bugün

kamos

(bkz: #47514546)

Yılmaz Güney'i savunduğum için beni kınıyormuş. Çok üzüldüm. Şaka lan şaka, ne üzüleceğim! Muhtemelen erlik, jahrein, efe Aydal gibi tiplerin gazına gelip abuk sabuk konuşmasa iyiydi ya, neyse.
© copyright 2005 - 2026