bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- öldükten sonra bana ne olacak3
- ellerim bos gonlum hos2
- anın görüntüsü23
- enjoy im vaccinated3
- erkekler neden erken ölür3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- her kadın güzeldir3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- her insanın bir cini olması8
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- içtim şarabı13
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- genç görünmeye çalışmak3
- rakı sevmemek7
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- şafak çak3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- büstiyer2
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- kemalist dünya24
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- japonya7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- true'nun çaylak olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- of çok sıkıcı olmanız2
- insan olmaya ceyrek kala3
- mustafa kemal atatürk7
Steam kampanyasını sonuna kadar sömüren insanların güzel bir şekilde nankörlük yapıp kullanmayacağı platform.
Steam kampanyasınıda kullandım başkalarınıda kullandım bankanın yararlanması için içerisinde parada bulundurdum ve buna devam edeceğim.
Steam kampanyasınıda kullandım başkalarınıda kullandım bankanın yararlanması için içerisinde parada bulundurdum ve buna devam edeceğim.
işe alım süreci bir hayli uzun olan, sürekli sınavlara sokup ardından mülakatta yeniden iki soru sorup daha sonra en alt düzeyden en üste kadar tek tek mülakata girdiğiniz ve sonucunda erkek olmadığınız için işe alınmadığınız kurum.lanet.
reklam müziği dilime dolanmıştır. açık ve net.
kredi kartını beklediğimiz efsanevi bankacılık. öğrenci hesabım olduğu için kredi kartı olduğu için şu anlık yapı kredi'de takılıyorum. ama öğrenciliğim bitince bunlar benden para alacaklar umarım 1-2 seneye kredi kartı da gelir de toptan enpara'ya geçerim.
tam bir öğrenci bankasi hiç bir masrafi olmadan banka karti kullanmak isteyenler icindir ayrica ayin enparalisina kampayalar da vardir.
Son zamanlarda "ayın enparalısı" diye bir şey çıkartarak müşteri kaybetmiştir. Ayrıca elle tutulur adam gibi kampanyası hiç olmadı bu zamana kadar. Kampanyaları sadece kampanya yapıyoruz demek için çıkaran ve içi boş ceviz kabuğuna benzer bir hizmet. Onun dışında hesap işletim ücreti, havale eft ücreti almaması güzel.
Hesap açıp açmamakta kararsız kaldığım bankacılık şeysi. Halihazırda ziraatte bi hesabım var işletim ücreti falan almıyorlar ama yatırım yapmak için iyi bi banka olup olmadığından emin değilim altın ve döviz kurlarında makas bi hayli yüksek geliyor mesela. Ordan burdan ücret kırpmayacak ve erişimi kolay bi bankaya geçmek istiyorum derken bunu önerdiler. Olumlu veya olumsuz görüşlerinize ve başka banka önerilerinize de açığım.
Önce babil.com sonra inkilap.com üzerinden yaptığı kampanyalarla takdirimi kazanmıştır. Ev kitap doldu. Sayesinde 1 yılda 30 roman okudum. Daha 10 tane sırada bekliyor.
"Değerli müşterimiz, 4 eylül Pazar günü sistemlerimizde yaşanan bir aksaklık sebebiyle Birikim hesabınıza +%1 ek faiz kampanyamız kapsamında kazandığınız 0.1 tl ek faiz kazancınızı birikim hesabınıza yansıtamamıştık. pazar gününe ait ek faiz kazancınızı dün vadesiz tl hesabınıza aktardığımızı bildirmek isteriz. yaşanan aksaklık için özür diler, bir daha yaşanmaması için gerekli aksiyonları aldığımızı bilmenizi isteriz."
0.1 tl mi? oğlum deli misiniz? ttnet hiçbir şey yapmadan, sırf taşındım, evimin adresi değişti diye 24 lira para aldı. siz 0.1 lirayı geç verdiniz diye özür mü diliyorsunuz? pardon siz melek misiniz? aynı ttnet o 24 lirayı aldı ama 12 gündür evde internet yok biliyor musunuz, sinyal sorunu varmış. 0.1 tl mi? günde 3 kere arıyoruz bu ttnet'i hala internet yok biliyor musunuz? 0.1 tl mi? yok siz insan olamazsınız.
0.1 tl mi? oğlum deli misiniz? ttnet hiçbir şey yapmadan, sırf taşındım, evimin adresi değişti diye 24 lira para aldı. siz 0.1 lirayı geç verdiniz diye özür mü diliyorsunuz? pardon siz melek misiniz? aynı ttnet o 24 lirayı aldı ama 12 gündür evde internet yok biliyor musunuz, sinyal sorunu varmış. 0.1 tl mi? günde 3 kere arıyoruz bu ttnet'i hala internet yok biliyor musunuz? 0.1 tl mi? yok siz insan olamazsınız.
görsel
enpara yerine başka bir banka kullansaydım. bugüne kadar bankaya masraf diye ödeyeceğim tutar şurada gözüken tutar olacaktı. sanırım diğer bankalarla enpara arasındaki farkı gösterir en iyi görsel budur.
enpara yerine başka bir banka kullansaydım. bugüne kadar bankaya masraf diye ödeyeceğim tutar şurada gözüken tutar olacaktı. sanırım diğer bankalarla enpara arasındaki farkı gösterir en iyi görsel budur.
müşteri ilişkileri süper olan kuruluş. Yada bana denk geldi. Aramıştım, müşteri anketinde memnun kalmadığımı kodladım rakamlarla. 1 hafta içinde döndüler. Bu hizmet kendine büyük banka diyen kurumlarda yok. birde bir ton masraf çıkarırlar dandik hizmetlerine...
müşteri memnuniyeti mükemmel seviyededir 4 yıldır severek tüm fırsatlarından yararlanmaktayım.
Az önce nasılsınız , iyimisiniz, bir tavsiyeniz varmı diye hal hatır sorma babında arayan banka. Taktir ettim.
iki defadır kritik dönemlerde döviz alım satım işlerini teknik aksaklık adı altında engelleyen bankacılık firması. bir daha yüklü miktarda para bulundurmayı düşünmüyorum.
yıllardır sadedce kendilerini kullandım, hiç bir sorun yaşamadım ama az önce yaptıkları tam bir orospu cocukluğuydu. dolar 3.82 ken sistemi kapattı orospu cocukları 3.76dan satabildim şimdi atm ye gidiyorum 30bin dıolarımı çekeceğim ve bidaha bu yavşaklarla çalışmayacağım.
gelmiş geçmiş en iyi bankacılık sistemidir, ben aldığım zamanlar, tavsiye üzerine enparalı olan arkadaşlarım için benim adıma 1 adet ağaç dikiliyordu hala geçerli mi bilmiyorum ayrıca doğum günümde konuşan kumbara göndermişlerdi çok sevinmiştim, babamın şirketi gibi benimsedim yaklaşık 20 arkadaşımı enparalı yaptım.
Favorim cidden müşteriye iyi hizmeti benimsemişler.
"bankadan güzeli" şeklinde imzası olan internet sitesi.
1 yıldan fazla süredir kullanıyorum.
son zamanlardaki makas aralığı ve dövizin yükselişindeki önemli anlarda sistem hatası vs nedeniyle işlem yaptırmamasından dolayı tfx e geçmiştim. yine de ayın enparalı olacak şekilde kullanıyorum. 6 bankada 3'er hesabım var en çok kullandığım oluşum.
doğum günü olan kullanıcıları için.
2 dakikalık "iyi ki doğdun enparalı" videosu hazırlamış oluşum. Bir çok siteden bankadan tebrik maili vs. aldım ama böyle video hazırlayanını ilk defa gördüm güzel bir jest olmuş.
son zamanlardaki makas aralığı ve dövizin yükselişindeki önemli anlarda sistem hatası vs nedeniyle işlem yaptırmamasından dolayı tfx e geçmiştim. yine de ayın enparalı olacak şekilde kullanıyorum. 6 bankada 3'er hesabım var en çok kullandığım oluşum.
doğum günü olan kullanıcıları için.
2 dakikalık "iyi ki doğdun enparalı" videosu hazırlamış oluşum. Bir çok siteden bankadan tebrik maili vs. aldım ama böyle video hazırlayanını ilk defa gördüm güzel bir jest olmuş.
ayda bir kere tüm banka atmlerini ücretsiz kullanabiliyorsunuz.
havale ücretsiz, eft ücretsiz. kart ücreti ..vs ...vs yok. kredileri insaflı. düşünce kallavi.
hizmet güzel ve hızlı.
ayrıca qnb'nin tüm atmlerini enpara kullanıcsı olarak kullanabiliyorsunuz.
zaten qnb'nin bi hizmeti.
bireysel kullanıcılara, kurumsal müşterilerden dolayı çok zaman ayıramıyorlardır büyük bir ihtimal.
kartı kurye ile göndermiyorlar çünkü.
bulunduğunuz adrese. bir bir çalışan geliyor, imzaları alıyor. işlemleri ve ücretlerini varsa size bilgilendiriyor. yüksek hizmet veriyorlar kısaca.
diğer bankalar ve kurumlar gibi kapınız önüne kartı bırakıp gitmiyorlar.
havale ücretsiz, eft ücretsiz. kart ücreti ..vs ...vs yok. kredileri insaflı. düşünce kallavi.
hizmet güzel ve hızlı.
ayrıca qnb'nin tüm atmlerini enpara kullanıcsı olarak kullanabiliyorsunuz.
zaten qnb'nin bi hizmeti.
bireysel kullanıcılara, kurumsal müşterilerden dolayı çok zaman ayıramıyorlardır büyük bir ihtimal.
kartı kurye ile göndermiyorlar çünkü.
bulunduğunuz adrese. bir bir çalışan geliyor, imzaları alıyor. işlemleri ve ücretlerini varsa size bilgilendiriyor. yüksek hizmet veriyorlar kısaca.
diğer bankalar ve kurumlar gibi kapınız önüne kartı bırakıp gitmiyorlar.
bunu kullanan veya bilen biri bana özelden ulaşabilir mi?
bir kart.
bir kart.
şubesiz bankacılık. masrafı yok aidatı yok. hatta gecelik faiz de veriyor bildiğim kadarıyla.
ılk ciktiginda hizmetleri ve urunleri acikcasi cok iyiydi, yalnız zamanla yeni rakiplerinin cikmasindan, onlarin daha avantajli oranlar ve fazladan farkli hizmetler de sunmalarindan kaynakli artik arka siralara dustu, tekrar ilk sirayi almasini bekliyoruz.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar