bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- falıma bakmak isteyen var mı6
- eski uludağ sözlük ortamı7
- klimasız arabayla uzun yol gitmek5
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- lip balm kullanan erkek6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- aldım kabul ettim6
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- burç saçmalığı6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- online yazarlar8
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- 0 0 75
- frenkler2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- nofap6
- dont fuck with me tony4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- yaz aşkı bulamamak2
- cut the crap4
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- devşirmelik makamı13
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- tekerlek kaşar4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- anın görüntüsü16
- lionel messi11
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- 2026 dünya kupası15
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
meslekte 60 yılı devirmiş adam. biraz daha açıklık getirelim, alfredo di stefano, pele, eusebio, rummenigge filan var ya...aha bu adam onların yeni yeni ünlendikleri günlerde spikerlik yapıyordu. hakkında atıp tutan nesillerin 6 yaşında ellerinde bir bardak süt 1986 dünya kupasında "anaaaa...ohaaaa" diye seyrettikleri maradona var ya; heh, işte bu adam o maradonanın çocuklukluğunu bilecek yaşta.
ha bu adam bu yaşa amelelelik yaparak gelmemiş. bakın babalarınız radyodan maç dinlerken bu herif 20 yıllık spikerdi.
siz hiç radyodan dinlediğiniz maçı tribünde seyrediyormuşsunuz gibi bir hisse kapıldınız mı? kapılmadınız. siz hiç "ortasahanın rakip yarı alana bakan diliminin 5 metre kadar sağında, taç çizgisinin 2 metre kadar içinden bir serbest atış kazanıldı" cümlesini duydunuz mu? duymadınız.
duymazsınız tabi. sopcast filan var artık a.q. lan ölse ardından methiye düzersiniz böyle ustaların, "babam filan ölmüş gibi oldum" dersiniz...sonra yaşarken herifi itin kıçına sokmaya meyledersiniz. iddia ediyorum şu bahsettiğiniz adam bir saat kendini size dinletir, aynı kelimeyi de bir defa tekrar etmez.
siz "müstehak" ile "layık" kelimelerini eş anlamlı zanneden sürülerce genç bence oturun da bu adamın bant kaydı programlarını dinleyin. 45 dakika sadece bunu anlattı sizin popüler kültür abidelerinizden bir abinize. ben kırmızının tonlarını o gün gördüm ilk kez.
şimdi ben size orhan boran, cenk koray filan diyecem "o kim abi" diyeceksiniz. ben bir şey diyeyim mi?
gidin çay koyun lan! son dönem popüler kültürünün eksik akıl ulemaları sizi.
edit: tekrar okudum...biraz ağır olmuş. ama bazılarınız bu tarza müstehak be!
edit 2: http://img92.imageshack.u...age=02212008005030pl4.jpg bu adam torpilli idi ondan usta oldu diyenler için torpilli spikerin maç anlatmaya çıkışı yandaki resimde. sen kıçını sandalyeden kaldıramıyon, herifin oğlu maç anlatmaya nerelere çıkıyor.
ha bu adam bu yaşa amelelelik yaparak gelmemiş. bakın babalarınız radyodan maç dinlerken bu herif 20 yıllık spikerdi.
siz hiç radyodan dinlediğiniz maçı tribünde seyrediyormuşsunuz gibi bir hisse kapıldınız mı? kapılmadınız. siz hiç "ortasahanın rakip yarı alana bakan diliminin 5 metre kadar sağında, taç çizgisinin 2 metre kadar içinden bir serbest atış kazanıldı" cümlesini duydunuz mu? duymadınız.
duymazsınız tabi. sopcast filan var artık a.q. lan ölse ardından methiye düzersiniz böyle ustaların, "babam filan ölmüş gibi oldum" dersiniz...sonra yaşarken herifi itin kıçına sokmaya meyledersiniz. iddia ediyorum şu bahsettiğiniz adam bir saat kendini size dinletir, aynı kelimeyi de bir defa tekrar etmez.
siz "müstehak" ile "layık" kelimelerini eş anlamlı zanneden sürülerce genç bence oturun da bu adamın bant kaydı programlarını dinleyin. 45 dakika sadece bunu anlattı sizin popüler kültür abidelerinizden bir abinize. ben kırmızının tonlarını o gün gördüm ilk kez.
şimdi ben size orhan boran, cenk koray filan diyecem "o kim abi" diyeceksiniz. ben bir şey diyeyim mi?
gidin çay koyun lan! son dönem popüler kültürünün eksik akıl ulemaları sizi.
edit: tekrar okudum...biraz ağır olmuş. ama bazılarınız bu tarza müstehak be!
edit 2: http://img92.imageshack.u...age=02212008005030pl4.jpg bu adam torpilli idi ondan usta oldu diyenler için torpilli spikerin maç anlatmaya çıkışı yandaki resimde. sen kıçını sandalyeden kaldıramıyon, herifin oğlu maç anlatmaya nerelere çıkıyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar