bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- kadınlar2
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- eski işyerine tekrar başlamak4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- içtim şarabı13
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- dünya12
- kolombiya4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- x in memeleri3
- kuran-ı kerim3
- insan5
- öldükten sonra bana ne olacak5
- opel frontera2
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- almanya5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- her insanın bir cini olması8
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- 33 yaşında olmak3
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- arşivlenmesi gereken resimler3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- ilgi manyağı3
- rakı sevmemek7
orospu çocuklarının saldırdığı insanlar.
kemalist; yani atatürkçü. atatürkçü; yani vatansever.
kemalizme laf atanlar vatan haini orospu çocuklarıdır.
kemalist; yani atatürkçü. atatürkçü; yani vatansever.
kemalizme laf atanlar vatan haini orospu çocuklarıdır.
götü sıkışınca ana avrad küfretmekten başka bi boka yaramayan yaratıklar.
bazıları herkesi kendileri gibi orospu çocuğu sanır, hepsi değil.
sayılarını tam olarak bilemiyorum ama villa dediğinde dikkat etmek lazım. onbeş sene önce falan villa örneği tutardı fakat devir değişti. kemalistlere karşı kullanabileceğiniz tonla argüman varken bunları listenizden çıkarın.
http://www.odatv.com/n.ph...a-nasil-sigdi--0806101200
http://www.internethaber....asinin-sahibi-282721h.htm
http://www.odatv.com/n.ph...a-nasil-sigdi--0806101200
http://www.internethaber....asinin-sahibi-282721h.htm
bir kemalist olarak diyorum ki evet atatürk hata yapmıştır. keşke devlet düşmanı yobazları ve hain kürtleri bu topraklarda barındırmasaydı.
kendi fikrinden olmayanlara sadece orospu çocuğu diyebilen zavallı orospu çocuklarını da içinde barındıran saçmalık.
tarih öncesi köpeklerin altında havladığı başlık. kürdünden, islamcısına herkes bunlara düşman. acıtmışlar demek ki evrimini tamamlayamamış yığınları.
alenen terörist oldukları belli olan orospu çocuklarıyla dincilerin çekemediğidir.
her vatansever, kemalisttir.
her vatansever, kemalisttir.
hiç bir kemalist atatürk'ü tanrılaştırmaz, sorgulanamaz demez götten uydurmayalım. ama herkes bilir ki o dönemin şartlarında atatürk en iyisini yapmıştır, kimsenin yapamayacağı kadar iyisini.
daha cemaat liderini bırak cemaat abisini eleştiremeyenler atatürk'ü eleştirmeye kalkıyor işte o zaman adamın gerçekten tepesi atıyor.
vatanı için gerçekten mücadele edebilecek insanların ideolojisidir.
daha cemaat liderini bırak cemaat abisini eleştiremeyenler atatürk'ü eleştirmeye kalkıyor işte o zaman adamın gerçekten tepesi atıyor.
vatanı için gerçekten mücadele edebilecek insanların ideolojisidir.
(#10243112) ne Atamız ne biz kulluk etmedik. kimsenin dizinin dibinde diz çökmedik, fotoğraflarımız olmadı okyanus ötesinden gelen emirleri uygulamadık. bizim gibi düşünmeyenlere saygı duyduk ama hakettiklerinden fazla değil.
(#9604852)
atatürk düşmanlarına gelsin;
http://www.incicaps.com/r/dogus-reyiz.swf/
(bkz: bunlar babadan oğula nesil herhalde)
http://www.incicaps.com/r/dogus-reyiz.swf/
(bkz: bunlar babadan oğula nesil herhalde)
sıkıştığında orduyu göreve çağıran bir demokrat görürseniz bilin ki o kemalisttir. bunlar böyle işte, hem darbeci hem demokrat. gözümüz gibi kollamalıyız çünkü dünyada bunlardan yok, hatta koruma altına alınmaları lazım.
gayritürklerin direkt türklere hakaret edemedikleri zamanlarda kullandığı türk ülküsü.
ciddi anlamda türkiye'nin en cahil seçmen kitlesini oluşturmkatadırlar. ancak bu "eğitim" il giderilecek bir cahillik değildir. tam tersi resmi eğitim ile kazanılan kemalist resmi tarihi üzerinden çıkartmak ile giderilebeilecek bir cahilliktir. tanıl bora'nın tahsilli cahillr dediği kesime denk düşerler. tanıl boranın tahsilli cahil tanımı şöyledir;
" tahsilli cahiller, eğitimli, memleket ve dünya meselelerini az çok bilen kişiler. fakat bu bilgiyi işleyecek mantık süzgecine, analitik düşünme yeteneğine, tecrübeye, derinlikli bilgiye sahip değiller."
" tahsilli cahiller, eğitimli, memleket ve dünya meselelerini az çok bilen kişiler. fakat bu bilgiyi işleyecek mantık süzgecine, analitik düşünme yeteneğine, tecrübeye, derinlikli bilgiye sahip değiller."
ışık evlerinden çıkmayan, hurafelerden başını kaldıramayan ve kendini halktan zanneden yobazların diline sakız olan insandır. bu insanların hayat görüşleri vardır ve bu görüş kendilerine okyanus ötelerinden bindirilmez. okur, her iki tarafı da araştırır ve en akıl karı şeyin kemalizm olduğuna karar verirler. dinci yobazlara ise sadece acır, hallerine ve içine sıkıştıkları küçücük dünyalarına bakıp kendi haline şükrederler.
bize atamızı yanlış tanıtan, atamızı anlamamış, yakında bizi atamızdan soğutacak insanlar
ülkemizdeki masonlar ve din düşmanlarının benimsediği atatürk ile uzaktan yakından hiç bir bağı olmayan kişierin kendilerine verdikleri isim.
"bu adamin kurdugu ülkede yasiyorsan o adamin istediklerini yapmak zorundasin, tamam mi?" seklinde akillara zarar bir mantiga sahip olan, gercekten de atatürk düsmani olan kimse. benim su ana kadar gördügüm tüm kemalistler, diger insanlarin sadece atatürk hakkinda kötü düsünmesine sebep oluyordu.
ben kemalist veya türkcü olmayan bir insan olarak, atatürk'ün istedigi pek cok seyi yaptigimi düsünüyorum. arastiriyorum, ögreniyorum, sadece mini etegini görebildiginiz bati devletlerinin her haltini takip ediyorum, kendimi ve cevremi gelistirmeye calisiyorum, türk dilini elimden geldigince güzel bir sekilde kullanmaya calisiyorum vs...
6 saat batak oynayip her saniye devlete küfrederek, cilginlar gibi kari kiz kovalayip kolunuza atatürk dövmesi yaptirarak ne yaptiginizi zannediyorsunuz, bilmiyorum. ama eminim atatürk'ün kemikleri sizliyor.
hayir bir kere anlamiyorum ben, bir devlet adamini ideolojilestirmek nasil bir seydir? benim entrylerimi, yaptiklarimi begenen bir insan "ben der meisteristim. sen degil misin? vay rospu cocugu, onun entrylerini okuyorsun ama onu sevmiyorsun ha? serefsiz!" diyebiliyor mu yani? hayat gercekten cok garip, vapurlar falan...
***
ha ayrica belirteyim, türkiye cumhuriyeti vatandasi olan bir kimsenin yapmasi/yapmamasi gereken her sey kanunlarla belirlenmis durumda. atatürk'ün istedigi seyi yapar ve kafanizi kaldirip saginiza solunuza bakarsaniz, neyi yapip yapamayacaginizi görebilirsiniz.
canakkale savasi'nda meleklerin ordu yok ettigine inanan andavallardan farkiniz yok. hayir lisede kulak misafiri olacaginiz tarih dersleri dahi atatürk'ün bu ülkeyi "selam ben geldim yeni devlet kurucam tek basima" diyerek kurmadigini, milyonlarca insanin destegini aldigini ve bu devletin türk insaninin oldugunu anlamaniza yardimci olur.
ama bu devlet benim mi? hayir. isterdim türkiye daha güzel bir yer olsun. ama 365 günün 100'ünde yatip "bir türk dünyaya bedel!" diye höyküren, ülkesinin ilerlemesini isteyen bir devlet adamina sevgisini koluna yaptirdigi dövmeyle, kordon'da ictigi, özgürlügü temsil eden birasiyla gösteren insanlarin ülkesi degil benim ülkem. tanri'ya ve bu topraga beni bu yasima kadar getirdigi, besleyip büyüttügü icin tesekkür ediyorum. o kadar.
almanya cok modernlesmis diyorlar, her insan kasa kasa bira icip gönlünce seks yapabiliyormus cünkü. oraya yerlesmeyi düsünüyorum. hitler'in kurdugu ülkede onun kurallarina uyacaksin, di mi? ahahaha.
ben kemalist veya türkcü olmayan bir insan olarak, atatürk'ün istedigi pek cok seyi yaptigimi düsünüyorum. arastiriyorum, ögreniyorum, sadece mini etegini görebildiginiz bati devletlerinin her haltini takip ediyorum, kendimi ve cevremi gelistirmeye calisiyorum, türk dilini elimden geldigince güzel bir sekilde kullanmaya calisiyorum vs...
6 saat batak oynayip her saniye devlete küfrederek, cilginlar gibi kari kiz kovalayip kolunuza atatürk dövmesi yaptirarak ne yaptiginizi zannediyorsunuz, bilmiyorum. ama eminim atatürk'ün kemikleri sizliyor.
hayir bir kere anlamiyorum ben, bir devlet adamini ideolojilestirmek nasil bir seydir? benim entrylerimi, yaptiklarimi begenen bir insan "ben der meisteristim. sen degil misin? vay rospu cocugu, onun entrylerini okuyorsun ama onu sevmiyorsun ha? serefsiz!" diyebiliyor mu yani? hayat gercekten cok garip, vapurlar falan...
***
ha ayrica belirteyim, türkiye cumhuriyeti vatandasi olan bir kimsenin yapmasi/yapmamasi gereken her sey kanunlarla belirlenmis durumda. atatürk'ün istedigi seyi yapar ve kafanizi kaldirip saginiza solunuza bakarsaniz, neyi yapip yapamayacaginizi görebilirsiniz.
canakkale savasi'nda meleklerin ordu yok ettigine inanan andavallardan farkiniz yok. hayir lisede kulak misafiri olacaginiz tarih dersleri dahi atatürk'ün bu ülkeyi "selam ben geldim yeni devlet kurucam tek basima" diyerek kurmadigini, milyonlarca insanin destegini aldigini ve bu devletin türk insaninin oldugunu anlamaniza yardimci olur.
ama bu devlet benim mi? hayir. isterdim türkiye daha güzel bir yer olsun. ama 365 günün 100'ünde yatip "bir türk dünyaya bedel!" diye höyküren, ülkesinin ilerlemesini isteyen bir devlet adamina sevgisini koluna yaptirdigi dövmeyle, kordon'da ictigi, özgürlügü temsil eden birasiyla gösteren insanlarin ülkesi degil benim ülkem. tanri'ya ve bu topraga beni bu yasima kadar getirdigi, besleyip büyüttügü icin tesekkür ediyorum. o kadar.
almanya cok modernlesmis diyorlar, her insan kasa kasa bira icip gönlünce seks yapabiliyormus cünkü. oraya yerlesmeyi düsünüyorum. hitler'in kurdugu ülkede onun kurallarina uyacaksin, di mi? ahahaha.
anlamını ya da neyi temsil ettiğini hiçkimsenin bilmediği kavram. herkezin bir kemalist açıklaması var galiba.
her kavram gibi teorik olarak güzel kelimeler içeriyor, ama sahiplenenlerin yanlışlarıyla anılıyor gibi.
her kavram gibi teorik olarak güzel kelimeler içeriyor, ama sahiplenenlerin yanlışlarıyla anılıyor gibi.
iyi yönleri: vatan kelimesini bir çok kesimden daha çok hatırlar ve hatırlatırlar. okumaya özen gösterirler. solcular ile didişerek, onları oyalarlar.
kötü yönleri: psikolojik şiddet yanlısıdırlar. peygamberlerden çok, atatürkü örnek alırlar. ateistleri, teistlerin inançlarına fazla saygı göstermez. özellikle kürt başta olmak üzere arap ve ermeni kelimeleri, midelerine oturur. fazla adlarını anmak istemezler. tamamen faşist, kısmen ırkçıdırlar. ilkokul çağındaki bir çocuğun, toplum fobisi yüzünden okumak istemediği istiklal marşı yüzünden dayak ve disiplin cezasına çarptıracak kadar vicdansızdırlar. işlerine gelmediği zaman politik çözümlere saygıları yoktur. kendileri gibi düşünmeyenler hayindir. öğrencilere 10 kasımda, -5 derecede 2 saat boyunca anma töreni yaptırırlar. başka fikir, düşünce ve inançları duymak bilmek bile istemezler. "o olmasaydı, bizde olmazdık!" diyerek şirk koşarlar. zındıktırlar. büyük bir zan altında olduklarından, başkalarınıda kendilerine benzemeye zorlarlar.
muhtemel gelecek: ülkede olası bir işgal sonrası ya da öncesi ilk kaçanlar olacaktır.
sonuç: zehirli bir akımdır. aşırıcı olduklarından, (sondaki "ist" ibaresi) aşırıya kaçarlar.
kanaat: yanlış bir şeydir.
kötü yönleri: psikolojik şiddet yanlısıdırlar. peygamberlerden çok, atatürkü örnek alırlar. ateistleri, teistlerin inançlarına fazla saygı göstermez. özellikle kürt başta olmak üzere arap ve ermeni kelimeleri, midelerine oturur. fazla adlarını anmak istemezler. tamamen faşist, kısmen ırkçıdırlar. ilkokul çağındaki bir çocuğun, toplum fobisi yüzünden okumak istemediği istiklal marşı yüzünden dayak ve disiplin cezasına çarptıracak kadar vicdansızdırlar. işlerine gelmediği zaman politik çözümlere saygıları yoktur. kendileri gibi düşünmeyenler hayindir. öğrencilere 10 kasımda, -5 derecede 2 saat boyunca anma töreni yaptırırlar. başka fikir, düşünce ve inançları duymak bilmek bile istemezler. "o olmasaydı, bizde olmazdık!" diyerek şirk koşarlar. zındıktırlar. büyük bir zan altında olduklarından, başkalarınıda kendilerine benzemeye zorlarlar.
muhtemel gelecek: ülkede olası bir işgal sonrası ya da öncesi ilk kaçanlar olacaktır.
sonuç: zehirli bir akımdır. aşırıcı olduklarından, (sondaki "ist" ibaresi) aşırıya kaçarlar.
kanaat: yanlış bir şeydir.
sözlükte sürekli hakkında birşeyler söylenen kimselerdir.
açık açık türk düşmanlığı yapamayan kitlenin işi kitabına uydurarak yüklendiği insanlar. götü yiyen açık açık yapar propagandasını, ama nerde o göt bu yobazlarda. anca cemaatlerde birbirlerini tırtıklar bunlar.
not: kemalist değilim canlarım.
not: kemalist değilim canlarım.
kraldan çok kralcı kişilik demektir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar