bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- kadınlar2
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- eski işyerine tekrar başlamak4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- içtim şarabı13
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- dünya12
- kolombiya4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- x in memeleri3
- kuran-ı kerim3
- insan5
- öldükten sonra bana ne olacak5
- opel frontera2
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- almanya5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- her insanın bir cini olması8
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- 33 yaşında olmak3
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- arşivlenmesi gereken resimler3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- ilgi manyağı3
- rakı sevmemek7
Amerikan karşıtlığı yaparken Amerika'dan medet umanların zihniyeti.
Aydınlanmayı Türk tarihine eklemleyen önemli asker ve devlet adamı Mustafa Kemal Atatürk'ün düşüncesine verilen ad. Bir ideoloji değildir tam olarak. Türk tarihindeki aydınlanmaya verilen addır yalnızca. Kendini Kemalizm ile özdeşleştiren, kendisini kemalizme yakın bulan insanların toptan cahil, kendini değiştiremeyen, dünya siyasetini izleyemeyen insanlar olduğu tezi kimse kusura bakmasın safsatadan ibarettir. Bu insanların yıllardır kullandığı kavramlar aynı olabilir. Açıkça değimez fikirleri savunuyor olabilirler de karşı tarafa baktığımızda farklı bir şey mi görüyoruz. Televizyonlardaki liberal "aydın" lar ufuk açıcı şeyler mi söylüyor. Aynı şeyleri söyleyip duruyorlar. Vesayet, darbe, elit, elitizm... Siyaseti kemalizm açısından değerlendirmekle şu andaki liberalizm gözlüğünden değerlemdirmek arasında fark göremiyoruz. Aynı değişmez kavramları tekrar etmekten ibarettir durum.
yaşadığımız coğrafyada yobazlara verilen genel ad.
en nefret ettiğim küfür.
edeb yahu...
edeb yahu...
klas kalite en asil duygunun hümanist yüksek insanı .
(kemalist) olanın, (kemalist) olmayanı gericilikle suçladığı yobaz insan. adamlar aydın yahu. edith piaf?
bu arada kemalist olmayanlarda* atatürk'ü sevebilirler. aklınızda bulunsun kemalist dostlarım.
bölücüler hariç herkesin sevip saydığı sevgili insanlardır.
maddi kaygısı olmayan, maddi geliri türkiye standartlarının üzerinde olan insanlar topluluğu. sahil kesiminde yaşarlar bunlar. hiç bir şekilde etnik kökenlerinden ötürü dışlanmamış, hor görülmemişlerdir. ayrıca türban yasağına canı gönülden bağlıdırlar. kendi korkaklıkları başkalarının yaşama haklarını elinden alır fakat bunu onlara anlatamazsınız.
+şeriat geliyooo. herkes türbanlı olucakk. hepimizin başını kapatıcaklar, bu yüzden türbanlılardan nefret ediormmm...
-senelerce üniversite kapılarından içeri alınmayan, devlet kurumlarına giremeyen ve hakları elinden alınan baş örtülü insanlar senden nefret etmiyorlar da sen bu dediklerinin yaşanabilme ihtimalinden ötürü mü bizden nefret ediyorsun?
+????^'^+^'?+?'^???*
+şeriat geliyooo. herkes türbanlı olucakk. hepimizin başını kapatıcaklar, bu yüzden türbanlılardan nefret ediormmm...
-senelerce üniversite kapılarından içeri alınmayan, devlet kurumlarına giremeyen ve hakları elinden alınan baş örtülü insanlar senden nefret etmiyorlar da sen bu dediklerinin yaşanabilme ihtimalinden ötürü mü bizden nefret ediyorsun?
+????^'^+^'?+?'^???*
bunun sahil kesminde yaşan afedersiniz geri zekalı bir güruhu var ki her gün sakallı cübbeli kişilerin kendilerini yakında denize dökeceğini düşünüyor...
evet, ben bunun gördüm.
evet, ben bunun gördüm.
hakkında çok fazla önyargının olduğu insanlardır.
bu yargının sebebi karşı tarafın ezikliğidir.
bu yargının sebebi karşı tarafın ezikliğidir.
türkiye'nin yüzde sekseninin bölücü olduğunu bizlere öğreten dostlarmız.
baş örtülülere "görüntü kirliliği yaratıyor, siyasi simge" deyip sonra da muhafazakar insanlara "gerici, dinci, örümcek beyinli" diyen korkak zevat.
ulan hangisi gericilik, hangisi yobazlık?
ulan hangisi gericilik, hangisi yobazlık?
gerici ve tarikatçılara, allah'a şirk koşanlara büyük küfürdür..
istiklal marşının ve gençliğe hitabenin her satırına imza atabilecek adamdır.
tabii ki burada, "bu şehadetler ki dinin temeli, ebedi yurdumun üstünde benim inlemeli" ve "hakkıdır hakka tapan milletimin istiklal" cümleleriyle kemalistleri dinsiz gibi göstermeye çalışan yavşakların göt olması pek bir muhtemel.
ha götten gene göt olmaz diyorsanız ayrı konu.
zaten kemalistleri dinsiz ilan eden şerefsizlerin arka planına baktığınızda bunların "keşke ingiliz mandası olaydık" şeklinde beyanatlarını görebilirsiniz. sizden olsa olsa öküz olur, manda bile olmaz uyandırayımda ben.
esasında kemalist in anlamı pek bir basittir; kuvayi milliyedir kemalist. yani memleket müdafaası için canını verebilecek adamdır. adam diyoruz sık sık; adam olmayan kemalist olamaz. kemalist düşmanları da adam olamaz.
biz bu kemalist düşmanlarını zamanında "allah allah" nidalarıyla denize döktük, kalanlarını da istiklal mahkemelerinde astık lakin "piç" diye bir kavram var; ne zaman nerede karşınıza çıkar belli olmuyor. misal tarlalarda ekinlere musallat olan otlara da denir piç. piç işte, bildiğin babası belli olmayan adam velhasıl.
amerikancı veya ingiliz mandacısı, pkk yanlısı götelektir bu kemalist düşmanları. ve bu memleket düşmanları hain köpekler olduğu mühletçe bu vatanı müdafaa için birileri hep var olacaktır; ve varlıkları ancak ki bu nereden geldiği belli olmayan piç tohumları rahatsız edecektir.
garbın afakını sarmışsa çelik zırhlı duvar, benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var. ayrıca muhtaç olduğum kudret damarlarımdaki asil kanda mevcut.
senin neyin var? anglo saxo mandası.
tabii ki burada, "bu şehadetler ki dinin temeli, ebedi yurdumun üstünde benim inlemeli" ve "hakkıdır hakka tapan milletimin istiklal" cümleleriyle kemalistleri dinsiz gibi göstermeye çalışan yavşakların göt olması pek bir muhtemel.
ha götten gene göt olmaz diyorsanız ayrı konu.
zaten kemalistleri dinsiz ilan eden şerefsizlerin arka planına baktığınızda bunların "keşke ingiliz mandası olaydık" şeklinde beyanatlarını görebilirsiniz. sizden olsa olsa öküz olur, manda bile olmaz uyandırayımda ben.
esasında kemalist in anlamı pek bir basittir; kuvayi milliyedir kemalist. yani memleket müdafaası için canını verebilecek adamdır. adam diyoruz sık sık; adam olmayan kemalist olamaz. kemalist düşmanları da adam olamaz.
biz bu kemalist düşmanlarını zamanında "allah allah" nidalarıyla denize döktük, kalanlarını da istiklal mahkemelerinde astık lakin "piç" diye bir kavram var; ne zaman nerede karşınıza çıkar belli olmuyor. misal tarlalarda ekinlere musallat olan otlara da denir piç. piç işte, bildiğin babası belli olmayan adam velhasıl.
amerikancı veya ingiliz mandacısı, pkk yanlısı götelektir bu kemalist düşmanları. ve bu memleket düşmanları hain köpekler olduğu mühletçe bu vatanı müdafaa için birileri hep var olacaktır; ve varlıkları ancak ki bu nereden geldiği belli olmayan piç tohumları rahatsız edecektir.
garbın afakını sarmışsa çelik zırhlı duvar, benim iman dolu göğsüm gibi serhaddim var. ayrıca muhtaç olduğum kudret damarlarımdaki asil kanda mevcut.
senin neyin var? anglo saxo mandası.
annanesini babanesiini ruma fransıza ingilize düzdürememiş adam tayfası sevmez.
bütün sevmeyenler böyledir demiyorum. bir kısmıdır sadece.
bütün sevmeyenler böyledir demiyorum. bir kısmıdır sadece.
Gerici ve yobaz takımının sevmediği akım. Gericiler sevmiyorsa bu akıma sonuna kadar destek verilir.
tuhaf insanlardır ama sevimlidirler. böyle bazı oyuncak bebekler vardır ya bi tarafına dokunduğunuzda hep aynı şeyi söylerler. bunlar da böyledir işte. bir de bunların dernekleri falan var sırf eğlence olsun diye gidin.
kocaman kocaman laflar ederler bazen, aldırış etmeyin. yazık! bu ülkenin sahipleri sanıyorlar kendilerini.
ama inanın bu kafaların olması gerekli de. bazen iyiyi anlatmaktansa kötüyü göstermek daha etkili oluyor. buyrun işte kemalist!
kocaman kocaman laflar ederler bazen, aldırış etmeyin. yazık! bu ülkenin sahipleri sanıyorlar kendilerini.
ama inanın bu kafaların olması gerekli de. bazen iyiyi anlatmaktansa kötüyü göstermek daha etkili oluyor. buyrun işte kemalist!
kula kulluk etmeyen, bir düşünce sistemine inanan insanlar. herşeye rağmen bu toprakları seven insanlar. bu ülkeyi sizin gibi insanlara rağmen kurabilmiş Ata'ya sahip , sizin gibi insanlardan bu vatanı bir kez daha kurtaracak insanlar. beğenseniz de beğenmeseniz de bu vatan bizim...
atatürk tapıcılarına kemalist denir zira her bir kemalist atatürk'ün hatasız olduğuna inanır dogmalardan saplantılardan kurtulamaz. bu yüzden türkiye'de sayıları çok azdır. sokağa indiğinizde kemalist göremezsiniz, tarlaya gittiğinizde kemalist göremezsiniz, köylere çıktığınızda kemalist yoktur. kemalistler lüks villalarda viski keyfi yapıyorlar orduya selam duruyorlar.
edit: bu da villa oluyor görsel
edit: bu da villa oluyor görsel
olduklarını söyledikleri kelimenin sadece 3.4. ve 5. harflerini hak eden otlar.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar