bugün

/177
güzel bir ahmet ümit romanıdır. derin devlet meselesiyle ilgilidir; beklenmedik bi sona sürüklenir. ahmet ümit in en sevdigim kitabidir. yani ya o ya da bab-ı esrar. istanbul hatirasi da olabilir. ahmet umit iyi ya..
Sırf uzun yazılarını okumak için sözlüğe girdiğim yazardır. Daim olsun.
Ahmet Ümit 'in kitabı

"Kukla", Türkiye’nin yakın tarihine damgasını vuran Susurluk Olayı'ndan yola çıkan bir roman. Ahmet Ümit işlenmesi zor bir konuyu ele almış; ancak Türkçesinin zenginliği, usta işi kurgusu ve yarattığı gerçekçi karakterlerle önemli bir eser ortaya çıkarmayı başarmış.
Romanın ana kahramanı alkolik bir gazeteci.
Okuyucu bu kahraman rehberliğinde sayfalar arasında ilerledikçe Susurluk’un üzerindeki sisin de aralandığını fark ediyor.
arkadaşlar yeşil götlünüz gidiyor.
görsel

kendimi az biraz naza çekip karizma yapmak adına bir müddet sözlüğe ara verme kararı aldım. umarım anlayışla karşılarsınız. neşeli günler...
güle güle sevgi kelebeği.
Sana gitme demeyeceğim kuki..

Şimdi çıkartıp masaya falan vurursun falan, kumandayı.
(bkz: gidiyor gönlümün efendisi)
görsel
Ekşi sözlüğe vakit ayırmaya gidiyordur.

(bkz: güle güle gazman)
kim la bu?
giderse gitsin yha ahahaa..
Sözlük abisiz kaldı.
K ari kiz bayilir
U sta sensei capkindir
K ardes olsa sevilmez
L akin ki
A vrat degildir.*
(#31968211) galiba beni aldatıyor. Utan utan!

Bu arada ara veriyormuş sbsbdhjd. Pardon.
gitme lan. valla gitme.
nereye gidiyon len kerhaneci?
Harbiden napıyosunuz kardeşim. Doktora gitsene.
ayakları çok kötüdür. ıy bö.
adam gitti ya, nickaltını kötü emellerinize alet ediyorsunuz.
ayıp lan.
o yoksa biz varız burada, elinizi ayağınızı siktirtmeyin.
kukla'nın nickaltı, bizim nickaltımızdır.
işte bunlar hep çernobil.
(bkz: yedinci nesil izinli yazar)

merak eden varsa söyleyeyim, benden izin aldı.

"tamam lan" dedim, "git takıl biraz sağda solda gel."

5 tane kızı aynı anda idare ederken yakalanmış tabi, biri bıçaklamaya kalkmış hatta, "abi canımı zor kurtardım" dedi. bir süre titanik'in yanına gönderdik bunu, asayiş berkemal olunca geri dönecek.

yalnız tito da kafasını sikiyormuş boyuna, "abi oltaya yem bağlamaktan ellerim norveçli balıkçıların eline döndü" diye yazmış vatsaptan.

"nutrüjina kullansana lan" dedim, "o kremi de aldım titanik balıklar parlak gözüksün diye üzerlerine sürdü" dedi.

garip yazar.
yağmurdan kaçayım derken tüplü audiye tutuldu.

ama bir süre gözükmemesi lazım ortalarda.
(bkz: can dündar)
Hiç komik değilsin protest ya. Hiç.

Tito gitti kuki gitti, meydanı buldun tabi.

Bir kukidir, izinlidir, severiz, selam ederiz, demlenip gelecektir. "Biliyorum sen de üzüldün ama benim bu ciğer komple gitti." Yazarı.

Gel de bak olum protestin mizahına kaldık, kendimi ısırıcam şimdi sinirden.
nerdesin ey kuklam özledim seni, kış geçti geldi bahar ayları gevşer göt pardon gönül yayları ben sana doyamadım doysun kara murat! götüne kumanda sokup bizi çoşturduğun günler sikimde pardon gözümde tütüyor. ahh kuklam ahh

bir yazar. gelince açık oyla azcık seveyim seni.
Sokmalı çıkarmalı akrostiş şiir yazacağım yazar.

Editleyeceğim bunu. Bekleyin beni…
(#32043370) kimse demesin zeusun eltisi sözünü tutmaz diye…

Küçüktür, tombuldur ellerin
Ulu sözlükte gezinir kuşimatoşin
Merak ettim nedir senin ismin
Az biraz da olsa ifşa eder misin
Ne yüzün gördüm ne sesin duydum
Daha bir hafta önce sapığın oldum
Ayrıldın buralardan, açıldım sana
Vermedin cevap göt oldum yana yana
Ezgisizdir söyleyişlerim, bilirim saçmaladım sana
Kermitine kurban, geri dön artık buraya
Uzundur umarım iplerin, kolunu sokmazlar sana
Kemirdiğin memeler daim olsun
Latifelerin hep bizimle olsun.
Aşkımla kal.
© copyright 2005 - 2026