bugün
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi10
- allah9
- birader yazar olmak13
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- aile evinde yaşamak7
- üniversitelerin gereksiz olması9
- galatasaray lobisi9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- egay sucukcu birader2
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- devletin her şeye karışması3
- ona bir şey söyle9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- arda güler4
- biraderilli del biraderiye2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- kemalistler9
- lahmacunu elle yiyen kız20
- atilla olgaç2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- nilsu berfin aktaş3
- demet evgar10
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
oo kimleri görüyorum. yeşil götlü sahalara geri dönmüş. hoş geldin kanka.
bir yazar. en sevdiği alet kumandahaha.
bir yazar. en sevdiği alet kumandahaha.
Bir yıldır sözlükteyim ama bu adamın bi kere bile entirisine denk gelmedim.
geçenlerde izine ayrılan yazardı.
arkadaşlar izine ayrılır ayrılmaz;'' ebenin şeyine kadar yolun var ''
''oh bee siktir git''
'' kumandalar öksüz kaldı''
'' bir daha dönersen yolunu sikim''
vs gibi birçok mesaj aldığım için izni kaldırttım.. aslında 1 ay izin almıştım ama zall'a söyledim kaldırdı sağ olsun. kaldırır mısın dedim. kaldırırım ayıp ediyorsun kukla dedi. istersen modlara söyleyim onlar kaldırsın dedim. yok ben kaldırırım rahat ol kukla dedi.
hadi kaldır o zaman dedim ve şlak diye saniyeler içinde kaldırdı. kimseye söyleme kaldırdığımı dedi. götün teki değilim aramızda kalacak dedim.
hülasa kemik gibi karşınızdayım arkadaşlar. önce zall'a sonra beni gaza getiren tüm mallara teşekkür ediyorum. evet efendim. ayvayı yediniz döndüm.
arkadaşlar izine ayrılır ayrılmaz;'' ebenin şeyine kadar yolun var ''
''oh bee siktir git''
'' kumandalar öksüz kaldı''
'' bir daha dönersen yolunu sikim''
vs gibi birçok mesaj aldığım için izni kaldırttım.. aslında 1 ay izin almıştım ama zall'a söyledim kaldırdı sağ olsun. kaldırır mısın dedim. kaldırırım ayıp ediyorsun kukla dedi. istersen modlara söyleyim onlar kaldırsın dedim. yok ben kaldırırım rahat ol kukla dedi.
hadi kaldır o zaman dedim ve şlak diye saniyeler içinde kaldırdı. kimseye söyleme kaldırdığımı dedi. götün teki değilim aramızda kalacak dedim.
hülasa kemik gibi karşınızdayım arkadaşlar. önce zall'a sonra beni gaza getiren tüm mallara teşekkür ediyorum. evet efendim. ayvayı yediniz döndüm.
Bırak ayvayı mayvayı da şunu açıkla denilen yazar. Bu ne len?
görsel
görsel
Cok guzel kiz.
Feysi var ama bana ozel.*
Feysi var ama bana ozel.*
Yazar dediğin böyle yazar dediğim yazar.
Son entrysini okumak için profiline girdiğiniz zaman dayanamayıp ne var ne yok okuyorsunuz.
Son entrysini okumak için profiline girdiğiniz zaman dayanamayıp ne var ne yok okuyorsunuz.
kukunu yerim senin*
bir yazar.
bir yazar.
Gözledim.
Ve buna yazacak bir şey bulamadım.
Ve buna yazacak bir şey bulamadım.
Öncelikle çok sevdiğim ve saydığım değerli bir ağabeyimdir.
(#32174190) şu entrysiyle çok kıskanmış bulunmaktayım kendisini. Yani bu nasıl popülerliktir mi diyeyim. Yoksa insanlar mı boş diyeyim bilemedim. Adam 3 kelime entry girmiş ya. Üç ya. Hem de nickaltı sadece. 3 kelime yazıp 8 şuku almış lan. Sekiz lan. Ben götümü yırtıyorum, bilgili entry de olsa 1 ya da 2 şuku alıyor.
Tamam ben de artılıyorum onu. Ama biraz da bize bakın be kardeşlerim. Bizi de artılayın amk.
Edit: Artılamak derken içimden geleni artılanma isteğini yazmış olabilirim ama amacım artılanmak değil okunmak aslında. Okunmak istiyorum ya. Emtry lerimi okuyun istiyorum. Bazıları çok güzel bence eksi de olsa oylayın ki öğreneyim istiyorum. Yanlışımın varsa düzeltilmesini istiyorum. Seri artı oylamanıza gerek yok. Yine de teşekkürler.
(#32174190) şu entrysiyle çok kıskanmış bulunmaktayım kendisini. Yani bu nasıl popülerliktir mi diyeyim. Yoksa insanlar mı boş diyeyim bilemedim. Adam 3 kelime entry girmiş ya. Üç ya. Hem de nickaltı sadece. 3 kelime yazıp 8 şuku almış lan. Sekiz lan. Ben götümü yırtıyorum, bilgili entry de olsa 1 ya da 2 şuku alıyor.
Tamam ben de artılıyorum onu. Ama biraz da bize bakın be kardeşlerim. Bizi de artılayın amk.
Edit: Artılamak derken içimden geleni artılanma isteğini yazmış olabilirim ama amacım artılanmak değil okunmak aslında. Okunmak istiyorum ya. Emtry lerimi okuyun istiyorum. Bazıları çok güzel bence eksi de olsa oylayın ki öğreneyim istiyorum. Yanlışımın varsa düzeltilmesini istiyorum. Seri artı oylamanıza gerek yok. Yine de teşekkürler.
(img:#1033868)
5000. Nikaltını an itibari ile lookin adlı yazarın yazdığı yazardır.
Kukla. Kuklamız.
Nice 5000lere.
(Daha kaçıncıya yazıcam arkadaşlar aradan silip kaynak yapmasanıza öfff. Ss alıyorum daha da oynamam mızıkçılar ya.)
görsel
Bakın saniyede biri kaydırma yapmış. Yazık ya.
Kukla. Kuklamız.
Nice 5000lere.
(Daha kaçıncıya yazıcam arkadaşlar aradan silip kaynak yapmasanıza öfff. Ss alıyorum daha da oynamam mızıkçılar ya.)
görsel
Bakın saniyede biri kaydırma yapmış. Yazık ya.
Ne 5000 miş amk. Karı kendini parçaladı.
ilan-ı aşk ettiğim yazardır.
Yüzünün hep gülmesi dileğiyle.
Yüzünün hep gülmesi dileğiyle.
Her boku atıp tutuyo okunur mu bu pezeveng? Hani bu samimiyetten kaynaklanıyor canım sakın şikayet falan etme.
anca ergenlerin olduğu bir yerde bu kadar ilgi çekebilecek vasat yazar. özgün bi tarzı yok bi kere. fazlasıyla uyduruk.. kimbilir kimlerden kopya çekiyor. gerçekten tam bir kukla.. eksi'ye gitse kimse takmaz bunu.
Ulan o değil de ne efsane, ne kaliteli yazarlar geçti buradan, kukla'yı dorde beşe katlayabilecek.. Ama hepsi burdaki gerzek ve lacka ortama dayanamayıp kaçıp gittiler. Eh bi o kalınca da abdurrahman çelebi muhabbeti yani..
hem topu topu 100 kelime ile hikaye yazıyor amk. bu açıdan başarılı sayılabilir tabii.
ayrıca 30 yaşına gelmiş hala ergenlerle am got muhabbeti yapıyor. abicim bi git artık, evlen barklan filan ya. ne işin var onca çoluk çocuğun arasında. insan bi utanır çekinir filan yani. ilginç gerçekten...
Ulan o değil de ne efsane, ne kaliteli yazarlar geçti buradan, kukla'yı dorde beşe katlayabilecek.. Ama hepsi burdaki gerzek ve lacka ortama dayanamayıp kaçıp gittiler. Eh bi o kalınca da abdurrahman çelebi muhabbeti yani..
hem topu topu 100 kelime ile hikaye yazıyor amk. bu açıdan başarılı sayılabilir tabii.
ayrıca 30 yaşına gelmiş hala ergenlerle am got muhabbeti yapıyor. abicim bi git artık, evlen barklan filan ya. ne işin var onca çoluk çocuğun arasında. insan bi utanır çekinir filan yani. ilginç gerçekten...
Şuna biri hayrına miss piggy alsın amk..
Evlat olsa sevilmez lan bu..
Evlat olsa sevilmez lan bu..
O hayırsever neden ben olmayayım ki?
görsel
görsel
Beni çizecekmiş bak ite hele.
Bizler tanrının kuklalarıyız. .artık ne düşerse bahtımıza.
protest ile birlikte sözlüğü terk ettiğinden şüphelendiğim yazar.
kuşimatosu kopasıca pis adam.
(bkz: biz insanlar)
ölmüş mü?
kuki kukunu yiyim ne olur şu fakire bi kere ver.
dudaktan öpücük istiyoruz*
kuki kukunu yiyim ne olur şu fakire bi kere ver.
dudaktan öpücük istiyoruz*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar