bugün
- üniversitelerin gereksiz olması8
- kadir mısıroğlu'nun soyu14
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- cemevinde hain kemal sloganları5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek2
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması5
- kemalist dünya7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- okulların kapanması3
- aile evinde yaşamak4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- galatasaray lobisi6
- 2026 dünya kupası23
- futbol18
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- arda güler3
- nilsu berfin aktaş3
- allah5
- nemden nefes alamamak2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- saian dan aforizmalar2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- kemalistler8
- şile2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- devlet bahçeli3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- aşure3
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- venezuela6
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- en son ne aldınız2
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- uğurcan çakır2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
kült cihazdır. 1997 yılında bununla altına mercedes çekmiş kişi edasıyla 'gezinirdi' ortalıkta insanlar, bilirim. *
zamanın en estetik telefonlarındandır. kapaklı ve yüz hatlarına uygun biçimde hafif eğik tasarımı ile; hala bulsam alırım diyebileceğim nadir modellerden birisi.
the matrix in ilk filminde; morpheus un, neo ya kurye ile yolladığı telefondur ayrıca...
the matrix in ilk filminde; morpheus un, neo ya kurye ile yolladığı telefondur ayrıca...
babamın ikinci telefonunu almasıyla ilk telefonum olan hede. yüze uyumu, kullanımı herşeyiyle klas bi telefondu. the matrixte gördüğümde ahanda benimki demiştim**.
(bkz: the matrix reload)
babam ilk aldığında, ağzımız açık baktığımız telefondu. daha sonra babamdan bana kaldı ve ilk telefonum oldu. tabi biz matrix gençliğiydik, birisi arasında havalı havalı açalım "santral bir çıkış istiyorum" diyelim diye Allah'a dua ederdik ama arayanımız nerde...
daha sonra ise zaten nokia 8210'a sahip oldum, uzun bir aradan sonra yine 8 serisine geçeyim dedim, nokia 8600 luna'a göz diktim ama oha o ne öyle ya, 1 milyar 200 tl, telefona verilir mi?
şu an ki durumdan şöyle pay çıkarabiliriz, nokia 8 serisi her zaman için nokia'nın en pahalı ve en klas telefonları olmuştur, 8110'da o zamanların en klas telefonudur...
daha sonra ise zaten nokia 8210'a sahip oldum, uzun bir aradan sonra yine 8 serisine geçeyim dedim, nokia 8600 luna'a göz diktim ama oha o ne öyle ya, 1 milyar 200 tl, telefona verilir mi?
şu an ki durumdan şöyle pay çıkarabiliriz, nokia 8 serisi her zaman için nokia'nın en pahalı ve en klas telefonları olmuştur, 8110'da o zamanların en klas telefonudur...
elimde hala bulundurduğum fakat pilinden bulamadığım için kullanmadığım telefon.
ne kadar tanıdık varsa devreye soktum bir ara sırf pilinden bulursam diye. bulsam 5 tane alacaktım da yokmuş hiçbiryerde.
mükremin çıtır'ın çenesi ile kapattığı telefon.
ne kadar tanıdık varsa devreye soktum bir ara sırf pilinden bulursam diye. bulsam 5 tane alacaktım da yokmuş hiçbiryerde.
mükremin çıtır'ın çenesi ile kapattığı telefon.
nokia'nın en klas telefonu. şu aralar her yerde kendisini aramaktayım, bulduğum takdirde temizinden bir tane alıp kullanmayı planlıyorum. her türlü nazına kaprisine varım lan, nerdesin onu söyle sen.
otomatik kızağı sahibinin karizmasına karizma katan telefondu. ama kızak açma tuşuna basma zamanını iyi ayarlamak lazımdı tam kulağa götürmeden 10mili saniye önce basılmalıydı. telefon ne kulaktan uzakta olacak ne de kulağın dibinde olup kızak açılırken çeneye çarpacaktı. bu olayı ayarlaması zordu ama kral telefondu be.
inanılmaz derecede kötü görünümü bulunan bir telefon.
http://www.mobilzirve.com...nu/2008/07/nokia-8110.jpg
http://www.mobilzirve.com...nu/2008/07/nokia-8110.jpg
bir nokia 7110 değil.
zamanının en popüler telefonlarındandı, yıl 1997,ilk telefonumdu,ne severdim keratayı. hala saklarım. o tarihten bugüne 5 telefon kullanmışım o da milatlarını doldurdukları için, yoksa ben yine kullanırdım 8110'u. masaya koyup hava atmak için değil alo deyip, msj atmak için sonuçta.
nokianın kızaklısı.
bilinç altıma nasıl işlediyse şu an elimde 22 adet bulunan telefon. resmen aşığım telefona ve her gördüğümde almadan duramıyorum, bir tutku adeta. her birinin farklı özellikleri var ama bir tanesi var ki o apayrı türkiye'de bulunan en süt versiyon onun için özel bir kutu yaptırdım.
reklamında hakan yılmaz ve şafak sezer in oynadığı döneminin iphone5 i olan telefon.
Hala beni etkilemeyi başaran uzun sure kullandığım telefon. O kızağın kayma sesi bile harikaydı. Almanya'da yaşayan bir tanıdığım o zamanların ünlü zil sesi melodilerinden kara tren'i yollamıştı da şaşırmıştık taa ordan bunu nasıl yaptı diye.
şu yeni çıkan uygun fiyatlı modelini almayı düşünüyorum. kullanan, bilen, bilgi verebilecek varsa bir mesaj uzağındayım.*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar