bugün
- kadir inanır14
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek9
- velvet28
- true'nun çaylak olması11
- özlü sözler5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- üniversitelerin gereksiz olması11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek3
- yazarların iyi olduğu konular9
- yürüyüş flörtü3
- seri gizli artı oy veren melek7
- evagreen2
- izmir de cami var mı2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- the saturdays2
- anın görüntüsü15
- erleg han ile revani yemek2
- kemalist dünya19
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- egay bey birader2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- bana dönmek istiyormuşsun2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 20265
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- feminist sloganı2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ktç abinin çaylak olması5
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ciguli kral3
- galatasaray lobisi11
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- ebu muhammed el culani4
- neden herkes evleniyor hala2
- ingiliz aksanı6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
kullandığım 3 yıl boyunca beni pişman etmeyen ve değerli olduğumu hissettiren bankasız banka.
Kazançlı olabilir ama muhatap yok Dubai menşeili bir firma ertesi sabah uyanınca yerinde yeller esince o kazanc otomatik olarak 1 bardak soğuk suya dönüşmesinde.
Mükemmel bi banka şeysi. Banka diyemiyorum ama banka gibi şey işte.
Hiçbir ücret ödemeden tüm işlemlerimi yapıyorum ya. 2 bankadaki tüm paramı toplayıp buraya yatırıyorum. Nasılsa tekrardan diğer bankalara yatırmak istediğimde ücret ödemiyorum.
Aklınıza gelen her türlü farklı şeyin ödemesini de yapabiliyorsunuz.
Bankadan güzeli!
Hiçbir ücret ödemeden tüm işlemlerimi yapıyorum ya. 2 bankadaki tüm paramı toplayıp buraya yatırıyorum. Nasılsa tekrardan diğer bankalara yatırmak istediğimde ücret ödemiyorum.
Aklınıza gelen her türlü farklı şeyin ödemesini de yapabiliyorsunuz.
Bankadan güzeli!
Alternatiflerine göre çok daha başarılı ve kullanışlı. Katar olayından dolayı ilk başta korkuttu ama endişeler yersiz zaten 100.000 tl ye kadar devlet güvencesi olması ayrıca katar konusunda turkiyenin tutumunun katardan yana olması sebebiyle şu dönemde başka bir banka enparaya alternatif olabilecek gibi görünmüyor.
Sabah 8 ile gece 1 arası hizmet veren ticari şirket. (bkz: banka)
Yahu alışveriş yapacağım yapamıyorum, hata meydana geldi diyor hepsiburada. Enparayı arıyorum bana 1 saat farkla kaçırdın hizmet veremiyorum diyor.
Mağdurum da mağdurum.
Yahu alışveriş yapacağım yapamıyorum, hata meydana geldi diyor hepsiburada. Enparayı arıyorum bana 1 saat farkla kaçırdın hizmet veremiyorum diyor.
Mağdurum da mağdurum.
internetten başvuru yapıp 3 gün içerisinde ilçe merkezinden oldukça uzak ücra bir osbde bulunan iş yerime kartı ve sözleşmeyi ayağıma kadar getirdiler. maaşımı aldığım banka bile eft ücreti alıyordu. tüm işlemlerimi artık bu araç ile yapmaya devam edicem.
Faiz oranlarının ve seçeneklerinin de fazla olduğu uygulama.
Dolarlarından öperim.
Dolarlarından öperim.
Uygulama marketlerinde yüzde 20 indirim veren banka,
Appstore, google play store'den 0,20 kampanyalı ürünlerde bile geçerli.
Ayrıca her ay ayın en paralısı olana günlük faizden +1 veriyor bi kurcalayın derim
Appstore, google play store'den 0,20 kampanyalı ürünlerde bile geçerli.
Ayrıca her ay ayın en paralısı olana günlük faizden +1 veriyor bi kurcalayın derim
enparayi 4 yildir kullaniyorum hiç bir sıkıntı çekmedim alırkende kartı iş yerime kadar getirmişlerdi.
Dikili 7 ağacımın olduğu firma. 7 kişi davet ettik dikmislerdir heralde.
Ayrıca binlerce liralık eft ücretinden kurtuldum. Ama şu-3 liranın o kadar çok lafını ettiler ki çok soğudum. Sen on binlerce liralık para giriş çıkışı yap aylık 2 ay unut, sıkış zamanın olmasın sana 3 lira için 50 çağrı 1000 sms atsınlar.
Ayrıca binlerce liralık eft ücretinden kurtuldum. Ama şu-3 liranın o kadar çok lafını ettiler ki çok soğudum. Sen on binlerce liralık para giriş çıkışı yap aylık 2 ay unut, sıkış zamanın olmasın sana 3 lira için 50 çağrı 1000 sms atsınlar.
faiz oranlarını düşürerek beni üzmüştür.
bankadan güzeli ya.
Adamlar adeta kuru sabitledi.
iş bankası yaptığım her eft için 4,5tl isteyince ciddi ciddi kullanmayı düşünüyorum. internet bankacılığı yapıp hala milleti dolandırmaya çalışan bankalardan uzaklaşmak en iyisi.
Ulan bu devirde banka sırası mı bekleyeceğiz.
Ulan bu devirde banka sırası mı bekleyeceğiz.
Sıkıldım bunlar dan yarın öğlen gidip kuveyt türk bankasın dan hesap açmayı düşünüyorum , zaten 2-3 kez dolar-euro olayında bisürü kişiyi mağdur etmişlerdir.
(bkz: artık eski tadı kalmayan bankamsı)
(bkz: artık eski tadı kalmayan bankamsı)
Kartınızı evinize top sakallı bir herif getiriyor.
Enpara Bana niye hatun yollamadın lan allahsız!
Enpara Bana niye hatun yollamadın lan allahsız!
Makas açıklığının senin ben. indirin lan şunu.
Vadesiz mevduat hesabı için başvuru yaptığım internet bankacılığı. Hesap işletim ücreti, kart ücreti, havale, eft, cart curt ücreti yok diyorlar. Qnb finansbank'ın atmlerini kullanabiliyorsunuz. Alt yapısı zaten qnb'ye ait. Kesinti ücretleri yüzünden bankalardan bıkmış, ve tüm hesaplarımı kapatmış birisi olarak dün buna başvuru yaptım. Kartım henüz bana ulaşmadı. Umarım memnun kalırım. Kullanıcı yorumları kalitesinin standartların üzerinde olduğunu söylüyor.
Hadi bakalım.
Hadi bakalım.
Makas farkı çok fazla ulan EnPara, kendi cebini de bizimkinden çok düşünüyorsun.
şöyle bi düşününce 20 yıla yakındır farklı bankalardan kredi kartı kullanıcısıyım. ve banka olsun kredi olsun hepsi online işlemlere açık olarak kullandım. kendim zaten bu sektöre yakın işler yapıyorum. yani görece bilinçli kullanıcı diyebiliriz.
bu sabah enparadan sms geldi ve yapmak istediğim alışverişin limit aşımına uğradığını yazmışlar.
online işlemlerden hareketlere baktım, 3 defa ebay'den alışveriş yapılmaya çalışılmış.
telefon ettim ve 960 liralık ürün alınmaya çalışıldığını öğrendim bankadan. limit olmadığı ve düz banka kartı olduğu için yapamamışlar..
kart iptal oldu, yenisi gelecek..
ben bu numaraları nerede kaptırdım, nasıl oldu hala düşünüyorum. ilk defa başıma geldi..
asla güvensiz sitelerde kullanmam, atm'lerde dikkat ederim..
bilemiyorum altan..
bu sabah enparadan sms geldi ve yapmak istediğim alışverişin limit aşımına uğradığını yazmışlar.
online işlemlerden hareketlere baktım, 3 defa ebay'den alışveriş yapılmaya çalışılmış.
telefon ettim ve 960 liralık ürün alınmaya çalışıldığını öğrendim bankadan. limit olmadığı ve düz banka kartı olduğu için yapamamışlar..
kart iptal oldu, yenisi gelecek..
ben bu numaraları nerede kaptırdım, nasıl oldu hala düşünüyorum. ilk defa başıma geldi..
asla güvensiz sitelerde kullanmam, atm'lerde dikkat ederim..
bilemiyorum altan..
ayda bir kere tüm banka atmlerini ücretsiz kullanabiliyorsunuz.
havale ücretsiz, eft ücretsiz. kart ücreti ..vs ...vs yok. kredileri insaflı. düşünce kallavi.
hizmet güzel ve hızlı.
ayrıca qnb'nin tüm atmlerini enpara kullanıcsı olarak kullanabiliyorsunuz.
zaten qnb'nin bi hizmeti.
bireysel kullanıcılara, kurumsal müşterilerden dolayı çok zaman ayıramıyorlardır büyük bir ihtimal.
kartı kurye ile göndermiyorlar çünkü.
bulunduğunuz adrese. bir bir çalışan geliyor, imzaları alıyor. işlemleri ve ücretlerini varsa size bilgilendiriyor. yüksek hizmet veriyorlar kısaca.
diğer bankalar ve kurumlar gibi kapınız önüne kartı bırakıp gitmiyorlar.
havale ücretsiz, eft ücretsiz. kart ücreti ..vs ...vs yok. kredileri insaflı. düşünce kallavi.
hizmet güzel ve hızlı.
ayrıca qnb'nin tüm atmlerini enpara kullanıcsı olarak kullanabiliyorsunuz.
zaten qnb'nin bi hizmeti.
bireysel kullanıcılara, kurumsal müşterilerden dolayı çok zaman ayıramıyorlardır büyük bir ihtimal.
kartı kurye ile göndermiyorlar çünkü.
bulunduğunuz adrese. bir bir çalışan geliyor, imzaları alıyor. işlemleri ve ücretlerini varsa size bilgilendiriyor. yüksek hizmet veriyorlar kısaca.
diğer bankalar ve kurumlar gibi kapınız önüne kartı bırakıp gitmiyorlar.
Kolaylaştırıcı tatlış kart. EFT havale ücreti yok. Farklı atmlerden ücretsiz işlem yapma hakkı. Tek problemi diğer bankalara havaleyi sadece iş günlerinde yapması, onun dışında başarılı bir girişim.
Kredi kartı çıkarmışlar. Başvurdum onaylandı.
Aidat yok, hatta müşterilerine yıllık 100 tl kart aidatı ödüyorlarmış.
Bayılıyorum bu kuruma ya.
Diğer bankalarla taşak geçiyorlar resmen.
Aidat yok, hatta müşterilerine yıllık 100 tl kart aidatı ödüyorlarmış.
Bayılıyorum bu kuruma ya.
Diğer bankalarla taşak geçiyorlar resmen.
üyeliğin paralı olduğu site.
Havale, eft, para transferini tek kuruş ödemeden dakika içerisinde yapabiliyorsunuz. Hesap işletim ücreti, kdv vergi bilmem nesi hiç bir ekstra kesinti yapmıyorlar. internet ve mobil bankacılığı inanılmaz kolay ve keyifli hale getirmişler. Kredi kartı hizmeti de vermeye başladı. Kredi kartlarına mesafeli olmam nedeniyle çıkarıp çıkarmamada kararsızım. Taksitli alışverişlerde finansbank anlaşmalı yerlerde finansbank desteği var.
ilk başlarda son derece tereddütle başvurdum enpara'ya. Şu an gayet memnunum. Bankacılığa farklı bir yaklaşım getirdiler.
ilk başlarda son derece tereddütle başvurdum enpara'ya. Şu an gayet memnunum. Bankacılığa farklı bir yaklaşım getirdiler.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar