bugün

espressolab

Varlığından bile haberim yoktu.
Herhalde kahve sevmemem, hiç kahve içmememden dolayı.
Son günlerde accayip reklamı yapıldı.
Merak ettim nasıl bir yerdir. O yüzden Muhakkak gideceğim.
Reklamın iyisi kötüsü olmaz.
© copyright 2005 - 2026