bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet7
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kadir inanır14
- velvet28
- arapça okuyabilen yazarlar3
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- 2026 dünya kupası27
- sözlüğü bırakmak istemek8
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birsin allahım2
- kemalist dünya19
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- yazarların iyi olduğu konular9
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- aile evinde yaşamak13
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- anın görüntüsü17
- sedat pekmez21
- seri gizli artı oy veren melek7
- özlü sözler5
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- erleg han ile revani yemek3
- kendi kendine gülmek2
- galatasaray lobisi11
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- 27 haziran 20262
- kürtçülerin algıları5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- yürüyüş flörtü3
- zor zaman şarkıları2
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ıhlamur kokusu2
o kadar direnmişlerdir ki daha çok değil 2000lerin başında kro, amele, maraba kelimeleri yerine bizzat kürt kelimesini kullanmakta ve kullandırtmakta beis görmemişlerdir.
tanımasam inanıcam, o derece güzel sallarlar.
tanımasam inanıcam, o derece güzel sallarlar.
avrupa'nın en güzel ırkıdır.
o yüzden bu kadar çekicilerdir.
eminim tüm avrupa kendilerine "gel gel" demektedir.
(bkz: bırakınız kendilerini kandırsınlar)
(bkz: ab maşası olarak)
(bkz: maşa)
(bkz: maşa)
o yüzden bu kadar çekicilerdir.
eminim tüm avrupa kendilerine "gel gel" demektedir.
(bkz: bırakınız kendilerini kandırsınlar)
(bkz: ab maşası olarak)
(bkz: maşa)
(bkz: maşa)
gece gece ırkçıların bir yerlerine yine birşey batırmış toplumdur. nedir bu size giren çıkan, anlamıyorum elemanlar.
size inat..
peşin edit : bak 50'den az eksi oy alırsa sinirden kendimi sikmek yerine silicem bu entryi. ona göre, parmahlarınıza kuvvet...
size inat..
peşin edit : bak 50'den az eksi oy alırsa sinirden kendimi sikmek yerine silicem bu entryi. ona göre, parmahlarınıza kuvvet...
memlekette ırkçılığın malzemesi olan kesimdir.
etki-tepki kanunlarının nasıl çalıştığını öğrenmek açısından.
(bkz: kürt sorunu)
etki-tepki kanunlarının nasıl çalıştığını öğrenmek açısından.
(bkz: kürt sorunu)
bir örnek;
15 yıl kadar önce, bir tatil beldesi, nezih bir tatil beldesi. bir adam ve eşi tatil yapıyorlar bu beldede. yolda yürürken bir çaycı ile çarpışıyor ve çaycı çocuk bir anda adama saldırıyor. etraf bir anda kalabalıklaşıyor ve herkes adamı tutuyor, çaycı çocuk serbest, sallıyor darbelerini denk gelebilirse. olay yatışıyor, taraflar ayrılıyor ve az ileride 50li yaşlarında bir esnaf bu çifti dükkanlarına davet ediyor ve diyor ki,
"bunlar kürt, gerip burada insanları korkutup kaçırmaya sonra da burada kendi hükümranlıklarını kurma peşindeler ama yemezler, biz buradayız, gitmeyeceğiz."
adamlar belki de pkk'lı değil veya öyleler ama nasıl oldu da bu kadar aşalık kompleksine büründüler. cevabı, kendi kendilerine. kendi burjuvazilerinin ellerinde piç oldu adamlar, yazık oldu.
artık iflah olmaz oldu, ayıp oldu.
"halkların kardeşliği" en sevdiğimiz sloganken nasıl oldunuz da böyle oldunuz? baskı, dayatma, yafta, fasa, fiso. bunların öncesi var dostum, sevr'e bak, tepkine bak, dedene, babana bak, sonra gel ahkam kes.
15 yıl kadar önce, bir tatil beldesi, nezih bir tatil beldesi. bir adam ve eşi tatil yapıyorlar bu beldede. yolda yürürken bir çaycı ile çarpışıyor ve çaycı çocuk bir anda adama saldırıyor. etraf bir anda kalabalıklaşıyor ve herkes adamı tutuyor, çaycı çocuk serbest, sallıyor darbelerini denk gelebilirse. olay yatışıyor, taraflar ayrılıyor ve az ileride 50li yaşlarında bir esnaf bu çifti dükkanlarına davet ediyor ve diyor ki,
"bunlar kürt, gerip burada insanları korkutup kaçırmaya sonra da burada kendi hükümranlıklarını kurma peşindeler ama yemezler, biz buradayız, gitmeyeceğiz."
adamlar belki de pkk'lı değil veya öyleler ama nasıl oldu da bu kadar aşalık kompleksine büründüler. cevabı, kendi kendilerine. kendi burjuvazilerinin ellerinde piç oldu adamlar, yazık oldu.
artık iflah olmaz oldu, ayıp oldu.
"halkların kardeşliği" en sevdiğimiz sloganken nasıl oldunuz da böyle oldunuz? baskı, dayatma, yafta, fasa, fiso. bunların öncesi var dostum, sevr'e bak, tepkine bak, dedene, babana bak, sonra gel ahkam kes.
gerçekten acınası halde olan insan topluluğu. ama kürt oldukları için acınası değiller; kürt! denildikleri için bu haldeler. sen adam kürt aşağı kürt yukarı kürt bilmem ne dersen bu adam seni de sevmez, yaşadığı devleti de sevmez.
hakkında yazılan entryler, açılan başlıklar direk çaylak olma sebebidir. faşist bir ülkede bu ırka sahip olmak bir suçtur. en son yahudiler de üstün ırk olduklarını düşünmüşlerdi ve lanetlendiler. ırkı seçme gibi bir şansı yoktur insanın. hatta belki kürtlüğünden gurur duyan insanlar da vardır, türklüğünden nefret eden, utanan insanlar olduğu gibi.
insan kendini bilecekten kasıt etnik kökeni değil, insanı insan yapan özellikleridir.
insan kendini bilecekten kasıt etnik kökeni değil, insanı insan yapan özellikleridir.
faşizme karşı direnmesini iyi bilirler.
gelecekte korkmamız gereken cesaretli, gururlu, namuslu, şerefli, delikanlı bir ırk.
izmirli kızların ıslak rüyalar görmesine vesile olan karizmatik,kültürlü,uzun boylu yağız adamlardan oluşan muhteşem ötesi,bir ırk.
1.000.000 yılda bu kadar gelişebildilerse yapmayın yazıktır. üstlerine gitmeyin.
(bkz: kadın sünneti)
(bkz: töre)
(bkz: terör)
(bkz: yediği çanağa pislemek)
(bkz: kadın sünneti)
(bkz: töre)
(bkz: terör)
(bkz: yediği çanağa pislemek)
kendi ülkelerini kurabilirlerse, acaba istanbul, ankara, izmir'i ve tüm diğer il, ilçe, köylerimizi terk edecekler mi diye düşündürmektedirler.
edit : eksileyeceğine, soruma cevap verirsen, ben de öğrenirim, gidip gitmeyeceğinizi.
edit : eksileyeceğine, soruma cevap verirsen, ben de öğrenirim, gidip gitmeyeceğinizi.
bir milyon yıldır insan yok ne kürdü denilesi türkiye halkıdır. med imparatorluğu adında tarih kitaplarında olmayan bir imparatorluk kurduklarını iddia ederler, ya hakikaten dünyadaki tüm tarihçiler bunlara karşıdır yada hepsi şizofrendir.
almanların türklere yaptığı ırkçılığın türkiyede yapılan muhattabı.
ırkçılık yapanların türkiye sınırları dışından gelen kendine türk diye nitelendirenlerin yapması olayı daha iç açıcı yapmaktadır.
ırkçılık yapanların türkiye sınırları dışından gelen kendine türk diye nitelendirenlerin yapması olayı daha iç açıcı yapmaktadır.
http://tr.wikipedia.org/wiki/Medler
sırf kendilerine hakaret etmek için tarih vs. her türlü bilimin verileri hunharca inkar edilebilen bir etnik grubun mensupları. tamam, hobi olarak yine atın-tutun, hakaret edin ama arada zahmet edip biraz kitap okuyun da tarih kitaplarında neyin olmadığını falan bilerek tumturaklı laflarla atın tutun. belki ondan sonra medler kürtler'in atası mı değil mi gibi sahiden bilimsel olarak tartışılabilecek bir konuya girmek mümkün olur. belki o zaman aşırı kürt milliyetçilerinin abartılı tezlerini itibar edilebilir bilimsel tezlerle hep beraber oturup çürütebiliriz. ama bunlar zahmet, okumak, öğrenmek ve biraz da sağduyu gerektiren şeyler tabii ki.
(bkz: heredot bile şaşmıştı)
sırf kendilerine hakaret etmek için tarih vs. her türlü bilimin verileri hunharca inkar edilebilen bir etnik grubun mensupları. tamam, hobi olarak yine atın-tutun, hakaret edin ama arada zahmet edip biraz kitap okuyun da tarih kitaplarında neyin olmadığını falan bilerek tumturaklı laflarla atın tutun. belki ondan sonra medler kürtler'in atası mı değil mi gibi sahiden bilimsel olarak tartışılabilecek bir konuya girmek mümkün olur. belki o zaman aşırı kürt milliyetçilerinin abartılı tezlerini itibar edilebilir bilimsel tezlerle hep beraber oturup çürütebiliriz. ama bunlar zahmet, okumak, öğrenmek ve biraz da sağduyu gerektiren şeyler tabii ki.
(bkz: heredot bile şaşmıştı)
zorla sorun yapılmış, yapılmaya devam edilen halk.
Sosyalistiz diye geçinen faşist ırk.
moda not: e oha ;
1- Hakaret nerde? Faşist olmayı hakaret mi sayıyorsunuz?
2- Gayet tanımım o, sorun nerde?
moda not: e oha ;
1- Hakaret nerde? Faşist olmayı hakaret mi sayıyorsunuz?
2- Gayet tanımım o, sorun nerde?
bilindiği üzere tek bir kişiden oluşan ırktır.
sosyalistiz diye geçinir ama esasen faşisttir.
arkadaş ben de kürdüm. sosyalist değilim, muhafazakarım. bunca yıllık kürdüm, bi faşistliğimi görmedim. nası yapcez?
sosyalistiz diye geçinir ama esasen faşisttir.
arkadaş ben de kürdüm. sosyalist değilim, muhafazakarım. bunca yıllık kürdüm, bi faşistliğimi görmedim. nası yapcez?
çok hızlı çoğalan tür.
konuştuktukları dil kürtçe diye pkk ile karıştırılan ırkmış efendim.
tamam türkçe konuşan bütün katiller, tecavüzcüler, pislikler türkleri mi temsil ediyor?
ergenekon demek türk müdür?
beyinciğinize öpücüklerle...
tamam türkçe konuşan bütün katiller, tecavüzcüler, pislikler türkleri mi temsil ediyor?
ergenekon demek türk müdür?
beyinciğinize öpücüklerle...
kendi içlerinde dahi birlik olamayan, konuştukları dilin dahi birden fazla çeşidi varken kendi dillerinde eğitim isteyen ama hangi kürtçe ile eğitim almak istersiniz sorularına cevap veremeyen, içlerinden bir kısım orospu çocuğunun bölücülük yaptığı, diğer kısımda kalanlardan bi bölüm* orospuçocuğunun bunlara destek verdiği, kalanlarının ise ülkesine bağlı vatandaşlardan oluşan, şu anda türkiye, iran, suriye, ve ırak' ta yaşayan bu güne kadar devlet sahibi olamamış millet.
türk vatandaşı kimliği olduğu ve türkiye de yaşadığı halde kürtçe konuşuyorlarsa pkk ile kürtleri birbirinden ayırmak mümkün olamaz, pkk kürdistan devleti kurarsa * oraya kaçacak ilk kişilerin bulunduğu etnik kökendir ve böyle ise türkiye'nin içinde bir kürdistan devleti kurmayı amaçlayan, yediği kab ile fantezi yapan ermeniler hakkında kullandığım vasıfları taşımaya layık bir kökendir, böyle şeyleri amaçlamasalar, düşünceleri saçma sapan olmasa, kimin niye uğraşacağı kökendir.
edit: entryi anlamayanlar neresini anlamadığını özelden söylerse makbule geçer, tur bindirir.
edit: entryi anlamayanlar neresini anlamadığını özelden söylerse makbule geçer, tur bindirir.
Yakın tarihimizin önemli bir parçası olan kurtuluş savaşı döneminde ; bazı tarih hakkında çok bilgili olduğunu sanan ama aslında hiç bir şey bilmeyen insanların birlikte savaşıp kazandık dedikleri ırktır.her adımımızda bizi sırtımızdan vurmaya hazırlardır. kurtuluş savaşında bunu onlarca isyana kalkışarak ve bir çok kürtçü cemiyet kurup bölücü propaganda yapıp ekmeğini yediği ülkenin yanında yer alıp destek olacağına köstek olmuş , nankör gelmiş nankör giden bir azınlıktır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar