bugün
- 2026 dünya kupası38
- velvet42
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez13
- göte giren şemsiye4
- deniz baykal7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- herkesle iyi anlaşan insan13
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- gana3
- hırvatistan5
- kolombiya6
- portekiz7
- ingiltere3
- japonya8
- ciguli kral7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- şemso buraya bak koçum2
- cezayir4
- arjantin3
- avusturya2
- senegal3
- norveç3
- fransa5
- 28 06 2026 gazi koşusu2
- yeşil burun adaları2
- ispanya3
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı3
- mısır3
- belçika4
- özbekistan5
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- isveç2
- hollanda2
- nasılsınız2
- kadir inanır'ın vefatı7
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- amerika birleşik devletleri9
- ırak3
- ekvador3
- fildişi sahili3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- suudi arabistan2
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- almanya6
- paraguay3
- saraca finch house7
entry'ler (646)
Geçtiğimiz kasım ayında gittim ve baya hoşuma giden bir şehir oldu. Bahar ve yaz mevsimlerinde daha güzel olur diye düşünüyorum ama gri havayı seven biri olarak her türlü hoşuma gitti. Ayrılırken şöyle bir manzarası vardı
görsel
görsel
Avrupa ülkelerini gezdikten sonra gitmeyi planladığım ülke. Umarım kendi orijinalliğini çok bozmaz.
tanıştırayım, haley hayderickx - the bug collector...
https://youtu.be/26SdRPawtC0
spotify: https://open.spotify.com/...si=SBNRtFOFRdmj3YONV2wIhw
görsel
https://youtu.be/26SdRPawtC0
spotify: https://open.spotify.com/...si=SBNRtFOFRdmj3YONV2wIhw
görsel
Dünyada kendimden başkası yalan.
Şu dünyayla ne alıp veremediğiniz var?
Ben belirtilerimden memnunum arkadaşlar.
Sevmekten vazgeçmek demeyelimde, uğraşmamak, ne gerek varcılık, eringenlik. En iyisi olucağı varsa olurculuk.
Uludağ sözlük ve altın öğütler?
Çalışırsınız kölelik dersiniz. Çalışmazsınız yine kölelik dersiniz. Kusura bakmayın ama bi haltada yarayın be. Bide bunların yapmak zorunda değilimcileri var. Kıçlarını devirip yatıcaklar anca. işte bunlar hep boşluktan oluyor. Boşluk en büyük düşmandır.
2019’da vizyonda.
Yalnızlığı bu kadar demagoji ve prim malzemesi yapacaksanız kalmayın o zaman.
Çoğu zaman Prosedürsel olarak yaşıyorum.
Uzun bir aradan sonra bu gece yapacağım müzik dinleme aktivitesi.
birinin gökyüzünde yerin yoksa, hayatında da olmanın bir anlamı yoktur.
Her bir ruhun duygusu, dokunmasını ve konuşmasını bilirsen ortaya çıkar.
sadece kendim için ince düşünceliyimdir. gerisi için bi halta yaramayan eylem.
Amma abarttınız şu 90’ları. Yeter be vıcık vıcık samimiyetsizlik akıyor şu dönemsel edebiyatlardan.
Aynı oranda değersizleştirdiği gerçeğini göz ardı etmeyin.