bugün

hrant dink

sayesinde şişli'nin telefon teknolojisinden hiç nasip almadığını öğrendiğimiz insan.

http://www.ntvmsnbc.com/id/25238632/

nasıl bi ülkedeyiz yarabbim ya... hayır davanın içeriği de hiç önemli değil ama resmen dalga geçiliyor insanlarla. adam gibi vermeyeceğiz kayıtları da denebilirdi... en azından dürüst olmuş olunurdu.
© copyright 2005 - 2026