bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi18
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- öldükten sonra bana ne olacak4
- sözlüğün kırbacı2
- erkekler neden erken ölür4
- tamar tanrıyar2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 1 kilometrelik gökdelen2
- şafak çak4
- içtim şarabı13
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- owner of a lonely heart2
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- kadir inanır22
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- enjoy im vaccinated3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- her kadın güzeldir3
- günün şiiri6
- rakı sevmemek7
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- aşure yapan sözlük kızları7
- kemalist dünya24
- genç görünmeye çalışmak3
- düşün ki o bunu okuyor16
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- true'nun çaylak olması16
- venezuella depremi3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çok güzel ama manyak kadın7
- büstiyer2
- mustafa kemal atatürk7
bu aptal sürüsü ne işe yarıyor anlamadım? 1 aydır bir derdim varda konu açık. senin maaşın bizim vergilerimizle öd... neyse.
var olduklarına dair söylentiler olan grup.
iddiaya göre sümer döneminde yazının bulunmasıyla birlikte ortaya çıkan bu oluşum binlerce yıldır derin bir uykuya yatmıştır onu sadece uludağ sözlüğün sihirli sözlerini bilenler uyandırıp sözlüğü kontrol etmeye çağırabilir
Şu an ur şehrinde basra körfezinin 7500 m. Altında kadim uykuda uyuyorlar
iddiaya göre sümer döneminde yazının bulunmasıyla birlikte ortaya çıkan bu oluşum binlerce yıldır derin bir uykuya yatmıştır onu sadece uludağ sözlüğün sihirli sözlerini bilenler uyandırıp sözlüğü kontrol etmeye çağırabilir
Şu an ur şehrinde basra körfezinin 7500 m. Altında kadim uykuda uyuyorlar
arkadaşlar gerçek moderasyon geçen yıl topluca intihar etti, şuanki mod sandıklarımız israil’in içimize sızdırdığı mossad ajanlarından oluşan bir ekip ve bdv’ye yazdığımız herşeyi israil devletine aktarıyorlar dikkat edelim.
sayenizde bütün kaliteli yazarlar bıraktı sözlük pkk,dinci ve türk düşmanı yuvasına döndü daha da buralarda durulmaz
bokunda boğul uludağ sözlük.
bokunda boğul uludağ sözlük.
işlerini yapmıyorlar. insanlara saran, hakaret eden tiplere gerekli cezayı vermiyorlar. bu yüzden bir dünya görüşü olan, gündeme, sanata, mizaha dair iki satır yazabilenler geri çekiliyor, meydan iğrenç trollere kalıyor. bu durumdan bizzat moderasyon sorumlu.
Abi şu edepsizlere biriniz dur deyin be. Valla yazık ya. Yarın bir gün aklı başında insanlar artık dayanamayarak gidecek. Burası boyle boş insanlara kalacak. Onlarda uğraşacak biri bulmamayinca kapatacaklar hesaplarını. Böylece burası tarihe karışacak. O yüzden acilen bir önlem alınmalı.
heralde buranın böyle bir yer olmasını, iki satır yazabilen herkesin kaçıp gitmesini istiyorlar. öyle olmasa günlerce göstere göstere sözlüğün içine eden tiplere izin vermezlerdi. insan baktıkça "ne yazıcam, kime yazıcam" diyip çıkıyor. şu haliyle burası insana hiç birşey katmıyor, mide bulandırmaktan başka işe yaramıyor.
Yerinde yok.
(bkz: atatürk ü düşünüp mastürbasyon yapan izmirli kız)
(bkz: sevişirken kocasına atatürk maskesi takan kadın)
şu iki iğrenç başlığa ve başlıkta fink atan aktrollere neden müdahale etmediğini anlayamadığımız oluşum.
bakın hakikaten sıkıntı var ve siz müdahale etmedikçe bu aktroller sözlüğü yasal yönden sıkıntılı bir duruma sokuyor.
şu iki yazar bozuntusu;
(bkz: reisin adami)
(bkz: milletin iradesi rte)
resmen provokasyon yapıyorlar.
edit: her iki troll de çaylak oldu. teşekkürler moderasyon.
(bkz: sevişirken kocasına atatürk maskesi takan kadın)
şu iki iğrenç başlığa ve başlıkta fink atan aktrollere neden müdahale etmediğini anlayamadığımız oluşum.
bakın hakikaten sıkıntı var ve siz müdahale etmedikçe bu aktroller sözlüğü yasal yönden sıkıntılı bir duruma sokuyor.
şu iki yazar bozuntusu;
(bkz: reisin adami)
(bkz: milletin iradesi rte)
resmen provokasyon yapıyorlar.
edit: her iki troll de çaylak oldu. teşekkürler moderasyon.
adının tolerasyon olması gereken.
iyi niyetlerinden şüphe duyulmayan sözlük emekçileri...
evet, sözlüğün huzurunu bozan birtakım sözlük kullanıcılarını geç de olsa sözlükten uzaklaştırıyorlar.
şimdi bunlardan birtanesini sizlerle tanıştırmadan önce biraz sözlük formatından ve türk ceza kanununun bazı ilgili maddelerinden bahsederek girizgah yapmak istiyorum.
sözlük formatına göre, sözlükten silik olma sebepleri şunu diyor;
görsel
2. ve 4. maddelere dikkat lütfen.
ayrıca 5816 sayılı kanun, yani bilinen adıyla "atatürk'ü koruma kanunu" da şunu söylüyor;
görsel
bunun dışında tck 125. madde ve tck 130. madde(kişinin hatırasına hakaret), tck 216(halkı kin ve düşmanlığa tahrik), tck 267. madde(iftira) ve tck 301. maddeleri de gözönünde bulundurmak suretiyle, bütün bunların ışığı altında şimdi son birkaç gündür uludağ sözlükte ısrarla atatürk aleyhine entryler giren ve insanları provoke amaçlı yazmakta olan maksadı belli bir sözlük kullanıcısının son girmiş olduğu(ard arda girilmiş entryler) entrylerin linklerini veriyorum;
kullanıcı adı: jeffrey dahmer.
son 2 saatte ard arda girdiği entryler.
(bkz: mustafa kemal in kutsallaştırılmasının sebebi/#39046081)
(bkz: koruma kanunu olan birisi hakkında fikir sormak/#39046054)
(bkz: bir kemalistin doğduktan sonra söylediği ilk söz/#39045980)
(bkz: atatürk olmasaydı 5 vakit ezan okunur muydu/#39045964)
(bkz: mustafa kemal in kutsallaştırılmasının sebebi/#39045961)
(bkz: atatürk olmasaydı 5 vakit ezan okunur muydu/#39045797)
(bkz: atatürk olmasaydı 5 vakit ezan okunur muydu/#39045741)
(bkz: mustafa kemal in cemevlerini kapatması/#39045243)
(bkz: fanatik kemalistlerin ya alevi ya da ateist olması/#39044761)
(bkz: koruma kanunu olan birisi hakkında fikir sormak/#39044568)
hesap tamamen atatürk düşmanlığı üzerine kurgulanmış, maksadı belli bir hesap.
girdiği tüm entrylerden bunu anlıyoruz.
hesapla ilgili detaylı arama yaptığınızda bunun farkına kolayca varabilirsiniz;
görsel
görsel
sözlüğe sadece 187 entry girmiş bu yazarın entrylerinin neredeyse tamamı atatürk aleyhine provokatif ve hakaret içerikli entryler.
iyimser bir niyetle bu meczupu gözden kaçırmış olduğunuzu varsayıyorum.
umarım gereken yapılır.
iyi çalışmalar dilerim...
evet, sözlüğün huzurunu bozan birtakım sözlük kullanıcılarını geç de olsa sözlükten uzaklaştırıyorlar.
şimdi bunlardan birtanesini sizlerle tanıştırmadan önce biraz sözlük formatından ve türk ceza kanununun bazı ilgili maddelerinden bahsederek girizgah yapmak istiyorum.
sözlük formatına göre, sözlükten silik olma sebepleri şunu diyor;
görsel
2. ve 4. maddelere dikkat lütfen.
ayrıca 5816 sayılı kanun, yani bilinen adıyla "atatürk'ü koruma kanunu" da şunu söylüyor;
görsel
bunun dışında tck 125. madde ve tck 130. madde(kişinin hatırasına hakaret), tck 216(halkı kin ve düşmanlığa tahrik), tck 267. madde(iftira) ve tck 301. maddeleri de gözönünde bulundurmak suretiyle, bütün bunların ışığı altında şimdi son birkaç gündür uludağ sözlükte ısrarla atatürk aleyhine entryler giren ve insanları provoke amaçlı yazmakta olan maksadı belli bir sözlük kullanıcısının son girmiş olduğu(ard arda girilmiş entryler) entrylerin linklerini veriyorum;
kullanıcı adı: jeffrey dahmer.
son 2 saatte ard arda girdiği entryler.
(bkz: mustafa kemal in kutsallaştırılmasının sebebi/#39046081)
(bkz: koruma kanunu olan birisi hakkında fikir sormak/#39046054)
(bkz: bir kemalistin doğduktan sonra söylediği ilk söz/#39045980)
(bkz: atatürk olmasaydı 5 vakit ezan okunur muydu/#39045964)
(bkz: mustafa kemal in kutsallaştırılmasının sebebi/#39045961)
(bkz: atatürk olmasaydı 5 vakit ezan okunur muydu/#39045797)
(bkz: atatürk olmasaydı 5 vakit ezan okunur muydu/#39045741)
(bkz: mustafa kemal in cemevlerini kapatması/#39045243)
(bkz: fanatik kemalistlerin ya alevi ya da ateist olması/#39044761)
(bkz: koruma kanunu olan birisi hakkında fikir sormak/#39044568)
hesap tamamen atatürk düşmanlığı üzerine kurgulanmış, maksadı belli bir hesap.
girdiği tüm entrylerden bunu anlıyoruz.
hesapla ilgili detaylı arama yaptığınızda bunun farkına kolayca varabilirsiniz;
görsel
görsel
sözlüğe sadece 187 entry girmiş bu yazarın entrylerinin neredeyse tamamı atatürk aleyhine provokatif ve hakaret içerikli entryler.
iyimser bir niyetle bu meczupu gözden kaçırmış olduğunuzu varsayıyorum.
umarım gereken yapılır.
iyi çalışmalar dilerim...
gorevini yapmiyor. mesajla kufur ettiler sikayet ettim adam hala yaziyor.
bir cesit kime şikayet edersen et ulan diyorlar.
bir cesit kime şikayet edersen et ulan diyorlar.
şişirilmiş bir zall balonudur. *
iyi çalışmalar dilerim.
başlıkları lütfen inceleyiniz ve yazdıklarına bir bakınız. bu kullanıcı adı: jeffrey dahmer.
(bkz: mustafa kemal in kutsallaştırılmasının sebebi/#39046081)
(bkz: koruma kanunu olan birisi hakkında fikir sormak/#39046054)
(bkz: bir kemalistin doğduktan sonra söylediği ilk söz/#39045980)
(bkz: atatürk olmasaydı 5 vakit ezan okunur muydu/#39045964)
(bkz: mustafa kemal in kutsallaştırılmasının sebebi/#39045961)
(bkz: atatürk olmasaydı 5 vakit ezan okunur muydu/#39045797)
(bkz: atatürk olmasaydı 5 vakit ezan okunur muydu/#39045741)
(bkz: mustafa kemal in cemevlerini kapatması/#39045243)
(bkz: fanatik kemalistlerin ya alevi ya da ateist olması/#39044761)
(bkz: koruma kanunu olan birisi hakkında fikir sormak/#39044568)
konu bir insanın sevilip sevilmemesi değil, konu; bir ulusa, o ulusun önderine, manevi şahsiyetine, kazandığı anasının ak sütü gibi helal zafere yapılan yalan dolan ve iftira dolu hakaretlerdir.
konu bir ulusun destanının küçümsenmesi, ayaklar altına alınmasıdır.
konu fikir mücadelesi değil edep ve haya mücadelesi haline gelmiştir. lütfen gereğiniz yapınız.
başlıkları lütfen inceleyiniz ve yazdıklarına bir bakınız. bu kullanıcı adı: jeffrey dahmer.
(bkz: mustafa kemal in kutsallaştırılmasının sebebi/#39046081)
(bkz: koruma kanunu olan birisi hakkında fikir sormak/#39046054)
(bkz: bir kemalistin doğduktan sonra söylediği ilk söz/#39045980)
(bkz: atatürk olmasaydı 5 vakit ezan okunur muydu/#39045964)
(bkz: mustafa kemal in kutsallaştırılmasının sebebi/#39045961)
(bkz: atatürk olmasaydı 5 vakit ezan okunur muydu/#39045797)
(bkz: atatürk olmasaydı 5 vakit ezan okunur muydu/#39045741)
(bkz: mustafa kemal in cemevlerini kapatması/#39045243)
(bkz: fanatik kemalistlerin ya alevi ya da ateist olması/#39044761)
(bkz: koruma kanunu olan birisi hakkında fikir sormak/#39044568)
konu bir insanın sevilip sevilmemesi değil, konu; bir ulusa, o ulusun önderine, manevi şahsiyetine, kazandığı anasının ak sütü gibi helal zafere yapılan yalan dolan ve iftira dolu hakaretlerdir.
konu bir ulusun destanının küçümsenmesi, ayaklar altına alınmasıdır.
konu fikir mücadelesi değil edep ve haya mücadelesi haline gelmiştir. lütfen gereğiniz yapınız.
gammazlar da olmasa halleri harap olacak topluluk. işlem yapılıyor yapılıyor da zaman alıyor.
edit : hukuki açıdan yazarı ve sözlüğü zor durumda bırakabilecek entryler imha edilene kadar dava açılabilir. o yüzden çok hızlı davranılması lazım.
edit : hukuki açıdan yazarı ve sözlüğü zor durumda bırakabilecek entryler imha edilene kadar dava açılabilir. o yüzden çok hızlı davranılması lazım.
Genel anlamda uyuma lobisi söz konusu. Sanki çalışmadan para kazanan mekan sahipleri gibiler. Akmasa da damlar felsefesi kapı üstüne yazılmış. Ariyrum ariyrum açmün, mod oldun da yükseldin mi ?
bir takım (bkz: ergenek)lerden mütevellit gruptur.
1 ay önce mod kontrolüne girmiş entry hala duruyor.
ota boka atar yapıp, ideolojineze ya da tuttuğunuz takıma kötü bişeyler söyleyince saniyesinde siliyorsunuz entryyi, canlandırma olunca bakmıyorsunuz bile... sizin yapacağınız işi .........
1 ay önce mod kontrolüne girmiş entry hala duruyor.
ota boka atar yapıp, ideolojineze ya da tuttuğunuz takıma kötü bişeyler söyleyince saniyesinde siliyorsunuz entryyi, canlandırma olunca bakmıyorsunuz bile... sizin yapacağınız işi .........
arada bir sözlüğe uğradıkları rivayet olunur.
sana karşı bir garezimiz var - moderasyon.
11. nesillerin yeni geldiği dönemlerde onları korkutmak, aşırı hareketler yapmalarını engellemek amacıyla böyle bir yapılanmanın varlığı hakkında yalan söylemiştik, hepinizden özür dileriz. moderasyon diye birşey yok, daha eski nesiller de bizi böyle korkutmuştu.
Babam anneme nasıl kaydı, ablamın sütyen giymeyişi, sözlük kızlarının orospu olması, tecavüzün normal olması gibi binlerce başlık var ve bu başlıkları açan şerefsizler var.
Ulan moderatörlerin imla bilgisi sıfır, hata yapmadan kurabildikleri cümle yok; aptal saptal nedenlerle onlarca girim silinmiş.
Tecavüz normal ama. Ne kadar ahlaksız yazılar olsa da kendi zihniyetleri de öyle olduğu için onlara hiçbir yaptırım yok.
T: özellikle sözlüklerde; tamamı sikik, boş beleş, asla objektif olamayan kim varsa bu görevdedir.
Tanım da yaptım hadi bakalım.
Ulan moderatörlerin imla bilgisi sıfır, hata yapmadan kurabildikleri cümle yok; aptal saptal nedenlerle onlarca girim silinmiş.
Tecavüz normal ama. Ne kadar ahlaksız yazılar olsa da kendi zihniyetleri de öyle olduğu için onlara hiçbir yaptırım yok.
T: özellikle sözlüklerde; tamamı sikik, boş beleş, asla objektif olamayan kim varsa bu görevdedir.
Tanım da yaptım hadi bakalım.
bugün entry silme günü galiba
yukarıdaki arkadasa katılıyorum sacma salak sebeplerle emegimi siliyolar
neymis entry şahsi yorum iceremezmis
ulan sığır kendi fikrimi yazamicaksam ne isim var burda.
yukarıdaki arkadasa katılıyorum sacma salak sebeplerle emegimi siliyolar
neymis entry şahsi yorum iceremezmis
ulan sığır kendi fikrimi yazamicaksam ne isim var burda.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar