bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kadir inanır14
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- velvet28
- israil5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- kemalist dünya19
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların iyi olduğu konular9
- arapça okuyabilen yazarlar3
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- aile evinde yaşamak13
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- bir şeyler söyle3
- sedat pekmez21
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- anın görüntüsü17
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- birsin allahım2
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- galatasaray lobisi11
- 26 haziran 20266
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- erleg han ile revani yemek3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ktç abinin çaylak olması5
- ingiliz aksanı6
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
sensin, benim; odur, budur.
ilginçtir.
olmayan diline laf edersin, hazımsız olursun. hemen faşist olarak üzerine gelmeye çalışırlar. iki üç tarihçi, birkaç kurum bulurlar kürtçeyi kabul eden, ama aksini iddia eden adını duyurmuş tarihçileri de siklemezler. dil bilimcilerini siklemezler...
son günlerde de tahammül edemiyorsunuz diyebilecek kıvama geldiler. 5 bin yıllık oldugunu iddia ettikleri tarihlerinde medeniyete hiçbir şekilde katkıda bulunamamış (şemamme haricinde) bir ırk, şimdi karşımıza geçip tahammül edemiyorsunuz diyecek kadar yoldan çıkmış durumda. etrafındaki medeniyetlerin kültürlerini çala çala daha ne kadar kendilerine çakma kültür uyduracaklar meraklar içerisindeyiz. cevaben; "hazımsızlar, bazı tahammülsüz insanlar" diye cevap verecek olan kürt, ilk önce kendisini hangi milletle kıyasladığını ilk önce düşünmesi gerek.
kürt lehçesinde direnir, eğitim diline karşı çıkar ve paşa paşa yaşadığı türkiye de artistlik yapma peşinde koşar. kimse kürtçe lehçesini konuşmayın demiyor. ama kürt, kendisine ne denirse hazımsızsınız diyebilecek kadar uçmuş.
evet, tahammül edemiyorum. benim atalarım savaştan savaşa giderken sizin atanızın dağ yamaçlarında şemamme oynaması çok ilgi çekici. akraba evliliklerinin bir ata sporuna dönüşmesi, aşiret içerisindeki iğrenç olaylar yok işte bizde, tüh. binlerce yıllık medeniyete katkıda bulunan bir ırk oldugumuz için üstün kürt ırkını kıskanıyoruz. umarız sonları ırkdaşları ermenilere benzemez. ama ben kürtlerde o gayreti görüyorum.
olmayan diline laf edersin, hazımsız olursun. hemen faşist olarak üzerine gelmeye çalışırlar. iki üç tarihçi, birkaç kurum bulurlar kürtçeyi kabul eden, ama aksini iddia eden adını duyurmuş tarihçileri de siklemezler. dil bilimcilerini siklemezler...
son günlerde de tahammül edemiyorsunuz diyebilecek kıvama geldiler. 5 bin yıllık oldugunu iddia ettikleri tarihlerinde medeniyete hiçbir şekilde katkıda bulunamamış (şemamme haricinde) bir ırk, şimdi karşımıza geçip tahammül edemiyorsunuz diyecek kadar yoldan çıkmış durumda. etrafındaki medeniyetlerin kültürlerini çala çala daha ne kadar kendilerine çakma kültür uyduracaklar meraklar içerisindeyiz. cevaben; "hazımsızlar, bazı tahammülsüz insanlar" diye cevap verecek olan kürt, ilk önce kendisini hangi milletle kıyasladığını ilk önce düşünmesi gerek.
kürt lehçesinde direnir, eğitim diline karşı çıkar ve paşa paşa yaşadığı türkiye de artistlik yapma peşinde koşar. kimse kürtçe lehçesini konuşmayın demiyor. ama kürt, kendisine ne denirse hazımsızsınız diyebilecek kadar uçmuş.
evet, tahammül edemiyorum. benim atalarım savaştan savaşa giderken sizin atanızın dağ yamaçlarında şemamme oynaması çok ilgi çekici. akraba evliliklerinin bir ata sporuna dönüşmesi, aşiret içerisindeki iğrenç olaylar yok işte bizde, tüh. binlerce yıllık medeniyete katkıda bulunan bir ırk oldugumuz için üstün kürt ırkını kıskanıyoruz. umarız sonları ırkdaşları ermenilere benzemez. ama ben kürtlerde o gayreti görüyorum.
malum hareketlerini sanıldığı gibi son 30 yıldır değil kendileri ile karşılaşmamızdan yani 12. yüzyıldan yani 9 asırdır yapan millet.
yalnız bu yaptıkları yanlarına kar kalmayacaktır yazın bunu bir yere. tanrı askerlerine ihanet edeni sevmez.
yalnız bu yaptıkları yanlarına kar kalmayacaktır yazın bunu bir yere. tanrı askerlerine ihanet edeni sevmez.
bizlerle aynı kaderi paylaşmış, aynı dine inanmış, aynı kültürü yaşamış gariban insanlardır...
ps: azınlık değillerdir asli unsurdur... kürtlere azınlık diyenler bok yesin!...
ps: azınlık değillerdir asli unsurdur... kürtlere azınlık diyenler bok yesin!...
dışlanan ama içimizde yaşamak zorunda olanlardır.
dilleri, benlikleri hiçe sayılır çoğuları nefret eder onlardan.
evlerini kiraya vermezler, çocuklarını onlarla evlendirmezler herşey onlar için tamamdır sonra başımıza bela oldu derler.
senin için rahat olsun sen elinden geleni yaptın demek yeterli sanırım..
dilleri, benlikleri hiçe sayılır çoğuları nefret eder onlardan.
evlerini kiraya vermezler, çocuklarını onlarla evlendirmezler herşey onlar için tamamdır sonra başımıza bela oldu derler.
senin için rahat olsun sen elinden geleni yaptın demek yeterli sanırım..
Kendi değerlerine sahip çıkmış onurlu bir ulus.
hala aramazda sayısı azımsanmicak kadar cok sulu beynililer bulunmakta. kürdün varlığını inkar edip türklerin karda yururken cıkardıkları ayak izlerinde geldiğini sanmakta.
bu cağda böyle insanları görmek şaşkınlık verici. ve bi okadarda hayrtete duşuren bir durum...
hala aramazda sayısı azımsanmicak kadar cok sulu beynililer bulunmakta. kürdün varlığını inkar edip türklerin karda yururken cıkardıkları ayak izlerinde geldiğini sanmakta.
bu cağda böyle insanları görmek şaşkınlık verici. ve bi okadarda hayrtete duşuren bir durum...
bursada pkk partisinin mitinginin bulunduğu mekanın yakınından geçerken sebepsiz yere kafama lastik fırlatan , küfür eden ben metroya binmek için kartımı okutmaya çalışırken dönen zımbırtıların üstünden atlayarak metroya beleş binen millet. demek ki ben hakkaride dağda geziyo olsam elinde silah olsa kafama sıkacak ak. kendi ülkemde bana rahat vermicekse alnını karışlarım.
not: istediğin kadar eksile bu böyle arkadaşım. bi yandan bakıyorum aynı üniversitede yan yana oturuyoruz gayet eşitiz onun sırasında kazıkda yok oturuyo adam bi yandan bakıyorum kafama saçma sapan cisimler fırlatıyor napayım bu adamı ben şimdi. eşitlik istiyorum ulan.
not: istediğin kadar eksile bu böyle arkadaşım. bi yandan bakıyorum aynı üniversitede yan yana oturuyoruz gayet eşitiz onun sırasında kazıkda yok oturuyo adam bi yandan bakıyorum kafama saçma sapan cisimler fırlatıyor napayım bu adamı ben şimdi. eşitlik istiyorum ulan.
büyük bir çoğunluğunun içlerinden çıkan pkk isimli iğrenç oluşumu desteklediğini düşündüğüm ırk.nedenmi?siz hiç pkk baskısından nispeten uzakta ve maddi durumu iyi bir şekilde batı illerinde yaşayan kürtlerin, ellerinde türkiye bayrağı ile," kahrolsun pkk biz kardeş kanı dökülsün ülke bölünsün istemiyoruz" diye miting yaptığını gördünüzmü?
doldurulmaya her an hazır ve nazır.. her daim dış milletler tarafından kışkırtılan bir minikcik topluluk.
mezopatamya'da asırlardır sükunetin sağlanamamasının tek sebebi olan ırk.
dipnot:ırkçı falan değilim, hele milliyetçi hiç.. sadece tarih severim.
dipnot:ırkçı falan değilim, hele milliyetçi hiç.. sadece tarih severim.
(#9583805) ön bilgisi ile ele alınması gereken bir etnik grup. tarihteki acılar elbet yüzyıllar boyu hep zikredilmez, ama tabii ki toplulukların bilinçaltında bazı duygusal reflekslere yol açan yaralar bırakabilir. ha tabii halihazırdaki ırkçı önyargılar da muhtemelen insanları halen incitmektedir, o da ayrı konu.
ikinci dünya savaşından önce almanya'da yaşayan yahudiler ne ise günümüzde de türkiye'de yaşayan kürt'ler o'dur.
senin benim gibi insan. türk gibi bişey!
edit: türk gibi derken alman gibi fransız gibi anlamında söyledim. kürtlerde türktür diye değil.
edit: türk gibi derken alman gibi fransız gibi anlamında söyledim. kürtlerde türktür diye değil.
624 yıllık osmanlı devletinde irili ufaklı yaklaşık 700 ayaklanma çıkarmış topluluktur. anadilleri olduğunu iddia ettikleri dilin tamamı arapça farsça ve türkçe'den esinlenmiş olup zamanla kendine özgü kelimeler de eklenmiştir. muhteviyatındaki lehçeler genellikle birbirlerini anlamazlar. sayı sistemleri bile farsçadır. içlerinden vatana millete faydalı birçok şair, yazar, düşünür ve siyasetçi çıkartmış olsalar da bunlardan daha fazla vatan haini de çıkarmışlardır. ayrıca cumhurbaşkanlığından genel kurmay başkanlığına, milletvekilliğinden valisine, doktorluktan öğretmenliğe her mesleği seçip her yere seçilebilmelerine rağmen halen ezildikleri , azınlık oldukları ve hiçbir haklarının verilmediği iddiasındadırlar.
kürt ismi türkler tarafından verilmiştir gerçek adları kırmanci dir.
sorunları bitsede kurtulunsa denilen sevimli insan kitlesi. fani ömrümüzde çok fazlaca duyulmuş isimdir.
ortadoğuda 40 milyonun üstünde (ırak,türkiye,iran,süriye)nufusa sahip olan fakat tarih boyunca sadece bi şehir devletine sahip olabilmiş (40 günlük ömür ile)dönemin şeyh-hacı-hoca yada toprak ağalarının gözlerinin açılmasına müsade edilmemiş müsade edilmemeye meyilli ümmettende ulusa gecememiş topluluk...
Adının farsça'daki gord(kahraman)isminden türedildiği düşünülen , 21. yüzyılda ise Türkiye Cumhuriyeti üzerinde 'kürt sorunu' adlı meseleye yol açan ve ismiyle yaşananlar arasında derin bir ironi bulunduran topluluktur. (bkz: süper kahramanlar sorun yaratmaz çözerler)
ensest ilişkileri artık su yüzüne çıkmış ırktır. 4 evden birinde ensest sapkınlıklar görülüyormuş. kimse kızmasın ve hakaret olarak algılamasın bunları. bunlardan artık üniversitelerde bile bahsedilir oldu.
bir de türklere namussuz der bunlar. alın size bir de link:
http://www.habervitrini.c...est_yasaniyor-423733.html
bir de türklere namussuz der bunlar. alın size bir de link:
http://www.habervitrini.c...est_yasaniyor-423733.html
kürt tarih dersi verilecek olsa kitapları amerikanın kuruluşuyla başlayacak olan insan topluluğu.
tarihsiz, dilsiz ve kültürsüz sözde kavim.
sanat diye şemmame dinleyen kitle.
inkar, imha ve asimilasyona maruz kalan ırk. şimdi de tutturmuşlar ensest ilişkiye giriliyor diye. tartışarak sorunların hallolacağını bilsem yazı yazarım da durum aynen böyle;
(bkz: Cahillerle tartışmayın önce sizi kendi seviyelerine çekerler sonrada tecrübeleriyle yenerler).
(bkz: Cahillerle tartışmayın önce sizi kendi seviyelerine çekerler sonrada tecrübeleriyle yenerler).
tarihi, dili, kültürü olan millettir.
olmadığını söyleyen öküzlere sormak gerekiyor bu düzen ne diye bu insanların dillerini yasaklıyor o halde? olmayan dil nasıl yasaklanacak mesela?
sözlükte kürtlere hakaret etmeyi türk vatanseverliği zanneden gerizekalılardan ise haberi olmayan toplumdur.
yaşıyordur, yaşayacaklardır.
olmadığını söyleyen öküzlere sormak gerekiyor bu düzen ne diye bu insanların dillerini yasaklıyor o halde? olmayan dil nasıl yasaklanacak mesela?
sözlükte kürtlere hakaret etmeyi türk vatanseverliği zanneden gerizekalılardan ise haberi olmayan toplumdur.
yaşıyordur, yaşayacaklardır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar