bugün
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı7
- bugün de meme atan olmaması7
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız8
- beyaz otomobil satın almak3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- pazar günü aktiviteleri2
- 2026 trans onur yürüyüşü2
- cuckold erkek4
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- hoşgeldin pazartesi2
- netflix yasaklanmalıdır2
- morkstar2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- ona bir şey söyle16
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı3
- seksten sonra bira içmek5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- olduğundan genç göstermek9
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- 2026 dünya kupası14
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- sınava geç girenlere yönelik yapılan eleştiriler2
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır7
- ez te hezdikim6
- sevgilisinin kedisine işkence yapan adam2
- evlilikteki en büyük sorun4
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- istanbul trafiğini bir cümleyle anlatmak6
- sözlük kadınları5
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- dünya kupasından banane diyen erkek6
- balkonu camla kaplatmak7
- milli takımımızın balonu patladı7
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- 21 haziran 2026 türkiye çin voleybol maçı2
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- yazarların en sevdiği meyve9
- alevilerde muhammed ismi5
- istanbul6
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- köyde gece tuvalete gitmek7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- güne bir şarkı bırak18
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- elmas bey biraderin çaylak olması5
2 aydır kullanıyorum çok memnunum. Altın ve döviz diğerlerine göre daha avantajlı. Altın ve dövizi mesai saatlerinde almanızı öneririm çünkü mesai dışında altında 20tl, dolarda 20kr fark oluyor.
Yakında kredi kartını da almayı düşünüyorum. Tamamen masrafsız olduğu için gerçekten çok avantajlı.
Ekpara sistemi de gerçekten çok güzel. (Başka bankalarda var mı bilmiyorum.) Herkese verilmiyor ekpara. Bana geçen gün 100tl teklif ettiler kabul ettim. Mesela fatura ödenecek ama hesapta para yok. Ekpara ile ödüyorsun ödemediğin her gün faizle borcun artıyor. Kullandığın paranın tamamı hesaba geçince faiz koymayı durduruyor ve 1 ay içinde o borcu da ödemen gerekiyor. Ben 100tl kullandım ve ek olarak sadece 5tl faiz ve vergi borcu ödedim.
Yakında kredi kartını da almayı düşünüyorum. Tamamen masrafsız olduğu için gerçekten çok avantajlı.
Ekpara sistemi de gerçekten çok güzel. (Başka bankalarda var mı bilmiyorum.) Herkese verilmiyor ekpara. Bana geçen gün 100tl teklif ettiler kabul ettim. Mesela fatura ödenecek ama hesapta para yok. Ekpara ile ödüyorsun ödemediğin her gün faizle borcun artıyor. Kullandığın paranın tamamı hesaba geçince faiz koymayı durduruyor ve 1 ay içinde o borcu da ödemen gerekiyor. Ben 100tl kullandım ve ek olarak sadece 5tl faiz ve vergi borcu ödedim.
Bankacılık hizmetlerini beğendiğim bir banka. Uygulaması kullanımı çok hoş. Yalnız kurumsal iletişimde biraz daha ağır bir dil kullanabilir. Sanki sözlük jargonuyla konuşuyorlar.
politikalarını çözemedim sanal bankadır. 5000 liralık finansbank kredi kartımı kapattırdım enparadan aidatsız kart alayım diye. Başka bankalarda da kredi kartım var 7500+ limitli.
Bankamızın mevcut kredi politikaları çerçevesinde olumsuz olmuş. Saçmalığa bak.
Pazartesi ilk işim finansbank'daki yatırımlarımı çekip herşeyimi kapattıracağım internet şubesine kadar.
Bankamızın mevcut kredi politikaları çerçevesinde olumsuz olmuş. Saçmalığa bak.
Pazartesi ilk işim finansbank'daki yatırımlarımı çekip herşeyimi kapattıracağım internet şubesine kadar.
Bankadan güzzeli.
müşteriye zorluk çıkartmaktan başka iş yapmayan güya bankacılık. mobil uygulaması sıksık çöker, internet bankacılığına gece saatlerinde giriş yapılmaz, kafasına göre hesap bloke eder vs. bunun gibi sebeplerle ben ve bizimkiler hesaplarımızı kapattık.
Bu gece 03.00 itibariyle sistemleri tamamen çökmüştür.
Büfeden alışveriş yaparken pos makinesi reddetti.
Dedim gidip atm'ye çekeyim. Atm para vermedi. Başka banka atmsini denedim "bankanız bu işleme izin vermemektedir" dedi.
Cep şubesine girelim dedik ona açılmadı.
Müşteri hizmetleri de mesai dışı diye işlem yapmadı.
Acil bir durum olsa paramıza dokunamayacaktık resmen.
Şimdiye dek sorunsuz kullandığım hesabımı gözden geçirmem gerek. Bu kadar teknik aksaklığı aynı anda yaşatan bir sistemleri varsa korkuttu bu beni.
Büfeden alışveriş yaparken pos makinesi reddetti.
Dedim gidip atm'ye çekeyim. Atm para vermedi. Başka banka atmsini denedim "bankanız bu işleme izin vermemektedir" dedi.
Cep şubesine girelim dedik ona açılmadı.
Müşteri hizmetleri de mesai dışı diye işlem yapmadı.
Acil bir durum olsa paramıza dokunamayacaktık resmen.
Şimdiye dek sorunsuz kullandığım hesabımı gözden geçirmem gerek. Bu kadar teknik aksaklığı aynı anda yaşatan bir sistemleri varsa korkuttu bu beni.
Gerizekalı adamlar o kadar mesaj gönderdi pazar gece 3 ile 7 arası iyileştirme çalışmaları yapılacak diye baksaydın.
ben niye bankadan güzeli dedim lan bu başlığı görünce.
bir site.
bir site.
Dün euro yu 8 den satıp, 7.5 den alan banka.
Makasa bak
Makasa bak
Mobil uygulama güncellemesi nedeniyle bıkkınlık veren firma. Abi yeter artık yeter! Allah aşkına yeter! Her hafta rutin güncelleme mi olur ya? Hayır güncelleme yapmadan uygulamayı da kullandırtmıyor. Ya ben ek özellik falan istemiyorum, bu haliyle işimi görüyor, güncellemeden kullanmak istiyorum. Yok abi illaki güncelleyeceğiz. Bunun güncellemesine yer açacağım diye telefonda uygulama kalmadı, hepsini kaldırmak zorunda kaldım. Böyle devam etsinler bakalım, hesabımı da kapatacağım yakında. Bir uygulamanın güncellemesini kullanıcı tercihine bırakmak bu kadar mı zor yahu? Uygulamayı kullanmam lazım, işim var, önce güncelleme yap diyor. Yahu istemiyorum kardeşim, olduğu gibi kalsın!
mobil uygulamasını 2013'te çıkan android 4.1 sürümüne kurabiliyorsunuz, 2016'da çıkan ios 9.3.5'e kuramıyorsunuz. ios 10 yoksa uygulAma da yok diyor.
bullshit.
bullshit.
Yahu kullanmayı en sevdiğim banka mı demeliyim ne demeliyim emin değilim ancak müşterisine önem ver bir oluşum . Her aradığımda ilgililer ve bekletmiyorlar .
son dönemde avantajlarını ve kampanyalarını bir bir kaybetmiş bankadır.
bir de yatırım hesabı açabilsek süper olacak.
bir de yatırım hesabı açabilsek süper olacak.
internetten başvuru yapmaya çalışıyorum. adresimi kabul etmiyor.
Edit: kabul oldu.
Edit: kabul oldu.
eposta adresinin "black list" de bulununup bulunmadığı kontrol edilmelidir.
euro, dolar ve altın makasları aşırı artmış banka.
bankası kurulmuş.
bu saatten sonra eft parası vs alırlarsa kullanmam. net.
bu saatten sonra eft parası vs alırlarsa kullanmam. net.
Bankası mı kurulmuş, bankadan güzeli değil demek artık gerçekten çok yazık.
içlerinden en iyi bu.
Cidden çok kullanışlı ve masraf sıfır. Bozmasalar keşke..
Cidden çok kullanışlı ve masraf sıfır. Bozmasalar keşke..
Eft havale ve komisyon ücretleri kesmeyen güzel bir bankacılık hizmeti.
10 senedir kullanıyorum.
Hiçbir sıkıntı yaşamadım.
Hiçbir sıkıntı yaşamadım.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar