bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor11
- kemalistler2
- demet evgar5
- evde kaş bıyık alımı3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- türkiye abd maçı saat 5 te trt 1 de2
- am okşama4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı2
- vajinizm3
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türk kızı egosu6
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da2
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- yazarların imza parfümleri14
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- akla gelen her başlığı açamamak2
- erkekler neden az yaşar10
- güzel huylu kezo4
- kürt mimarisi2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- saygıdeğer birader yazarlar5
- milletin anasına küfretmek2
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- tramer kaydı olan kız4
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- bir insanı sevmek12
- 2026 dünya kupası22
- pkk nasıl biter5
- uranyum ve roket2
- mutluluğun fark edilmemesi9
- dünya11
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- biat kültürü3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- futbol17
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- al kardeşim elimi verdim sana2
- kıskanmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- halil ergün2
Sevgililerin birbirlerine en çok kullandığı hitap şekli.***
(bkz: aşkım benim)
(bkz: aşkım seni çok seviyorum)
(bkz: aşkım benim)
(bkz: aşkım seni çok seviyorum)
bir de aşkım aşkım vardi.
birde kadıkoy şöhretler büfede bir sandviç ismi.
içeriğini bir türlü çözemediğim hitap kelimesi.
(şimdi aşk: büyük sevgi, aşkım: benim büyük sevgim. yani "aşkım" bir kişi ismi değil ki, sahiplenilmiş bir sevgi türü. yani "aşık olduğum kişi" desen anlayacağım da, aşkım mantıksız geliyor bana).
(şimdi aşk: büyük sevgi, aşkım: benim büyük sevgim. yani "aşkım" bir kişi ismi değil ki, sahiplenilmiş bir sevgi türü. yani "aşık olduğum kişi" desen anlayacağım da, aşkım mantıksız geliyor bana).
kimisine gore cok guzel,kimisine gore igrenc olan migde bulandirici ve yapmacik 5 harfli sozcuk.ülkedeki cep telefonlarının rehberlerinin neredeyse yüzde yetmişinde bulunan kelime
Ucuz ve dar mahallelerde yaşanır aşk,
Etrafında özenmek için fazla malzemesi bulunmayan,
Temiz insanların ruhları buluşur ve boğmazlar bir diğerini,
Ucuz ve dar mahallelerde aşk için,
intihar edilir.
Çapkınlığı, kaltaklığı,
Sevgili değiştirmenin, çirkin inceliklerini
Ve ruhsuzca kabul edilebilirliğini öğrenmezsin etrafındakilerden,
Sevdim mi, uğrunda ölecek kadar sevmeyi öğretirler,
Bir başkası mı ? geber daha iyi derler,
Kızlar sevdiklerine kaçarlar,
Saçlarını yalnız ona okşatırlar,
Erkekler, kıllı göğüslerini,
Bir hayatta yalnız o kıza açarlar.
Ucuz ve dar mahallelerin,
Telefon kulübelerinde,
Otobüs duraklarının kabinlerinde
Ve mutlaka duvarlarında yaşanır aşk,
Aşkını itiraf edebilene,
Bir destan yazılır.
Varsa eğer, hadi biraz da deliyseniz
Arkadaş, akraba evleri,
Biraz elele tutuşmak,
bir beş dakika göz göze gelebilmek,
en fazlası sarılarak ayrılmak için tercih edilir,
imkân varsa ve mevsimiyse, karpuz suyuna ekmekle,
en unutulmaz ziyafetler, afiyet kazanabilir,
günün büyük bir bölümü sevdiceğe,
"karışık kaset" hazırlamakla geçirilir
ve bütün "seviyorum"lu şarkılara, fa diyezden girilir.
Fazla sorgulamadan yaşanır,
Sonunda hep altbeyin-siz ölünür.
Herkese ve her şeye inat bu belki daha iyidir.
Güveli ama birbirlerine mutlaka güvenli hayatları vardır,
Haybeden herkese kahkaha savrulmamıştır,
Gülünce gerçekten güldüklerini,
Bir şey isteyince, onu yalnız seninle yaşamak istediklerini bilirsin,
Kaybedilmişler ve yaşanmamışlar için değil,
Hesapsız kitapsız sevilirsin,
Sende, senden öncekileri değil, yalnız seni sevdiklerini,
iliklerine kadar hissedersin,
gözler rol yapmayı öğrenmemiş
ve zaten hiç denememişlerdir,
Herkesin teni, herkesin bedenini tatmamıştır,
Sinemaya gizli gizli gidilir,
Her sorunun üstesinden beraber gelinir,
"Terk edilmek korkusu" akıllara yanaşmaya bile cesaret edememiştir
Öpüşmekle konuşmak arasındaki fark bilinir,
Aslında kimin ucuz olduğu gayet bellidir,
Varsın olsun,
Dar hayatlarda ve ucuz mahallelerde,
Gururun döktürdüğü gözyaşlarına kıymet verilir.
Ucuz ve dar mahallelerde yaşanan,
gölge düşmemiş sevgilere
aşk denilir,
Destursuz hayatların, geniş bünyelerin,
Namahrem nedir hiç bilmemiş zavallıların,
Sermaye olmayı sindirmiş,
Yaşadığının yanına kâr kaldığına inanmış
insanların yüzünden;
Bunları anlamak, taşımak, sindirmek
Kolay olmadığından,
Dar hayatlı ucuz mahalle insanları tarafından
içinde alkol türevinden bir şeyler barındıran
her şişeye fondip çekilir.
`Benim bildiğim
"aşkım" sözü
bir hayatta yalnız bir kişiye sarf edilir. ` *
Etrafında özenmek için fazla malzemesi bulunmayan,
Temiz insanların ruhları buluşur ve boğmazlar bir diğerini,
Ucuz ve dar mahallelerde aşk için,
intihar edilir.
Çapkınlığı, kaltaklığı,
Sevgili değiştirmenin, çirkin inceliklerini
Ve ruhsuzca kabul edilebilirliğini öğrenmezsin etrafındakilerden,
Sevdim mi, uğrunda ölecek kadar sevmeyi öğretirler,
Bir başkası mı ? geber daha iyi derler,
Kızlar sevdiklerine kaçarlar,
Saçlarını yalnız ona okşatırlar,
Erkekler, kıllı göğüslerini,
Bir hayatta yalnız o kıza açarlar.
Ucuz ve dar mahallelerin,
Telefon kulübelerinde,
Otobüs duraklarının kabinlerinde
Ve mutlaka duvarlarında yaşanır aşk,
Aşkını itiraf edebilene,
Bir destan yazılır.
Varsa eğer, hadi biraz da deliyseniz
Arkadaş, akraba evleri,
Biraz elele tutuşmak,
bir beş dakika göz göze gelebilmek,
en fazlası sarılarak ayrılmak için tercih edilir,
imkân varsa ve mevsimiyse, karpuz suyuna ekmekle,
en unutulmaz ziyafetler, afiyet kazanabilir,
günün büyük bir bölümü sevdiceğe,
"karışık kaset" hazırlamakla geçirilir
ve bütün "seviyorum"lu şarkılara, fa diyezden girilir.
Fazla sorgulamadan yaşanır,
Sonunda hep altbeyin-siz ölünür.
Herkese ve her şeye inat bu belki daha iyidir.
Güveli ama birbirlerine mutlaka güvenli hayatları vardır,
Haybeden herkese kahkaha savrulmamıştır,
Gülünce gerçekten güldüklerini,
Bir şey isteyince, onu yalnız seninle yaşamak istediklerini bilirsin,
Kaybedilmişler ve yaşanmamışlar için değil,
Hesapsız kitapsız sevilirsin,
Sende, senden öncekileri değil, yalnız seni sevdiklerini,
iliklerine kadar hissedersin,
gözler rol yapmayı öğrenmemiş
ve zaten hiç denememişlerdir,
Herkesin teni, herkesin bedenini tatmamıştır,
Sinemaya gizli gizli gidilir,
Her sorunun üstesinden beraber gelinir,
"Terk edilmek korkusu" akıllara yanaşmaya bile cesaret edememiştir
Öpüşmekle konuşmak arasındaki fark bilinir,
Aslında kimin ucuz olduğu gayet bellidir,
Varsın olsun,
Dar hayatlarda ve ucuz mahallelerde,
Gururun döktürdüğü gözyaşlarına kıymet verilir.
Ucuz ve dar mahallelerde yaşanan,
gölge düşmemiş sevgilere
aşk denilir,
Destursuz hayatların, geniş bünyelerin,
Namahrem nedir hiç bilmemiş zavallıların,
Sermaye olmayı sindirmiş,
Yaşadığının yanına kâr kaldığına inanmış
insanların yüzünden;
Bunları anlamak, taşımak, sindirmek
Kolay olmadığından,
Dar hayatlı ucuz mahalle insanları tarafından
içinde alkol türevinden bir şeyler barındıran
her şişeye fondip çekilir.
`Benim bildiğim
"aşkım" sözü
bir hayatta yalnız bir kişiye sarf edilir. ` *
hissedilen sevgiyi anlatmaya yarayan söz
belki bir beş-on yıl önce güzel bir sevgi belirten aidiyet hissini vurgulayan bir kelimeydi kendisi,ancak şimdilerde ayağa düşmüştür.yalnız sevgiliye değil,herkeslere söylenmeye başlamıştır,ve naylon sevgilerin müptezel sözcüğü olup çıkmıştır.aşkım diyene şüpheyle bakarım ben,birbirlerine aşkım diye hitap eden insanlara şüpheyle bakarım,yarın başkasının elini de aynı içtenlikle tutacak,başkasına da aynı içtenlik(!)le 'aşkooğm'' diye hitap edeceklermiş gibi gelir..
birinin yüzüne söylenmesi için çok sewilmesi gerekiyo sanırım.
agızlarda sakız olarak anlamını gıt gıte gıderen ama aslında manası buyuk kelıme
(bkz: ahuuuuuuuu)
birden çok insanla sevglilik yaşayan birinin mahçup duruma düşmemek için hebsine kullandığı ortak kelime
söylendiği anda tüylerimi diken diken eden ve söyleyen herkesi bir kırbaç darbesi ile ödüllendirmek istediğim kelime. özellikle ağızlarını yamultarak aaoşşkımmm diyenlerde kırbaç darbesini ikiye katlamak istiyorum. telefon rehberlerinin ilk sırasında bu kelime, sanırsın kimsenin ismi yok. erkek/kız arkadaşlara hitapta bu kelime. kardeşim yok mu sevdiğiniz nüfus kağıdında yazan bir ismi. adıyla hitap edin.
sevgilisi olmayanların ya da kötü bir mazisi olanların duyunca sağı solu kırbaçlamak istemelerine neden olan hitap şeklidir *
sahiplen(il)mişlik ifadesi
son dönemlerde ot ve yandaşı için bile kullanılan, özünde çok güzel bi kelime olup, sahiplenme duygusu içeren kelime.
erkege soylendigi anda yaglarini eriten kelime. *
"aşkım" bilinen şekli dışında aşağıdaki şekle bürünüp de kullanılabilir yani ki özneyi kimliklendirerek,niteliyerek.ki aşağıda her iki şeklide mevcut.
ben aşkım.
fi tarihinde muhtelif cömertlikler doğurdu beni.
hayatın kıpırtısıdır yüreğimi kancalayan,
atılgan düşlerime hiçbir kalemin çizemediği bir yeryüzüm var-saklıdır-
yüreğim iyi hal üzre yoğunlaştıkça
ayın rahminde rahmana açılan bu eller benimse
aşkımı söylemeye bu can az gelir
ben aşkım.
fi tarihinde muhtelif cömertlikler doğurdu beni.
hayatın kıpırtısıdır yüreğimi kancalayan,
atılgan düşlerime hiçbir kalemin çizemediği bir yeryüzüm var-saklıdır-
yüreğim iyi hal üzre yoğunlaştıkça
ayın rahminde rahmana açılan bu eller benimse
aşkımı söylemeye bu can az gelir
iyelik eki ile berbat edilmiş aşk.
gökhan özen' in şarkısıdır:
Son bir defa çıkıyorum yollarına
Niyetin varsa göster hadi güzelim
Son bir şansı seriyorum kollarına
Dur biraz yavaşla
Şimdi ayrılık zamanı geldiyse
Bunu bana değil gel yüreğime söyle
Seni seviyorum vazgeçmem ömrümce
Dur dinle
Aşkım yüreğine talibim
Dönüşü yok seni almaya geldim
Aşkım gözlerine talibim
Kaçarı yok seni almaya geldim
edit: bir de hitap olarak aşkım vardır, birazcık olsun çevresine 'bak benim sevgilim var,naber?' etkisi yaymaktadır.
Son bir defa çıkıyorum yollarına
Niyetin varsa göster hadi güzelim
Son bir şansı seriyorum kollarına
Dur biraz yavaşla
Şimdi ayrılık zamanı geldiyse
Bunu bana değil gel yüreğime söyle
Seni seviyorum vazgeçmem ömrümce
Dur dinle
Aşkım yüreğine talibim
Dönüşü yok seni almaya geldim
Aşkım gözlerine talibim
Kaçarı yok seni almaya geldim
edit: bir de hitap olarak aşkım vardır, birazcık olsun çevresine 'bak benim sevgilim var,naber?' etkisi yaymaktadır.
kulağa çok güzel gelen birde insanı yaşama bağlayan ses tonuylada söylenirse tadından yenmez denilen kelime.
nejat alp şarkısı.
Bir gun olur da bu ask
Beni deli ederde sana sorarsam
Ozaman bilki asktir bu
Neden beni biraktin ya
Neden beni unuttun
Ve neden bana ihanet ettin askim
Ozaman sen ask nedir bilmiyorsun
Nerede o askin kanunu nerede o ask
Ben sana sevgimi ver dedim vermedin
Ama ben seni hep sevdim be askim
Neden bana bu yapilanlar
Askim ! sana soruyorum
Beni hic sevdinmi ay kiz
Ben sana bir araba alacaktim
Ama bu sansini kaybettin
Be guzelim ya
Bir gun olur da bu ask
Beni deli ederde sana sorarsam
Ozaman bilki asktir bu
Neden beni biraktin ya
Neden beni unuttun
Ve neden bana ihanet ettin askim
Ozaman sen ask nedir bilmiyorsun
Nerede o askin kanunu nerede o ask
Ben sana sevgimi ver dedim vermedin
Ama ben seni hep sevdim be askim
Neden bana bu yapilanlar
Askim ! sana soruyorum
Beni hic sevdinmi ay kiz
Ben sana bir araba alacaktim
Ama bu sansini kaybettin
Be guzelim ya
Aşkım kızıl, kızıl bir gül
Haziran ayında açan
Aşkım bir ezgiye benzer
Tatlı bir uyumla çalan
Aşkım güzel mi güzeldir
Sevgim öylesine büyük
Tükenmeyecek bu sevgi
Denizler kuruyana dek
Denizler kuruyana dek
Kayalar eriyene dek
Tükenmeyecek bu sevgi
Soluğumu verene dek
Sağlıcakla kal sevgilim
Sağlıcakla kal her zaman
Yine geleceğim aşkım
Çok uzaklarda da olsam *
Haziran ayında açan
Aşkım bir ezgiye benzer
Tatlı bir uyumla çalan
Aşkım güzel mi güzeldir
Sevgim öylesine büyük
Tükenmeyecek bu sevgi
Denizler kuruyana dek
Denizler kuruyana dek
Kayalar eriyene dek
Tükenmeyecek bu sevgi
Soluğumu verene dek
Sağlıcakla kal sevgilim
Sağlıcakla kal her zaman
Yine geleceğim aşkım
Çok uzaklarda da olsam *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar