bugün

zoeycidir.
Türktür. zoeycinin önde gidenidir.
Bunun gibileri bulduğun anda bibbidi babbidi booo.
Bunun gibiler bundan anlıyor çünkü mechiki boo.
Senden birkez kurtulduk.
Gene kurtuluruz.
110.

Türk olması ancak şeref verir.

Tarihi Asya’ya dayanır.

Hiçbir zaman devletsiz kalmamıştır.

Her zaman şerefsiz düşmanları olmuştur.

Eksilmeyeceksiniz.

Biz alışkınız.

Ent.
Türktür.
Özel mesajdan sürekli sizi tehtid eden, faşist diyen, Türkiyeye gelin sizi öldüreyim tehtidinde bulunan, sürekli olarak Türk milliyetçiliği dediği şeyi entry giren kamos nickli olmayan ülkenin propagandacısını bildirin cimer e egmye lütfen bildirin. allah rızası için. bugün birşey yapmazsak yarın size , çocuğunuza ,annenize , babaniza zararı dokunacaktır. lütfen bildirin.
Vatansızlar tarafından iftiraya uğrayan yazar.
Nerde?

Unuttuk sanma, bundan 15 sene evvel “Türkçeyi dünyaya öğretiyor Hocaefendi hazretleri” diye fethullahın kucağından inmiyordun.

Emminle baban da 12 Eylül referandumunda asker postalı yalayıp tanklara sarılıyordu.

Farksızsın…
Zoeyci bitti şimdi de Fetöcü mü oldum!
Hadi lan oradan!
Hem Amerika'da yaşıyorsun.
Hemde oradan bana iftira atıyorsun.
Defol git buradan!
mevcut saat aralığında bu başlıkta yazan diğer şahsiyetsize karşı adamlığını savunurum.
Boş bir vaktimde format dahilinde hoplatacağım yazar. Kasıklarımdan golf stream akıntısı geçirerek , afrika çöl papatyasının gölgesinde kertenkelelere peşkeş çekerken , kizgın güneşin altında lambada dansı yapacağım. tiamooooo.

Bu arada tiamat geldi aklıma. Neredeyse mutlu olsun.
konuşurken atatürkcüsün
yaşarken karambolcüsün
zoeyciliğe bulaşmış
tipik bir kanzicisin.
Behey entry hırsızı
Behey zeka kabızı
Birazcık efendi ol
Bırak elinden şu kamışı.
Kapıların açılmasını istiyorsanız, döberitzi kaşubya’ya teslim edeceksiniz, bit sürüleri!
Hayırlı bayramlar, nanizkani gi ghodi.
Kamos hıço, sad midixar çooo.
Boş kişilerin boş entryleri.
taptığı devlet tarafından yok edilen ana dilinde girilen entrylere boş diyen birisi.

yazık lan.
dopdolu entryler giren bir xachapuri.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
çıkardım.
Alev ateş. Yanıyor.
Hala yanıyor. Sönmüyor. inmiyor, dinmiyor. Güpgüçlü, taş gibi.
14 mayıs 2023'de sinan oğan'a oy veren birisidir. ikinci turda da sandığa gitmemiştir.
kalitesiz bir troll...
© copyright 2005 - 2026