bugün
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- amerika birleşik devletleri7
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- genç olmanın en güzel yanı6
- iran2
- portekiz5
- kolombiya4
- genç görünmeye çalışmak7
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- opel frontera2
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- ilgi manyağı4
- 19 yaşında kızla yatmak3
- özbekistan4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- x in memeleri3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- uludağ sözlüğün boşalması3
- içtim şarabı13
- şarapçı bey koala birader3
- panama3
- kadir inanır22
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- hırvatistan3
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- öldükten sonra bana ne olacak5
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 33 yaşında olmak3
- arşivlenmesi gereken resimler3
- petrol2
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- kemalist dünya24
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- her insanın bir cini olması8
Güzel olmuş demek istiyorum ama içimden gelmiyor burası Türkiye istediğin gibi yapamazsın hiçbir şeyi amerikaya özenip şarkı çıkarırsan böyle olur.
tarkan'ı da sex'e teşvik ediyor diye içeri alın o zaman amk ne saçma şey bu. 2-3 yıl önce sagopa'yı da uyuşturucudan alıyorlardı az kalsın. bir şekilde girmedi içeri. o kadar tecavüzcü, kesikçi orospu çocuğu varken bu insanları içeri atmak marifet ama değil mi? aferin. emniyet'in yine canı sıkılmış anlaşılan.
Size ne lan ? Adamı hiç dinlemedim ama , şarkı sözleri yüzünden tutuklanmak nedir amk ya? Sizin gibi sözde liberalleri de sikeyim soktumun nargileci orospu çocukları . Bu ülkeden bi sik olmaz . Şaka gibi olay lan ahahah. 7/24 snoop dogg falan dinlersiniz Amerika’da hapse girse şekil yaparsınız . Şarkı sözlerine bi bakın bakayım.. ya sizin tipinizi sikeyim ahahahah.
polisten gaçamamış.
Yoğun bir hip-hop dinleyicisi olarak, bir anda saman alevi gibi parlayan ezhel denen rapçimsiyi hiçbir zaman dinlemedim ve sevmedim. Şarkılarında bol autotunela bezenmiş manasız abuk subuk rhymelardan başka bir şey yok. Bu ayrı bir konu ama bu gözaltına alınma olayı konusunda şarkılarını çok kulak vererek dinlemediğim için bir şey düşünemiyorum. Sadece şu salam sucuklu şarkıda kenevir tohumu mu ne diyordu. Yakalanmayı haketti mi orasini bilmem ama bir anda şişirilmiş vasıfsız bir balon.
Ezhel iyi çocuktur. Sokaktandır. Yanlış yapmışlar...
saçma sapan olaylar, bu adam askerden yeni geldi senelerdir kendi çapında kimseye sataşmadan sanatını icraa ediyor gerçekten saçma.
Cezaevine atılmış.Ezheli gelmiş demek ki ehe ehe.
uyuşturucu seviciliği yapmasaydı belki sevebilirdim, ama sevmiyorum diye sadece şarkı söyleme suçundan hapse girmesini anlamıyorum. şarkı söylemek tutuklanmak için bir sebep ne zaman oldu?
ha bu arada cartel ile başlayan türkçe rapin küvvette sex ve salam sucuk seviyesine düşmesi bence tartışılması gereken konu.
zira çıta buralara kadar yükselmişti;
"Benim nefesimdenmişçesine yalanın. Yok yerin.
Aklım kendine mezar kazabileceğin kadar derin." - Sagopa Kajmer
ha bu arada cartel ile başlayan türkçe rapin küvvette sex ve salam sucuk seviyesine düşmesi bence tartışılması gereken konu.
zira çıta buralara kadar yükselmişti;
"Benim nefesimdenmişçesine yalanın. Yok yerin.
Aklım kendine mezar kazabileceğin kadar derin." - Sagopa Kajmer
Ergen rapcisi. Ergen tayfa sever.
Edit : rap dinleyenlerin %90 ı ergen.
Edit : rap dinleyenlerin %90 ı ergen.
Başarılı rapcidir fakat farklı şeylere özenip bunu genç kitleye enjekte etmesi hoş degildir. Bu suç olmalıdir zira bu hicte masum bir davranış degidirl.
2pac ile aynı cümlede adı geçmiş kişi. *
bir şarkı sözüyle esrarcı olmayacağını düşünüp buna karşı olanlar herkesi kendisi gibi görme hatasına düşüyor. ergenler çok tehlike maalesef. burada bile ne kadar tehlikeli olduklarını anlayabilirsiniz. bakınız başlıklara.. neyse iyi olmuş bence. böyle boş tiplere gıcık oluyorum. sanatın bir dalıyla uğraşıyor diye sanatçı olunmuyor maalesef. dokunulmazlıkları yok. evet ortalık tecavüzcü,hırsız,dolandırıcı kaynıyor tutuklanmayı bekleyen ama onları besleyen şey de uyuşturucu. kaynağını kurutmak mantıksız değil.
Şarkılar sözlerindeki anlamdan daha çok ses imgesinden gelen duygularla ve o imgenin taşıdığı fikirle insanın yüreğinde yankılanır.
Cyborg sesiyle yapılmış ses dizgesini müzik kabul edemem. Dinleyenler de eminim easy going takılıyordur. Bu müzik diye dinlenemez !
Cyborg sesiyle yapılmış ses dizgesini müzik kabul edemem. Dinleyenler de eminim easy going takılıyordur. Bu müzik diye dinlenemez !
hala rap müziğe ergen müziği diyorlar, saçma buluyorlar. bir şey söylemek, anlatmak ve boşuna nefes tüketip yorulmak istemiyorum, çünkü cidden bayıyor bu dar düşünceler. adam gayet haklı televizyonda adam öldürmeleri, taciz, tecavüzleri gösteren tonla dizi dolu ve bunlar uyarı dahi almazken bu adam 5-10 yıl arası hapse mahkum edilmekle yargılanıyor. ne derseniz diyin sanat özgürlüktür.
bu adama hapis cezası verip wiz khalifa'ya ülkende konser vermesi için izin veriyorsun, ulan adamın esrar şirketi var, ona bu yaptırımı uyguluyorsan bu adama da izin vermeyeceksin ya da salacaksın takılsınlar. sadece sözle ne olabilir amk?
#freeezhel
bu adama hapis cezası verip wiz khalifa'ya ülkende konser vermesi için izin veriyorsun, ulan adamın esrar şirketi var, ona bu yaptırımı uyguluyorsan bu adama da izin vermeyeceksin ya da salacaksın takılsınlar. sadece sözle ne olabilir amk?
#freeezhel
Şarkılarında eroine esrara özendiren içerde, esrardan eroinden para kazananlar nerede?
Ülkemizde ilk defa acunla başladı bu ülke dışından araklama şeylerle yolunu bulma mevzuları. Bu keko da onlardan biri işte.
Edit: polisten gaççınn.
Edit: polisten gaççınn.
Bazı şarkılarını beğeniyorum. Kulağa güzel geliyor. Ancak tarzını itici buluyorum. Esrar, para, kadın, salam, sucuk. içi boş.
Şuan ''şarkı sözünden insan içeri atılır mı?'' yazanları romantik buluyorum. Hangi ülkede yaşıyorsunuz ? Bu ülke kanunlarında yeri yok uyuşturucunun. Ha olmalı mı bence olmalı. Hatta yeri olursa sentetik uyuşturucu ve onun türevleriyle insanları zehirlemek yerine bilinçli tüketim sağlayabiliriz. Ancak ülkenin öncelikli problemi bu mu şuan ?
Sempatim yok. Tarzını da sevmiyorum. O yüzdende çok bağlamıyor sonucu.
Şuan ''şarkı sözünden insan içeri atılır mı?'' yazanları romantik buluyorum. Hangi ülkede yaşıyorsunuz ? Bu ülke kanunlarında yeri yok uyuşturucunun. Ha olmalı mı bence olmalı. Hatta yeri olursa sentetik uyuşturucu ve onun türevleriyle insanları zehirlemek yerine bilinçli tüketim sağlayabiliriz. Ancak ülkenin öncelikli problemi bu mu şuan ?
Sempatim yok. Tarzını da sevmiyorum. O yüzdende çok bağlamıyor sonucu.
TCK madde 190 fıkra 2: uyuşturucu veya uyarıcı madde kullanılmasını alenen özendiren veya bu nitelikte yayın yapan kişi 5 yıldan 10 yıla kadar hapis cezası ile cezalandırılır.
Aslına bakarsanız kanun açık olay da net. Ha şarkı sözü yüzünden hapis cezası kulağa çok ağır ve özgürlük karşıtı geliyor bunda da hemen herkes hemfikir. Lakin bu adam gerçekten uyuşturucuya özendiriyor.
yea ben dinliyorum ama içmiyorum kendi iradem var bi kerem diyen dalyarak sen etkilenmiyorsun zaten ama lisede bunu dinleyen çocuk yha ot ağbi aynen moruq diyor. Popüler kültür dediğimiz bokta özellikle kişiliği oturmamış ergenler kendisine dayatılanı yaşıyor.
Hee ot ne ölçüde zararlı? Yasak olması mantıklı mı gerçekten? Bu çok ayrı konu.
Eğer uyuşturucuya savaş açılacaksa da işe her köşe başında duran hiç kullanmayan vatandaşların bile bildiği torbacıları toplayarak ve bunların bir büyüğü sonra bir büyüğü diyerek esas büyük satıcıların enselenmesi gerekiyor. Yoksa ezheli alsan ne almasan ne?
Aslına bakarsanız kanun açık olay da net. Ha şarkı sözü yüzünden hapis cezası kulağa çok ağır ve özgürlük karşıtı geliyor bunda da hemen herkes hemfikir. Lakin bu adam gerçekten uyuşturucuya özendiriyor.
yea ben dinliyorum ama içmiyorum kendi iradem var bi kerem diyen dalyarak sen etkilenmiyorsun zaten ama lisede bunu dinleyen çocuk yha ot ağbi aynen moruq diyor. Popüler kültür dediğimiz bokta özellikle kişiliği oturmamış ergenler kendisine dayatılanı yaşıyor.
Hee ot ne ölçüde zararlı? Yasak olması mantıklı mı gerçekten? Bu çok ayrı konu.
Eğer uyuşturucuya savaş açılacaksa da işe her köşe başında duran hiç kullanmayan vatandaşların bile bildiği torbacıları toplayarak ve bunların bir büyüğü sonra bir büyüğü diyerek esas büyük satıcıların enselenmesi gerekiyor. Yoksa ezheli alsan ne almasan ne?
Polisten kaçamadı. Abi uzun uzun edebiyat yapmaya ne gerek var?
wiz khalifa'dan şarkı araklayıp uyuşturucuya özendiren tipleri bile savunuyorlar.
vallaxi bu yazarları igitemedik. içimize aldık ve onları igitemedik. borborlar.
vallaxi bu yazarları igitemedik. içimize aldık ve onları igitemedik. borborlar.
rap müziği ergenlere adayanların entrylerinin devamını okuma eyleminde bile bulunmadan sözlerime devam edeceğim. sizin kalıplaşmış düşüncelerinize saygı duymayı reddederek öncelik olarak çok severek dinlediğiniz ve hiçbir zaman hiçbir anlam ifade etmeyen pop müziği kapatarak yolunuza devam etmenizi, en azında daha saygılı olmanızı umarım.
ais ezhel konusuna gelince, bakın abilerim ablalarım, kardeşlerim. rap müzik amaca hizmet eder. para kazanmaya, popüler olma çabasına değil. bu ülke kaldırmıyor. sistemden ayrı kalanı, eleştireni, farklı ağızları, sorgulamayı kaldırmıyor. 12-13 yıldır rap müziği severek dinliyorum. pop müziğin dile getiremediklerini rap müzik dile getirdi. gülben ergen hadi hap atalım led ışıkta yetişmiş bunlar yine tohum vermiş diyecek değil. irade sahibi insanlara, rap müzik dinleyip kendini kenevir tarlası içinde buluyor gibi gösteren ucuz, sakat, çirkin tavrınıza cevabını yine eleştirdiğiniz insanlar verecektir. sanat özgürdür. müzik özgürdür. kısıtlamak fikriniz ise aşağılık kompleksinizdir sizin. çirkin hırslarınızdır.
sözlerimi küçük beyinli insanların anlayabilmesi, filtrelerinden geçirebilmesi için basit tutuyorum. bir nebze de olsa fikir sahibi olun. eleştiriniz, yargınız ve dış düşüncelerinize kapalılığınız sizde kalsın.
ais ezhel konusuna gelince, bakın abilerim ablalarım, kardeşlerim. rap müzik amaca hizmet eder. para kazanmaya, popüler olma çabasına değil. bu ülke kaldırmıyor. sistemden ayrı kalanı, eleştireni, farklı ağızları, sorgulamayı kaldırmıyor. 12-13 yıldır rap müziği severek dinliyorum. pop müziğin dile getiremediklerini rap müzik dile getirdi. gülben ergen hadi hap atalım led ışıkta yetişmiş bunlar yine tohum vermiş diyecek değil. irade sahibi insanlara, rap müzik dinleyip kendini kenevir tarlası içinde buluyor gibi gösteren ucuz, sakat, çirkin tavrınıza cevabını yine eleştirdiğiniz insanlar verecektir. sanat özgürdür. müzik özgürdür. kısıtlamak fikriniz ise aşağılık kompleksinizdir sizin. çirkin hırslarınızdır.
sözlerimi küçük beyinli insanların anlayabilmesi, filtrelerinden geçirebilmesi için basit tutuyorum. bir nebze de olsa fikir sahibi olun. eleştiriniz, yargınız ve dış düşüncelerinize kapalılığınız sizde kalsın.
Türk ceza kanunu madde 190 fıkra 3.
Ais ezhel mahlasını kullandığında dinlerdim arada açıp. Şimdi abuk sabuk garip bir şey oldu çıktı.
Hak ettiğini almıştır.
Arada hukuk işliyor.
Arada hukuk işliyor.
Gündemdeki Haberler