bugün
- herkesle iyi anlaşan insan13
- kadir inanır'ın vefatı7
- saraca finch house7
- tüm çıplaklığımla burdayım6
- 19 yaşında kızla yatmak14
- cüneyt arkın3
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi2
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- bili bili yumurta3
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi8
- pet shop boys dinleyip erkeğim diye dolaşmak3
- istanbul6
- ankara nın en güzel yanı7
- hayatın ben şerefsizim seni üzerim deme şekli3
- ekşi ekşi kokan kezo2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- 2026 dünya kupası28
- anın görüntüsü24
- gönül adamı2
- 28 haziran 20263
- kahvaltıdan sonra rüzgarlı balkonda kestirmek3
- thereads2
- kemalist dünya26
- 1 temmuz kabotaj bayramı6
- abd'nin iran'ı sıfırlaması4
- elon musk3
- kucaklaşma günü3
- on bin tl'ye zallla sözlükte kalmak için antlaşmak2
- hala israil'e taraf olacak kadar sığır olmak2
- ilgi manyağı5
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- tamar tanrıyar4
- su içmek2
- ilkin aydın2
- kemal kılıçdaroğlu15
- üniversitelerin gereksiz olması17
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek5
en eski tv sunucularindan, usta. harika bir mac anlatimi vardi ustanin. hatta bir keresinde sundugu bir mac teknik bir aksakliktan dolayi durmustu ve kirk bes dakika ara verdi. tabi o zamanlar reklam yok reklam sokasin, baska program da girilemiyor. halit kivanc tam kirk bes dakika susmadan, staddan, seyircilerden, stad gorevlilerinden bahsederek sunucu kavramina farkli bir boyut getirdi. simdi sabri ugan boyle bir durumla karsilassa kirk bes dakika meeeler.
geçenler de istiklal de gördüm ustayı. tek başınaydı, yalnız ama mutlu gibiydi. yaşlanmış be.
herseyi iyi hoşta yılların sunucusu bir futbol kelimesinin telafuzunu öğrenememiş. hep futbol derken ' - bol '' hecesindeki '' o '' harfini niye yumuşatıyor ki? hadi baskası yapsa anlıcam ama halit kıvanç böyle söylüyor
eskiden trt 1'de bir başka gece programında başlasın diye dört gözle beklediğimiz hadi anlat bakalım yarışmasını sunan babacan insandır.
türkiye'de yaka mikrofonunu ilk defa kullanan kişidir.
osmanlı döneminde bütün saray düğünlerinde sunuculuk yapan sunucu-ül ehil.
kimsenin bilmediği tiki olan kişi. televizyonda tutuyordu kendini ama artık pek saklayamıyor.
edit: eksi oylayan arkadaş kaç kere yakından görmüş, zat-ı muhteremle çalışma şerefine ermiş mi çok merak ettim.
edit: eksi oylayan arkadaş kaç kere yakından görmüş, zat-ı muhteremle çalışma şerefine ermiş mi çok merak ettim.
aslında pek iyi bir sunucu olmayan ama o zamanın şartlarında pek iyi bir sunucuymuş gibi duran şimdi de fazla abartılan spiker.
edit: fbtv de program yapacağı için üstte yazdıklarımı bi güzel yiyorum tüm sözlük ahalisinin gözü önünde.
edit: fbtv de program yapacağı için üstte yazdıklarımı bi güzel yiyorum tüm sözlük ahalisinin gözü önünde.
hep konuşan, hiç susmayan sunucu, spiker, gazeteci. bizzat kendi ağzından dinlediğimize
göre küçük halit bir türlü konuşmuyormuş zamanı gelmesine rağmen. bunun üzerine kanarya
suyu içirmişler dili çözülsün diye. gün o gün, içiriş o içiriş, o andan beri hiç susmu-
yor, sonraları bunun suyunu içirmeye başlamışlar şakımayan kanaryalara.
karısı artık dayanamıyormuş,kendini sokaklara vuruyormuş bu sonu gelmez gevezelikten.
halit kıvanç' ın susması kıyamet alametidir. tahtalara vurulasıdır.
göre küçük halit bir türlü konuşmuyormuş zamanı gelmesine rağmen. bunun üzerine kanarya
suyu içirmişler dili çözülsün diye. gün o gün, içiriş o içiriş, o andan beri hiç susmu-
yor, sonraları bunun suyunu içirmeye başlamışlar şakımayan kanaryalara.
karısı artık dayanamıyormuş,kendini sokaklara vuruyormuş bu sonu gelmez gevezelikten.
halit kıvanç' ın susması kıyamet alametidir. tahtalara vurulasıdır.
hep konuşan, hiç susmayan sunucu, spiker, gazeteci. bizzat kendi ağzından dinlediğimize
göre küçük halit bir türlü konuşmuyormuş zamanı gelmesine rağmen. bunun üzerine kanarya
suyu içirmişler dili çözülsün diye. gün o gün, içiriş o içiriş, o andan beri hiç susmu-
yor, sonraları bunun suyunu içirmeye başlamışlar şakımayan kanaryalara.
karısı artık dayanamıyormuş,kendini sokaklara vuruyormuş bu sonu gelmez gevezelikten.
halit kıvanç' ın susması kıyamet alametidir. tahtalara vurulasıdır.
göre küçük halit bir türlü konuşmuyormuş zamanı gelmesine rağmen. bunun üzerine kanarya
suyu içirmişler dili çözülsün diye. gün o gün, içiriş o içiriş, o andan beri hiç susmu-
yor, sonraları bunun suyunu içirmeye başlamışlar şakımayan kanaryalara.
karısı artık dayanamıyormuş,kendini sokaklara vuruyormuş bu sonu gelmez gevezelikten.
halit kıvanç' ın susması kıyamet alametidir. tahtalara vurulasıdır.
futbol'u bu kadar uzun süre yanlış telaffuz edip bu kadar uzun süre futbol spikerliği yapan başka bir insan yoktur herhalde. hakkı devrim kendi arkadaşlarını es geçiyor olmalı bunca zamandır bir şey söylemediğine göre.
cocuklugumun spikeri. aklimda hep iyi anilar birakmistir. mac anlatirken radyodaki sesi adeta ferahlik verirdi.
-Ewt sayın seyirciler giren oyuncu player in çıkan oyuncu player out.Türkiye -Danimarka maçıydı sanırsam.Birde Fenerbahçe Galatasaray maçı ;Hagi topu aldı.Hagi ilerliyor .Hagi kaleyi karşısına aldı.Hagi Hagi Hagi Högüüü diyerek beni ortadan ikiye yaran spikerdir.Çünkü Hagi topa vurmadan Fenerin eski danimarkalıoyuncusu Högh topu Hagiden almıştır.
dünyada ,pele ile röportaj yapan ilk spiker/gazeteci/medya mensubudur.
antu.com'da sevilla maçını anlatması için kampanya başlatılan dinozor.
gümüş saçlı prens.
ne yapıyor da, bu yaşta o saçlara sahip oluyor?.. araştırıyoruz...
ne yapıyor da, bu yaşta o saçlara sahip oluyor?.. araştırıyoruz...
fenerbahçe - sevilla maçı itibariyle kendini bitirmiştir.
meslekte 60 yılı devirmiş adam. biraz daha açıklık getirelim, alfredo di stefano, pele, eusebio, rummenigge filan var ya...aha bu adam onların yeni yeni ünlendikleri günlerde spikerlik yapıyordu. hakkında atıp tutan nesillerin 6 yaşında ellerinde bir bardak süt 1986 dünya kupasında "anaaaa...ohaaaa" diye seyrettikleri maradona var ya; heh, işte bu adam o maradonanın çocuklukluğunu bilecek yaşta.
ha bu adam bu yaşa amelelelik yaparak gelmemiş. bakın babalarınız radyodan maç dinlerken bu herif 20 yıllık spikerdi.
siz hiç radyodan dinlediğiniz maçı tribünde seyrediyormuşsunuz gibi bir hisse kapıldınız mı? kapılmadınız. siz hiç "ortasahanın rakip yarı alana bakan diliminin 5 metre kadar sağında, taç çizgisinin 2 metre kadar içinden bir serbest atış kazanıldı" cümlesini duydunuz mu? duymadınız.
duymazsınız tabi. sopcast filan var artık a.q. lan ölse ardından methiye düzersiniz böyle ustaların, "babam filan ölmüş gibi oldum" dersiniz...sonra yaşarken herifi itin kıçına sokmaya meyledersiniz. iddia ediyorum şu bahsettiğiniz adam bir saat kendini size dinletir, aynı kelimeyi de bir defa tekrar etmez.
siz "müstehak" ile "layık" kelimelerini eş anlamlı zanneden sürülerce genç bence oturun da bu adamın bant kaydı programlarını dinleyin. 45 dakika sadece bunu anlattı sizin popüler kültür abidelerinizden bir abinize. ben kırmızının tonlarını o gün gördüm ilk kez.
şimdi ben size orhan boran, cenk koray filan diyecem "o kim abi" diyeceksiniz. ben bir şey diyeyim mi?
gidin çay koyun lan! son dönem popüler kültürünün eksik akıl ulemaları sizi.
edit: tekrar okudum...biraz ağır olmuş. ama bazılarınız bu tarza müstehak be!
edit 2: http://img92.imageshack.u...age=02212008005030pl4.jpg bu adam torpilli idi ondan usta oldu diyenler için torpilli spikerin maç anlatmaya çıkışı yandaki resimde. sen kıçını sandalyeden kaldıramıyon, herifin oğlu maç anlatmaya nerelere çıkıyor.
ha bu adam bu yaşa amelelelik yaparak gelmemiş. bakın babalarınız radyodan maç dinlerken bu herif 20 yıllık spikerdi.
siz hiç radyodan dinlediğiniz maçı tribünde seyrediyormuşsunuz gibi bir hisse kapıldınız mı? kapılmadınız. siz hiç "ortasahanın rakip yarı alana bakan diliminin 5 metre kadar sağında, taç çizgisinin 2 metre kadar içinden bir serbest atış kazanıldı" cümlesini duydunuz mu? duymadınız.
duymazsınız tabi. sopcast filan var artık a.q. lan ölse ardından methiye düzersiniz böyle ustaların, "babam filan ölmüş gibi oldum" dersiniz...sonra yaşarken herifi itin kıçına sokmaya meyledersiniz. iddia ediyorum şu bahsettiğiniz adam bir saat kendini size dinletir, aynı kelimeyi de bir defa tekrar etmez.
siz "müstehak" ile "layık" kelimelerini eş anlamlı zanneden sürülerce genç bence oturun da bu adamın bant kaydı programlarını dinleyin. 45 dakika sadece bunu anlattı sizin popüler kültür abidelerinizden bir abinize. ben kırmızının tonlarını o gün gördüm ilk kez.
şimdi ben size orhan boran, cenk koray filan diyecem "o kim abi" diyeceksiniz. ben bir şey diyeyim mi?
gidin çay koyun lan! son dönem popüler kültürünün eksik akıl ulemaları sizi.
edit: tekrar okudum...biraz ağır olmuş. ama bazılarınız bu tarza müstehak be!
edit 2: http://img92.imageshack.u...age=02212008005030pl4.jpg bu adam torpilli idi ondan usta oldu diyenler için torpilli spikerin maç anlatmaya çıkışı yandaki resimde. sen kıçını sandalyeden kaldıramıyon, herifin oğlu maç anlatmaya nerelere çıkıyor.
mizah duygusundan eksik olan hafizalari anca ve anca acik kanalda televizyonda yayinlanan futbol maci devirlerine belki yetisenlerin umarsizsizca bok atmaya calistiklari kişidir.
ulan develer özel maçta macaristan galibiyeti avunmak zorunda kalan devri nerden bileceksiniz.
siz gidin recep ivedik izleyin, actirmayin kutuyu söyletmeyin kötüyü.
ulan develer özel maçta macaristan galibiyeti avunmak zorunda kalan devri nerden bileceksiniz.
siz gidin recep ivedik izleyin, actirmayin kutuyu söyletmeyin kötüyü.
halit usta bugün ne kadar pot kırdıysa da o türk futbol tarihinin efsane isimlerinden birisidir. birçok sözlük yazarı bilmez; siz daha bokunuzla gülle oynarken adam türkiye'nin tek canlı yayın spikeriydi. onun efsane maçlarını anlatır dururlar. ben de büyüklerimden biliyorum gerçi.
20 subat 2008 fenerbahce sevilla macinda yorumları ile izleyeni kalp hastası eden yılların yorumcusu. gökhan gönül'ün hızını alamayıp da yaşadığı düşüş sonrası hakeme "yuh" diye bağırışı unutulmayacak. üstadım, seyirci değilsin, fanatik hiç değilsin. seni milyonlar dinliyor, böyle mi yorum yapılır?
bu aksamki mac icin dökmüs oldugu göz yaslariyla kalbimdeki en kral yerlerden birine sahip olmus büyügüm, üstadim!!!
bu akşam başına tam bir "kurt kocayınca köpeklerin maskarası olurmuş" durumu gelen kişi.
nitekim bu akşam kendisine iade-i itibar yapılmak istenmiş ama başa bunlar gelmiştir.
günümüz futbolunu çok iyi bilen fakat kasıntı yorumcuların yanında bu kadar eleştiriyi hak etti mi bilmiyorum.
nitekim bu akşam kendisine iade-i itibar yapılmak istenmiş ama başa bunlar gelmiştir.
günümüz futbolunu çok iyi bilen fakat kasıntı yorumcuların yanında bu kadar eleştiriyi hak etti mi bilmiyorum.
ne yaparsa yapsın ne söylerse söylesin sevmeye devam edeceğimiz spikerdir, ustadır.
tek maçta silenecek karalanacak adam asla değildir.
fütböl demesi bile yeter bize.
tek maçta silenecek karalanacak adam asla değildir.
fütböl demesi bile yeter bize.
20 şubat 2008 fenerbahçe sevilla maçında elinden gelen tüm hüneri sergilemiş ve ilk 45 dakikada edu hakkında en fazla espri yapan kişi olmuştur. 10 kişilik grup olarak izlediğimiz maçta 10umuzun toplamından daha fazla espri yapmış her boşluğa bir kaç tane sığdırmaya çalışmış adamdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar