I
ismet gurbuz3 yıl önce
ezhel
(bkz:ais ezhel) Yeni albüm çıkarmıştır, zannımca başarılı fakat auto-tune fazla kullanılmış. Alışılmış Türk Rap'inden ayrı olarak biraz daha amerikan olmuş, beğendik.
I
ismet gurbuz3 yıl önce
ezhel
(bkz:ais ezhel) Yeni albüm çıkarmıştır, zannımca başarılı fakat auto-tune fazla kullanılmış. Alışılmış Türk Rap'inden ayrı olarak biraz daha amerikan olmuş, beğendik.
true
true6 yıl önce
ezhel
(bkz:ais ezhel) Yeni albüm çıkarmıştır, zannımca başarılı fakat auto-tune fazla kullanılmış. Alışılmış Türk Rap'inden ayrı olarak biraz daha amerikan olmuş, beğendik.
D
dasfernweh6 yıl önce
ezhel
(bkz:ais ezhel) Yeni albüm çıkarmıştır, zannımca başarılı fakat auto-tune fazla kullanılmış. Alışılmış Türk Rap'inden ayrı olarak biraz daha amerikan olmuş, beğendik.
true
true6 yıl önce
ezhel
(bkz:ais ezhel) Yeni albüm çıkarmıştır, zannımca başarılı fakat auto-tune fazla kullanılmış. Alışılmış Türk Rap'inden ayrı olarak biraz daha amerikan olmuş, beğendik.
ipkis
ipkis6 yıl önce
ezhel
(bkz:ais ezhel) Yeni albüm çıkarmıştır, zannımca başarılı fakat auto-tune fazla kullanılmış. Alışılmış Türk Rap'inden ayrı olarak biraz daha amerikan olmuş, beğendik.
ipkis
ipkis6 yıl önce
ezhel
(bkz:ais ezhel) Yeni albüm çıkarmıştır, zannımca başarılı fakat auto-tune fazla kullanılmış. Alışılmış Türk Rap'inden ayrı olarak biraz daha amerikan olmuş, beğendik.
G
gethere6 yıl önce
ezhel
(bkz:ais ezhel) Yeni albüm çıkarmıştır, zannımca başarılı fakat auto-tune fazla kullanılmış. Alışılmış Türk Rap'inden ayrı olarak biraz daha amerikan olmuş, beğendik.
K
kafam bir milyon7 yıl önce
ezhel
(bkz:ais ezhel) Yeni albüm çıkarmıştır, zannımca başarılı fakat auto-tune fazla kullanılmış. Alışılmış Türk Rap'inden ayrı olarak biraz daha amerikan olmuş, beğendik.
K
kokontomokonto7 yıl önce
ezhel
(bkz:ais ezhel) Yeni albüm çıkarmıştır, zannımca başarılı fakat auto-tune fazla kullanılmış. Alışılmış Türk Rap'inden ayrı olarak biraz daha amerikan olmuş, beğendik.
K
kokontomokonto7 yıl önce
ezhel
(bkz:ais ezhel) Yeni albüm çıkarmıştır, zannımca başarılı fakat auto-tune fazla kullanılmış. Alışılmış Türk Rap'inden ayrı olarak biraz daha amerikan olmuş, beğendik.
K
kokontomokonto7 yıl önce
ezhel
(bkz:ais ezhel) Yeni albüm çıkarmıştır, zannımca başarılı fakat auto-tune fazla kullanılmış. Alışılmış Türk Rap'inden ayrı olarak biraz daha amerikan olmuş, beğendik.
K
kokontomokonto7 yıl önce
ezhel
(bkz:ais ezhel) Yeni albüm çıkarmıştır, zannımca başarılı fakat auto-tune fazla kullanılmış. Alışılmış Türk Rap'inden ayrı olarak biraz daha amerikan olmuş, beğendik.
K
kokontomokonto7 yıl önce
ezhel
(bkz:ais ezhel) Yeni albüm çıkarmıştır, zannımca başarılı fakat auto-tune fazla kullanılmış. Alışılmış Türk Rap'inden ayrı olarak biraz daha amerikan olmuş, beğendik.
O
oglan midir adam midir bilemem7 yıl önce
ezhel
(bkz:ais ezhel) Yeni albüm çıkarmıştır, zannımca başarılı fakat auto-tune fazla kullanılmış. Alışılmış Türk Rap'inden ayrı olarak biraz daha amerikan olmuş, beğendik.
F
forzaslan8 yıl önce
ezhel
(bkz:ais ezhel) Yeni albüm çıkarmıştır, zannımca başarılı fakat auto-tune fazla kullanılmış. Alışılmış Türk Rap'inden ayrı olarak biraz daha amerikan olmuş, beğendik.
P
pazar pazar8 yıl önce
ezhel
(bkz:ais ezhel) Yeni albüm çıkarmıştır, zannımca başarılı fakat auto-tune fazla kullanılmış. Alışılmış Türk Rap'inden ayrı olarak biraz daha amerikan olmuş, beğendik.
P
pazzigillerden8 yıl önce
ezhel
(bkz:ais ezhel) Yeni albüm çıkarmıştır, zannımca başarılı fakat auto-tune fazla kullanılmış. Alışılmış Türk Rap'inden ayrı olarak biraz daha amerikan olmuş, beğendik.
© copyright 2005 - 2026