bugün
- velvet27
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- dincilerin ingiltere sevdası5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kemalist dünya19
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- ingiliz aksanı3
- merhabalar biraderler3
- galatasaray lobisi10
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- aile evinde yaşamak8
- hızlı para kazanmanın yolları14
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sözlüğün en şey yazarı2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar3
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- çomar putu2
- sedat pekmez14
- birader yazar olmak13
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- midas2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- işe uykusuz gitmek2
- yazarların ilk kedileri2
- fight club2
- allah9
- kahve içmek2
- sıcaktan ağlamak2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- duş almak2
- adana kızları2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
bu sözlükten kıllanırken bu adamı keşfettim. bir zaman sonra sırf bu adamın yazılarını okumak için sözlüğe girer olmuştum sonra da alıştım buraya. yapılan yanlıştır kendisine ama bir şey çıkmayacaktır. bir şey çıkmayacak olmasına rağmen can sıkıcı bir durum sözlük yüzünden mahkemelik olmak.
Vay arkadaş Şu sözlüğe girenler olarak çoğumuz işsisiz issiz olmasak bile kendimizi öyle görmekteyiz bunu yapan net dabıl işsizdir yani. Bir söz vardır.
"Madem biliyorsun g.tünün huyunu niye içtin turşu suyunu" derler adama. insanlar gerçekten garip. Ne diyelim Geçmiş olsun yazar kardeş.
Edit: double.
"Madem biliyorsun g.tünün huyunu niye içtin turşu suyunu" derler adama. insanlar gerçekten garip. Ne diyelim Geçmiş olsun yazar kardeş.
Edit: double.
Kesinlikle kuklayı desteklediğim durum. Hasta ruhlu kendi ve hayatı sik gibi olan insanların hayatları gibi burayada sıçmalarıdır.
Bu şikayet olayını anlayamamaktayım. Harbiden eleştri almayı kabul edemiyorsan üzerinden mizah dönsün istemiyorsan siktir git Facebookta milletin fotoğraflarını beğen. Burası gazetemi mk. Herkes her konuda bir biriyle uğraşıyor bunun nesi bu insanları rahatsız ediyor anlamam. Ha şu fotoğraf paylaşanlar için diyorum bende her gün bakıp götümle gülüyorum mk. Kabak gbi suratlarınızı paylaşıp çekilmekle olmuyor. Karı kız düşürürüm belki diye attığın fotoğraflar dalga konusı olabilir eleştirebilir. Harbiden götüne güvenmeyen koymasın. Eleştri mizah gırgır kaldırabilen paylaşsın fotoğraflarını. Ki kukla herkesin severek takip ettiği okuduğu sözlüğün sağlam kalemli yazarlarından biri. Kendi eleştriri alma konusunda oldukça geniş bir insan mk. Bir insana bu kadar giydirilip hala bu kadar şevkle yazabilir. Çünkü insanlar zaten gerçek hayatın sıkıntılarıyla cebbeleşirken sözlük insanların kafa dağıttığı eğlendiği rahatlamaya çalıştığı yerlerdir.
Keşke mahkemeye ona buna harcayacakları enerjiyi kendi sik gibi hayatlarına anlam katacak işlere uğraşsalar. Güzel insanların da canını sıkmasalar. Yok ama işte bitmiyor bu herifler.
Edit: kuki seni tanımadan yazarlığınla yazılarınla sevdik. Uludağ sözlük yanında. Arkanda demiyim mk birde biz vurmayalım.
Bu şikayet olayını anlayamamaktayım. Harbiden eleştri almayı kabul edemiyorsan üzerinden mizah dönsün istemiyorsan siktir git Facebookta milletin fotoğraflarını beğen. Burası gazetemi mk. Herkes her konuda bir biriyle uğraşıyor bunun nesi bu insanları rahatsız ediyor anlamam. Ha şu fotoğraf paylaşanlar için diyorum bende her gün bakıp götümle gülüyorum mk. Kabak gbi suratlarınızı paylaşıp çekilmekle olmuyor. Karı kız düşürürüm belki diye attığın fotoğraflar dalga konusı olabilir eleştirebilir. Harbiden götüne güvenmeyen koymasın. Eleştri mizah gırgır kaldırabilen paylaşsın fotoğraflarını. Ki kukla herkesin severek takip ettiği okuduğu sözlüğün sağlam kalemli yazarlarından biri. Kendi eleştriri alma konusunda oldukça geniş bir insan mk. Bir insana bu kadar giydirilip hala bu kadar şevkle yazabilir. Çünkü insanlar zaten gerçek hayatın sıkıntılarıyla cebbeleşirken sözlük insanların kafa dağıttığı eğlendiği rahatlamaya çalıştığı yerlerdir.
Keşke mahkemeye ona buna harcayacakları enerjiyi kendi sik gibi hayatlarına anlam katacak işlere uğraşsalar. Güzel insanların da canını sıkmasalar. Yok ama işte bitmiyor bu herifler.
Edit: kuki seni tanımadan yazarlığınla yazılarınla sevdik. Uludağ sözlük yanında. Arkanda demiyim mk birde biz vurmayalım.
Haksızlığa uğramış yazar.
şaka kaldıramayan bir yazarın sözlükte foto paylaşmasıda ayrı bir olay.
şaka kaldıramayan bir yazarın sözlükte foto paylaşmasıda ayrı bir olay.
adamdır.
yeni yazar olduğumda "lan ben bu sözlüğün 1 numaralı yazarıyım" diye ipnelik yapmamış, benimle muhabbet etmiştir hatta. böyle de alçak gönüllü bir yazardır.
ona dava açana kafam girsin.
not: ayrıca bu vesile ile dünya kadınlar gününü kutlarım.
yeni yazar olduğumda "lan ben bu sözlüğün 1 numaralı yazarıyım" diye ipnelik yapmamış, benimle muhabbet etmiştir hatta. böyle de alçak gönüllü bir yazardır.
ona dava açana kafam girsin.
not: ayrıca bu vesile ile dünya kadınlar gününü kutlarım.
Sözlükte boyle işsiz yazar istemiyoruz arkadaş ya. Gidip kos kos mahkemeye mi vermis. Vay be.
Kukla kanka birak ugrassin keko. Sen yazmandan eksik kalma kiymetlimiss.
Yanindayiz yazarı.
Kukla kanka birak ugrassin keko. Sen yazmandan eksik kalma kiymetlimiss.
Yanindayiz yazarı.
Abuk subuk adamlarla uğraşıyoruz.
Etliye sütlüye karışmadan komedi yapmak mümkün mü ? Deģil.
Bir ara opus magnum ve bluevelve ile baya uğraşmıştık. Adamlar dava falan açmadı. O fotoğrafları yayınlıyorsan eleştiriyi göze almışsın demektir.
(bkz: adam haklı)
Etliye sütlüye karışmadan komedi yapmak mümkün mü ? Deģil.
Bir ara opus magnum ve bluevelve ile baya uğraşmıştık. Adamlar dava falan açmadı. O fotoğrafları yayınlıyorsan eleştiriyi göze almışsın demektir.
(bkz: adam haklı)
bir işsizin gazabına uğramış yazar.
mesela ben, tüm gün çalışıyorum. doktora bile izin almaya gidemiyorum.
ahan da bu sözlüğe de gizli gizli giriyorum. şu sıkıcı reel dünyada, boktan mesai arkadaşlarımızdan azıcık kurtulup, 2 geyik yapalım, muhabbet okuyayım diyorum.
mahkemeye veren arkadaş, bırakmış işini, tee gitmiş adliyeye. baya ciddiye almış yani.
hayır yani, gerçek hakaret etse ne olacağıdı? kapat sayfayı bakma. nedir yani. sanal dünya. puf dersin söner.
mesela ben, tüm gün çalışıyorum. doktora bile izin almaya gidemiyorum.
ahan da bu sözlüğe de gizli gizli giriyorum. şu sıkıcı reel dünyada, boktan mesai arkadaşlarımızdan azıcık kurtulup, 2 geyik yapalım, muhabbet okuyayım diyorum.
mahkemeye veren arkadaş, bırakmış işini, tee gitmiş adliyeye. baya ciddiye almış yani.
hayır yani, gerçek hakaret etse ne olacağıdı? kapat sayfayı bakma. nedir yani. sanal dünya. puf dersin söner.
(bkz: yedirmeyiz)
yok yani, ayrıca memleketin başka dertleri mi var?
buna ayıracağın bütçeyle, karnı aç evsiz vatandaşımızı doyursan.
ne bileyim, kalem kitap alamayan öğrencimizi sevindirsen filan?
buna ayıracağın bütçeyle, karnı aç evsiz vatandaşımızı doyursan.
ne bileyim, kalem kitap alamayan öğrencimizi sevindirsen filan?
Buraya zateb resim eklerken paylasmis oluyor. Yani kendi telif hakkını kendisi yiyor. O yüzden sözlük gereği bir şey olmaz.
uludağ sözlük denilince akla gelen yazarlardan. kendisini severek okuyoruz, başarılar kuki.
'Hakkında Türk Ceza Kanununun 134. maddesi (özel hayatın gizliliğini ihlal suçu) ve 135. maddesi (kişisel verilerin hukuka aykırı olarak kaydedilmesi suçu) gereğince dava açılmış' olan Kukiciğime;
Sevgili Kuki, o şahıs burada fotoğrafını paylaşıp alay/iltifat yorumlarını kendisi apaçık göze alarak ve akl-ı selim olup karar vererek ve yine, kendi isteğiyle fotoğrafını paylaşmıştır. Dolayısıyla da özel hayatın gizliliği maddesini otomatikman zaten kendisi ortadan kaldırmıştır. Ve efendim, hemen ardından gelen diğer madde de buna bağlı olarak otomatikman düşer.
Şimdi bekleyelim görelim o zaman; Kuki'nin yanındayım. Kalp, kalp, kalp...
Edit : Ben de burada kendi isteğimle bir fotoğrafımı paylaşmış, yazarlardan birinin şahsi görüşüyle 'iğrenç' damgası yemiş idim. Yazı orada duruyor. E adamın görüşü, hissiyatı bu. Mahkemeye vermek nedir yahu?
Bi edit daha : Bak eksici/mahkemeci aslanım. Madem gocunacak yaran var, o fotoğrafını oraya izne tabii olarak yani, 'copyright' ibaresini herhangi bir şekilde belirterek atacaktın, dolayısıyla da Kuki ve dahi başka kimseler kullanamayacaktı.
Haa bak buradan da Kuki olayı yırtıyor, var sen düşün. Eğer haksız yere dava açmış isen ve bu mahkemece belirtildiği andan itibaren anında geri dönüş yapar ve Kuki sana karşı dava açma hakkına sahip olur.
Haydi çüss!
Sevgili Kuki, o şahıs burada fotoğrafını paylaşıp alay/iltifat yorumlarını kendisi apaçık göze alarak ve akl-ı selim olup karar vererek ve yine, kendi isteğiyle fotoğrafını paylaşmıştır. Dolayısıyla da özel hayatın gizliliği maddesini otomatikman zaten kendisi ortadan kaldırmıştır. Ve efendim, hemen ardından gelen diğer madde de buna bağlı olarak otomatikman düşer.
Şimdi bekleyelim görelim o zaman; Kuki'nin yanındayım. Kalp, kalp, kalp...
Edit : Ben de burada kendi isteğimle bir fotoğrafımı paylaşmış, yazarlardan birinin şahsi görüşüyle 'iğrenç' damgası yemiş idim. Yazı orada duruyor. E adamın görüşü, hissiyatı bu. Mahkemeye vermek nedir yahu?
Bi edit daha : Bak eksici/mahkemeci aslanım. Madem gocunacak yaran var, o fotoğrafını oraya izne tabii olarak yani, 'copyright' ibaresini herhangi bir şekilde belirterek atacaktın, dolayısıyla da Kuki ve dahi başka kimseler kullanamayacaktı.
Haa bak buradan da Kuki olayı yırtıyor, var sen düşün. Eğer haksız yere dava açmış isen ve bu mahkemece belirtildiği andan itibaren anında geri dönüş yapar ve Kuki sana karşı dava açma hakkına sahip olur.
Haydi çüss!
Kukla oynatmıyoruz biz burda, acı çekiyoruz.
(bkz: Oğuz Atay)
(bkz: Oğuz Atay)
Adamın dibi. Ulan amk beni de mahkemeye verdiler hahaha. Lan ne değişik insanlar var şu sözlükte ya. insan önce mesaj çekerek çözmeye çalışır, konuşur dimi?
Konu olmuş biri. Sadece son entariyi okudum mevzuyu az bilerek bir yorum ekliycem. Şimdi, sözlüğe resim koymak özgüven içeren bir davranış ve sözlük ortamını bilen birinin bazı olumsuz yorumları da hesap ederek bu davranışı yaptığı düşünülebilir. Bu yazar da buna istinaden sözlükte büyük oranda onaylanmış tarzıyla bir şeyler yazmışsa bunu mahkemeye taşımadan nickaltı ile ya da şikayetle entarisini kaldırtarak tatlıya bağlamak daha münasip olurmuş gibime geliyor. Bir kukla da kolay yetişmiyor yani. Mizahi yönü iyi ve beğenilen bir yazar anladığım kadarıyla. Sonuçta nedir? Kukla'ya kamuda çalışma cezası ve denetimli serbestlik versinler o da mahkemede ve zorunlu çalıştığı yerlerde biriken anılarını komik bir dille yazsın, biz de yine eğlenelim. zall da hukuki olarak desteklerken, zararı da karşılasın. Herkes öpüşüp barışsın.
bir digitürk kumandası gibi arkasındayız yazarı..
yedirtmeyiz.
yedirtmeyiz.
bunlar ep göt oluyo beaa.
Abe büle diyenleri aldırma sen. Ününe bak ününe. iç kimseciklere bakma.
Abe büle diyenleri aldırma sen. Ününe bak ününe. iç kimseciklere bakma.
insanın dilindeki tanrıdır.
Özledimm.
hatırladıkça göğüs uçlarımızı dikleştiren ıslandıran yazar. özledik ulan!
"Kim bilir kimin kuklası" yazarı. Bu arada şu kumanda sahnesini bir türlü bulamıyorum, birisi yardımcı olsun çok ihtiyacım var şu an.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar