bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- velvet28
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- israil5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- kemalist dünya19
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- sedat pekmez21
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- arapça okuyabilen yazarlar3
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- futbol21
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bir şeyler söyle3
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- anın görüntüsü17
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- özlü sözler5
- birsin allahım2
- galatasaray lobisi11
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- 26 haziran 20266
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- erleg han ile revani yemek3
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ingiliz aksanı6
o memo, burası teksas amerika...
inşallah kızdır.
Köprünün karaköy tarafından oltayı denize atan yuzir.
Lağabı pikofarad necmidir.
Lağabı pikofarad necmidir.
hoşgelmiş inşallah kızdır.
kalemi kuvvetli olacağa benzeyen yuvzır. hayırlı olsun.
kalemi kuvvetli olacağa benzeyen yuvzır. hayırlı olsun.
nihaved longanın fakesi.
60 işçisi 3 müdürü olan yuvzırın yeni nicki.
Sözlüğe az önce girip gördüğüm nick, son üç entrysine baktım, aykolik, nihoş ve iş hacminin küçülmesiyle ilgili entryler girmiş hah dedim bu nihavend. Olm bu yazarların zekasıyla dalga geçmeyin bari lan * recepgil seni..
Başka bir Aktroll.
Gelmiş geçmiş en boş yazarımsılardan biri. Ciddiye alıp cevap vermeye değecek bir kafa yapısı yok.
üniversite mezunu olduğunu iddia eden ama aslında ilkokul terk, 60 işçi 3 müdür çalıştırdığı yalanını söyleyen ama aslında yalancı kolpa işsizin tekidir.
başkalarına yancı olmaktan başka vasfı yok. beyni olmadığı için kendi fikri de yok o yüzden hep birilerine yancılık yapıyor. önceden 2-3 tane başka beyinsizin peşine takılırdı şimdi başka bir yazarın peşinde. ona destek olacağım derken kendisi g.t olup duruyor farkında değil. destek olmaya çalıştığı bir daha oraya entry yazmıyor çünkü haksız olduğunu fark ediyor ama bu süzme hala katır gibi inat ediyor. iddia sahibi bile iddiasının peşini bırakıyor bu hala haklı çıkacaz diye uğraşıyor çok büyük eziklik lan bu *
bebeye haber kaynaklı entryler sunuyoruz ama kendisi sadece "ne laf soktuk üfff" diyerek hala kendisinin üstün geldiğini sanıyor. tamam ne söyledinde üstün geldin açıkla ? yok. bak sana haber kaynakları paylaştım bir sürü hepsi son 10-12 senede paylaşılmış şeyler yani beni haklı çıkartıyorlar ama umurunda değil işine gelmiyor çünkü. ben söylediğim şeyi ispatlıyorum kendisi söylediği şeyi ispatlayamıyor çünkü öyle değil. buna rağmen hala gelmiş nick altımda zafer kutlaması yapıyor ebleh *
başkalarına yancı olmaktan başka vasfı yok. beyni olmadığı için kendi fikri de yok o yüzden hep birilerine yancılık yapıyor. önceden 2-3 tane başka beyinsizin peşine takılırdı şimdi başka bir yazarın peşinde. ona destek olacağım derken kendisi g.t olup duruyor farkında değil. destek olmaya çalıştığı bir daha oraya entry yazmıyor çünkü haksız olduğunu fark ediyor ama bu süzme hala katır gibi inat ediyor. iddia sahibi bile iddiasının peşini bırakıyor bu hala haklı çıkacaz diye uğraşıyor çok büyük eziklik lan bu *
bebeye haber kaynaklı entryler sunuyoruz ama kendisi sadece "ne laf soktuk üfff" diyerek hala kendisinin üstün geldiğini sanıyor. tamam ne söyledinde üstün geldin açıkla ? yok. bak sana haber kaynakları paylaştım bir sürü hepsi son 10-12 senede paylaşılmış şeyler yani beni haklı çıkartıyorlar ama umurunda değil işine gelmiyor çünkü. ben söylediğim şeyi ispatlıyorum kendisi söylediği şeyi ispatlayamıyor çünkü öyle değil. buna rağmen hala gelmiş nick altımda zafer kutlaması yapıyor ebleh *
tipik dinci.
net geri zekalıdır.
--spoiler--
yalnız mel mel bakan kendisine yazdığım bütün entryleri sildirmiş abi. hahaha.
yani o kadar çok sildirmiş ki. çok ağladın mı len mod abine?
--spoiler--
bir karar ver amk ben mi siliyorum sildirtiyor muyum ? götün başın bir doğru durmuyor geçende de "nödön çoylok oldom" diye ağlıyordun da sana dedim ki "20 tane entryn silinmiş ondan olmuşsun" sen de "hayır silinen entrym yok yalan gonuşuyon" diyordun. ya 1 gün lan 1 gün ağzından doğru bir şey çıksın amk ananız babanız hiç sizi eğitmiyor mu öylece dünyaya getirip bırakıyor mu anlamıyorum ki..
--spoiler--
yalnız mel mel bakan kendisine yazdığım bütün entryleri sildirmiş abi. hahaha.
yani o kadar çok sildirmiş ki. çok ağladın mı len mod abine?
--spoiler--
bir karar ver amk ben mi siliyorum sildirtiyor muyum ? götün başın bir doğru durmuyor geçende de "nödön çoylok oldom" diye ağlıyordun da sana dedim ki "20 tane entryn silinmiş ondan olmuşsun" sen de "hayır silinen entrym yok yalan gonuşuyon" diyordun. ya 1 gün lan 1 gün ağzından doğru bir şey çıksın amk ananız babanız hiç sizi eğitmiyor mu öylece dünyaya getirip bırakıyor mu anlamıyorum ki..
utanacağını bilsem önce suratına tükürür sonra profile girer o entryi bulur buraya koyarım ama işte surat köseleye dönmüş sende utanmazsın ki amk. hayatınız yalan dolan lan sizin ağzınızdan doğru bir cümle çıkınca geceleri uyku uyuyamıyorsunuz neden doğru konuştum nedennnn diye kederleniyorsunuz ibneler.
senin gibi yani. gerçi senin kalifikasyonun bok sineğine daha çok uyuyor doğru. ne kadar elinle kovalarsan kovala gelip insanın burnuna kulağına konup rahatsız ediyorsun.
eşekleri "sevdiğini" biliyoruz bro zamanında frenk abini az yalamadın az yancılık yapmadın üzüm üzüme baka baka kararır derler...
davar güder gibi muhalif güden kalemi kuvvetli yazar.
heh ekürisi de geldi.
görsel
ya olm şu muhalif güttüğünüz kırbaçladığınız entryleri bir koysanıza millet feyz alsın nasıl akıl dolu entry girdiniz ne lafı soktunuz bir görsün herkes hadi. ilkokul bebeleri yapar ya adamın yüzüne bir şey söyleyemez kızarır bozarır sonra adam gidince "nası tırsıttırdım ama eheheheheh" diye polüm yapar arkadaşlarına. ikiniz aynısısınız işte tam ilkokul bebeleri. icraat yok hep güdüyoruz terbiye ediyoruz çift vuruyoruz tek sayıyoruz goy goyu..
görsel
ya olm şu muhalif güttüğünüz kırbaçladığınız entryleri bir koysanıza millet feyz alsın nasıl akıl dolu entry girdiniz ne lafı soktunuz bir görsün herkes hadi. ilkokul bebeleri yapar ya adamın yüzüne bir şey söyleyemez kızarır bozarır sonra adam gidince "nası tırsıttırdım ama eheheheheh" diye polüm yapar arkadaşlarına. ikiniz aynısısınız işte tam ilkokul bebeleri. icraat yok hep güdüyoruz terbiye ediyoruz çift vuruyoruz tek sayıyoruz goy goyu..
Tanımam iyi çocuktur. Ama mel uğraştığına göre kesin iyidir.
iman ehlidir diye düşünüyorum. inşallah ibadetlerini de yapıyordur.
iman ehlidir diye düşünüyorum. inşallah ibadetlerini de yapıyordur.
ben uğraşmıyorum la eleman bok sineği gibi kovalıyorsun kovalıyorsun gelip konmaya çalışıyor eline koluna. geçen sktir edildi kovuldu sözlükten yeni hesap açtı geldi yüzsüz.
Gardaşlar sakin olun. Hakaretsiz ve seviyeli tartışın ki çoğunlukla öyle yapıyorsunuz. Tartışmak iyidir.
Memo bak yanlış konuşuyorsun. ima ile de olsa bu ifadeler yanlış. Mel kardeşimiz de kıymetli ve sevdiğimiz bir dostumuzdur. Bu tip ifadeler yanlış.
O da doğru değil. O nedenle hakaretsiz temiz tartışma olsun diyoruz zaten.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar