bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 19 yaşında kızla yatmak4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- kadınlar2
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- gitme diye yalvarmak6
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- genç olmanın en güzel yanı5
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- anın görüntüsü22
- eski eşle tekrar evlenmek4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kemalist dünya24
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- kolombiya4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- x in memeleri3
- dünya12
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- her insanın bir cini olması8
- uludağ sözlüğün boşalması3
- opel frontera2
- şarapçı bey koala birader3
- true'nun çaylak olması16
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- velvet28
- insan5
- kuran-ı kerim3
- 33 yaşında olmak3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- rakı sevmemek7
- almanya5
- arşivlenmesi gereken resimler3
entry'ler (15)
Ben sabahtan beri twitter ve youtube üzerinden insanlarla mesajlaştım ve bu konuda birkaç sonuca vardım.
Bu ülkede mizah kültürü yok, bu ülkede hala linç kültürü devam etmekte ve bu linç kültürünün içerisinde kendini kültürlü gören insanlar ve gruplar da var.
Ben bu cımbızlanmış video üzerine nefret içerisindeki insanların yaptığı çeşit çeşit öldürmeli, yakmalı, emniyete şikayet etmeli yorumu gördüm, okudum. Sonra kendime sordum.
Bu mesajları yazanların Madımak Olayı'nın faillerinden farkı ne ? Evet incindiysen eleştir ama neden bu kişinin şahsına hakaret edip, ona zarar vermek istiyorsun ?
Ayrıca ben de baba tarafından Alevi olan biri olarak bunu yazıyorum. Haydi geri kalanı siz düşünün.
Bu ülkede mizah kültürü yok, bu ülkede hala linç kültürü devam etmekte ve bu linç kültürünün içerisinde kendini kültürlü gören insanlar ve gruplar da var.
Ben bu cımbızlanmış video üzerine nefret içerisindeki insanların yaptığı çeşit çeşit öldürmeli, yakmalı, emniyete şikayet etmeli yorumu gördüm, okudum. Sonra kendime sordum.
Bu mesajları yazanların Madımak Olayı'nın faillerinden farkı ne ? Evet incindiysen eleştir ama neden bu kişinin şahsına hakaret edip, ona zarar vermek istiyorsun ?
Ayrıca ben de baba tarafından Alevi olan biri olarak bunu yazıyorum. Haydi geri kalanı siz düşünün.
Güncel siyaset, çok fazla seçim şansım olan şeyler, sokakta korna basan arabalar, bazen yalnızlık.
Daha fazla uzamasını beklediğim sakallarımı görüyorum.
işsizim. Toplumsal yararımın olacağı, kendimi geliştirebileceğim, sayıldığım, maaşlı bir iş istiyorum.
Zordur. Harbi çok zordur.
Yüzyıllardır insanların yaptığı bir aktiviteyi ilk kez yaptığını başka insanlara söyleyip başka insanların onun bacağının arasındaki duvarın açılmasını çok merak edeceğini düşündüğünü zanneden şahsın yazmış olduğu yazıyı okuyup buraya yazan beynimi s.kim.
Geçen aylar çevremdekilere sorarak çözmeye çalışıyordum. Bu başkalarına danışarak bazı kararlar aldım ancak bu kararların gerçekten benim için iyi mi kötü mü olduğunu tam bilemiyorum. Çünkü denememenin ve tavsiyelere uymanın içimde bıraktığı bir eksiklik düşüncesi, bir adım atamamazlık da söz konusu.
Şu sıralar sorunlarımı tespit etmeye çalışıyorum, kendimi kaptırabileceğim birşeyler izliyorum ancak istediğim süreç içerisinde bırakıyorum. Ruh halimi olumsuz etkileyebilecek ekstrem şeylere çok girmiyorum, alkol az alıyorum ya da almıyorum.
Öyle çok da iyi şekilde mücadele edemiyorum. Bazen kendi hayatımın değersizliğini düşünüyorum. Hadi hayırlısı. : )
Şu sıralar sorunlarımı tespit etmeye çalışıyorum, kendimi kaptırabileceğim birşeyler izliyorum ancak istediğim süreç içerisinde bırakıyorum. Ruh halimi olumsuz etkileyebilecek ekstrem şeylere çok girmiyorum, alkol az alıyorum ya da almıyorum.
Öyle çok da iyi şekilde mücadele edemiyorum. Bazen kendi hayatımın değersizliğini düşünüyorum. Hadi hayırlısı. : )
Gücü yetmediği için değil elbette. Ancak kanımca dünya medyasında hala bir öcü olmamamız bir sebeptir. Kendi seçtiğimiz kişiler tarafından demokrasi ile yönetiliyoruz.(Ne kadar eksik olsa da)
Nato üyesiyiz yani ortak savaş gücü oluşturuyoruz. Bu da etkili olsa gerek. (Uzman değilim bu konularda)
Ne kadar ellerinden geldiği kadar güçsüz konuma sokmuş olsalar da(pek çok çalışanı işten çıkarılmış vs.) elimizde güçlü bir ordu olması.
Aklıma bunlar geldi.
Kendimize çeki düzen vermezsek(Ekonomi,adalet,eğitim gibi alanlarda) ben geleceğimizi çok parlak görmüyorum. Zaten çeki düzen vermezsek amerika birleşik devletlerinin bize savaş açmasına gerek kalacağını düşünmüyorum.
Nato üyesiyiz yani ortak savaş gücü oluşturuyoruz. Bu da etkili olsa gerek. (Uzman değilim bu konularda)
Ne kadar ellerinden geldiği kadar güçsüz konuma sokmuş olsalar da(pek çok çalışanı işten çıkarılmış vs.) elimizde güçlü bir ordu olması.
Aklıma bunlar geldi.
Kendimize çeki düzen vermezsek(Ekonomi,adalet,eğitim gibi alanlarda) ben geleceğimizi çok parlak görmüyorum. Zaten çeki düzen vermezsek amerika birleşik devletlerinin bize savaş açmasına gerek kalacağını düşünmüyorum.
Tayyip erdoğan %40
ince %28
Meral%19
Demirtaş%10
Bilge başkan %2
Doğu perinçek %1
2.tur
ince%54
Erdoğan%46
ince %28
Meral%19
Demirtaş%10
Bilge başkan %2
Doğu perinçek %1
2.tur
ince%54
Erdoğan%46
Haklı söyleyiş. Madem ülkene gidip gelebiliyorsun, madem koşullar uygun sen burda ne arıyorsun? Kendi ülkemizde 2.sınıf vatandaş konumuna sokulmak istemiyoruz. Adamların öğrencileri karşılıksız 1200 lira burs alıyor, bizde geri ödemeye çatır çatır başlıyoruz. Biz mi Türk vatandaşıyız onlar mı ?
Bazı şarkılarını beğeniyorum. Kulağa güzel geliyor. Ancak tarzını itici buluyorum. Esrar, para, kadın, salam, sucuk. içi boş.
Şuan ''şarkı sözünden insan içeri atılır mı?'' yazanları romantik buluyorum. Hangi ülkede yaşıyorsunuz ? Bu ülke kanunlarında yeri yok uyuşturucunun. Ha olmalı mı bence olmalı. Hatta yeri olursa sentetik uyuşturucu ve onun türevleriyle insanları zehirlemek yerine bilinçli tüketim sağlayabiliriz. Ancak ülkenin öncelikli problemi bu mu şuan ?
Sempatim yok. Tarzını da sevmiyorum. O yüzdende çok bağlamıyor sonucu.
Şuan ''şarkı sözünden insan içeri atılır mı?'' yazanları romantik buluyorum. Hangi ülkede yaşıyorsunuz ? Bu ülke kanunlarında yeri yok uyuşturucunun. Ha olmalı mı bence olmalı. Hatta yeri olursa sentetik uyuşturucu ve onun türevleriyle insanları zehirlemek yerine bilinçli tüketim sağlayabiliriz. Ancak ülkenin öncelikli problemi bu mu şuan ?
Sempatim yok. Tarzını da sevmiyorum. O yüzdende çok bağlamıyor sonucu.
ileri yaşa doğru yaklaşan ateşten dolayı harfler kızarmış.
Kusura bakma ama romantik ilişkilere böyle bir ileri iki geri gibi taktikler yaparak zaten başarısız olursun, yapmacık olursun. Karşındaki kişiye göre değişen hareketler yaparsan o ilişki yürümez. Sen bence olduğun gibi olmak konusunu biraz düşünmelisin.(biraz klişe ama gerçekçi)
Dahası yaşadığın ilişkilerin senin için bir manası olması lazım. Şöyle yaptım olmadı böyle yaptım olmadı gibi değil. Şunları yaşadık. Şu duyguları hissettim, şöyle mutluyduk, şöyle mutsuzduk. Sanki senin anlatımında ilişkiyi yöntemlerle kuran biri var, yaşayan biri yok.
Not: Şunu yapmalısız bunu yapmalısınız bölümünden sonrasını okuyamadım maalesef.
Dahası yaşadığın ilişkilerin senin için bir manası olması lazım. Şöyle yaptım olmadı böyle yaptım olmadı gibi değil. Şunları yaşadık. Şu duyguları hissettim, şöyle mutluyduk, şöyle mutsuzduk. Sanki senin anlatımında ilişkiyi yöntemlerle kuran biri var, yaşayan biri yok.
Not: Şunu yapmalısız bunu yapmalısınız bölümünden sonrasını okuyamadım maalesef.
Eşcinsellik değil bu, özenme vs. diyebilirsin. Bir de bunun çocuk olarak paylaşması biraz sıkıntılı geliyor bana. Reşit olsa yapsa tamam ama bu şekilde çocuk istismarcılarına malzeme çıkıyor bence.
Hoşbuldum, gelmemi bekliyordunuz biliyorum.