bugün
- mola3
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- ilişkiye bir süre ara vermek2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi3
- ona bir şey söyle11
- 19 yaşında kızla yatmak5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- eski eşle tekrar evlenmek5
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi4
- ankara nın en güzel yanı2
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- versuch2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- genç görünmeye çalışmak7
- kadir inanır22
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- içtim şarabı13
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- anın görüntüsü22
- kemalist dünya24
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- velvet28
- true'nun çaylak olması16
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- amerika birleşik devletleri7
- x in memeleri3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- rakı sevmemek7
- portekiz5
- kolombiya4
- aşure yapan sözlük kızları7
"bu adamin kurdugu ülkede yasiyorsan o adamin istediklerini yapmak zorundasin, tamam mi?" seklinde akillara zarar bir mantiga sahip olan, gercekten de atatürk düsmani olan kimse. benim su ana kadar gördügüm tüm kemalistler, diger insanlarin sadece atatürk hakkinda kötü düsünmesine sebep oluyordu.
ben kemalist veya türkcü olmayan bir insan olarak, atatürk'ün istedigi pek cok seyi yaptigimi düsünüyorum. arastiriyorum, ögreniyorum, sadece mini etegini görebildiginiz bati devletlerinin her haltini takip ediyorum, kendimi ve cevremi gelistirmeye calisiyorum, türk dilini elimden geldigince güzel bir sekilde kullanmaya calisiyorum vs...
6 saat batak oynayip her saniye devlete küfrederek, cilginlar gibi kari kiz kovalayip kolunuza atatürk dövmesi yaptirarak ne yaptiginizi zannediyorsunuz, bilmiyorum. ama eminim atatürk'ün kemikleri sizliyor.
hayir bir kere anlamiyorum ben, bir devlet adamini ideolojilestirmek nasil bir seydir? benim entrylerimi, yaptiklarimi begenen bir insan "ben der meisteristim. sen degil misin? vay rospu cocugu, onun entrylerini okuyorsun ama onu sevmiyorsun ha? serefsiz!" diyebiliyor mu yani? hayat gercekten cok garip, vapurlar falan...
***
ha ayrica belirteyim, türkiye cumhuriyeti vatandasi olan bir kimsenin yapmasi/yapmamasi gereken her sey kanunlarla belirlenmis durumda. atatürk'ün istedigi seyi yapar ve kafanizi kaldirip saginiza solunuza bakarsaniz, neyi yapip yapamayacaginizi görebilirsiniz.
canakkale savasi'nda meleklerin ordu yok ettigine inanan andavallardan farkiniz yok. hayir lisede kulak misafiri olacaginiz tarih dersleri dahi atatürk'ün bu ülkeyi "selam ben geldim yeni devlet kurucam tek basima" diyerek kurmadigini, milyonlarca insanin destegini aldigini ve bu devletin türk insaninin oldugunu anlamaniza yardimci olur.
ama bu devlet benim mi? hayir. isterdim türkiye daha güzel bir yer olsun. ama 365 günün 100'ünde yatip "bir türk dünyaya bedel!" diye höyküren, ülkesinin ilerlemesini isteyen bir devlet adamina sevgisini koluna yaptirdigi dövmeyle, kordon'da ictigi, özgürlügü temsil eden birasiyla gösteren insanlarin ülkesi degil benim ülkem. tanri'ya ve bu topraga beni bu yasima kadar getirdigi, besleyip büyüttügü icin tesekkür ediyorum. o kadar.
almanya cok modernlesmis diyorlar, her insan kasa kasa bira icip gönlünce seks yapabiliyormus cünkü. oraya yerlesmeyi düsünüyorum. hitler'in kurdugu ülkede onun kurallarina uyacaksin, di mi? ahahaha.
ben kemalist veya türkcü olmayan bir insan olarak, atatürk'ün istedigi pek cok seyi yaptigimi düsünüyorum. arastiriyorum, ögreniyorum, sadece mini etegini görebildiginiz bati devletlerinin her haltini takip ediyorum, kendimi ve cevremi gelistirmeye calisiyorum, türk dilini elimden geldigince güzel bir sekilde kullanmaya calisiyorum vs...
6 saat batak oynayip her saniye devlete küfrederek, cilginlar gibi kari kiz kovalayip kolunuza atatürk dövmesi yaptirarak ne yaptiginizi zannediyorsunuz, bilmiyorum. ama eminim atatürk'ün kemikleri sizliyor.
hayir bir kere anlamiyorum ben, bir devlet adamini ideolojilestirmek nasil bir seydir? benim entrylerimi, yaptiklarimi begenen bir insan "ben der meisteristim. sen degil misin? vay rospu cocugu, onun entrylerini okuyorsun ama onu sevmiyorsun ha? serefsiz!" diyebiliyor mu yani? hayat gercekten cok garip, vapurlar falan...
***
ha ayrica belirteyim, türkiye cumhuriyeti vatandasi olan bir kimsenin yapmasi/yapmamasi gereken her sey kanunlarla belirlenmis durumda. atatürk'ün istedigi seyi yapar ve kafanizi kaldirip saginiza solunuza bakarsaniz, neyi yapip yapamayacaginizi görebilirsiniz.
canakkale savasi'nda meleklerin ordu yok ettigine inanan andavallardan farkiniz yok. hayir lisede kulak misafiri olacaginiz tarih dersleri dahi atatürk'ün bu ülkeyi "selam ben geldim yeni devlet kurucam tek basima" diyerek kurmadigini, milyonlarca insanin destegini aldigini ve bu devletin türk insaninin oldugunu anlamaniza yardimci olur.
ama bu devlet benim mi? hayir. isterdim türkiye daha güzel bir yer olsun. ama 365 günün 100'ünde yatip "bir türk dünyaya bedel!" diye höyküren, ülkesinin ilerlemesini isteyen bir devlet adamina sevgisini koluna yaptirdigi dövmeyle, kordon'da ictigi, özgürlügü temsil eden birasiyla gösteren insanlarin ülkesi degil benim ülkem. tanri'ya ve bu topraga beni bu yasima kadar getirdigi, besleyip büyüttügü icin tesekkür ediyorum. o kadar.
almanya cok modernlesmis diyorlar, her insan kasa kasa bira icip gönlünce seks yapabiliyormus cünkü. oraya yerlesmeyi düsünüyorum. hitler'in kurdugu ülkede onun kurallarina uyacaksin, di mi? ahahaha.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar