bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet12
- kadir inanır16
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birader yazar olmak13
- anın görüntüsü17
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
ince düşünceli yazardır. sözlükte beni "hoşgelmişsin yeniden" manasıyla karşılayan yazarlardandır. *
uzun sure sonra sheriff tiraspol macinin 2. yarisinda gordugum dost.
kardesimle beraber yer degistirdigimde merdivende bir de ne goreyim, bizim fatal orada. ulan ne isin var senin filan dedim haliyle. bu sene tekrardan dondum tribunlere dedi, bari ust mu aldin lan dedim tabi, o da yok, alt aldim ben dedim.
kisaca fatal'cim birazcik tagaspci niteligindedir, bizler gibi uste kombine alanlarin nefes alma hurriyetini gasp etmekte. esefle kinasam dahi en yakin zamanda kendilerini yeni bir cihat aktas versiyonu yapmakta kararliyim, bir daha ki sefere kardesim de olmayacak zaten. koru kendini fatal, fatalize bir sekilde hazirlaniyorum sana. *
kardesimle beraber yer degistirdigimde merdivende bir de ne goreyim, bizim fatal orada. ulan ne isin var senin filan dedim haliyle. bu sene tekrardan dondum tribunlere dedi, bari ust mu aldin lan dedim tabi, o da yok, alt aldim ben dedim.
kisaca fatal'cim birazcik tagaspci niteligindedir, bizler gibi uste kombine alanlarin nefes alma hurriyetini gasp etmekte. esefle kinasam dahi en yakin zamanda kendilerini yeni bir cihat aktas versiyonu yapmakta kararliyim, bir daha ki sefere kardesim de olmayacak zaten. koru kendini fatal, fatalize bir sekilde hazirlaniyorum sana. *
görmemiş gibi cevahir'de resim çektirip kendisine avatar yapan yakışıklı çocuk. kaş, göz desen maşşallah yÂni, benden ve redwinemania'Dan sonra sözlüğün en yakışıklı 3. erkeği...
ekim ayında sözlüğe girmiş bir adet 3. nesil yazar gerçi şu an çaylak. ooh...
çılgın hayAllerin sâhibi. -ahahha- farkettim benim aklımda ne varsa bunda da aynısı var, yoksa biz kardeş miyiz, sana Âbi diyebilir miyim. (dil çıkaran smiley)
arada mesÂfe var diye msn açma nedeni. bu da olmasa açmaya gerek de yok. şu havada deli gibi sıcak üfleyen kasanın yanına oturmanın mantığı ne lan...kızardın de mi...hehe...
bir hardcore sahnesi görüyorum, oyuncu hÂtunları da seçtik. organizasyonunu yapmak kaldı sÂdece. karpuzkabuğu da kamerayı taşısın.
dondurma ile vücudu yıkamak, küçük oyuncaklar, mavi haplar, rock'n roll, havuz olmadı küvet, suyun ıslaklığın cezbediciliği, derin derin nefes almalar, çıngırdayan yatak yayları, kayan gözbebekleri, alkol...ağzının suyunu sil lan köpek...ahahahha...
"bence ikimiz dalalım, zevkten kanatlanıp uçsun" doğru diyorsun. duyguları atıp, iğrençleşmek en iyisi...
ekim ayında sözlüğe girmiş bir adet 3. nesil yazar gerçi şu an çaylak. ooh...
çılgın hayAllerin sâhibi. -ahahha- farkettim benim aklımda ne varsa bunda da aynısı var, yoksa biz kardeş miyiz, sana Âbi diyebilir miyim. (dil çıkaran smiley)
arada mesÂfe var diye msn açma nedeni. bu da olmasa açmaya gerek de yok. şu havada deli gibi sıcak üfleyen kasanın yanına oturmanın mantığı ne lan...kızardın de mi...hehe...
bir hardcore sahnesi görüyorum, oyuncu hÂtunları da seçtik. organizasyonunu yapmak kaldı sÂdece. karpuzkabuğu da kamerayı taşısın.
dondurma ile vücudu yıkamak, küçük oyuncaklar, mavi haplar, rock'n roll, havuz olmadı küvet, suyun ıslaklığın cezbediciliği, derin derin nefes almalar, çıngırdayan yatak yayları, kayan gözbebekleri, alkol...ağzının suyunu sil lan köpek...ahahahha...
"bence ikimiz dalalım, zevkten kanatlanıp uçsun" doğru diyorsun. duyguları atıp, iğrençleşmek en iyisi...
(bkz: üçüncü nesil çaylak)
(bkz: deep)
(bkz: çatal)
dürüstlükten asla ödün vermeyen, prensiplerinden şaşmayan sağlam yazar.
"abi ben x mekanı bilmiyorum. nasıl gelecem? böhhühühü" demem akabinde numarasını verip "sen ara ben seni alırım" diyecek kadar ince bir dost'tur.
gerçek anlamıyla söylüyorum; 4 saat boyunca dizimin dibinde oturmuşluğu var.
gerçek anlamıyla söylüyorum; 4 saat boyunca dizimin dibinde oturmuşluğu var.
(#1978484) kendisini çok iyi anlatan, organizatör ruhlu şeker insan. -ahahah-
kendisi de vahim, korkunç vs olan olumsuz kimse.
türkcesi vahim, korkunc vs olan olumsuz kelime.
sürekli takip ettiğim ender yazarlardan. kendisini adeta bir dedektif gibi takip ediyordum ama artık takip etmeme gerek yok. çünkü biliyorum ki sürekli asmaaltına gidiyor!
hayır bana gına geldi!!!
hayır bana gına geldi!!!
sürekli takip ettiğim ender yazarlardan. iyi yazıyor doğrusu.
yakışıklılığımı çekemeyen yazar. hayır anlamadım bütün sözlük hatunları bana hasta, hepsi peşimde geziyor..neden böyle sataşıyor ki kendisi?? *
(#1936807)
martı kaşlarıma laf eden gudik, dandik yazar. eline bir cımbız al da gel iş yapacaksan arkadaşım!
martı kaşlarıma laf eden gudik, dandik yazar. eline bir cımbız al da gel iş yapacaksan arkadaşım!
(#1935441)entry ile beni kendine hayran birakmis yazar. eline yuregine saglik.
en çok da sustuğum yerden kanarım ben...
düzenli aralıklarla msn kanalıyla bana ağlayan, dert yanan, yazılarıyla beni taklit eden, duygusal çocuk ayağına yatan ama aslında kötü kedi şerÂfettin ile büyük benzerlikler taşıyan, boyu uzun aklı kısa şekerleme...
canı sıkılır "küfredicem, cevap vermene gerek yok" der ve kime kızdıysa artık başlar sövmeye. ilginç bir şey. severiz o ayrı.
canı sıkılır "küfredicem, cevap vermene gerek yok" der ve kime kızdıysa artık başlar sövmeye. ilginç bir şey. severiz o ayrı.
yeni gelen yazarları karşılayan sıcakkanlı şahsiyet.
hiç kimeseden hoşgeldinini sakınmaz.
bu haretketiyle sevgimi kazanmıştır.
hiç kimeseden hoşgeldinini sakınmaz.
bu haretketiyle sevgimi kazanmıştır.
cinnet geçirirse hakkıdır organizatörü.
sen bir zirve organize et;
beş kuruş kazancın olmasın o zirveden, milletin ağız kokusunu çek, derdini dinle, onlara sahip çık. üstüne bir de cebinden para ver.
sonra üstüne ağız dolusu hakaret ye!
bu yaptığınız insanlık değil!
farkında mısınız!?
bu çocuk doğum gününü heba etti sizin zirve merakınız yüzünden..
prag'dan kendisine gecikmiş doğum günü hediyesi alarak döneceğim yazar.
malı götürdüğüm güzel zirvenin sahibi hahahhha... yalaklık da yapacağım tabi.
sonsuz teşekkürler canım, gönlüne sağlık...
sen bir zirve organize et;
beş kuruş kazancın olmasın o zirveden, milletin ağız kokusunu çek, derdini dinle, onlara sahip çık. üstüne bir de cebinden para ver.
sonra üstüne ağız dolusu hakaret ye!
bu yaptığınız insanlık değil!
farkında mısınız!?
bu çocuk doğum gününü heba etti sizin zirve merakınız yüzünden..
prag'dan kendisine gecikmiş doğum günü hediyesi alarak döneceğim yazar.
malı götürdüğüm güzel zirvenin sahibi hahahhha... yalaklık da yapacağım tabi.
sonsuz teşekkürler canım, gönlüne sağlık...
7 temmuz uludag sozluk makina ya gidiyoruz zirvesi gibi müthiş bir zirveyi organize eden ve zirvenin müthiş yakıştırmasını hak edebilmesi için elinden geleni yapan sıcakkanlı organizatör. şahsen organizasyonda hiçbir eksiklik görememem nedeniyle helal olsun diyorum.
ve kapıya gelip, içeri alınmayan bendeniz ve konvers' in içeri alınmasını sağlaması nedeniyle ekstra bir teşekkür ediyorum kendisine.
ve kapıya gelip, içeri alınmayan bendeniz ve konvers' in içeri alınmasını sağlaması nedeniyle ekstra bir teşekkür ediyorum kendisine.
teknolojinin acımasız yüzü. save etmeyi unutan bilgisayar kullanıcısı icin kabus anı, yuruyup yuruyup bir data yol gidememe durumu. (bkz: save etme panik atağı) ile sonuçlanan travma.
"Blade Trinity" filminde kullanılan bir RZA parçası...
Try to do as my name that's fatal
Tried to claim my fame but that's fatal
About to bring the pain that's fatal
Bite through your jugular vain that's fatal
Try to do as my name that's fatal
Tried to claim my fame but that's fatal
About to bring the pain that's fatal
Bite through your jugular vain that's fatal
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar