1. 1.
    15 yaşında hayatın sillesini yemiş ergen bir kardeşinizim. Kıvanç TATLITUĞ'dan daha yakışıklı olduğum söylenir her zaman. çoğunlukla vatan haini yazarları kudurtur çileden çıkartırım.

    Not: (Lise 1.sınıfım, daha matematiği beceremiyorsunuz.).
    3 -1 ... kardesiniz2006
  2. 2.
    (#43829658)
    Mantar bitki değildir güzel kardeşim.
    Mantar mantardır.
    12 -1 ... lxiit
  3. 3.
    Güldüm aq piskipır. Evet. Teşekkürler.
    4 ... baba kreyzi
  4. 4.
    Herkez yazmasindan anladim. iyi yazmalar ancak hemen karmasi eksi olmus belli ki trolluk yapiyor gibi, neyse. *
    7 -1 ... the neighbourhood
  5. 5.
    2006lı olsa yazım stilinden belli olurdu, fazla alıngan ve saldırgan oluyorlar.

    ergeni ve harun'u 100 metreden tanırım. ımmfs kokusunu alırım kokusunu. bana soracaksınız, hep bana.
    6 -3 ... kinamiyo takao
  6. 6.
    bu çocuk gerçekten 2006 lıysa lafınıza sözünüze dikkat edin. aklı karışır çocuğun burada yazık.
    3 ... noraliya 2
  7. 7.
    sözlüğün en düzgün entryler giren yazarıdır. bu çocuğu takibe almak lazım.
    5 -6 ... baby shark
  8. 8.
    Liseli bi kardeşimiz. Büyük ihtimalle 2003 ya da 2004 model.
    3 ... abi kos arabada ne var
  9. 9.
    Kendisinde gençliğimi gördüğüm vatan evladı.

    Adamlık yaş ile olmuyor işte.
    kardesiniz2006
    4 -3 ... telefoncu ekrem ii
  10. 10.
    Bende 2006 dan beri burada yazar zannediyordum meğerse doğum tarihiymiş. yani 14 yaşında bu çocuk. sözlük çoluk çocuk dolmuş desenize Peey. Bir yazar.
    19 -1 ... kale3112