bugün
- 19 yaşında kızla yatmak12
- ilişkiye bir süre ara vermek8
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız11
- herkesle iyi anlaşan insan2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- elon musk2
- ankara nın en güzel yanı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- kucaklaşma günü2
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması3
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- anın görüntüsü23
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- ankara3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilgi manyağı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- ona bir şey söyle11
- eski eşle tekrar evlenmek5
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- bir şeyler söyle4
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- velvet28
- gitme diye yalvarmak6
- true'nun çaylak olması16
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- versuch2
- eski işyerine tekrar başlamak4
kült cihazdır. 1997 yılında bununla altına mercedes çekmiş kişi edasıyla 'gezinirdi' ortalıkta insanlar, bilirim. *
zamanın en estetik telefonlarındandır. kapaklı ve yüz hatlarına uygun biçimde hafif eğik tasarımı ile; hala bulsam alırım diyebileceğim nadir modellerden birisi.
the matrix in ilk filminde; morpheus un, neo ya kurye ile yolladığı telefondur ayrıca...
the matrix in ilk filminde; morpheus un, neo ya kurye ile yolladığı telefondur ayrıca...
babamın ikinci telefonunu almasıyla ilk telefonum olan hede. yüze uyumu, kullanımı herşeyiyle klas bi telefondu. the matrixte gördüğümde ahanda benimki demiştim**.
(bkz: the matrix reload)
babam ilk aldığında, ağzımız açık baktığımız telefondu. daha sonra babamdan bana kaldı ve ilk telefonum oldu. tabi biz matrix gençliğiydik, birisi arasında havalı havalı açalım "santral bir çıkış istiyorum" diyelim diye Allah'a dua ederdik ama arayanımız nerde...
daha sonra ise zaten nokia 8210'a sahip oldum, uzun bir aradan sonra yine 8 serisine geçeyim dedim, nokia 8600 luna'a göz diktim ama oha o ne öyle ya, 1 milyar 200 tl, telefona verilir mi?
şu an ki durumdan şöyle pay çıkarabiliriz, nokia 8 serisi her zaman için nokia'nın en pahalı ve en klas telefonları olmuştur, 8110'da o zamanların en klas telefonudur...
daha sonra ise zaten nokia 8210'a sahip oldum, uzun bir aradan sonra yine 8 serisine geçeyim dedim, nokia 8600 luna'a göz diktim ama oha o ne öyle ya, 1 milyar 200 tl, telefona verilir mi?
şu an ki durumdan şöyle pay çıkarabiliriz, nokia 8 serisi her zaman için nokia'nın en pahalı ve en klas telefonları olmuştur, 8110'da o zamanların en klas telefonudur...
elimde hala bulundurduğum fakat pilinden bulamadığım için kullanmadığım telefon.
ne kadar tanıdık varsa devreye soktum bir ara sırf pilinden bulursam diye. bulsam 5 tane alacaktım da yokmuş hiçbiryerde.
mükremin çıtır'ın çenesi ile kapattığı telefon.
ne kadar tanıdık varsa devreye soktum bir ara sırf pilinden bulursam diye. bulsam 5 tane alacaktım da yokmuş hiçbiryerde.
mükremin çıtır'ın çenesi ile kapattığı telefon.
nokia'nın en klas telefonu. şu aralar her yerde kendisini aramaktayım, bulduğum takdirde temizinden bir tane alıp kullanmayı planlıyorum. her türlü nazına kaprisine varım lan, nerdesin onu söyle sen.
otomatik kızağı sahibinin karizmasına karizma katan telefondu. ama kızak açma tuşuna basma zamanını iyi ayarlamak lazımdı tam kulağa götürmeden 10mili saniye önce basılmalıydı. telefon ne kulaktan uzakta olacak ne de kulağın dibinde olup kızak açılırken çeneye çarpacaktı. bu olayı ayarlaması zordu ama kral telefondu be.
inanılmaz derecede kötü görünümü bulunan bir telefon.
http://www.mobilzirve.com...nu/2008/07/nokia-8110.jpg
http://www.mobilzirve.com...nu/2008/07/nokia-8110.jpg
bir nokia 7110 değil.
zamanının en popüler telefonlarındandı, yıl 1997,ilk telefonumdu,ne severdim keratayı. hala saklarım. o tarihten bugüne 5 telefon kullanmışım o da milatlarını doldurdukları için, yoksa ben yine kullanırdım 8110'u. masaya koyup hava atmak için değil alo deyip, msj atmak için sonuçta.
nokianın kızaklısı.
bilinç altıma nasıl işlediyse şu an elimde 22 adet bulunan telefon. resmen aşığım telefona ve her gördüğümde almadan duramıyorum, bir tutku adeta. her birinin farklı özellikleri var ama bir tanesi var ki o apayrı türkiye'de bulunan en süt versiyon onun için özel bir kutu yaptırdım.
reklamında hakan yılmaz ve şafak sezer in oynadığı döneminin iphone5 i olan telefon.
Hala beni etkilemeyi başaran uzun sure kullandığım telefon. O kızağın kayma sesi bile harikaydı. Almanya'da yaşayan bir tanıdığım o zamanların ünlü zil sesi melodilerinden kara tren'i yollamıştı da şaşırmıştık taa ordan bunu nasıl yaptı diye.
şu yeni çıkan uygun fiyatlı modelini almayı düşünüyorum. kullanan, bilen, bilgi verebilecek varsa bir mesaj uzağındayım.*
Gündemdeki Haberler