bugün
- herkesle iyi anlaşan insan13
- kadir inanır'ın vefatı7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi4
- saraca finch house7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- tüm çıplaklığımla burdayım6
- 1 temmuz kabotaj bayramı7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- cüneyt arkın3
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- bili bili yumurta3
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- ankara nın en güzel yanı7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- almanya6
- istanbul6
- ekşi ekşi kokan kezo2
- başkan3
- 2026 dünya kupası28
- anın görüntüsü24
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- 28 haziran 20263
- kemalist dünya26
- gönül adamı2
- thereads2
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- elon musk3
- kucaklaşma günü3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ilgi manyağı5
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- mola4
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- üniversitelerin gereksiz olması17
- ilkin aydın2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- kemal kılıçdaroğlu15
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- kadir inanır22
- genç olmanın en güzel yanı6
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
türkiyede birkaç sene önce azınlık raporu adıyla gösterime giren film. ilginç bir konuya sahip film, 2054'te Washington DC'de geçiyor. filmde psişik güçlere sahip kahinler ve bazı teknolojik aygıtlar sayesinde cinayetleri daha işlenmeden önce farkedilip suçlular yakalanıyordu. Konu suçu azaltmak olan film azınlık raporu olarak türkçeye çevrilmiş ve bir kez daha yayıncılar izleyenleri dumura uğratmıştır.
şu ana kadar izlediğim en guzel filmler arasında.Tamam belki en guzeli değil ama konusu cok surukleyiciydi hakikaten.
amerikanın önleyici saldırı politikasına da hafifçe dokunduran filmdir aynı zamanda.
özel efektleriyle göz kamaştıran, tekrar tekrar izlenebilen film.
http://www.minorityreport.com
http://www.minorityreport.com
suç ve ceza kavramlarının gelecekteki görüntüsüne ayna tutan bir film.
ayrıca empire dergisinin eylül sayısında okuyucuların armağan ettiği 2 dvd'den biri.
ayrıca empire dergisinin eylül sayısında okuyucuların armağan ettiği 2 dvd'den biri.
(bkz: multi touch wall)
an itibari ile atv de oynayan film dir.
sözlükte pek ilgi çekmeyen bu ilginç filmin bir yorumu için: http://www.isteksiz.com/sinema/minority-report/
bence war of the worlds ile birlikte spielberg'ün en kötü filmi.
aksiyonu, efekti falan feşmekanı iyi de özellikle tom cruise'un ultra güvenlikli bir mekana tüm dünya tarafından aranırken (göz retinası testiyle hem de) elini kolunu sallayarak girivermesi beni bitirmişti.
eleştirmenler ya da seyirciler tarafından ne kadar beğenilirse beğensin steven'ın artık çerez atıştırmakta olduğunu anlatmıştır bana.
aksiyonu, efekti falan feşmekanı iyi de özellikle tom cruise'un ultra güvenlikli bir mekana tüm dünya tarafından aranırken (göz retinası testiyle hem de) elini kolunu sallayarak girivermesi beni bitirmişti.
eleştirmenler ya da seyirciler tarafından ne kadar beğenilirse beğensin steven'ın artık çerez atıştırmakta olduğunu anlatmıştır bana.
izlenilmesi gereken bir film.
bazı mantık hataları mevcut; o teknolojiye sızmak kolay mı lan? hemde seni fişlemişler, ama içeri tekrar giriyorsun. Kimse kayıt tutmuyor mu? yahut john geldi abi burada abi diyen birisi yok mu yanan bir sensör vs.
amma velakin süper film.
bazı mantık hataları mevcut; o teknolojiye sızmak kolay mı lan? hemde seni fişlemişler, ama içeri tekrar giriyorsun. Kimse kayıt tutmuyor mu? yahut john geldi abi burada abi diyen birisi yok mu yanan bir sensör vs.
amma velakin süper film.
dvd kalitesi çok kötü fakat blu ray'i tüm beklentileri karşılamış film, derhal bir blu ray edinip tekrar tekrar izlenesi filmlerden.
Son zamanlarda izlediğim en ilginç ve en enteresan bilim kurgulardan biriydi. Aslında bazı kısımlarıyla bilim kurgu türünden çok aksiyona dönmüştü ama olsun. Yine de yönetmenin elinde enteresan şekilde yoğrulmuş bir yapımdı. Konuyu ilk okuduğumda gerçekten çok cezbedici geldi. Beni fazlasıyla haklı çıkardı. Daha başından beni içine çekmeyi başardı. ilginç bir senaryoyu çok iyi şekilde kurgulamışlar. Bazı sahneleri hayli güzeldi. Ama dediğim gibi aksiyonvari tarafını daha çok hissettirdi bende. Bazı kısımları bu bakımdan fazlasıyla klişe sırıtmaktaydı.
Süresi kesinlikle daha az olmalıydı. Eğer bilim kurgu türü biraz daha gölgede kalıyorsa böyle olmalı. Zaten aksiyonu bol bir film, bunlara klişelerde eklenince tatsızlık çıkıyor ortaya. Sonlara doğru da hayli kafa karıştıran kısımları var. Mindfuck açısından söylemiyorum, senaryoyu sarmal hale çevirmişler. Matruşka gibiydi adeta. 2002 yılına göre gerçekten iyi donanmış bir film. Bunu efekt açısından söylüyorum. Filmin atmosferi başlı başına enteresandı.. Bazı mantık hataları da vardı filmde. Her bilim-kurgu da çıkıyor zaten ortaya. Ama bilim kurgu ile alakası olmayan iki bariz 'mantıksızlık' gözüme çok komik gözüktü. Oyunculuklara gelirsek şunu söyleyebilirim ki Tom Cruise'un sürüklediği bir film olmuş. Ama nedense başkası olsaymış daha iyi olurmuş hissi uyandırmadı değil bende.
Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki izlerken bir şekilde kendinizi kaptıracağınız bir film. Bunu tek bir pencereden değil birçok pencereden alabilirsiniz. Aksiyon dozajı fazla kaçan, gereksiz uzatılmış bir film olarak görüyorum eksiklerini. Beğendiğim bir film oldu..
Filmde bir yerde de Cameron Diaz gözüküyor. Vanilla Sky ile çekimleri aynı anda yürütüldüğü için şaşırmamak gerek.
http://i45.tinypic.com/szx4k3.png
Bir ilginç anektod daha var. Steven Spielberg'in fütüristik yoga sınıfı sahnesini çekmek için dünyanın her yerinden en iyi 12 contortionists kiralamış. Bende diyorum bu pozisyonda var bir gariplik.
Bariz mantık hatalarını da söylemeliyim.
--spoiler--
1-) Anderton aranıyor. Ama koruma yöntemi konmamış. Lak diye içeri giriyor. Birini ararken veya yakalamaya çalışırken ilk iş güvenlik kodunu devre dışı bırakmaktır. Bu kadar da olmaz.
2-) Agata evdeyken Anderton'a kaç diye bağırması anlamsızdı. Birkaç saniye sonra daldılar eve. Agatha'nın bunu daha önce görmesi gerekmiyor muydu? Evet gerekiyordu.
--spoiler--
Süresi kesinlikle daha az olmalıydı. Eğer bilim kurgu türü biraz daha gölgede kalıyorsa böyle olmalı. Zaten aksiyonu bol bir film, bunlara klişelerde eklenince tatsızlık çıkıyor ortaya. Sonlara doğru da hayli kafa karıştıran kısımları var. Mindfuck açısından söylemiyorum, senaryoyu sarmal hale çevirmişler. Matruşka gibiydi adeta. 2002 yılına göre gerçekten iyi donanmış bir film. Bunu efekt açısından söylüyorum. Filmin atmosferi başlı başına enteresandı.. Bazı mantık hataları da vardı filmde. Her bilim-kurgu da çıkıyor zaten ortaya. Ama bilim kurgu ile alakası olmayan iki bariz 'mantıksızlık' gözüme çok komik gözüktü. Oyunculuklara gelirsek şunu söyleyebilirim ki Tom Cruise'un sürüklediği bir film olmuş. Ama nedense başkası olsaymış daha iyi olurmuş hissi uyandırmadı değil bende.
Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki izlerken bir şekilde kendinizi kaptıracağınız bir film. Bunu tek bir pencereden değil birçok pencereden alabilirsiniz. Aksiyon dozajı fazla kaçan, gereksiz uzatılmış bir film olarak görüyorum eksiklerini. Beğendiğim bir film oldu..
Filmde bir yerde de Cameron Diaz gözüküyor. Vanilla Sky ile çekimleri aynı anda yürütüldüğü için şaşırmamak gerek.
http://i45.tinypic.com/szx4k3.png
Bir ilginç anektod daha var. Steven Spielberg'in fütüristik yoga sınıfı sahnesini çekmek için dünyanın her yerinden en iyi 12 contortionists kiralamış. Bende diyorum bu pozisyonda var bir gariplik.
Bariz mantık hatalarını da söylemeliyim.
--spoiler--
1-) Anderton aranıyor. Ama koruma yöntemi konmamış. Lak diye içeri giriyor. Birini ararken veya yakalamaya çalışırken ilk iş güvenlik kodunu devre dışı bırakmaktır. Bu kadar da olmaz.
2-) Agata evdeyken Anderton'a kaç diye bağırması anlamsızdı. Birkaç saniye sonra daldılar eve. Agatha'nın bunu daha önce görmesi gerekmiyor muydu? Evet gerekiyordu.
--spoiler--
tam olarak bir alex değil filmi lan bu.
dizisi çekilen film. henüz başrol oyuncusu bile belli değil ama iddia edildiğine göre ünlü bir oyuncu canlandıracakmış başrolü. film güzeldi, diziyi de izlerim elbette.
http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=122162
http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=122162
bu sefer başrolünde bir kadın olacak dizi. henüz başrol oyuncusu açıklanmadı ama ünlü biri olacağı kesin. ayrıca filmdeki olaylardan 10 yıl sonrasından başlayacakmış. kesin başrole taş gibi bir hatun getirecekler ve diziyi o şekilde pazarlayacaklar. keşke person of interest'in agent carter'ı gibi sıradan bir kadın dedektif olsa başrolünde.
başrolünde kahinlerden biri mi olacak diye düşündüren hede. iyi olur, olay örgüsü güzellenir.
yakın zamanda Foxcrime'de dizisi başlamıştır.
Diziyi ilk bölümünden beri izliyorum sanırım 8. bölüm oldu.
öncesinde filmi olduğunu bilmiyordum ama dizi başlı başına bir yapıt.
kurgu oldukça sağlam. heyecan her daim yüksek.
Diziyi ilk bölümünden beri izliyorum sanırım 8. bölüm oldu.
öncesinde filmi olduğunu bilmiyordum ama dizi başlı başına bir yapıt.
kurgu oldukça sağlam. heyecan her daim yüksek.
Bilim kurgu dalında 2002 yapımı Güzel bir tom cruise filmi. 15 yıl sonra izlemiş olmama rağmen beğendim. Bir iki acaba hariç filmin güzel bir akışı var.
2002 yapımı bilim kurgu filmi. suc onleme departmanında calısan polis sefi anderton'un komploya ugraması akabinde polisler tarafından kovalanması ve yakalanmasıyla aksiyona doyacagınız bir film.
film 2054 yılında geciyor ve yapım tarihi 2002 olunca, usta yonetmen steven spielberg teknolojik olarak neleri ongormus diye dun izledim ve dokunmatik ekran, elektrikli araba, retina okuyucu, kulak telefon ve fabrikalarda yuzde 100 otomasyon (daha olmadı ama 2054 yılında olur belki) dısında gunumuz teknolojisine uyan oge goremedim filmde.
film 2054 yılında geciyor ve yapım tarihi 2002 olunca, usta yonetmen steven spielberg teknolojik olarak neleri ongormus diye dun izledim ve dokunmatik ekran, elektrikli araba, retina okuyucu, kulak telefon ve fabrikalarda yuzde 100 otomasyon (daha olmadı ama 2054 yılında olur belki) dısında gunumuz teknolojisine uyan oge goremedim filmde.
Kanka manyak olursun bak yapma. Sinema cahilisin işte bu kadar belli etme kendini. Sen Karayip korsanları izle sal Tom reisi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar