bugün
- ismet gurbuz 202418
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- küfreden kız iticiliği5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- lise defteri7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- yürüyüş partisi8
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- beyaz otomobil satın almak15
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- göbek adınız2
- düşük iq belirtileri5
- amerika birleşik devletleri6
- rabbin para vermesi4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- almanya5
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- makarna süzmek5
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- diş ağrısı2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- ipkis2
çoğu erkek için sırf, tarayıcının önbelleğini ve geçmişini temizlemek zorunda bıraktığı için bile olmaması istenendir.
Ömrünün sonuna kadar her gün aynı kişiyi görerek uyanmayı "göze almaktır". Zira ben hala bu kısımdayım da. swh
evlilik= kısıtlama.
mecburiyetler sarmalıdır.
Bilerek otorite altına girmektir.
Ayrıca çok uzatıyorsunuz, iki tarafın da maddi durumu düzgünse (tabi ki dugun yaparak) sadece imam nikahı kıyılabilir.
Dolayısıyla da evlilik artık iyice incelmış, incelemekle de kalmamış kopma durumuna gelmişse boşanılır.
Resmi işlemlere de gerek kalmaz.
Çünkü ben beraber yaşamakla fark göremiyorum, doğru insanı bulunca neden olmasın. Çocuk yapacak kadar güveniyorsanız da resmi nikahı kıyarsınız sonra.
Ayrıca çok uzatıyorsunuz, iki tarafın da maddi durumu düzgünse (tabi ki dugun yaparak) sadece imam nikahı kıyılabilir.
Dolayısıyla da evlilik artık iyice incelmış, incelemekle de kalmamış kopma durumuna gelmişse boşanılır.
Resmi işlemlere de gerek kalmaz.
Çünkü ben beraber yaşamakla fark göremiyorum, doğru insanı bulunca neden olmasın. Çocuk yapacak kadar güveniyorsanız da resmi nikahı kıyarsınız sonra.
Üniversiteye başladığım günden bu yana acaba ne zaman evleneceğim de çocuğum olacak diye düşünmekten kafayı yedirten durumdur. Taliplerimi bekliyorum. Gülücük.
dunyanin en gereksiz seyidir, genellikle dertsiz basima dert aldim diyerek ozetlenebilir. insani yalnizlik hissinden kurtarmasi ve duzenli sex disinda bi numarasi yoktur. kavgalar ve kisitlanmis olma durumunu da beraberinde getirir. mutsuz bir evlilik dogacak cocugun da hayata 1- 0 geride baslamasina neden olur, cocugu evlilik karsiti yapabilir ve karsi cinsle olan iliskilerinde basarisiz olmasina yol acabilir. ( yazar burada kendini anlatiyor. ) kisacasi evlilik karari almadan once iyice dusunulmesi gerekir.
bir kızı bin kişi ister bir kişi alır. acelemiz yok.
http://onedio.com/haber/-...ek-19-harika-cevap-306568
http://onedio.com/haber/-...ek-19-harika-cevap-306568
Amlilar icin harika olay.
amk ben üniversitede rezillikler cekip bitirip is bulucam yillarca para kazanip ev alicam dizicem icini araba alicam. Sonra bi miktar gote gelmeme parasi bile yapicam sonra amli kisisi rahat ve bollugu buldugum bu zamanda gelicek evime ohh mis. Ben bu acilari cekerken kendi gonul eglendirmekle el ele tutusmakla sevgilisi ile sadece sarilip yatmakla mesguldu. Sonradan evlilik zamani geldi. Kendisi icinde ihtiyac olan seks ihtiyacini karsilayacak bunun erkege nazaran kadina yarari daha fazla ki onlarr daha fazla zevk aliyorlar. evi cekip duzenlemesi hizmetciligi bi zahmet yapmasi gereken bir is. Bunun haricinde calismasina gerek olmayacagi icin oturup izdivac izleyip kocasi eve geldiginde cani istiyorsa siktirip istemiyorsa basim agriyo gicim agriyo bahaneleriyle hayat kendilerine guzeldir.
eger gercekten benimle param malim mulkum icin evlenmiyorsa bir kiz üniversite ogrencisiyken evlenir. Omuz omuza vererek aliriz evi arabayi onun manevi yardimi yeter. Gotu buna yiyen kiz var mi ? Yok goremezsiniz. Onlara hep gonul eglencesi olmali rahatlik olmali olmazsa olmaz am onlar da ya hani.
Sonra bi bakiyorsun ki butun bunlara ragmen hala kadin mağdur.
Sikeyim. Doveceksin ağa. Oyle guzel doveceksin ki zirlayip duracak. Ses kesildi mi bi posta daha doveceksin. Bunlarin yaratilisi bu. Ya sik ya sopa. Yuzune guluverirssn tepene cikiyorlar.
amk ben üniversitede rezillikler cekip bitirip is bulucam yillarca para kazanip ev alicam dizicem icini araba alicam. Sonra bi miktar gote gelmeme parasi bile yapicam sonra amli kisisi rahat ve bollugu buldugum bu zamanda gelicek evime ohh mis. Ben bu acilari cekerken kendi gonul eglendirmekle el ele tutusmakla sevgilisi ile sadece sarilip yatmakla mesguldu. Sonradan evlilik zamani geldi. Kendisi icinde ihtiyac olan seks ihtiyacini karsilayacak bunun erkege nazaran kadina yarari daha fazla ki onlarr daha fazla zevk aliyorlar. evi cekip duzenlemesi hizmetciligi bi zahmet yapmasi gereken bir is. Bunun haricinde calismasina gerek olmayacagi icin oturup izdivac izleyip kocasi eve geldiginde cani istiyorsa siktirip istemiyorsa basim agriyo gicim agriyo bahaneleriyle hayat kendilerine guzeldir.
eger gercekten benimle param malim mulkum icin evlenmiyorsa bir kiz üniversite ogrencisiyken evlenir. Omuz omuza vererek aliriz evi arabayi onun manevi yardimi yeter. Gotu buna yiyen kiz var mi ? Yok goremezsiniz. Onlara hep gonul eglencesi olmali rahatlik olmali olmazsa olmaz am onlar da ya hani.
Sonra bi bakiyorsun ki butun bunlara ragmen hala kadin mağdur.
Sikeyim. Doveceksin ağa. Oyle guzel doveceksin ki zirlayip duracak. Ses kesildi mi bi posta daha doveceksin. Bunlarin yaratilisi bu. Ya sik ya sopa. Yuzune guluverirssn tepene cikiyorlar.
gary chapman şöyle tanımlar: "insanın varlığının kalbinde, samimi olmak ve başkaları tarafından sevilmek arzusu vardır. evlilik, yakınlık ve sevgi için duyulan bu gereksinimi karşılamak üzere tasarlanmıştır."
belediyenin bir tane adama verdiği yetkiye dayanarak sevişmektir.
belediye onaysız sevişecek değiliz sonuçta!
edit: ne evlilik meraklısı adamlarmışsınız be. tamam ulan kutsal müessese, birlik beraberlik he, yuva kurmak tamam. hepiniz davetiyelerinizi gönderin, gelip çeyrek altın takacağım. gerçekten bak.
belediye onaysız sevişecek değiliz sonuçta!
edit: ne evlilik meraklısı adamlarmışsınız be. tamam ulan kutsal müessese, birlik beraberlik he, yuva kurmak tamam. hepiniz davetiyelerinizi gönderin, gelip çeyrek altın takacağım. gerçekten bak.
gerçekleştirdiğiniz taktirde ya 'filozof' olursunuz ya 'mutlu'.
evlilik karşılıklı sevgi varsa on numara ama yok sevgi yok ,saygı yok ise o evlilikten bir cacık olmaz .Allah hayırlısını çıkarsın karşımıza .
Bir ibadet şekli.. Allah için olursa ve evlilik esnasında buna dikkat edilirse ibadet olur.. eşler arası saygı olursa, sevgi allah için olursa ve eşler birbirinden razı olursa cennete beraber yürülür.. Zira bir erkek için en büyük mutluluğun saliha bir kadınla evlenmek olduğunu peygamberim haber veriyor..
bugünkü jenerasyonda pek çok kadının 25'ine kadar karşı çıktığı 25'inden sonra ise gerek akraba gerek komşu gerek sosyal çevre baskısıyla "aldırmaz görünmeye devam ederek" yana yakıla peşinde koştuğu şeydir. ama bu yola girdikten sonra keşke daha önce evlenseydim diyor insan. bir müddet delice kaçıyorsunuz gelen taliplere yüz çeviriyorsunuz sevgili evlilik lafını eder etmez ardınıza bakmadan uzaklaşıyorsunuz... sonra bir gün lisedeki en yakın arkadaşınızı kocasıyla ve 1.5 yaşındaki oğluyla avmye girerken gördüğünüzde elinizdeki o 250 liralık muhteşem ayakkabı ve kızlarla gece gideceğiniz trendy club anlamını yitiriveriyor, evet daha nereye kadar erteleyebilirsiniz ki hayatı ? o anda kafanızdan ziyade kalbinizde bir ampul yanıyor ve evet artık evlenmeye hazırsınız.
eski sevgililer bu konuda pek iyi altrenatif değildir uzak durun kızlar. malum ex'ten next olmaz ! kaldı ki zaten evlilik ömrünüzün büyük kısmında devam edecek uzun bir yolculuk olduğundan yeni birini tanımak yeni bir insanla yola çıkmak en mantıklısı. bu konuda size tavsiye hemen yemek yapmayı,ctemizliği, üyütü öğrenin. ve lütfen lütfen lütfen gördüğünüz ilk erkeği kolundan tutup nikah masasına oturtmayın, unutmayın sizin hayatınızın geri kalanı ve çocuğunuzun babası bu adam olacak.
harika erkeği (tamam çok harika olmasa da olur) bulduğunuzda geri kalan her şey harika olmayabilir dikkat !
evlilik süreci çok zorludur, sadece siz değil aileleriniz de evleniyor unutmayın. maddi manevi zorluklara hazır olun. ama düğün gününde olayın starı siz olacaksınız bunu da unutmayın. **
eski sevgililer bu konuda pek iyi altrenatif değildir uzak durun kızlar. malum ex'ten next olmaz ! kaldı ki zaten evlilik ömrünüzün büyük kısmında devam edecek uzun bir yolculuk olduğundan yeni birini tanımak yeni bir insanla yola çıkmak en mantıklısı. bu konuda size tavsiye hemen yemek yapmayı,ctemizliği, üyütü öğrenin. ve lütfen lütfen lütfen gördüğünüz ilk erkeği kolundan tutup nikah masasına oturtmayın, unutmayın sizin hayatınızın geri kalanı ve çocuğunuzun babası bu adam olacak.
harika erkeği (tamam çok harika olmasa da olur) bulduğunuzda geri kalan her şey harika olmayabilir dikkat !
evlilik süreci çok zorludur, sadece siz değil aileleriniz de evleniyor unutmayın. maddi manevi zorluklara hazır olun. ama düğün gününde olayın starı siz olacaksınız bunu da unutmayın. **
Sabah akşam aynı kadın, durumu.
aynı zamanda sabah akşam aynı adam durumudur. olayın özü budur zaten. bir kadın bir erkek ve bir ömür. kulağa hoş gelmiyor mu?
guzeldir.. degerini bilen olunca..
her akşam aynı kadın durumu imiş.
amk duyan da her akşam başka kadınlarla sevişiyor zannedecek. oysaki haftaiçi sağ el haftasonu sol el.
amk duyan da her akşam başka kadınlarla sevişiyor zannedecek. oysaki haftaiçi sağ el haftasonu sol el.
Büyük bir çılgınlıktır. Ömrünün geri kalanını tek bir kişiyle geçirme kararı alabilmek çılgınlıktan başka bir şey olmasa gerek. 50 - 60 yıl evli kalabilen insanlara saygı duymaktayım.
zamanla alışılan, alışkanlıklardan ibaret olan, saygı gerektiren müessesedir. sabır işidir.
Kimine gore bir imza,kimine gore sozlesme,kimine goreyse biz birbirimize guveniyoruz demektir.insanoglunun en temel ihtiyacidir guven duygusu bebeklikten yasliliga kadar cunku insan yasamaya meyilli bir varliktir ve bunu basarmak icin ciktigi yolculukta tum arayislarinin temelini guven arayisi teskil eder.
sen sismanladiginda,kel oldugunda,hasta oldugunda,parasiz kaldiginda,huysuzlastiginda,delirdiginde de yaninda olacagim ve ben hep senin iyi olman icin destek olacagim demek,belki hergun ayni yemegi yemekten sikilacagim ama onun tekrar beni cezbetmesi icin yollar arayacagim demek,belki bazen karamsarliga dusecegim cekip gitmek isteyecegim ama ertesi gunu tekrar senin yaninda uyandigimda yeni gune yeni duygularla baslamak icin caba sarfedecegim demek,ve sen bana guvenip inandikca ben asla vazgecmeyecegim demek...
sen sismanladiginda,kel oldugunda,hasta oldugunda,parasiz kaldiginda,huysuzlastiginda,delirdiginde de yaninda olacagim ve ben hep senin iyi olman icin destek olacagim demek,belki hergun ayni yemegi yemekten sikilacagim ama onun tekrar beni cezbetmesi icin yollar arayacagim demek,belki bazen karamsarliga dusecegim cekip gitmek isteyecegim ama ertesi gunu tekrar senin yaninda uyandigimda yeni gune yeni duygularla baslamak icin caba sarfedecegim demek,ve sen bana guvenip inandikca ben asla vazgecmeyecegim demek...
evlenilecek kişinin, çocuklara bakışına göre seçilmesi gerekendir. ciddi bir müessesedir. ne yazık ki türkiye'de olması gerektiği gibi gitmiyor sanki.
daha denemediğim yuva kurma eylemi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar