bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı24
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- uğurcan çakır2
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- 2026 dünya kupası22
- sözlüğün tadının kaçması4
- bir insanı sevmek11
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- erkekler neden az yaşar10
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- türk kızı egosu6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- üniversitelerin gereksiz olması3
- bitcoin2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dünya11
- futbol17
- falıma bakmak isteyen var mı24
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- kadınların yanlış yapması3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- düşün ki o bunu okuyor16
- am okşama4
- kıskanmak7
- allah2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- sözlük kızlarının vücutları15
- pkk nasıl biter5
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
çoğu kişi için kedinin ulaşamadığı ciğere mundar demesidir.
kusura bakmayın ama mezbeleden farksız bir evde banyo yapmayı unutmuş 3-4 adamla, yiyecek tek lokma yemeğin, giyecek tek bir temiz tişörtün olmadan yaşıyorsan evliliğe nasıl burun kıvırırsın ki? ya da ailelenle yaşıyorsan ve kırk yılın başında bir kız düşürdüğünde fellik fellik ev arıyorsan "bekar kalıp alayına giderim heheheheheh" dersin ki?
sen doğru düzgün bir evde, doğru düzgün bir gelirle yaşıyorsan, evin makul ölçülerde temiz, buzdolabı makul ölçüde dolu, eve gelen arkadaşların makul ölçüde medeni ise ve cinsel hayatın renkliyse o zaman anlarım evlenmek istememeni. ama burda evliliğe çamur atan erkeklerin çoğu evlilik hakkında bir bok bilmediği için konuşuyor.
kızlar ise evliliğin sorumluluğundan korkuyor. hem çalışıp hem bütün evin yükünü üstlenmek, kendi akrabalarınla uğraşmak yeterince sevimsizken üstüne bir de eşinin akrabaları ile uğraşmak, çocuk baskısına maruz kalmak, eve her gelenin anlamsız eleştirilerine laf yetiştirmek haklı olarak korkutuyor kızları.
özet olarak söylemek istediğim: tüm bu ayrıntıları boş verin. eğer sevdiğiniz kişiyle bir ömür geçirmeye karar vermişseniz, bir yerlere imza atmak, gelinlik giymek, aileler tatmin olsun diye düğün yapmak koymaz. sen tutsak değil, sevdiğinin eşi'sin. bu kadar basit.
kusura bakmayın ama mezbeleden farksız bir evde banyo yapmayı unutmuş 3-4 adamla, yiyecek tek lokma yemeğin, giyecek tek bir temiz tişörtün olmadan yaşıyorsan evliliğe nasıl burun kıvırırsın ki? ya da ailelenle yaşıyorsan ve kırk yılın başında bir kız düşürdüğünde fellik fellik ev arıyorsan "bekar kalıp alayına giderim heheheheheh" dersin ki?
sen doğru düzgün bir evde, doğru düzgün bir gelirle yaşıyorsan, evin makul ölçülerde temiz, buzdolabı makul ölçüde dolu, eve gelen arkadaşların makul ölçüde medeni ise ve cinsel hayatın renkliyse o zaman anlarım evlenmek istememeni. ama burda evliliğe çamur atan erkeklerin çoğu evlilik hakkında bir bok bilmediği için konuşuyor.
kızlar ise evliliğin sorumluluğundan korkuyor. hem çalışıp hem bütün evin yükünü üstlenmek, kendi akrabalarınla uğraşmak yeterince sevimsizken üstüne bir de eşinin akrabaları ile uğraşmak, çocuk baskısına maruz kalmak, eve her gelenin anlamsız eleştirilerine laf yetiştirmek haklı olarak korkutuyor kızları.
özet olarak söylemek istediğim: tüm bu ayrıntıları boş verin. eğer sevdiğiniz kişiyle bir ömür geçirmeye karar vermişseniz, bir yerlere imza atmak, gelinlik giymek, aileler tatmin olsun diye düğün yapmak koymaz. sen tutsak değil, sevdiğinin eşi'sin. bu kadar basit.
Yaşlılık ve de doğacak çocuklara yapilacak yatirimdir. Gerisi hikayedir!
öyle aylar yıllar süren beraberlikler sonucu olmuyor.
seni en acıtan insandan sonra tanıştıgın ilk kişi oluyor.
çevrenize bi bakarsanız bunu anlarsınız..
seni en acıtan insandan sonra tanıştıgın ilk kişi oluyor.
çevrenize bi bakarsanız bunu anlarsınız..
şıkıdım şıkıdım giyinip kocanı da koluna takıp düğünlere beraber, çift halinde gitmek.
*
*
Toplumun sekse olan baskısının legal hali.
Genç yaşlarda gereksizlik abidesidir. Soyle 50 55 olunca artik yalniz gitmez dedigin anda evleneceksin.
iste bu dedigin ilk ve sonun olan adam veya kadinla yapilmasi gereken ancak onun ayni hayale sahip olmamasiyla kahreden. evlilik baska birsey anlayin toplum baskisiyla yapilan bu malca sey degil.
iki ailenin birbirini sikmek için elinden geleni yaptığı, zaman zaman evlenen bireylerin de bu sikişe alet olduğu, yaşanan huzursuzlukların da yine evlenen iki bireyin omuzlarına çöktüğü sikik bir müessese olmuş gördüğüm kadarıyla.
Hem zor hem tatlı, hem gürültülü hem sakin bir hal.
Zor çünkü insan hem kendinden farklı olanı istiyor hemde kendine uyanı. Tatlı çünkü şansı yaver gidipte o kişiyi bulanlar için minimum 4 yıl sürecek bir mutluluk.
Gürültülü çünkü artık hayat sizin değil adeta. Sadece eşe değil eşin ailesine de karşı sorumlusunuz. Bir o kadar da sakin. O kalabalığı evin kapısında bırakınca içerde ikiniz.. Sessizlik...
Zor çünkü insan hem kendinden farklı olanı istiyor hemde kendine uyanı. Tatlı çünkü şansı yaver gidipte o kişiyi bulanlar için minimum 4 yıl sürecek bir mutluluk.
Gürültülü çünkü artık hayat sizin değil adeta. Sadece eşe değil eşin ailesine de karşı sorumlusunuz. Bir o kadar da sakin. O kalabalığı evin kapısında bırakınca içerde ikiniz.. Sessizlik...
Ne guzel seydir aslinda evlilik ama sanirim dogru insanla olursa daha guzel olur...fedakarliktir saygidir sevgidir emektir sabirdir ama en guzelide asktir evlilik ..olmalidir evlilik şarttir
Kötüsü olursa insanı boğar.
Oysa insanlar 50li yaşlarına geldiğinde artık yalnız geçmez bu hayat deyip kafasına göre birini bulsa ve o zaman evlense; o zamana kadar da hayatını kimseye bağlı olmadan ve kendini örf, adet, anane denilen saçma şeylerden ve toplumsal baskıdan korusa, yani tadını çıkarsa hayatın ve buna işte orospuluk yapıyor, amannn zina ediyorlar denilmese hem çok mutlu bir toplum oluruz hem de hep mutlu evliliklerle sonlanır hayatlar.
3. şahıslar karışmadığı müddetçe harika deneyim. hayat arkadaşlığı sonuçta. ama 3. şahıslar yok mu, onlar olmasın.
birlikte çılgınlıklar yapabilceğin aktivitelerin varsa ve iki kişi yaşamaktan zevk alıyorsan güzel bir olaydır. tabi bekara karı boşamak kolay evlenmediğim için bana da öyle geliyor olabilir.
Beraber masa başında sabahlamak..
(bkz: evlenmek/#24874412)
tam da bu saatte yanindakini uyandirip suuu diyebilmek..
Yaşam şeklidir. süreçleri kendisinden daha sıkıcı olduğu garanti
Gote giren semsiye falan degildir. Bildigin sivriltilmis kaziktir. Erkegin beklentisi duzenli cinsel yasam, aksam yemeginde bir tabak sicak yemek vb... gibi basit seylerdir. Kadinin beklentisi her zaman ilgi,sevkat,sevgi,ask,ozel gunlerde hediye,her zaman onemsenmek, cilginca alisveris yapmak......... vs. dir. Evlilik kadinlara yarar. Erkeklere yaramaz.
saygi ve hoşgörüyle uzayan birliktelik.
ateşten gömlek.
karı koca olmak yani eş olmak bir elmanın iki yarısı olmak .
Evi temizlerken bile zevk almaktır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar