayarlaması zordu ama kral telefondu be.
inanılmaz derecede kötü görünümü bulunan bir telefon.
http://www.mobilzirve.com...nu/2008/07/nokia-8110.jpg
http://www.mobilzirve.com...nu/2008/07/nokia-8110.jpg
bir nokia 7110 değil.
zamanının en popüler telefonlarındandı, yıl 1997,ilk telefonumdu,ne severdim keratayı. hala saklarım. o tarihten bugüne 5 telefon kullanmışım o da milatlarını doldurdukları için, yoksa ben yine kullanırdım 8110'u. masaya koyup hava atmak için değil alo deyip, msj atmak için sonuçta.
nokianın kızaklısı.
bilinç altıma nasıl işlediyse şu an elimde 22 adet bulunan telefon. resmen aşığım telefona ve her gördüğümde almadan duramıyorum, bir tutku adeta. her birinin farklı özellikleri var ama bir tanesi var ki o apayrı türkiye'de bulunan en süt versiyon onun için özel bir kutu yaptırdım.
reklamında hakan yılmaz ve şafak sezer in oynadığı döneminin iphone5 i olan telefon.
Hala beni etkilemeyi başaran uzun sure kullandığım telefon. O kızağın kayma sesi bile harikaydı. Almanya'da yaşayan bir tanıdığım o zamanların ünlü zil sesi melodilerinden kara tren'i yollamıştı da şaşırmıştık taa ordan bunu nasıl yaptı diye.
şu yeni çıkan uygun fiyatlı modelini almayı düşünüyorum. kullanan, bilen, bilgi verebilecek varsa bir mesaj uzağındayım.*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar