bugün
- sedat pekmez21
- velvet27
- aile evinde yaşamak12
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yazarların iyi olduğu konular4
- salak erkek neden bu kadar çok3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- kemalist dünya19
- ingiliz aksanı6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar3
- tavuk iskender3
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- beynin güzelce yıkanması3
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- ebu muhammed el culani3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- dincilerin ingiltere sevdası5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- fight club4
- merhabalar biraderler4
- bir gecede cahil kaldık5
- akplilerin akpye oy verme nedenleri4
- maklube4
- biz dededen chp liyiz deyip kk'ye oy verecek tip3
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- çomar putu3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- galatasaray lobisi10
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- birader yazar olmak13
- üniversitelerin gereksiz olması10
- hızlı para kazanmanın yolları14
- yazarların ilk kedileri3
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- hakan çalhanoğlu2
- ona bir şey söyle9
- muşlettin amca birader bey2
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- manyak bey biraderin silik olması2
- uzay boşluğunda osura osura yolculuk etmek2
- allah9
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- sözlüğün en şey yazarı2
- cemevinde hain kemal sloganları8
9 2 1 deki şarj sorununa bakarak artık gel be mübarek dediğim güncelleme.
Bu hafta sonu itibari ile final sürümünü yayınlayacağmız güncellemedir. Hayırlı olsun.
Final sürümünü yayınlayacak olan arkadaş ios un açılımını söylesene sen bi.
Kardeşim üniversiteyi kazanınca 6yı ona verdim gaza gelip. ondaki 4s de bana kaldı.
Şu an hangi kafayla yüklediyse 9.1 var ve arada şeytan dürtüyor "yükselt ulan battı balık yan gider" diye.
Hala 4s kullanan varsa 9.2de hız durumu nedir yükseltek mi babuş?
Vay be 9.3 mü geldi?
Edit: sat gitsin diyen artılasın.
E2: bana sat diyen açık oylasın.
Şu an hangi kafayla yüklediyse 9.1 var ve arada şeytan dürtüyor "yükselt ulan battı balık yan gider" diye.
Hala 4s kullanan varsa 9.2de hız durumu nedir yükseltek mi babuş?
Vay be 9.3 mü geldi?
Edit: sat gitsin diyen artılasın.
E2: bana sat diyen açık oylasın.
iphone 4s'i etna yanardağına çevirecektir. Ama napalım veriyoruz işte sevinsin garibanlar.
21 Mart 2016 tarihinde bütün kullanıcılara sunuldu. En sevdiğim yeni özelliği ise "night shift" oldu. Bütün ekranı sarı renge alarak gözleri yormuyor ve uykuyu açmıyor.
ileride jailbreak düsünenler icin indirilmesi dogru olup olmadigini bilmek istedigim sürüm. su an betasi var bende, her an downgrade yapabilirim. ne yapacagimi sasirdim yani anlayacaginiz. yardimci olabilen varsa sevinirim.
uygulamalara şifre koyma ve denetim merkezinden hücresel veriyi etkinleştirebilme gibi özellikler ne zaman eklenecek ya da eklenecek mi bilmiyorum ama bu güncelleme beni notlara parola koyma kısmı dışında tatmin etmedi açıkcası. samsungta bile var şu mobil veri olayı, hala akıl edemiyorlar sanırım, bu kadar zor olmamalı.
night shift konusuna da değinmek gerekirse gözü yormama açısından pek bir etkisi olduğunu söyleyemeyeceğim. ekran daha sarı oluyor sadece, tıpkı kindledaki gibi ama pek becerememişler bunu. ayrıca pil tasarrufu modundayken çalışmıyor bu özellik. bu da demek oluyor ki ekstra şarj yiyecek. ben hayır diyorum. olmadı.
aşağıda bir arkadaş pil konusuna değinmiş. çok bir fark yok ama eskiye nazaran çok az bir farkla daha hızlı şarj olduğunu söyleyebilirim. ya da ben öyle sanıyorum, psikolojik olabilir. bakıcaz.
ayrıca ve ayrıca, 4, 4s ve 5'e güncelleme yapılmasını tavsiye etmiyorum. muhtemelen fazlasıyla kasacaktır. bu güncelleme zaten iphone se ile birlikte, "bakın ne kadar hızlandırdık" demek için piyasaya sürüldü. 6/6s/se ve muhtemelen 5s'de sorunsuz çalışacaktır. diğerleri için aynı şeyi söylemek pek mümkün değil.
night shift konusuna da değinmek gerekirse gözü yormama açısından pek bir etkisi olduğunu söyleyemeyeceğim. ekran daha sarı oluyor sadece, tıpkı kindledaki gibi ama pek becerememişler bunu. ayrıca pil tasarrufu modundayken çalışmıyor bu özellik. bu da demek oluyor ki ekstra şarj yiyecek. ben hayır diyorum. olmadı.
aşağıda bir arkadaş pil konusuna değinmiş. çok bir fark yok ama eskiye nazaran çok az bir farkla daha hızlı şarj olduğunu söyleyebilirim. ya da ben öyle sanıyorum, psikolojik olabilir. bakıcaz.
ayrıca ve ayrıca, 4, 4s ve 5'e güncelleme yapılmasını tavsiye etmiyorum. muhtemelen fazlasıyla kasacaktır. bu güncelleme zaten iphone se ile birlikte, "bakın ne kadar hızlandırdık" demek için piyasaya sürüldü. 6/6s/se ve muhtemelen 5s'de sorunsuz çalışacaktır. diğerleri için aynı şeyi söylemek pek mümkün değil.
bi bok yok la yükleyin dediğim güncelleme.
Gönül rahatlığıyla güncelleyebilirsiniz. Sabahleyin 6s ve şimdi de kendi 5s'ime yüklediğim yeni ios sürümüdür. Özellikle night shift ve notlara t-id özelliği için yüklüyorum. iki cihazda da bir sıkıntı yok gayet güzel olmuş.
Uzun zamandır beklediğim güncelleme.
bir fırsatını bulup update edeceğim sürümüdür. ne kadar farkedeceğim bilemiyorum.
Në kadarlık bir dosya olduğunu öğrenmek istediğim güncelleme.
en beğendiğim özelliği birden fazla apple watch'le çalışabilmesi olmuş. el ve ayak bileklerimde ikişer tane, boynumda ve penisimde de birer tane apple watch taşıyorum.
iphone 5c sine indirmiş olan varsa ne hale geldiğini nasıl olduğunu hele bi mesaj atsınlar.
3 telefonuma da aynı anda gücellemeye başlayarak yarım saat telefonsuz kalmama neden olan güncellemedir. night shift güzel olmuştur.
yazarın notu: evet 3 tane var. ne yapayım...
yazarın notu: evet 3 tane var. ne yapayım...
An itibari ile indirmeye başladığım, üçyüz küsur megabayt olan güncellemedir.
iphone 5s de canavar gibi çalışan versiyon.
ios 8 tüm telefonların canına okumuştu, lakin ios 9.3 hali hazırda kullandığım ios 8.3 den çokdaha iyi çalışıyor.
evet inanması zor biliyorum, ama ios 9.3 ios 8.3 den çok daha hızlı.
-parmak okuma hızı bariz artmış.
-şarj süresi daha iyi gibi.
en ufak takılma ve lag yaşamadım.
gönül rahatlığıyla kurabilirsiniz.
ios 8 tüm telefonların canına okumuştu, lakin ios 9.3 hali hazırda kullandığım ios 8.3 den çokdaha iyi çalışıyor.
evet inanması zor biliyorum, ama ios 9.3 ios 8.3 den çok daha hızlı.
-parmak okuma hızı bariz artmış.
-şarj süresi daha iyi gibi.
en ufak takılma ve lag yaşamadım.
gönül rahatlığıyla kurabilirsiniz.
iphone 6s e yüklediğim ve şimdilik şarj dahil pek bir iyileşme görmediğim telefon. zaman içinde takip edeceğim bakalım...
iPhone 5s için son akıcı güncelleme oldu sanırım bu, şimdilik gayet iyi ios 10 ne hallice olur bilinmez.
Ben hiç bu güncellemelerin numarasını bilmediğimden anlam veremiyorum hangisi hangisi :(
Performans,şarj vs gibi konularda bir fark göremedim. Night shift ise iyi düşünülmüş.
not:iPhone 6
not:iPhone 6
hiç bir artısını göremedim.
Fakir olduğumdan night shift olayını kullanamadığım fakat telefonda 600 mb fazladan hafıza açan, daha da hızlandıran ve ufak tefek takılmaları gideren güncelleme şeysi. Yükleyin, yüklettirin..
ios 9.3 serisinin son sürümü olan 9.3.3 bugün yayımlanmıştır.
kozmetik anlamda gözle görülür bir değişiklik olmamakla birlikte, iphone 6 üzerinde performans ve kararlılık artmıştır.
kozmetik anlamda gözle görülür bir değişiklik olmamakla birlikte, iphone 6 üzerinde performans ve kararlılık artmıştır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar