bugün
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kadınlar neden aldatır4
- donald trump4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv4
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- karı hoplatmak3
- eren ali bingöl2
- iyi araba kullanan iyi sevişir2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- türkiye eyalet haritası2
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- aylık 378 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı6
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- sedat pekmez12
- yagmurcu ile revani yemek4
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- duşta şarkı söylemek2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- agresif süs köpeği3
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- z kuşağının metal dinlememesi2
- kadin2
- dut ağacı4
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- muşlettin amca4
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- askerlik4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- red pill2
- utanmadan şort giyen erkek7
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- kadında güzellik aramayan erkek2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- elimde goruntuleriniz var4
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
Son zamanlarda izlediğim en ilginç ve en enteresan bilim kurgulardan biriydi. Aslında bazı kısımlarıyla bilim kurgu türünden çok aksiyona dönmüştü ama olsun. Yine de yönetmenin elinde enteresan şekilde yoğrulmuş bir yapımdı. Konuyu ilk okuduğumda gerçekten çok cezbedici geldi. Beni fazlasıyla haklı çıkardı. Daha başından beni içine çekmeyi başardı. ilginç bir senaryoyu çok iyi şekilde kurgulamışlar. Bazı sahneleri hayli güzeldi. Ama dediğim gibi aksiyonvari tarafını daha çok hissettirdi bende. Bazı kısımları bu bakımdan fazlasıyla klişe sırıtmaktaydı.
Süresi kesinlikle daha az olmalıydı. Eğer bilim kurgu türü biraz daha gölgede kalıyorsa böyle olmalı. Zaten aksiyonu bol bir film, bunlara klişelerde eklenince tatsızlık çıkıyor ortaya. Sonlara doğru da hayli kafa karıştıran kısımları var. Mindfuck açısından söylemiyorum, senaryoyu sarmal hale çevirmişler. Matruşka gibiydi adeta. 2002 yılına göre gerçekten iyi donanmış bir film. Bunu efekt açısından söylüyorum. Filmin atmosferi başlı başına enteresandı.. Bazı mantık hataları da vardı filmde. Her bilim-kurgu da çıkıyor zaten ortaya. Ama bilim kurgu ile alakası olmayan iki bariz 'mantıksızlık' gözüme çok komik gözüktü. Oyunculuklara gelirsek şunu söyleyebilirim ki Tom Cruise'un sürüklediği bir film olmuş. Ama nedense başkası olsaymış daha iyi olurmuş hissi uyandırmadı değil bende.
Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki izlerken bir şekilde kendinizi kaptıracağınız bir film. Bunu tek bir pencereden değil birçok pencereden alabilirsiniz. Aksiyon dozajı fazla kaçan, gereksiz uzatılmış bir film olarak görüyorum eksiklerini. Beğendiğim bir film oldu..
Filmde bir yerde de Cameron Diaz gözüküyor. Vanilla Sky ile çekimleri aynı anda yürütüldüğü için şaşırmamak gerek.
http://i45.tinypic.com/szx4k3.png
Bir ilginç anektod daha var. Steven Spielberg'in fütüristik yoga sınıfı sahnesini çekmek için dünyanın her yerinden en iyi 12 contortionists kiralamış. Bende diyorum bu pozisyonda var bir gariplik.
Bariz mantık hatalarını da söylemeliyim.
--spoiler--
1-) Anderton aranıyor. Ama koruma yöntemi konmamış. Lak diye içeri giriyor. Birini ararken veya yakalamaya çalışırken ilk iş güvenlik kodunu devre dışı bırakmaktır. Bu kadar da olmaz.
2-) Agata evdeyken Anderton'a kaç diye bağırması anlamsızdı. Birkaç saniye sonra daldılar eve. Agatha'nın bunu daha önce görmesi gerekmiyor muydu? Evet gerekiyordu.
--spoiler--
Süresi kesinlikle daha az olmalıydı. Eğer bilim kurgu türü biraz daha gölgede kalıyorsa böyle olmalı. Zaten aksiyonu bol bir film, bunlara klişelerde eklenince tatsızlık çıkıyor ortaya. Sonlara doğru da hayli kafa karıştıran kısımları var. Mindfuck açısından söylemiyorum, senaryoyu sarmal hale çevirmişler. Matruşka gibiydi adeta. 2002 yılına göre gerçekten iyi donanmış bir film. Bunu efekt açısından söylüyorum. Filmin atmosferi başlı başına enteresandı.. Bazı mantık hataları da vardı filmde. Her bilim-kurgu da çıkıyor zaten ortaya. Ama bilim kurgu ile alakası olmayan iki bariz 'mantıksızlık' gözüme çok komik gözüktü. Oyunculuklara gelirsek şunu söyleyebilirim ki Tom Cruise'un sürüklediği bir film olmuş. Ama nedense başkası olsaymış daha iyi olurmuş hissi uyandırmadı değil bende.
Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki izlerken bir şekilde kendinizi kaptıracağınız bir film. Bunu tek bir pencereden değil birçok pencereden alabilirsiniz. Aksiyon dozajı fazla kaçan, gereksiz uzatılmış bir film olarak görüyorum eksiklerini. Beğendiğim bir film oldu..
Filmde bir yerde de Cameron Diaz gözüküyor. Vanilla Sky ile çekimleri aynı anda yürütüldüğü için şaşırmamak gerek.
http://i45.tinypic.com/szx4k3.png
Bir ilginç anektod daha var. Steven Spielberg'in fütüristik yoga sınıfı sahnesini çekmek için dünyanın her yerinden en iyi 12 contortionists kiralamış. Bende diyorum bu pozisyonda var bir gariplik.
Bariz mantık hatalarını da söylemeliyim.
--spoiler--
1-) Anderton aranıyor. Ama koruma yöntemi konmamış. Lak diye içeri giriyor. Birini ararken veya yakalamaya çalışırken ilk iş güvenlik kodunu devre dışı bırakmaktır. Bu kadar da olmaz.
2-) Agata evdeyken Anderton'a kaç diye bağırması anlamsızdı. Birkaç saniye sonra daldılar eve. Agatha'nın bunu daha önce görmesi gerekmiyor muydu? Evet gerekiyordu.
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar