bugün
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- ona bir şey söyle10
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 19 yaşında kızla yatmak4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- genç görünmeye çalışmak7
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- anın görüntüsü22
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- kadınlar2
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- kemalist dünya24
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- amerika birleşik devletleri7
- öldükten sonra bana ne olacak5
- portekiz5
- x in memeleri3
- kolombiya4
- her insanın bir cini olması8
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- true'nun çaylak olması16
- dünya12
- velvet28
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- opel frontera2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- 33 yaşında olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- insan5
Entrylerinin çoğunu okumaya üşendiğim yazar.
Kukla kukla deyince nedir bu kukla diye bir baktım. Yazarmış baya da yazar ha. Iyi biseymis. Uu really.
(bkz: Mustafa yine anlamadım amk)
(#31312543)
Yine yarmış yazar. Son cümle ne öyle amk. Gabriel garcia marquez kitabı ismi gibi sdfhsgsg.
Yine yarmış yazar. Son cümle ne öyle amk. Gabriel garcia marquez kitabı ismi gibi sdfhsgsg.
(bkz: #31327099) bu ne lan?
Ekonomi harbiden bozuk demek. Biri şantiyedeki araçları satar biri çöpleri karıştırır.
Acilen yeni ve zengin pampalar bulmam lazım.
Ekonomi harbiden bozuk demek. Biri şantiyedeki araçları satar biri çöpleri karıştırır.
Acilen yeni ve zengin pampalar bulmam lazım.
14 şubat sevgililer gününe şanslı giren yazar.
arkadaşlar çok kıskanacaksınız biliyorum ama gece 12 zil çaldı amk. siz burda mal mal kedi fotoları paylaşırken benim eve kedi gibi bi kız geldi. bi baktım barda tanıştığım kızmış meğer. merhaba müsait misin dedi. '' tabi ne demek, buyrun '' deyip içeri davet ettim.. masanın üzerindeki kumar kağıtlarıyla bira şişesini gördü. hayırdır kuki fal mı bakıyorsun dedi. evet dedim. bugün sevgililer günü ve ben çok yalnızım, çok canım sıkılıyor dedim. güldü. üzerindeki montu çekyata çıkarıp ben geldim ya deli dedi.
napcaz dedim, şeyy bilmem ki, istersen gel şansını ölçelim dedi. kumar kağıtlarını karıştırdı.
neyin peşinde diye düşünürken 4 tane bana, 4 tane kendisine kağıt aldı. nolcak şimdi dedim. pişti oynucaz, her pişti yaptıran üzerinden bi elbise çıkarak dedi. vay anasını deyip başladık oynamaya.
çok heycanlıydım...
sinek 7 li attı, maça 7 liyle pişti yaptım. üzerindeki tişörtü çıkarttı. ( bayılıyom böyle kızlara )
2 tur sonra maça papazıyla pişti yaptım. kot pantolonunu çıkardı. süper vücudu vardı. kupa 5 liyle pişti yaptıktan sonra gözümün içine bakıp sütyenini çözdü. dudaklarını ısırıyor 2 eliyle memelerini kapatıyordu. çok şanslısın dedi. valla ben de inanamıyorum deyip vale'yle yerdeki kağıtları kestim. kupa 4 lü attı, karo 4 lüyle yine pişti yaptım. muhaha hakket şansım yaver gidiyordu. yuh yani deyip pembe kalpli külodunu seksi bi şekilde aşağı doğru sıyırdı. yeni ağda olduğu çok belliydi. gözümün içine bakarak bacaklarını araladı. artık çıplağım kuki dedi. olsun dedim o son kağıdı da at öyle bitsin dedim.
tanrım, maça 2 li attı, benim elimde de sinek ikili vardı. yerdeki kağıdı alıp şlak diye ikisini birden alnına yapıştırdım.. 12 puan amk. çok sinirlendi kız. hemen pılını pırtını toplayıp çekip gitti.
allah herkeşe böyle şans versin arkadaşlar. müthiş bi geceydi..
arkadaşlar çok kıskanacaksınız biliyorum ama gece 12 zil çaldı amk. siz burda mal mal kedi fotoları paylaşırken benim eve kedi gibi bi kız geldi. bi baktım barda tanıştığım kızmış meğer. merhaba müsait misin dedi. '' tabi ne demek, buyrun '' deyip içeri davet ettim.. masanın üzerindeki kumar kağıtlarıyla bira şişesini gördü. hayırdır kuki fal mı bakıyorsun dedi. evet dedim. bugün sevgililer günü ve ben çok yalnızım, çok canım sıkılıyor dedim. güldü. üzerindeki montu çekyata çıkarıp ben geldim ya deli dedi.
napcaz dedim, şeyy bilmem ki, istersen gel şansını ölçelim dedi. kumar kağıtlarını karıştırdı.
neyin peşinde diye düşünürken 4 tane bana, 4 tane kendisine kağıt aldı. nolcak şimdi dedim. pişti oynucaz, her pişti yaptıran üzerinden bi elbise çıkarak dedi. vay anasını deyip başladık oynamaya.
çok heycanlıydım...
sinek 7 li attı, maça 7 liyle pişti yaptım. üzerindeki tişörtü çıkarttı. ( bayılıyom böyle kızlara )
2 tur sonra maça papazıyla pişti yaptım. kot pantolonunu çıkardı. süper vücudu vardı. kupa 5 liyle pişti yaptıktan sonra gözümün içine bakıp sütyenini çözdü. dudaklarını ısırıyor 2 eliyle memelerini kapatıyordu. çok şanslısın dedi. valla ben de inanamıyorum deyip vale'yle yerdeki kağıtları kestim. kupa 4 lü attı, karo 4 lüyle yine pişti yaptım. muhaha hakket şansım yaver gidiyordu. yuh yani deyip pembe kalpli külodunu seksi bi şekilde aşağı doğru sıyırdı. yeni ağda olduğu çok belliydi. gözümün içine bakarak bacaklarını araladı. artık çıplağım kuki dedi. olsun dedim o son kağıdı da at öyle bitsin dedim.
tanrım, maça 2 li attı, benim elimde de sinek ikili vardı. yerdeki kağıdı alıp şlak diye ikisini birden alnına yapıştırdım.. 12 puan amk. çok sinirlendi kız. hemen pılını pırtını toplayıp çekip gitti.
allah herkeşe böyle şans versin arkadaşlar. müthiş bi geceydi..
flush royal açıp gibicek sandım ama pişti imiş. kumar kağıtları ne lan ? ahaha.
tanım : poker bilmesi gereken user.
tanım : poker bilmesi gereken user.
yine ereksiyon olmuş.
ilk defa samimi olup içini olduğu gibi doken yazardir. insanlar malesef her zaman mutlu olamiyor. 7 yasindaki cocuga sorsan "cok mutsuzum dertlerim cok fazla" der. Ayni soruyu 70 yaşındaki adama da sorsak ayni cevabi verir. Yani mutsuzluk da tipki mutluluk gibi insanlar icindir. Dusunsene surekli mutlusun ve herşey istediğin gibi oluyor. O zaman mutlulugun ismini hicbir zaman koyamazsin ki. insan aslinda gerçekten bir kukladir. Mutsuz olsa da icinde hep dışarı mutlu gorunmeye calisan bir kukla. Belki de nickinin anlami burdan geliyor ilk defa şimdi anlıyorum seni. Senden cok farklı degilim ki. 7 senelik bir iliskim sacma bi nedenden bitti. Hemde iki taraf da birbirini severken. Mutluluk bazen istesen de olmuyo ki mutluluk geldiğinde kiymetini bilelim diye. Çocuğun oldugunda inan sende kandiracaksin. Aslinda kandirmayacaksin gercekten oyle hissedeceksin onun için. Dunya gelse boynunu egmezsin belki ama kucucuk bir çocuk senin boynunu egecek. Sana her istediğini yaptırabilecek. Onun icin ölümü göze alabileceksin. Onsuz nefes alamadigini göreceksin. Neyse onun gercekten çok güçlü olacagini göreceksin iste o zaman.
Sana mutlu olmaya calis demeyecegim çünkü daha ben bulamadim ki nasil tavsiye vereyim. Sadece mutsuzluğunu yönetmeyi öğren.
iyi geceler efenim. Cok icme karacigerine zarar. Bu da son lafim.
Edit: anlatmak istediğim anladi sanirim gerisinin anlamasini beklemiyom. Eksilemeniz mutlu eder beni. Bi türlü eksi olmuyo karmam diye üzülüyordum. Mutlu ediyonuz beni. *
Sana mutlu olmaya calis demeyecegim çünkü daha ben bulamadim ki nasil tavsiye vereyim. Sadece mutsuzluğunu yönetmeyi öğren.
iyi geceler efenim. Cok icme karacigerine zarar. Bu da son lafim.
Edit: anlatmak istediğim anladi sanirim gerisinin anlamasini beklemiyom. Eksilemeniz mutlu eder beni. Bi türlü eksi olmuyo karmam diye üzülüyordum. Mutlu ediyonuz beni. *
görsel
Geçen gün beni arayan yazar. Cuma akşamının yalnızlığı ile bara çıkmaya karar veren bu arkadaş: "abi çok güzel bi kadın var." Serzenişinde bulundu telefonda. Hemen kendine gelmesini özgüvenli şekilde konuşmasını, hafif iltifatla içki ısmarlaması gerektiğini söyledim. Görünen o ki başarıya ulaşmış.
Geçen gün beni arayan yazar. Cuma akşamının yalnızlığı ile bara çıkmaya karar veren bu arkadaş: "abi çok güzel bi kadın var." Serzenişinde bulundu telefonda. Hemen kendine gelmesini özgüvenli şekilde konuşmasını, hafif iltifatla içki ısmarlaması gerektiğini söyledim. Görünen o ki başarıya ulaşmış.
kitap çıkarsa da keyifle okusak dediğim yazar.
sen yaz biz hep okuyalım.
mutluluk temennisi hakkında çekimser kalacağım.
sen yaz biz hep okuyalım.
mutluluk temennisi hakkında çekimser kalacağım.
lazio maçında kendilerine başarılar dilediöğhömsj yazar. hadi kanka göreyim sizi. ''almadan'' gelmeyin.*
Tarz ın hayranıdır kim ne derse desin.
Dün Öpüşmen entrysiyle gecemi sikip atan, bir paket sigara içmeme sebeb olan yazar. Bugün de banyoda kadın yalamak mı ne diyor. alınma ama o değişken ruh haline küfürü bastım kuki.
Nefret olsun yazarı.
Fanları tarafından başıma bir şey gelmeyecekse; belli dönemlerde ilgi çekmek için kendini çaylak ettiren yazar.
Hahahahahahahaha yazarı. Caylak olmuş.
Geçen dönem aldığım illet ders. şu başlığı her canlandırdığınızda sol kulağınızı çınlatıyorum. smiley was here.
(bkz: mustafa yine yakıyorsun)
olm 1 ay sonra sözlüğe giriyorum ve aldığım ilk haber kukla nın çaylak edildiği. yine ne olaylar döndürdünüz buralarda? lookin napıyo, zall ın skandal fotoları kızlara asıldığı mesajları falan çıktı mı? ayrıca bu mustafa kim her çaylak yazarın nick altından nihahaha diye gülüyor. çok deli meraklar içerisindeyim arkadaşlar.
ha bu arada geçmiş olsun kukla kardeşim.
olm 1 ay sonra sözlüğe giriyorum ve aldığım ilk haber kukla nın çaylak edildiği. yine ne olaylar döndürdünüz buralarda? lookin napıyo, zall ın skandal fotoları kızlara asıldığı mesajları falan çıktı mı? ayrıca bu mustafa kim her çaylak yazarın nick altından nihahaha diye gülüyor. çok deli meraklar içerisindeyim arkadaşlar.
ha bu arada geçmiş olsun kukla kardeşim.
Aslında çaylak olan kukla değil.
Protest sanayici ve tarihci76 çaylak edildi.
Hepimiz kuklayız.
Protest sanayici ve tarihci76 çaylak edildi.
Hepimiz kuklayız.
kukla yazar. eğlendirir ve güldürür.
bu Sözlüğün en kaliteli üç yazarından biridir.
entrylerde ve özel mesajlarda kendisine soktuğum alet ve edevatın haddi hesabı yoktur.
ama bu güne kadar ne bir sitem ne de bir uyarı almadım bu tarzımdan dolayı.
kukla eleştriyide kabul eder.
erdemlidir ve gerektiğinde Özür de diler.
dallamanın biri kendisine küfür etmişse ettiği küfür değil, eden kişinin niyeti önemlidir.
nickaltına " nasıl çaylak ettirdim seni" tarzı bir açıklama girdiysen demek ki bunun küfürle de alakası yoktur.
sakın kıskanmış olmayasın?!.
bu Sözlüğün en kaliteli üç yazarından biridir.
entrylerde ve özel mesajlarda kendisine soktuğum alet ve edevatın haddi hesabı yoktur.
ama bu güne kadar ne bir sitem ne de bir uyarı almadım bu tarzımdan dolayı.
kukla eleştriyide kabul eder.
erdemlidir ve gerektiğinde Özür de diler.
dallamanın biri kendisine küfür etmişse ettiği küfür değil, eden kişinin niyeti önemlidir.
nickaltına " nasıl çaylak ettirdim seni" tarzı bir açıklama girdiysen demek ki bunun küfürle de alakası yoktur.
sakın kıskanmış olmayasın?!.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar