bugün

evlilik

Bilerek otorite altına girmektir.

Ayrıca çok uzatıyorsunuz, iki tarafın da maddi durumu düzgünse (tabi ki dugun yaparak) sadece imam nikahı kıyılabilir.
Dolayısıyla da evlilik artık iyice incelmış, incelemekle de kalmamış kopma durumuna gelmişse boşanılır.

Resmi işlemlere de gerek kalmaz.

Çünkü ben beraber yaşamakla fark göremiyorum, doğru insanı bulunca neden olmasın. Çocuk yapacak kadar güveniyorsanız da resmi nikahı kıyarsınız sonra.
© copyright 2005 - 2026