bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- tarot falına inanan salak8
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- online yazarlar3
- sedat pekmez17
- futbolun eskiden güzel olması2
- kadınlar neden aldatır16
- fransız arabaları3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- aldım kabul ettim3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba8
- lionel messi11
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- türk telekom port zammı4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- cayenne4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- helal olsun be2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- ithal et2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- 0 0 73
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- kıskançlık5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kimyon4
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
türkiyede birkaç sene önce azınlık raporu adıyla gösterime giren film. ilginç bir konuya sahip film, 2054'te Washington DC'de geçiyor. filmde psişik güçlere sahip kahinler ve bazı teknolojik aygıtlar sayesinde cinayetleri daha işlenmeden önce farkedilip suçlular yakalanıyordu. Konu suçu azaltmak olan film azınlık raporu olarak türkçeye çevrilmiş ve bir kez daha yayıncılar izleyenleri dumura uğratmıştır.
şu ana kadar izlediğim en guzel filmler arasında.Tamam belki en guzeli değil ama konusu cok surukleyiciydi hakikaten.
amerikanın önleyici saldırı politikasına da hafifçe dokunduran filmdir aynı zamanda.
özel efektleriyle göz kamaştıran, tekrar tekrar izlenebilen film.
http://www.minorityreport.com
http://www.minorityreport.com
suç ve ceza kavramlarının gelecekteki görüntüsüne ayna tutan bir film.
ayrıca empire dergisinin eylül sayısında okuyucuların armağan ettiği 2 dvd'den biri.
ayrıca empire dergisinin eylül sayısında okuyucuların armağan ettiği 2 dvd'den biri.
(bkz: multi touch wall)
an itibari ile atv de oynayan film dir.
sözlükte pek ilgi çekmeyen bu ilginç filmin bir yorumu için: http://www.isteksiz.com/sinema/minority-report/
bence war of the worlds ile birlikte spielberg'ün en kötü filmi.
aksiyonu, efekti falan feşmekanı iyi de özellikle tom cruise'un ultra güvenlikli bir mekana tüm dünya tarafından aranırken (göz retinası testiyle hem de) elini kolunu sallayarak girivermesi beni bitirmişti.
eleştirmenler ya da seyirciler tarafından ne kadar beğenilirse beğensin steven'ın artık çerez atıştırmakta olduğunu anlatmıştır bana.
aksiyonu, efekti falan feşmekanı iyi de özellikle tom cruise'un ultra güvenlikli bir mekana tüm dünya tarafından aranırken (göz retinası testiyle hem de) elini kolunu sallayarak girivermesi beni bitirmişti.
eleştirmenler ya da seyirciler tarafından ne kadar beğenilirse beğensin steven'ın artık çerez atıştırmakta olduğunu anlatmıştır bana.
izlenilmesi gereken bir film.
bazı mantık hataları mevcut; o teknolojiye sızmak kolay mı lan? hemde seni fişlemişler, ama içeri tekrar giriyorsun. Kimse kayıt tutmuyor mu? yahut john geldi abi burada abi diyen birisi yok mu yanan bir sensör vs.
amma velakin süper film.
bazı mantık hataları mevcut; o teknolojiye sızmak kolay mı lan? hemde seni fişlemişler, ama içeri tekrar giriyorsun. Kimse kayıt tutmuyor mu? yahut john geldi abi burada abi diyen birisi yok mu yanan bir sensör vs.
amma velakin süper film.
dvd kalitesi çok kötü fakat blu ray'i tüm beklentileri karşılamış film, derhal bir blu ray edinip tekrar tekrar izlenesi filmlerden.
Son zamanlarda izlediğim en ilginç ve en enteresan bilim kurgulardan biriydi. Aslında bazı kısımlarıyla bilim kurgu türünden çok aksiyona dönmüştü ama olsun. Yine de yönetmenin elinde enteresan şekilde yoğrulmuş bir yapımdı. Konuyu ilk okuduğumda gerçekten çok cezbedici geldi. Beni fazlasıyla haklı çıkardı. Daha başından beni içine çekmeyi başardı. ilginç bir senaryoyu çok iyi şekilde kurgulamışlar. Bazı sahneleri hayli güzeldi. Ama dediğim gibi aksiyonvari tarafını daha çok hissettirdi bende. Bazı kısımları bu bakımdan fazlasıyla klişe sırıtmaktaydı.
Süresi kesinlikle daha az olmalıydı. Eğer bilim kurgu türü biraz daha gölgede kalıyorsa böyle olmalı. Zaten aksiyonu bol bir film, bunlara klişelerde eklenince tatsızlık çıkıyor ortaya. Sonlara doğru da hayli kafa karıştıran kısımları var. Mindfuck açısından söylemiyorum, senaryoyu sarmal hale çevirmişler. Matruşka gibiydi adeta. 2002 yılına göre gerçekten iyi donanmış bir film. Bunu efekt açısından söylüyorum. Filmin atmosferi başlı başına enteresandı.. Bazı mantık hataları da vardı filmde. Her bilim-kurgu da çıkıyor zaten ortaya. Ama bilim kurgu ile alakası olmayan iki bariz 'mantıksızlık' gözüme çok komik gözüktü. Oyunculuklara gelirsek şunu söyleyebilirim ki Tom Cruise'un sürüklediği bir film olmuş. Ama nedense başkası olsaymış daha iyi olurmuş hissi uyandırmadı değil bende.
Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki izlerken bir şekilde kendinizi kaptıracağınız bir film. Bunu tek bir pencereden değil birçok pencereden alabilirsiniz. Aksiyon dozajı fazla kaçan, gereksiz uzatılmış bir film olarak görüyorum eksiklerini. Beğendiğim bir film oldu..
Filmde bir yerde de Cameron Diaz gözüküyor. Vanilla Sky ile çekimleri aynı anda yürütüldüğü için şaşırmamak gerek.
http://i45.tinypic.com/szx4k3.png
Bir ilginç anektod daha var. Steven Spielberg'in fütüristik yoga sınıfı sahnesini çekmek için dünyanın her yerinden en iyi 12 contortionists kiralamış. Bende diyorum bu pozisyonda var bir gariplik.
Bariz mantık hatalarını da söylemeliyim.
--spoiler--
1-) Anderton aranıyor. Ama koruma yöntemi konmamış. Lak diye içeri giriyor. Birini ararken veya yakalamaya çalışırken ilk iş güvenlik kodunu devre dışı bırakmaktır. Bu kadar da olmaz.
2-) Agata evdeyken Anderton'a kaç diye bağırması anlamsızdı. Birkaç saniye sonra daldılar eve. Agatha'nın bunu daha önce görmesi gerekmiyor muydu? Evet gerekiyordu.
--spoiler--
Süresi kesinlikle daha az olmalıydı. Eğer bilim kurgu türü biraz daha gölgede kalıyorsa böyle olmalı. Zaten aksiyonu bol bir film, bunlara klişelerde eklenince tatsızlık çıkıyor ortaya. Sonlara doğru da hayli kafa karıştıran kısımları var. Mindfuck açısından söylemiyorum, senaryoyu sarmal hale çevirmişler. Matruşka gibiydi adeta. 2002 yılına göre gerçekten iyi donanmış bir film. Bunu efekt açısından söylüyorum. Filmin atmosferi başlı başına enteresandı.. Bazı mantık hataları da vardı filmde. Her bilim-kurgu da çıkıyor zaten ortaya. Ama bilim kurgu ile alakası olmayan iki bariz 'mantıksızlık' gözüme çok komik gözüktü. Oyunculuklara gelirsek şunu söyleyebilirim ki Tom Cruise'un sürüklediği bir film olmuş. Ama nedense başkası olsaymış daha iyi olurmuş hissi uyandırmadı değil bende.
Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki izlerken bir şekilde kendinizi kaptıracağınız bir film. Bunu tek bir pencereden değil birçok pencereden alabilirsiniz. Aksiyon dozajı fazla kaçan, gereksiz uzatılmış bir film olarak görüyorum eksiklerini. Beğendiğim bir film oldu..
Filmde bir yerde de Cameron Diaz gözüküyor. Vanilla Sky ile çekimleri aynı anda yürütüldüğü için şaşırmamak gerek.
http://i45.tinypic.com/szx4k3.png
Bir ilginç anektod daha var. Steven Spielberg'in fütüristik yoga sınıfı sahnesini çekmek için dünyanın her yerinden en iyi 12 contortionists kiralamış. Bende diyorum bu pozisyonda var bir gariplik.
Bariz mantık hatalarını da söylemeliyim.
--spoiler--
1-) Anderton aranıyor. Ama koruma yöntemi konmamış. Lak diye içeri giriyor. Birini ararken veya yakalamaya çalışırken ilk iş güvenlik kodunu devre dışı bırakmaktır. Bu kadar da olmaz.
2-) Agata evdeyken Anderton'a kaç diye bağırması anlamsızdı. Birkaç saniye sonra daldılar eve. Agatha'nın bunu daha önce görmesi gerekmiyor muydu? Evet gerekiyordu.
--spoiler--
tam olarak bir alex değil filmi lan bu.
dizisi çekilen film. henüz başrol oyuncusu bile belli değil ama iddia edildiğine göre ünlü bir oyuncu canlandıracakmış başrolü. film güzeldi, diziyi de izlerim elbette.
http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=122162
http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=122162
bu sefer başrolünde bir kadın olacak dizi. henüz başrol oyuncusu açıklanmadı ama ünlü biri olacağı kesin. ayrıca filmdeki olaylardan 10 yıl sonrasından başlayacakmış. kesin başrole taş gibi bir hatun getirecekler ve diziyi o şekilde pazarlayacaklar. keşke person of interest'in agent carter'ı gibi sıradan bir kadın dedektif olsa başrolünde.
başrolünde kahinlerden biri mi olacak diye düşündüren hede. iyi olur, olay örgüsü güzellenir.
yakın zamanda Foxcrime'de dizisi başlamıştır.
Diziyi ilk bölümünden beri izliyorum sanırım 8. bölüm oldu.
öncesinde filmi olduğunu bilmiyordum ama dizi başlı başına bir yapıt.
kurgu oldukça sağlam. heyecan her daim yüksek.
Diziyi ilk bölümünden beri izliyorum sanırım 8. bölüm oldu.
öncesinde filmi olduğunu bilmiyordum ama dizi başlı başına bir yapıt.
kurgu oldukça sağlam. heyecan her daim yüksek.
Bilim kurgu dalında 2002 yapımı Güzel bir tom cruise filmi. 15 yıl sonra izlemiş olmama rağmen beğendim. Bir iki acaba hariç filmin güzel bir akışı var.
2002 yapımı bilim kurgu filmi. suc onleme departmanında calısan polis sefi anderton'un komploya ugraması akabinde polisler tarafından kovalanması ve yakalanmasıyla aksiyona doyacagınız bir film.
film 2054 yılında geciyor ve yapım tarihi 2002 olunca, usta yonetmen steven spielberg teknolojik olarak neleri ongormus diye dun izledim ve dokunmatik ekran, elektrikli araba, retina okuyucu, kulak telefon ve fabrikalarda yuzde 100 otomasyon (daha olmadı ama 2054 yılında olur belki) dısında gunumuz teknolojisine uyan oge goremedim filmde.
film 2054 yılında geciyor ve yapım tarihi 2002 olunca, usta yonetmen steven spielberg teknolojik olarak neleri ongormus diye dun izledim ve dokunmatik ekran, elektrikli araba, retina okuyucu, kulak telefon ve fabrikalarda yuzde 100 otomasyon (daha olmadı ama 2054 yılında olur belki) dısında gunumuz teknolojisine uyan oge goremedim filmde.
Kanka manyak olursun bak yapma. Sinema cahilisin işte bu kadar belli etme kendini. Sen Karayip korsanları izle sal Tom reisi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar